Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня (2019)
Автор: Chekardina   Додано: 5 квітня 2019   Переглядів:517   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Виплата  щорічної разової грошової допомоги  до 5 травня     


             Уряд прийняв постанову “Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”. Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань.

Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році  передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи – 3 850 гривень; 

II групи – 3 400 гривень;

III групи – 2 950 гривень;

2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, 3 850 гривень;

4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень;

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень.


                                                                                                                                                          Відділ пільг та соціальних гарантій  

                                                                                                                                    УСЗН  Люботинської міської ради.

 




 Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік
Автор: Svetlana   Додано: 1 квітня 2019   Переглядів:384   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік:img_20190401_0001.pdf [143.26 Kb] (cкачувань: 5)




 Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2019   Переглядів:480   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація для учасників антитерористичної операції

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що  відповідно до Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 для включення  до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Південь-Курорт-Сервіс» на базі санаторію «Орізонт» надав пакет документів до управління.

        Відповідно до вище зазначеної постанови та на  підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 11.03.2019 р. за № 10-0 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації  ДП «Південь-Курорт-Сервіс» на базі санаторію «Орізонт», яке знаходиться за адресою: Одеська область, м. Білгород-Дністровський, смт Сергіївна, вул. Гагаріна, 1А.

 

           За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

Відділ пільг та соціальних гарантій                                       

УСЗН Люботинської мр




 Інформація для учасників антитерористичної операції
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2019   Переглядів:436   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація для учасників антитерористичної операції

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що  відповідно до Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 для включення  до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Клінічний санаторій «Курорт Березовсьуі мінеральні води» ЗАТ Укрпрофоздоровниця»  надав пакет документів до управління.

        Відповідно до вище зазначеної постанови та на  підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 11.03.2019р. за № 9-0 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Клінічний санаторій «Курорт Березовсьуі мінеральні води» ЗАТ Укрпрофоздоровниця»   , яке знаходиться за адресою: Харківська область, Дергачівський район, с. Березівське.

 

           За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

Відділ пільг та соціальних гарантій                                       

УСЗН Люботинської мр




 Житлова субсидія готівкою!
Автор: Chekardina   Додано: 5 березня 2019   Переглядів:483   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Житлова субсидія готівкою!


         Всі одержувачі житлових субсидій, які не є пенсіонерами і користуються допомогою з 2018 року, з 12 березня зможуть забрати свою монетизовану субсидію в будь-якому відділенні Ощадбанку.

         Потрібен тільки паспорт та ідентифікаційний код.

Немає ніякої прив'язки до місця реєстрації громадянина, з яким призначена державна допомога для оплати комунальних платежів. У березні субсидія прийде грошовим переказом «Швидка копійка», в квітні вже на картку, яку банк видасть під час березневого візиту в Ощадбанк.

         Для зручності отримувачам субсидії, які не є пенсіонерами, пропонується перед відвідуванням банку пройти реєстрацію на офіційному сайті або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів по території України). Це дозволить субсидіанту самостійно вибрати найближче відділення, зручний час і дату для отримання субсидії без черг. Отримати субсидію ця категорія субсидіантов зможе з 12 числа кожного місяця грошовим переказом через систему «Швидка копійка» Ощадбанку або на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку. Для отримання потрібні тільки паспорт та ідентифікаційний код. При цьому якщо субсидіант, який не є пенсіонером, вже має поточний рахунок в Ощадбанку, то субсидія автоматично буде зарахована саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS про її надходження (за умови активованої послуги SMS-банкінгу). Якщо субсидіант не має поточного рахунку в Ощадбанку, Міністерство соціальної політики України через підприємство Укрпошта направить адресне повідомлення про суму призначеної субсидії та механізм її виплати через Ощадбанк. При отриманні першої субсидії в грошовій формі через систему грошових переказів «Швидка копійка» субсидіанту запропонують відкрити поточний рахунок. Це дасть можливість при зарахуванні подальших субсидій отримувати від Ощадбанку SMS про надходження субсидії (за умови активованої послуги SMS-банкінгу). Не потрібно буде кожен раз відвідувати відділення для отримання субсидії - вона буде автоматично зараховуватися банком на карту; отримуючи субсидію на карту, клієнт зможе знімати кошти в будь-якому банкоматі, а також зручно і своєчасно оплачувати комунальні послуги в мобільному або інтернет-банкінгу «Ощад 24/7».

         Субсидіантам-пенсіонерам не потрібно додатково реєструватися для отримання субсидії. Пенсіонери отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок (в Ощадбанку або іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію).

Для отримання інформації з будь-яких питань, пов'язаних з призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатися до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіантам необхідно звертатися до постачальників комунальних послуг.

