Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 10 березня 2015   Переглядів:375   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Вiдділ НС та ЦЗН]
 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

вулиця Слобожанська (Радянська), 26Телефон: (057)741-34-19

Начальник відділу Горбунов Євген  Юрійович




 ПОЛОЖЕННЯ про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2012   Переглядів:887   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Вiдділ НС та ЦЗН]
 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

 

1. Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (далі – Відділ) є структурним підрозділом і входить до складу виконавчого комітету Люботинської міської ради.

     Відділ створюється Люботинською міською радою і підпорядковується міському голові та Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій Харківської обласної державної адміністрації.

      Відділ є органом управління відповідної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі – ЄДС ЦЗ)

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МНС (зареєстрованими у Мінюсті), розпорядженнями міського голови, наказами начальника Головного управління з питань надзвичайних ситуацій Харківської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями Відділу є:

а) з питань цивільної оборони:

  • реалізація державної політики у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідації їх наслідків;
  • координація діяльності територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ;
  • розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням у мирний час та на особливий період, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
  • забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ;
  • здійснення інформаційного забезпечення у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, створення і впровадження сучасних інформаційних технологій та банків даних;
  • підготовка і перепідготовка особового складу кадрів органів управління і сил цивільної оборони та територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.

б) з питань оборонної та мобілізаційної роботи:

  • забезпечення виконання законодавства з питань оборонної та мобілізаційної роботи;
  • організація планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації;
  • організація розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів державної виконавчої влади і об’єктів народного господарства міста на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.

 

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

а) з питань цивільної оборони:

  • організовує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню і реагування на них;
  • подає міському голові, Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій  пропозиції щодо включення до проекту бюджету міста витрат на розвиток та функціонування територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання надзвичайних ситуацій,  ліквідації їх наслідків, забезпечує цільове використання виділених  бюджетних коштів;
  • подає міському голові, Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій пропозиції до проектів державних та регіональних програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільної оборони, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту громадян, які від них постраждали, контролює у межах своїх повноважень виконання затверджених програм;


Завантажити повний текст Положення: Положення про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.rar [11.85 Kb] (cкачувань: 34)




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 17 липня 2017   Переглядів:26   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!


  Уривчасте звучання електросирени означає – «УВАГА ВСІМ!». Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення, радіомовлення (дротове або ефірне на частоті 67,13 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

 

   19 липня 2017 року о 14 годині 25 хвилині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.

Під час проведення планової технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.

 

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 21 червня 2017   Переглядів:29   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!


   З метою недопущення дестабілізації, порушень публічної безпеки і порядку на території міста напередодні та під час відзначення Дня Конституції України (28 червня) при загрозі терористичних актів та прояву екстремізму телефонувати в Управління Служби безпеки України в Харківській області (т. 700-16-61, 700-34-50, 067-570-10-77).

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту

населення виконавчого комітету Люботинської міської ради




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 15 червня 2017   Переглядів:52   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!

  Згідно Наказу Державного комітету лісового господарства України від 27.12.2004 N 278 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 березня 2005 р.за N 328/10608 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України» протягом пожежонебезпечного періоду на території лісового фонду України забороняється:

Розведення багать у лісі (крім тих, що пов'язані з технологічними вимогами лісогосподарських заходів у спеціально передбачених для цього місцях).

Заїзд на територію лісового фонду (крім транзитних шляхів) транспортних засобів та інших механізмів, за винятком тих, що використовуються для лісогосподарської мети.

Відвідування населенням хвойних насаджень при 5-му класі пожежної небезпеки (надзвичайна небезпека) за умовами погоди.

Палити, кидати у лісі непогашені сірники, недопалки, витрушувати з люльок гарячий попіл, крім місць, що обладнані для цієї мети.

Залишати у непередбачених для цього місцях лісу обмащене, просочене бензином, гасом, мастилом або іншими горючими речовинами ганчір'я тощо.

Заправляти пальним у лісі паливні баки під час роботи двигуна.

Експлуатувати машини та інші механізми з несправною паливною та іскрогасною системою.