Дізнатися більше про реєстрацію для відвідування відділення і механізм отримання виплат можна, звернувшись до Контакт-центр Ощадбанку,                            тел: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів по території України).

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 




 Легалізація виплати заробітної плати та зайнятості населення.
Автор: Svetlana   Додано: 28 лютого 2019   Переглядів:434   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Стаття 43 Конституції України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.

         Проте деякі роботодавці ігнорують зазначені конституційні норми і змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин, видають працівникам зарплату готівкою “у конвертах”. У цьому випадку йдеться про “тіньові” заробітки, з яких не утримуються  податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду.

Згода отримувати зарплату “у конвертах” позбавляє соціального захисту. Адже пенсію у майбутньому нараховується тільки з офіційної заробітної плати.

       При зверненні громадян до Пенсійного фонду з питань оформлення пенсій часто виникають питання щодо обчислення страхового стажу. Інколи виявляються факти не зарахування деяких періодів до страхового стажу. На сьогодні вже не використовується поняття — безперервний стаж, чинним є лише визначення – страховий стаж.

Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не менше, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня і з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України (а з 01.01.2011 року – єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”), то такий місяць повністю зараховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується при обчисленні пенсії.

Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачено страхові внески, менше мінімального рівня, страховий стаж становить неповний місяць і розраховується пропорційно нарахованої заробітної плати.

Розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2019 р. становить 4173,00 грн., отже і розмір мінімального страхового внеску 4173,00 грн. × 22%= 918,06 грн., якщо така (або більша, з більшої суми заробітної плати) сума внеску за місяць підприємством сплачена за кожного працюючого в повному обсязі, то до страхового стажу працівникам також зараховано повний місяць.

На сьогоднішній день, зареєструвавшись на веб - порталі Пенсійного фонду України, кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, перевіряти факт сплати внесків та суму, з якої вони перераховуються.

 

 

Управління соціального захисту населення               

Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Безпека на воді в останні дні зими
Автор: Svetlana   Додано: 28 лютого 2019   Переглядів:469   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Лютий останній місяць зими. Всі знають,  що зима  - чудова пора відпочинку на льоду. Забави на ковзанах, лижах, санчатах! Та зима несе не тільки радощі та задоволення, але й небезпеку, яку може приховувати лід, а саме тонкий лід.

Щоб не трапилося лиха, потрібно обережно поводитись на льоду. Найбільш небезпечна крига – перша та остання, адже така крига ще надзвичайно тонка, неміцна і не витримує маси навіть маленької дитини.

Цю інформацію цікаво знати.

Лід блакитного кольору - найміцніший, а білого - значно слабший.

Для однієї людини безпечним вважається лід синюватого або зеленуватого відтінку, товщиною більшою за 7 см.

Для групи людей безпечним є лід товщиною не менше, ніж 15 см. Якщо по льоду пересуваються  декілька людей, то треба йти один за одним на відстані.

При масовому катанні на ковзанах лід має бути товщиною не менше, ніж 25 см.

Перш ніж ступити на лід водоймища, треба  дізнатися  про товщину льодового покриву за допомогою довгої загостреної палиці (плішні) чи іншого подібного предмета, але обов'язково легкого, який  вільно можна тримати в руці.

Ніколи не перевіряй товщину льоду ударами ніг!

Під час руху по льоду треба слідкувати  за його поверхнею, обходити  небезпечні місця та ділянки з кущами і травою. Особливу обережність проявляти  необхідно у місцях зі швидкою течією, джерелами, струмками та теплими стічними водами підприємств. Якщо лід недостатньо міцний, негайно  треба зупинитися  і повертатися  назад тим же шляхом, роблячи перші кроки без відриву від його поверхні.

У випадку, якщо  все ж провалилися під лід необхідно :

не піддаватися  паніці, утримуватися на  плаву, уникаючи занурення з головою;

кликати  на допомогу;

намагатися  вилізти на лід, широко розкинувши руки, наповзаючи на його край грудьми і почергово витягуючи на поверхню ноги;

намагатися якомога ефективніше використати своє тіло, збільшуючи ним опорну площу;

вибравшись на лід, перекотитися і відповзти в той бік, звідки  прийшов, де міцність льоду вже відома.

     Далі необхідно переодягнутися. Якщо сухого одягу під руками не виявилось, треба викрутити мокрий і знову одягнути його. Щоб зігрітися необхідно  виконувати  будь-які фізичні вправи. Можна розтертися сухою вовняною тканиною, потім необхідно сховатися в захищеному від вітру місці, добре укутатися, по можливості випити чогось гарячого.

     Звичайно, треба завжди намагатися врятувати людині життя але перш ніж кинутися до того, хто провалився,  необхідно:

покликати (якщо це можливо) на допомогу;

знайти предмет, який можна кинути потерпілому (міцну палицю, мотузку, власний пояс, шарф, сумку або рюкзак, якщо вони без речей і мають довгу, міцно пристрочену лямку);

оцінити, наскільки далеко від берега опинився потерпілий, і чи є можливість без перешкод дістатися до нього.

Щоб зберегти своє життя необхідно прислухатись до таких порад з  безпеки:

• Перший крижаний покрив на водоймах не можна використовувати для ігор та розваг. Молода крига на початку свого утворення не міцна, тонка і ваги людини не витримує.

• Треба впевнитися що лід на  річці міцний, а тоді вже розважатися. Який він, міцний та неміцний лід?

Якщо товщина льоду 12 см, він прозорий, з синюватим чи зеленуватим відтінком, лід вважається міцним. Сміливо ставай на нього!

Якщо при відлизі лід вкривається водою, замітається снігом, а потім замерзає, стає білим чи жовтуватим, він не міцний. Ходити, ковзатись на ньому небезпечно.

З наближенням весни крига стає крихкою (хоча товщина ще й зберігається). Зимові розваги закінчились. Ні кроку на лід!

Перш ніж ступити на лід, упевнись, чи міцний він.

Кататися можна тільки в спеціально відведених для цього місцях. Відкриття катка на водоймі дозволяється при товщині льоду не менше 25 см..

Треба бути  обережним там, де з'явилась теча, де в водойму впадають струмки.

Недопустимо ходити по льоду: в нічний час, в незнайомих місцях.

При переході по льоду необхідно йти один за одним на відстані 5 м. Важкі вантажі перевозять санками.

              Будьте  обережними, не ризикуйте  своїм життям!

       

Управління  соціального захисту населення

Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Гендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад
Автор: Svetlana   Додано: 27 лютого 2019   Переглядів:405   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

          Гендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад.

     Міністерство соціальної політики України, як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків зацікавлено в ефективному впровадженні проекту „Ґендерно орієнтоване бюджетування в Україні (ҐОБ), який впроваджується в Україні з 2015 року за підтримки Шведської агенції SIDA.

Гендерне бюджетування – це той інструмент, який дозволяє підвищити економічну ефективність видатків бюджету через врахування різних потреб різних соціально-демографічних груп жінок та чоловіків.

Застосування цього інструменту підвищує якість послуг для населення, оскільки орієнтується на їх споживача. Тому Мінсоцполітики було ініційовано проходження он-лайн навчань розпорядниками бюджетних коштів усіх рівнів щодо використання інструменту ґендерного бюджетування.

Курс „Ґендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад уже пройшли 750 слухачів, 183 – стали власниками сертифікатів про успішне проходження курсу. Навчання тривають.

Курс «Ґендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад», підготовано в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), що впроваджує Асоціація міст України та проект “Ґендерне бюджетування в Україні” (ГОБ), що фінансується Швецією.  Курс збагачений практичним досвідом та матеріалами програм «ООН Жінки» та Національного демократичного інституту міжнародних відносин (NDI), що працює в межах програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE).

Курс розміщено на освітній платформі Prometheus  за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:AMU+GOB101+2018_T3/about .

 

                                                       Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН




 Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні!
Автор: Svetlana   Додано: 26 лютого 2019   Переглядів:332   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація щодо протезування та/або ортезуванням  учасників антитерористичної  операції за новітніми технологіями та

технологіями  виготовлення, які відсутні в Україні!

.

Згідно з Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпечені її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим  постановою КМУ від 01.10.2014 № 518  (далі-Порядок) особа має право відповідно до медичних показань визначаних згідно з функціональними можливостями особи, яка втратила функціональні можливості кінцівок, та на підставі переліку діагнозів відповідно до кваліфікаційних шифрів технічних та інших засобів реабілітації, що затверджується Мінсоцполітики разом з Міністерством охорони здоров’я звернутися та бути забезпечена даними виробами.

           Розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді соціального захисту інвалідів  (далі-Фонд).

    Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду    ( адреса: 04050, м.Київ, вул.. Глибочицька,72):

  1. заяву;
  2. копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення.
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото-та відео матеріали кукси та наявного об’єму рухів.

        Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

         Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення  в Україні учасник антитерористичної  операції повинен звернутися до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копією паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копією документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направленням на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішенням військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідкою з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

Перелік протезно-ортопедичних підприємств, що забезпечують такими виробами розміщено на сайті Мінсоцполітики( https:// www.msp.gov.ua/news/10513.html).