Палити або користуватися відкритим вогнем під час проведення робіт з паливно-мастильними матеріалами (переливання пального, заправлення двигунів тощо).

Використовувати на полюванні пижі, виготовлені з горючих або здатних тліти матеріалів.

Підприємствам, установам, організаціям (незалежно від виду їх діяльності, форм власності) та громадянам забороняється:

Розміщувати ближче ніж за 100 м від стіни хвойного лісу, 50 м - мішаного, 20 м - листяного склади паливно-мастильних та інших горючих матеріалів, автозаправні станції та вогненебезпечні виробництва, смітники, житлові і виробничі приміщення (відповідно до протипожежних вимог ДБН Б.2.4-1-94, ДБН 360-92* тощо).

У випадку існуючого ближчого за відстанню розміщення названих об'єктів від стіни лісу здійснювати додаткове протипожежне облаштування цих об'єктів.

Випалювати траву та інші рослинні рештки на землях лісового фонду, а також на інших земельних ділянках, що безпосередньо примикають до лісу (у тому числі проводити сільськогосподарські пали).

Залишати під час будівництва доріг, газопроводів, нафтопроводів, мереж електропередачі, зв'язку, радіофікації, інших комунікацій та об'єктів деревні залишки і горючі матеріали.

Звалювати та спалювати у лісових насадженнях сміття, будівельні залишки, побутові та горючі відходи тощо.

Здійснювати у лісі без узгодження з постійними лісокористувачами роботи з використанням вибухових та інших горючих речовин.

 

Кодекс України про адміністративні правопорушення Стаття 77. Порушення вимог пожежної безпеки в лісах

Порушення вимог пожежної безпеки в лісах - тягне за собою накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Знищення або пошкодження лісу внаслідок необережного поводження з вогнем, а також порушення вимог пожежної безпеки в лісах, що призвело до виникнення лісової пожежі або поширення її на значній площі, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від семи до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відділ з надзвичайних ситуацій
та цивільного захисту населення
Виконавчого комітету
Люботинської міської ради

 




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 28 квітня 2017   Переглядів:44   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

   З метою недопущення порушень публічної безпеки і порядку на території міста напередодні та під час святкування травневих свят (у тому числі Дня памʼяті та примирення - 8 травня 2017 року та Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні – 9 травня 2017 року) при загрозі терористичних актів та прояву екстремізму телефонувати в Управління Служби безпеки України в Харківській області (т. 700-16-61, 700-34-50, 067-570-10-77).

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

виконавчого комітету Люботинської міської ради




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 18 квітня 2017   Переглядів:46   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

 

 

До уваги мешканців міста!


  Уривчасте звучання електросирени означає – «УВАГА ВСІМ!». Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення, радіомовлення (дротове або ефірне на частоті 67,13 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

      Відповідно до графіку технічних перевірок обласної системи оповіщення 19 квітня 2017 року о 14 годині 25 хвилині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення з включенням електросирен.

       Під час проведення планової технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.

 

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради




 СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ ТРАВИ – ЗЛОЧИН ПРОТИ ПРИРОДИ!
Автор: Svetlana   Додано: 28 березня 2017   Переглядів:80   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ ТРАВИ – ЗЛОЧИН ПРОТИ ПРИРОДИ!

 

 Щороку навесні, та восени як тільки встановлюється тепла погода, де хто із мешканців нашого міста береться спалювати суху минулорічну траву, при цьому навіть не підозрюючи якої великої шкоди він завдає природі. Через те, що останніми роками значна частка сільськогосподарських угідь не обробляється, трав’яні пожежі набули таких масштабів, що несуть пряму загрозу усьому живому, у тому числі людині. Спалювання сухої трави стало справжнім лихом для звірів, птахів, комах, значної кількості рослин та корисних мікроорганізмів. Вогонь часто перекидається на лісові масиви – знищуючи молоді насадження, підлісок і ранньоквітучі трав’янисті рослини.

  Екологи запевняють: при згоранні однієї тони рослинних залишків у повітря вивільняється майже 9 кг мікрочастинок диму. До їх складу входять пил, окиси азоту, важкі метали та низка канцерогенних сполук. З димом у повітря вивільняються діоксини – одні з найотрутніших для  нашого організму речовин. Додаткова проблема полягає в тому, що із  сухою травою, як правило горить і безліч різноманітного сміття , що суттєво посилює забруднення атмосфери. При згоранні, скажімо поліетиленового пакету, в повітря йде до 70 різноманітних хімічних сполук , більшість з яких отруйні для людини. Саме вони стають причиною дертя в горлі, кашлю. Щільний чорний дим від горіння пластикового сміття містить канцерогенні полі циклічні вуглеводні. Постійно подразнюваний димом епітелій слизової оболонки дихальних шляхів не здатен протистояти мікробам. Особливо погано тим, хто страждає на бронхіти, бронхіальну астму, риніти чи тонзиліти.

Окрім безпосередньої загрози людському здоров’ю, спалювання листя і сухої трави призводить до таких загроз:

1. В сухому листі згорають зимуючі корисні комахи, такі як сонечка. Їх здобич – попелиці, лишаються зимувати на стадії яйця на гілках. Спалюючи листя восени ми створюємо умови для розвитку попелиць навесні.

2. Спалювання листя призводить до руйнації ґрунтового покриву, адже безпосередньо вигорають рослинні залишки, гинуть ґрунтоутворюючі мікроорганізми. Крім того, вони гинуть і від утворюваних при горінні важких металів.

3. За нормальних умов, коли листя перегниває, необхідні для розвитку рослин речовини повертаються в грунт. При згорянні ж утворюється зола. Не зважаючи на загальноприйняту думку, зола – дуже погане добриво і, таким чином, спалювання листя щороку призводить до все більшого збіднення ґрунту.

4. На природних ділянках і газонах вогонь знищує насіння і коріння трав’янистих рослин, пошкоджує нижні частини дерев і кущів та верхні частини їх коріння.

5. Знищення природної листяної підстилки призводить до збільшення в 2-4 рази промерзання ґрунту.

6. При спалюванні трави на присадибних ділянках або стерні на фермерських полях виникає загроза перекидання вогню на природні ділянки, що веде, в свою чергу до порушення законодавства і знищення диких рослин та тварин. Саме із спалювання стерні на полях починається більшість степових пожеж.

7. Аналогічним чином, існує загроза лісових пожеж і загоряння житлових будинків.

8. Якщо ведеться спалювання стерні на полях, через які проходять високовольтні лінії електропередач, постає нова загроза. Густий дим є напівпровідником і за певних умов здатний стати причиною короткого замикання ЛЕП.

9. Дим від вогнищ, в туманні дні може утворювати смог і на довго зависати у повітрі. В цьому випадку погіршується видимість на дорогах, що призводить до збільшення частоти ДТП, аварій. Окрім того, попадаючи у легені, смог викликає суттєве погіршення здоров’я людини.

10. Задимлені населені пункти використовують для освітлення значно більше електроенергії.

Що ж робити з опалим листям?

Найбільш дружнім по відношенню до довкілля шляхом утилізації опалого листя є компостування. Найціннішою характеристикою компосту є великий вміст у ньому необхідних рослинам хімічних сполук. Щорічне прибирання листя в парках призводить за 20 років до 50%-го зниження приросту деревини. Те саме відбувається і на присадибних ділянках, в садах.

Для компостування листя складають у купи шириною 2 м і висотою до 1,7 м. в основу купи вкладають до 25 см шар землі. Кожен з шарів листя не має перебільшувати 30 см. На цю ж купу можна скидати пташиний послід, харчові рештки. Кожен з шарів присипають землею. Протягом літа компост 2-3 рази перелопачують. Компост вважається готовим, якщо перетворився на однорідну темну розсипчасту масу. При літній закладці компост дозріває за 2-3 місяці, при осінній – за 6-8. Аналогічно, компостування можна проводити в траншеях глибиною до 1 м і шириною 1,5 м. Траншейне компостування більш зручне з міркувань того, що при ньому компост рівномірно зволожується і не пересихає.

Використовувати компост в якості добрива можна вже через рік після закладки. Його корисні властивості зберігатимуться ще 4 роки. Корисне використання компосту в якості прикореневої підкормки дерев і кущів.