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою:вул. Слобожанська,26 каб.№4тел. 741-01-31

 

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                                              УСЗН Люботинської міської ради




 Важлива інформація для громадян, які одержують субсидії!
Автор: Chekardina   Додано: 18 лютого 2019   Переглядів:468   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Важлива інформація для  громадян, які одержують субсидії!


         В рамках пілотного проекту, Урядом затверджено нові правила виплати житлових субсидій.

         З лютого 2019 року  стартують дві моделі отримання субсидії на відшкодування витрат з оплати комунальних послуг населенням. Паралельно працюватимуть два механізми монетизації субсидій  - безготівковий та виплата коштів готівкою. 

         Усі громадяни, які звернулися або звернуться в 2019 році до кінця опалювального сезону з новим пакетом документів, для призначення субсидії з січня, лютого, березня, квітня 2019 року, будуть опрацьовуватись в новій системі. Яка передбачає   розрахунки за спожиті послуги субсидіантами через «Ощадбанк».  Тобто, громадяни щомісячно будуть проінформовані СМС повідомленнями про розрахунки субсидією з підприємствами, які надають житлово-комунальні послуги, та отримають інформацію про необхідність,  у разі потреби,   здійснити доплату власними коштами за фактично спожиті послуги.

         Після закінчення опалювального сезону 2019 року, економні громадяни матимуть змогу отримати готівкою кошти невикористаних субсидій, які залишаться після проведення розрахунків з надавачами житлово-комунальних послуг.

         Починаючи з лютого 2019 року, тим кому субсидія була призначена з жовтня, листопада, грудня 2018 року, отримуватимуть субсидію до кінця опалювального періоду за новими правилами  –  у готівковій формі.

         Громадяни отримають у березні 2019 року готівку для розрахунків за комунальні послуги за лютий,  у квітні за спожиті послуги у  березні, у травні – за квітень. Домогосподарство отримуватиме підтримку від держави у вигляді субсидії готівкою і далі зможе самостійно розраховуватися за спожиті послуги, а зекономлені кошти використати на свій розсуд.

         Пенсіонери, які отримають пенсійні виплати через банки, які розташовані в нашому місті («Ощадбанк» або «ПриватБанк»), матимуть змогу в березні зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цього банку.   Усі пенсіонери, яких обслуговує «Укрпошта», отримуватимуть субсидії готівкою через листонош у день одержання пенсії.   

         Іншим категоріям громадян,  починаючи з 12 березня 2019 року необхідно буде звернутися до відділення АТ «Ощадбанк» та надати паспорт та ідентифікаційний код для отримання грошового переказу через послугу «швидка копійка». Одночасно з виплатою субсидії за лютий, кожному одержувачу буде відкрито персональний банківський рахунок, на який перераховуватиметься сума субсидії  у квітні та травні.

         Кожному субсидіанту, якому допомогу призначено з 2018 року, у березні «Укрпошта» доставить повідомлення про те, скільки і яким чином надійде коштів субсидії від Уряду для оплати комунальних послуг.

         Таким чином, Урядом буде здійснено пілотування паралельно двох моделей монетизації.  За результатами аналізу їх ефективності прийматиметься рішення щодо впровадження однієї  з  них з травня 2019 року.

                                                        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 




 Рекомендації первинним профспілковим організаціям (представникам трудових колективів) для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2019 році
Автор: Chekardina   Додано: 18 лютого 2019   Переглядів:674   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Колективні договори]
 

Рекомендації 

первинним профспілковим організаціям (представникам трудових колективів) для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2019 році


              Ці рекомендації призначені для надання методичної та практичної допомоги профспілковому активу і фахівцям підприємств, зайнятих організацією оплати праці працівників.

Мета: через включення в колективний договір відповідних норм і положень, забезпечити на підприємствах дотримання вимог чинного трудового законодавства, а також захист трудових прав і соціальних гарантій найманих працівників і членів їх родин.

Перевірки дотримання трудового законодавства безпосередньо на підприємствах області, а також результати розгляду скарг і звернень працівників, які здійснювалися ОПХО та його членськими організаціями, Головним управлінням Держпраці в Харківській  області, службами з праці місцевих органів влади і органів місцевого самоврядування, свідчать про те, що в колективних договорах окремих підприємств часто відсутні найбільш важливі і необхідні норми і зобов'язання, що стосуються питань оплати, умов  та охорони праці.

Такі факти, як правило, призводять до порушення трудових прав і гарантій працівників, є основними причинами виникнення трудових спорів, розгляд яких невиправдано затягується, якщо колективним договором належним чином не виписані норми щодо врегулювання трудових відносин у сфері оплати праці. Найчастіше, це відноситься до недотримання міжкваліфікаційних і міжпосадових співвідношень в оплаті праці працівників різних кваліфікаційних груп при введенні нового розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законодавством; не вказуються системи та форми оплати праці, що застосовуються на підприємствах, або їх зміст є непрозорим і незрозумілим для працівників, не регулюються умови преміювання працівників. Значна кількість порушень допускається у випадках встановлення доплат і надбавок, незважаючи на те, що їх перелік повністю приведений в договірних угодах, відповідних нормативних актах.

При розробленні колдоговорів обов’язково мають бути додержані,  мінімальні соціальні гарантії, норми трудового законодавства України, а також положення Генеральної угоди на 2016-2017 роки (далі –ГУ), галузевих угод, Територіальної угоди на 2016-2018 роки із змінами та доповненнями (далі - ТУ).

Об'єднання профспілок Харківської області та Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації пропонують вважати колективний договір  найважливішим інструментом захисту трудових прав і гарантій працівників, тому рекомендують не йти шляхом пролонгації колективних договорів, а укладати нові або вносити зміни і доповнення в діючі.

Основною вимогою до колективно-договірної кампанії 2019 року повинна бути  вимога витримати ідеологію розвитку трудових відносин і механізмів захисту прав та інтересів працівників.

Загальні вимоги, які необхідно вирішити шляхом переговорів з укладання колективних договорів у 2019 році.

 

Натисніть "Читати далі"




 Уряд запровадив надання житлових субсидій у готівковій формі
Автор: Chekardina   Додано: 14 лютого 2019   Переглядів:576   Категорія - [Головна, Джерела 2016, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Уряд запровадив надання житлових субсидій у готівковій формі


Кабінетом Міністрів України 06  лютого 2019 року прийнято Постанову № 62 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою запроваджено механізм надання житлових субсидій у готівковій формі.

Згідно внесених змін, громадяни, яким призначено субсидію з 2018 року, отримають у березні готівку для оплати комунальних платіжок за лютий 2019 року.  

Вся субсидія таким субсидіантам буде перерахована грошовим переказом через державний Ощадбанк, а пенсіонерам  виплатить Пенсійний фонд одночасно з пенсією.

 

З текстом Постанови можна ознайомитися на офіційному сайті Верховної ради України за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF#n15

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

 

Завантажити: Бланк декларації  2019-blank-deklaracya-pro-dohodi-vitrati-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-zhitlovoyi-subsidyi.doc [95 Kb] (cкачувань: 74) 

 

                              Бланк про призначення та надання житлової субсидії  2019-blank-zayava-pro-priznachennya-ta-nadannya-zhitlovoyi-subsidyi-u-groshovy-form-cherez-at-oschadbank.doc [66 Kb] (cкачувань: 72)




 Додаток до річного пл.закупівель на 2019 р.
Автор: Chekardina   Додано: 11 лютого 2019   Переглядів:319   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік

 

 

Завантажити: img_20190211_0003.pdf [246.13 Kb] (cкачувань: 2)




 Паспорт бюджетної програми на 2019 р. (УСЗН)_____
Автор: Chekardina   Додано: 11 лютого 2019   Переглядів:394   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорт бюджетної програми на 2019 рік

 

Завантажити: img_20190211_0001.pdf [193.13 Kb] (cкачувань: 2)




 Оплата праці та забезпечення її мінімального розміру
Автор: Svetlana   Додано: 8 лютого 2019   Переглядів:437   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 Оплата праці та забезпечення її мінімального розміру

 

Згідно зі статтями 7 та 8 Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIII «Про Державний бюджет України на 2019 рік» визначено розміри соціальних гарантій з 1 січня 2019 року, а саме:

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у  2019 році

 

Соціальні і демографічні                        групи населення        

Розмір прожиткового мімінуму

з 1 січня

з 1 липня

з 1 грудня

Діти віком до 6 років

1626 грн

1699 грн

1779 грн

Діти віком від 6 до 18 років

2027 грн

2118 грн

2218 грн

Працездатні особи

1921 грн

2007 грн

2102 грн

Особи, які втратили працездатність

1497 грн

1564 грн

1638 грн

Загальний показник

1853 грн

1936 грн

2027 грн

 

 

МІНІМАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА

Соціальна гарантія

Розмір, грн

Мінімальна заробітна плата (місячна)

4173

Погодинна мінімальна заробітна плата

25,13

Відповідно до статті 3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата – це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.

Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.

Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

 

Відповідно до статті 13 Закону України «Про оплату праці» оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі актів Кабінету Міністрів України в межах бюджетних асигнувань.

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами), затверджено Єдину тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі - Єдина тарифна сітка) .

Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної тарифної сітки визначаються шляхом множення окладу (ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний коефіцієнт.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1037 «Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»:

Посадовий оклад (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду, встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

 

Керівникам установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери необхідно забезпечити:

- встановлення в штатному розписі нових розмірів посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати), визначених виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року;

- диференціацію заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи.

 

Довідково: розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника    

         1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки  становить 1921 грн.

Незважаючи на те, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» у 2019 році передбачене підвищення прожиткового мінімуму для працездатних осіб два рази, з 1 липня – 2007 грн. і з 1 грудня – 2102 грн., розміри посадових окладів працівників за Єдиною тарифною сіткою, які їм встановлено з 1 січня 2019 року із розрахунку 1921 грн., впродовж 2019 року зміні не підлягають.

У небюджетній сфері підприємства визначають тарифні ставки та системи оплати праці самостійно у колективних договорах.

При цьому мінімальна тарифна ставка не може бути нижчою за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Визначаючи оклади (ставки) за іншими розрядами (посадами), до бази застосовують міжкваліфікаційні (міжпосадові) співвідношення розмірів тарифних ставок (посадових окладів).

Тарифна та інші системи оплати праці формуються на оцінках складності виконуваних робіт і кваліфікації працівників.

Роботодавець відносить виконувані роботи до певних тарифних розрядів і присвоює кваліфікаційні розряди робітникам згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом профспілки або її представником.

 

Якщо працівник виконав місячну норму праці, роботодавець зобов’язаний нарахувати заробітну плату не менше 4173 грн. Якщо ж заробітну плату нараховано в меншому розмірі (у т.ч. через періодичність виплат), потрібно здійснити доплату до 4173 грн.

 

Якщо працівник працює на умовах неповного робочого часу чи не виконав місячну (годинну) норму праці, то мінімальну заробітну плату визначають пропорційно.

 

Мінімальні гарантії в оплаті праці внутрішніх сумісників забезпечують окремо за основним місцем роботи і за сумісництвом, оскільки це різні трудові договори, юридично між собою не пов’язані.

 

Відпускні, лікарняні, декретні, як і оплату за середнім заробітком в інших випадках, не ураховуємо при забезпеченні гарантованого мінімального розміру заробітної плати, оскільки це виплати за невідпрацьований час.

 

Не враховують до заробітної плати для забезпечення її мінімального розміру:

- доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я;

- доплати за роботу в нічний та надурочний час;

- виплати за роз’їзний характер робіт;

- премії до святкових і ювілейних дат.

 

 

При забезпеченні розміру мінімальної зарплати враховують:

- доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, за суміщення, розширення зони обслуговування, збільшення навантаження, заміщення;

- надбавки за інтенсивність, напруженість праці;

- місячні, квартальні, піврічні, річні премії, спеціальні премії;

-  винагороди за підсумками роботи за рік та за вислугу років тощо.

Доплата до мінімальної заробітної плати:

- належить до фонду додаткової зарплати;

- оподатковується ПДФО й військовим збором у складі заробітної плати, включається до бази нарахування ЄСВ;

- виплачується щомісяця разом із заробітною платою;

- ураховується до заробітку при обчисленні середньої заробітної плати для оплати лікарняних і декретних, відпусток і в інших випадках збереження середньої заробітної плати.

 

Посадові оклади за ЄТС

Розряд

Тарифні коефіцієнти

Посадовий оклад

(тарифна ставка),

грн

1

1,00

1921

2

1,09

2094

3

1,18

2267

4

1,27

2440

5

1,36

2613

6

1,45

2785

7

1,54

2958

8

1,64

3150

9

1,73

3323

10

1,82

3496

11

1,97

3784

12

2,12

4073

13

2,27

4361

14

2,42

4649

15

2,58

4956

16

2,79

5360

17

3,00

5763

18

3,21

6166

19

3,42

6570

20

3,64

6992

21

3,85

7396

22

4,06

7799

23

4,27

8203

24

4,36

8376

25

4,51

8664

  

Відділ з питань праці та зайнятості населення

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради        




 Інформація для учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності щодо професійного навчання в 2019 році
Автор: Svetlana   Додано: 1 лютого 2019   Переглядів:453   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Інформація для учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників    Революції Гідності щодо професійного навчання в 2019 році

     Постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року № 432  затвердженний Порядок організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» (зі змінами та доповненнями).  Заходи із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції спрямовані на відновлення та вдосконалення їх професійних навичок і вмінь, як невід’ємної складової адаптації до життя в мирних умовах, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці шляхом професійного навчання. Соціальна та професійна адаптація учасників антитерористичної операції охоплює всіх учасників АТО (працюючих, непрацюючих, безробітних, військовослужбовців,  яким встановлено статус учасника бойових дій, інваліда війни або учасника війни). 

     Більш детальну інформацію учасники антитерористичної операції, постраждалі учасники Революції Гідності можуть отримати в управлінні соціального захисту населення Люботинської міської ради  за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 кім.5, або  за телефоном: 741-17-30

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН Люботинської  МР




 До уваги місцевих громадських об’єднань ветеранів війни та учасників антитерористичної операції!
Автор: Svetlana   Додано: 31 січня 2019   Переглядів:420   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги місцевих громадських об’єднань ветеранів війни та учасників антитерористичної операції!

     Держава сприяє розвитку громадянського суспільства, залучаючи  громадські об’єднання ветеранів війни та учасників антитерористичної операції  до участі у конкурсах програм (проектів, заходів), що розробляються  інститутами громадянського суспільства.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 № 156 “Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів” місцеві органи виконавчої влади, починаючи з 2018 року,  забезпечують проведення конкурсів з визначення проектів (заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів з урахуванням положень Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських об’єднань ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, затвердженого цією постановою.

Урядом рекомендовано органам місцевого самоврядування під час визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів, застосовувати Порядок проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1049.

Рекомендуємо місцевим громадським об’єднанням ветеранів війни та учасників антитерористичної операції брати участь у конкурсах програм (проектів, заходів), для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.


                                                                                         Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                                         УСЗН Люботинської міської ради




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 22 січня 2019   Переглядів:367   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорт бюджетної програми:img_20190122_0005.pdf [516.15 Kb] (cкачувань: 3)img_20190122_0006.pdf [523.97 Kb] (cкачувань: 2)img_20190122_0010.pdf [609.08 Kb] (cкачувань: 2)img_20190122_0012.pdf [395.09 Kb] (cкачувань: 4)img_20190122_0013.pdf [582 Kb] (cкачувань: 3)img_20190122_0014.pdf [523.01 Kb] (cкачувань: 5)




 Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною з 1 січня 2019 року
Автор: Svetlana   Додано: 21 січня 2019   Переглядів:922   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною з 1 січня 2019 року

  Відповідно змін до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» з 01.01.2019 року впроваджено новий вид державної допомоги – допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлена інвалідність (далі – допомога на хворих дітей).

 Умови призначення і виплати допомоги хворим дітям, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми».

 Згідно з Порядком, допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною, призначається одному з батьків, усиновлювачів, прийомних батьків, батьків-вихователів опікуну, піклувальнику (далі - законний представник дитини), який постійно проживає та здійснює догляд за дитиною, хворою на один або декілька видів таких захворювань, станів.

 Для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, органу соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подаються такі документи:

1) заява законного представника дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною, що складається за формою, встановленою Мінсоцполітики;

2) копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

3) документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);

4) довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ (далі - довідка про захворювання дитини).

 

Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною, призначається:

з дня звернення за її призначенням до органу соціального захисту населення;

на кожну хвору дитину у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та виплачується шість місяців;

незалежно від одержання інших видів державної допомоги.

 

Виплата допомоги на наступний період продовжується на підставі заяви законного представника дитини та довідка про захворювання дитини з дня зупинення виплати, якщо звернення надійшло протягом одного місяця з дня її зупинення.

У разі коли в період виплати допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, дитині встановлено інвалідність, така допомога виплачується до дня встановлення інвалідності.

 

Органи медико-соціальної експертизи та заклади охорони здоров’я зобов’язані у триденний строк після встановлення дитині інвалідності надіслати органові соціального захисту населення за місцем проживання дитини медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років.

 

Контроль за фактом здійснення догляду за хворою дитиною здійснюється в межах повноважень працівниками центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді або уповноваженою особою, визначеною виконавчим органом ради об’єднаної територіальної громади.

У разі встановлення факту нездійснення догляду за хворою дитиною центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді або уповноважена особа, яка визначена виконавчим органом рад об’єднаних територіальних громад, у межах їх повноважень повинні протягом трьох днів подати органові соціального захисту населення пропозиції щодо призупинення виплати допомоги.

 

Виплата допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, припиняється у разі:

-      встановлення дитині інвалідності (досягнення дитиною 18 років);

-      коли допомога призначена на підставі документів, що містять недостовірні відомості;

-      позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;

-      позбавлення отримувача допомоги волі за вироком суду;

-      скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним;

-      звільнення опікуна чи піклувальника дитини від виконання їх обов’язків;

-      смерті дитини;

-      смерті отримувача допомоги.

 

Виплата допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, призупиняється у разі:

-      тимчасового влаштування хворої дитини на повне державне утримання за заявою отримувача такої допомоги;

-      влаштування хворої дитини на повне державне утримання в разі відібрання хворої дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;

-      нездійснення догляду за хворою дитиною.

 

  Виплата допомоги припиняється (призупиняється) за рішенням органу соціального захисту населення, який призначив допомогу, з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини.  

  Перелік тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Перелік тяжких захворювань, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність
Автор: Svetlana   Додано: 21 січня 2019   Переглядів:719   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Перелік тяжких захворювань, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність

 

   З 1 січня 2019 року  згідно «Порядку призначення допомоги сі’ям з дітьми» надається  допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність.

Перелік тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, затверджено у Додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161.

 

Завантажити повну версію документу:perelk-tyazhkih-zahvoryuvan-hvorim-dtyam-z-01.01.19__.doc [297.5 Kb] (cкачувань: 39)




 Куди звертатися по допомогу, якщо Ви постраждали від домашнього насильства?
Автор: Svetlana   Додано: 18 січня 2019   Переглядів:409   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

         Куди звертатися по допомогу, якщо Ви постраждали від домашнього насильства?

  Правоохоронні органи (поліція). Ви можете викликати поліцію за телефоном 102 або звернутися особисто до райвідділу та написати заяву. Правоохоронці можуть, зокрема, винести кривднику терміновий заборонний припис, надати пораду щодо подальших дій та наявних надавачів послуг, а також скерувати вас (разом із дітьми) до убезпеченого притулку для постраждалих осіб.

   Медичні установи. Якщо ви зазнали фізичного чи сексуального насильства, зверніться до лікаря для отримання медичної допомоги та документування у медичній картці ознак того, що з вами трапилося, Надалі це допоможе вам притягнути кривдника до відповідальності, якщо ви звернетеся до правоохоронних органів.

   Уповноважена особа (координаторам) з питань запобігання  та протидії насильству. Тут приймуть вашу заяву про вчинення у вашій сім’ї насильства та залучать відповідні органи та скерують вас для отримання необхідної допомоги.

   Центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. У центрі соціальних служб ви зможете отримати необхідні юридичні, психологічні, соціальні послуги та консультації. Якщо через загрозу насильства вам немає де жити, вам можуть допомогти вирішити питання з тимчасовим місцем перебування (наприклад, скерують до притулку для постраждалих від домашнього насильства).

   Ви можете зателефонувати на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та тендерної дискримінації за номером:       

0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 (з мобільного) ( безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів)

для отримання консультацій юриста або психолога, а також інформації щодо закладів, до яких ви можете звернутися по допомогу за місцем проживання.

У разі отримання вчасної кваліфікованої допомоги, ви можете змінити стосунки у родині на краще, зробити їх гармонійними, зберегти здоров’я та життя членів вашої сім’ї.

Тому  не зволікайте, робіть впевнені кроки до позитивних змін. Щасливе майбутнє вашої родини знаходиться у ваших руках.

 

                                           Відділ з питань праці та занятості населення УСЗН Люботинської МР




 Звіт про проведену роботу за 2018 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 17 січня 2019   Переглядів:437   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт

про проведену роботу за 2018 рік

управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Завантажити:  uszn-god-2018.doc [183 Kb] (cкачувань: 2)




 Щодо заміни посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2019   Переглядів:442   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 

 

Щодо заміни посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян

Урядом 27.12.2018р. прийнято постанову Кабінету Міністрів України №1172 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018р. №551», згідно якої термін заміни посвідчень особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1), учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС  (категорії 2 та 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінювання за інших обставин не з власної вини подовжено до 01.01.2020р.

Також посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорії 2 та 3), особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), потерпілого від Чорнобильської катастрофи (категорія 3), потерпілого від Чорнобильської катастрофи (серія Г), дитини, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи (серія Д), дружини (чоловіка), опікуна дітей померлого громадянина із числа (ліквідаторів, потерпілих), смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою, видані за зразками, затвердженими постановами Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1992 р. № 501 “Про порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, від 20 січня 1997 р. № 51 “Про затвердження Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” та від 21 серпня 2001 р. № 1105 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 1997 р. № 51”, є дійсними до заміни їх в установленому порядку. 

 

                                                                               Відділ пільг та соціальних гарантій

 управління соціального захисту населення

                                                              Люботинської міської ради




 Кошторис на 2019 рік
Автор: Svetlana   Додано: 15 січня 2019   Переглядів:343   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Кошторис на 2019 рік:img_20190115_0001.pdf [596.56 Kb] (cкачувань: 3)img_20190115_0002.pdf [597.26 Kb] (cкачувань: 2)