 

  Люботинська міська рада звертається до мешканців міста з проханням відмовитися від спалювання сухої трави,що завдає великої шкоди природі і здоров’ю людини.

  Звертаємо увагу, що відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 77-1 ), випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок із степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах без дозволу органів державного контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища або з порушенням умов такого дозволу, а так само невжиття особою, яка одержала дозвіл на випалювання зазначеної рослинності або її залишків та опалого листя, заходів щодо своєчасного їх гасіння -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170-340 гр.) і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1190 гр.).

Одночасно повідомляємо , що згідно Закону України від 15.11.2009 року № 1708-V1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за правопорушення у сфері довкілля», яким внесено зміни до статті 245 Кримінального Кодексу України і вона викладена у такій редакції:

Стаття 245. Знищення або пошкодження об’єктів рослинного світу

1. Знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також стерні, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем чи іншим загальнонебезпечним способом -

караються штрафом від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі дії, якщо вони спричинили загибель людей, масову загибель тварин або інші тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради




 Шановні мешканці міста !
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2017   Переглядів:113   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

Шановні мешканці міста !

Для запобігання нещасним випадкам на водних об`єктах просимо  запам`ятати та дотримуватися наступних заходів безпеки поведінки на льоду

 

ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ НА ЛЬОДУ

Під час руху по льоду варто звертати увагу на його поверхню, обходити небезпечні місця та ділянки, покриті товстим шаром снігу. Особливу обережність необхідно проявляти в місцях зі швидкою течією, джерелами, струмками та теплими стічними водами промислових підприємств, що впадають у водний об’єкт, кущами і травою, що виступають на поверхню.

Перш ніж ступити на лід, дізнайтеся про товщину льодового покриву на водному об’єкті. У різних місцях річок і озер товщина льодового покриву може бути різною. У гирлах річок і притоках міцність льоду послаблено течією. Міцність льоду можна частково визначити візуально.

На водних об’єктах безпечним вважається лід при температурі повітря нижче 0°C:

для одного пішохода - синюватого або зеленуватого відтінку, товщиною не менше 5-7 см (лід блакитного кольору - найміцніший, білого - міцність у два рази менше, сірий - свідчить про присутність води в товщі льоду);

для групи людей (масові переправи пішки) - товщиною не менше 15 см з дистанцією в колоні по 4 особи 5 м;

при масовому катанні на ковзанах - товщиною не менше 25 см;

для переправи вантажного автомобіля вагою 15 т - товщиною не менше 35 - 43 см з дистанцією в колоні не менше 35 м;

для гусеничного трактора, тягача вагою 20 т - товщиною не менше 
40-60 см з дистанцією в колоні не менше 30 метрів.

При переході через замерзлий водний об’єкт необхідно користуватися обладнаними льодовими переправами або прокладеними стежками. За їх відсутності необхідно переконатись у міцності льоду за допомогою пешні.

Якщо лід недостатньо міцний, необхідно припинити рух і повертатися своїми слідами назад, роблячи перші кроки, не відриваючи ноги від поверхні льоду (ковзаючи).

Забороняється перевіряти міцність льоду ударами ніг.

При масовому переході водного об’єкта пішки по льоду необхідно йти один за одним на відстані 5-6 м та бути готовим надати необхідну допомогу людині, яка йде попереду.

Транспортування малогабаритних, але важких вантажів проводиться на санях або інших засобах з найбільшою площею опори на поверхню льоду.

Користуватися майданчиками, обладнаними на водних об’єктах для катання на ковзанах, дозволяється лише після ретельної перевірки міцності льоду. Товщина льоду повинна бути не менше 12 см, а при масовому катанні - не менше 25 см.

При переході водного об’єкта на лижах рекомендується користуватися прокладеною лижнею, а за її відсутності - ділянкою, вкритою сухим снігом. Перш ніж рухатися, необхідно відстебнути кріплення лиж і зняти петлі лижних палиць з рук. Якщо є рюкзак або ранець, необхідно його узяти на одне плече. Відстань між лижниками повинна бути не менше 5-6 м. Під час руху лижник, який іде першим, ударами палиць перевіряє міцність льоду та контролює його стан.

Під час підлідного лову риби не рекомендується на невеликому майданчику пробивати багато ополонок, стрибати і бігати по льоду, скупчуватись у великі групи. Пробивати ополонки для риболовлі або з іншою метою дозволяється на відстані не менше 5-6 м одна від одної.

Кожний рибалка повинен мати із собою рятувальний жилет та лінь довжиною 15-20 м з петлею на одному кінці і вантажем вагою 400-500 г на іншому кінці.

 

Рятування потерпілих на льоду

Надання допомоги людині, яка провалилася під лід, потребує зібраності і виваженості в діях.

Щоб допомогти людині, що терпить лихо, і не постраждати самому, дотримуйтеся таких правил.

Без потреби не виходьте на лід. Подумайте, чи зможете під час надання допомоги впоратися самотужки, чи краще покликати на допомогу ще кого-небудь. Якщо поряд нікого немає, то дійте продумано і обережно, щоб замість допомоги не погіршити становище.

Протягніть потерпілому довгу жердину, дошку, палицю від лиж, лижу тощо або киньте мотузку, зв'язані паски тощо. Якщо вам усе-таки необхідно вийти на лід, то ляжте на нього і повзіть по поверхні, штовхаючи рятувальний засіб перед собою або кидаючи поперед себе мотузку чи пасок. Добре, якщо ви одягнете рятувальний жилет.

Будьте якомога далі від ополонки (краю крижини), протягніть потерпілому палицю, жердину чи киньте мотузку (трос). Якщо мотузка (трос) закріплена на березі і не вистачає її довжини, то, міцно тримаючись за кінець вірьовки однією рукою, протягніть потерпілому другу руку.

Витягаючи потерпілого, попросіть його працювати ногами - так буде легше витягнути його з ополонки. Коли ви його витягли, не дозволяйте йому підійматися на ноги, нехай він повзе вслід за вами до берега.

Після того, як витягнете потерпілого на берег у безпечне місце, викличте підрозділ екстреної медичної допомоги, надайте йому першу допомогу, необхідну при охолодженні організму.

Перша невідкладна медична допомога при гіпотермії

Ознаки гіпотермії:

тремтіння й остуда, які можуть бути відсутніми на пізніших стадіях;

оніміння;

втрата координації рухів;

зніяковіння, незвична манера поведінки;

температура тіла нижче 35°C.

Якщо у потерпілого одночасно спостерігаються ознаки відмороження і гіпотермії, у першу чергу надавайте допомогу як при гіпотермії. Цей стан може призвести до смерті, якщо людину терміново не зігріти. Але навіть у цьому випадку не варто залишати без уваги відмороження, яке при тяжкому ступені може призвести до ампутації пошкодженої частини тіла.

Гіпотермія належить до невідкладних медичних станів. Дотримуйтеся принципів надання першої допомоги і виконайте додатково спеціальні заходи при гіпотермії:

викличте підрозділи екстреної медичної допомоги;

поступово відігрійте постраждалого, загорнувши його в ковдри або сухий теплий одяг;

не намагайтеся зігріти тіло потерпілого дуже швидко, не занурюйте його в теплу воду, швидке обігрівання може викликати серцеві проблеми;

будьте надзвичайно уважними при поводженні з потерпілим;

у разі прикладіть до тіла теплий предмет (гарячу грілку, пляшки з теплою водою);

дайте тепле пиття, якщо потерпілий при свідомості.

Найкраще, якщо відігрівання буде відбуватися із середини тіла (тепле пиття) одночасно з відігріванням із зовні.

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

виконавчого комітету Люботинської міської ради




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2017   Переглядів:100   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!


      Уривчасте звучання електросирени означає – «УВАГА ВСІМ!». Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення, радіомовлення (дротове або ефірне на частоті 67,13 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

      Відповідно до графіку технічних перевірок обласної системи оповіщення 18 січня 2017 року о 14 годині 25 хвилині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення з включенням електросирен.

       Під час проведення планової технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради