Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 10 березня 2015   Переглядів:531   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Вiдділ НС та ЦЗН]
 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

вулиця Слобожанська (Радянська), 26Телефон: (057)741-34-19

Начальник відділу Горбунов Євген  Юрійович




 ПОЛОЖЕННЯ про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2012   Переглядів:1080   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Вiдділ НС та ЦЗН]
 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

 

1. Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (далі – Відділ) є структурним підрозділом і входить до складу виконавчого комітету Люботинської міської ради.

     Відділ створюється Люботинською міською радою і підпорядковується міському голові та Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій Харківської обласної державної адміністрації.

      Відділ є органом управління відповідної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі – ЄДС ЦЗ)

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МНС (зареєстрованими у Мінюсті), розпорядженнями міського голови, наказами начальника Головного управління з питань надзвичайних ситуацій Харківської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями Відділу є:

а) з питань цивільної оборони:

  • реалізація державної політики у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідації їх наслідків;
  • координація діяльності територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ;
  • розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням у мирний час та на особливий період, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
  • забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ;
  • здійснення інформаційного забезпечення у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, створення і впровадження сучасних інформаційних технологій та банків даних;
  • підготовка і перепідготовка особового складу кадрів органів управління і сил цивільної оборони та територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.

б) з питань оборонної та мобілізаційної роботи:

  • забезпечення виконання законодавства з питань оборонної та мобілізаційної роботи;
  • організація планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації;
  • організація розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів державної виконавчої влади і об’єктів народного господарства міста на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.

 

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

а) з питань цивільної оборони:

  • організовує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню і реагування на них;
  • подає міському голові, Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій  пропозиції щодо включення до проекту бюджету міста витрат на розвиток та функціонування територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання надзвичайних ситуацій,  ліквідації їх наслідків, забезпечує цільове використання виділених  бюджетних коштів;
  • подає міському голові, Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій пропозиції до проектів державних та регіональних програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільної оборони, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту громадян, які від них постраждали, контролює у межах своїх повноважень виконання затверджених програм;


Завантажити повний текст Положення: Положення про відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.rar [11.85 Kb] (cкачувань: 37)




 ІНСТРУКЦІЯ про порядок дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів
Автор: Svetlana   Додано: 1 червня 2018   Переглядів:52   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

Інструкція про порядок дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів

 

Шановні громадяни!

 

В Харківській області щорічно вилучається та знешкоджується велика кількість (понад 3500 тис. одиниць) застарілих боєприпасів (снаряди, протипіхотні та мінометні міни, авіабомби).

 

У разі виявлення вибухонебезпечних або схожих з ними предметів необхідно:

-   припинити роботи в районі виявлення вибухонебезпечних предметів;

-   огородити місцезнаходження вибухонебезпечних предметів і при можливості виставити охорону (для огорожі можна використовувати різні підручні матеріали: дошки, жердини, мотузки, шматки матерії та інше);

-   повідомити про знахідку в органи місцевої влади, до оперативно-диспетчерської служби Харківського районного управління ГУ ДСНС України у Харківській області, за телефонами: 741-16-01, 101, або особисто за адресами: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд 50; м. Люботин, провул. Ушакова 26/1; м. Мерефа, провул. Яковлівський, 12; сел. Буди, вул. Залізнична, 1-з; с. Липці, вул. Пушкінська, 117.

 

У будь-якому разі при виявленні ВНП або предметів підозрілого характеру слід пам'ятати, що тільки безумовне виконання заходів безпеки є гарантом того, що випадку каліцтва чи загибелі не станеться, а знахідка буде знешкоджена без завдання шкоди.

При знаходженні вибухонебезпечного предмета категорично забороняється:

-    намагатися самостійно вилучити знахідку із землі;

-    брати вибухонебезпечний предмет до рук;

-    наносити по вибухонебезпечному предмету удари;

-    робити спроби розібрати вибухонебезпечний предмет;

-    переносити або перекатувати з місця на місце;

-   кидати вибухонебезпечний предмет в багаття або розводити над ним полум’я.

 

Пам'ятайте: ступінь безпеки боєприпасів, що не вибухнули, визначається тільки фахівцем. Тільки фахівець особисто визначає можливість транспортування їх, приймає рішення про спосіб знешкодження та знищення вибухонебезпечного предмету.

ІНСТРУКЦІЯ  про порядок дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 15 травня 2018   Переглядів:26   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!

 

   З метою попередження квартирних крадіжок та інших крадіжок майна з житла громадян Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації інформує про необхідність вжиття заходів щодо посилення охорони власного майна, встановлення охоронної сигналізації, домофонів, укріплення вхідних дверей, встановлення кодових замків на підʼїздах житлових будинків.

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту

населення виконавчого комітету Люботинської міської ради




 До уваги мешканців міста!
Автор: Svetlana   Додано: 24 квітня 2018   Переглядів:29   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

До уваги мешканців міста!


З метою недопущення порушень публічної безпеки і порядку на території міста напередодні та під час святкування травневих свят 01, 08, 09 травня 2018 року при загрозі терористичних актів та прояву екстремізму телефонувати в Управління Служби безпеки України в Харківській області (т. 700-16-61, 700-34-50, 067-570-10-77).

 

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту

населення виконавчого комітету Люботинської міської ради




 ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
Автор: Svetlana   Додано: 24 квітня 2018   Переглядів:28   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ГРОМАДЯН

 

Поширені способи вчинення терористичних актів:

- мінування об'єктів критичної інфраструктури (залізничні, авіаційні, водного та автомобільного транспорту);

- мінування маршруту пересування окремих груп та осіб (залізничні колії, автомобільні дороги);

- застосування вибухових пристроїв, закамуфльованих під побутові предмети в місцях масового скупчення населення (залізничні вокзали та станції, аеропорти, автовокзали);

- дії терориста-смертника, який використовує так званий "пояс шахіда" або автомобіль - "фугас" на об'єктах критичної інфраструктури та в місцях масового скупчення людей;

- застосування вибухових пристроїв (в тому числі хімічної зброї масового зниження) у поштових посилках або бандеролях (в тому числі адресовані конкретним особам);

- збройне захоплення заручників.

 

Заходи загальноупереджувального характеру.

 

Ознаки вибухонебезпечності пристроїв:

- залишені припарковані біля будинків автомобілі, невідомі жителям;

- звук з виявленого предмета (цокання годинника, клацання);

- наявність на виявленому предметі годинника, мобільного телефону, джерел

живлення (батарейки) та електричних дротів;

- розтяжка з дроту, шпагату, мотузки;

- незвичне розміщення виявленого предмета;

- специфічний, невластивий навколишньому середовищу, запах;

- залишений портфель, валіза, згорток, мішок, ящик, коробка (на усіх видах транспорту та на залізничних вокзалах, автовокзалах, зупинках, аеропортах тощо).

 

Виявлення підозрілого предмета на об'єкті критичної інфраструктури чи поблизу нього, що може видатися вибуховим пристроєм,

а також радіоактивних, хімічних та інших матеріалів,

які представляють небезпеку.

 

  1. Не залишати без уваги факт наявності підозрілих предметів та зберігати спокій;
  2. Якщо виявлено забуту або нічийну річ у транспорті (залізничний, авіа, автомобільний) доцільним буде опитати людей, які знаходяться поруч, на предмет встановлення власника;
  3. Не підходити до предмета, не торкатися й не пересувати його, не допускати до знахідки інших людей (не починати самостійно будь-яких дій із знахідками або підозрілими предметами);
  4. Негайно зателефонувати до поліції за телефоном 102 та повідомити про підозрілий предмет;
  5. Не користуватися засобами радіозв'язку, мобільним телефоном тощо (вони можуть спровокувати вибух);
  6. Припинити всі види робіт у районі виявлення вибухонебезпечного предмета, відвести на максимальну відстань усіх людей (не менше 100 м), які знаходилися поблизу;
  7. Дочекатися приїзду працівників правоохоронних органів та вказати місцезнаходження підозрілого предмету.

 

Перелік ознак, що вказують на можливу наявність в особи намірів або підготовку до вчинення злочину терористичного характеру.

 

Прямі ознаки:

- наявність посвідчення організації, яка вважається терористичною або релігійно-екстримістською;

- наявність особи друкованих, рукописних матеріалів, відеозаписів щодо саморобного виготовлення вибухових пристроїв, сумішей, отруйних речовин, форм, методів і тактики здійснення терористичних або екстремістських актів тощо;

- наявність в особи набору комплектуючих деталей, пристроїв, приладів, рідин, сумішей, речовин тощо, які можуть бути використані для саморобного виготовлення засобів терору;

- наявність в особи планів та схем об'єктів критичної інфраструктури; наявність в особи пропагандистсько-агітаційної літератури терористичного або екстремістського спрямування.

 

Побічні ознаки:

- використання особою підроблених документів, що посвідчують особу;

- наявність в особи низки дійсних документів (паспорт, посвідчення біженця, посвідка на постійне місце проживання), при вивченні яких виявлено розбіжності в установчих даних, ознак зміни зовнішності;

- наявність в особи фотографій або списків осіб, які за своїм посадовим або суспільним становищем можуть бути об'єктами терористичних актів;

- наявність у паспортних документах особи відміток про перебування в країнах, де розташовані бази підготовки бойовиків терористичних чи екстремістських організацій;

- прибуття в Україну через треті країни при наявності прямого транспортного сполучення;

- наявність у особи кодованих записів, таблиць умовностей, які можуть бути використані для встановлення і підтримання зв'язку між особами, можливо причетними до терористичної діяльності;

- спроби незаконно придбати документи, що дають право на відвідування державних установ транспортного комплексу на яких встановлено пропускний режим або нелегально проникнути на їх територію.

 

В усіх випадках про виявлення ознак вибухового пристрою, підозрілих предметів, осіб повідомляти - за тел. – 102 чергову службу Національної поліції України;  за тел. (057) 700-16-61, (057) 700-34-50, 067-570-10-77 - чергового УСБ України в Харківській області.

 

Завантажити:pamyatki.rar [81.02 Kb] (cкачувань: 3)




 18 квітня 2018 року о 14 годині 25 хвилині буде проводитись технічна перевірка автоматизованої системи оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен
Автор: Svetlana   Додано: 18 квітня 2018   Переглядів:42   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

 

 

  Уривчасте звучання електросирен означає - "УВАГА ВСІМ!". Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення, радіомовлення (дротове або ефірне на частоті 67,13 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

 

18 квітня 2018 року о 14 годині 25 хвилині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.

 

Під час проведення планової технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради




 СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ ТРАВИ – ЗЛОЧИН ПРОТИ ПРИРОДИ!
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2018   Переглядів:56   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ ТРАВИ – ЗЛОЧИН ПРОТИ ПРИРОДИ! 

 

Щороку навесні, та восени як тільки встановлюється тепла погода, де хто із мешканців нашого міста береться спалювати суху минулорічну траву, при цьому навіть не підозрюючи якої великої шкоди він завдає природі. Через те, що останніми роками значна частка сільськогосподарських угідь не обробляється, трав’яні пожежі набули таких масштабів, що несуть пряму загрозу усьому живому, у тому числі людині. Спалювання сухої трави стало справжнім лихом для звірів, птахів, комах, значної кількості рослин та корисних мікроорганізмів. Вогонь часто перекидається на лісові масиви – знищуючи молоді насадження, підлісок і ранньоквітучі трав’янисті рослини.

Екологи запевняють: при згоранні однієї тони рослинних залишків у повітря вивільняється майже 9 кг мікрочастинок диму. До їх складу входять пил, окиси азоту, важкі метали та низка канцерогенних сполук. З димом у повітря вивільняються діоксини – одні з найотрутніших для  нашого організму речовин. Додаткова проблема полягає в тому, що із  сухою травою, як правило горить і безліч різноманітного сміття , що суттєво посилює забруднення атмосфери. При згоранні, скажімо поліетиленового пакету, в повітря йде до 70 різноманітних хімічних сполук , більшість з яких отруйні для людини. Саме вони стають причиною дертя в горлі, кашлю. Щільний чорний дим від горіння пластикового сміття містить канцерогенні полі циклічні вуглеводні. Постійно подразнюваний димом епітелій слизової оболонки дихальних шляхів не здатен протистояти мікробам. Особливо погано тим, хто страждає на бронхіти, бронхіальну астму, риніти чи тонзиліти.

Окрім безпосередньої загрози людському здоров’ю, спалювання листя і сухої трави призводить до таких загроз:

1. В сухому листі згорають зимуючі корисні комахи, такі як сонечка. Їх здобич – попелиці, лишаються зимувати на стадії яйця на гілках. Спалюючи листя восени ми створюємо умови для розвитку попелиць навесні.

2. Спалювання листя призводить до руйнації ґрунтового покриву, адже безпосередньо вигорають рослинні залишки, гинуть ґрунтоутворюючі мікроорганізми. Крім того, вони гинуть і від утворюваних при горінні важких металів.

3. За нормальних умов, коли листя перегниває, необхідні для розвитку рослин речовини повертаються в грунт. При згорянні ж утворюється зола. Не зважаючи на загальноприйняту думку, зола – дуже погане добриво і, таким чином, спалювання листя щороку призводить до все більшого збіднення ґрунту.

4. На природних ділянках і газонах вогонь знищує насіння і коріння трав’янистих рослин, пошкоджує нижні частини дерев і кущів та верхні частини їх коріння.

5. Знищення природної листяної підстилки призводить до збільшення в 2-4 рази промерзання ґрунту.

6. При спалюванні трави на присадибних ділянках або стерні на фермерських полях виникає загроза перекидання вогню на природні ділянки, що веде, в свою чергу до порушення законодавства і знищення диких рослин та тварин. Саме із спалювання стерні на полях починається більшість степових пожеж.

7. Аналогічним чином, існує загроза лісових пожеж і загоряння житлових будинків.

8. Якщо ведеться спалювання стерні на полях, через які проходять високовольтні лінії електропередач, постає нова загроза. Густий дим є напівпровідником і за певних умов здатний стати причиною короткого замикання ЛЕП.

9. Дим від вогнищ, в туманні дні може утворювати смог і на довго зависати у повітрі. В цьому випадку погіршується видимість на дорогах, що призводить до збільшення частоти ДТП, аварій. Окрім того, попадаючи у легені, смог викликає суттєве погіршення здоров’я людини.

10. Задимлені населені пункти використовують для освітлення значно більше електроенергії.

Що ж робити з опалим листям?

Найбільш дружнім по відношенню до довкілля шляхом утилізації опалого листя є компостування. Найціннішою характеристикою компосту є великий вміст у ньому необхідних рослинам хімічних сполук. Щорічне прибирання листя в парках призводить за 20 років до 50%-го зниження приросту деревини. Те саме відбувається і на присадибних ділянках, в садах.

Для компостування листя складають у купи шириною 2 м і висотою до 1,7 м. в основу купи вкладають до 25 см шар землі. Кожен з шарів листя не має перебільшувати 30 см. На цю ж купу можна скидати пташиний послід, харчові рештки. Кожен з шарів присипають землею. Протягом літа компост 2-3 рази перелопачують. Компост вважається готовим, якщо перетворився на однорідну темну розсипчасту масу. При літній закладці компост дозріває за 2-3 місяці, при осінній – за 6-8. Аналогічно, компостування можна проводити в траншеях глибиною до 1 м і шириною 1,5 м. Траншейне компостування більш зручне з міркувань того, що при ньому компост рівномірно зволожується і не пересихає.

Використовувати компост в якості добрива можна вже через рік після закладки. Його корисні властивості зберігатимуться ще 4 роки. Корисне використання компосту в якості прикореневої підкормки дерев і кущів.

 

Люботинська міська рада звертається до мешканців міста з проханням відмовитися від спалювання сухої трави,що завдає великої шкоди природі і здоров’ю людини.

 

Звертаємо увагу, що відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 77-1 ), випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок із степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах без дозволу органів державного контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища або з порушенням умов такого дозволу, а так само невжиття особою, яка одержала дозвіл на випалювання зазначеної рослинності або її залишків та опалого листя, заходів щодо своєчасного їх гасіння -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170-340 гр.) і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1190 гр.).

Одночасно повідомляємо , що згідно Закону України від 15.11.2009 року № 1708-V1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за правопорушення у сфері довкілля», яким внесено зміни до статті 245 Кримінального Кодексу України і вона викладена у такій редакції:

Стаття 245. Знищення або пошкодження об’єктів рослинного світу

1. Знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також стерні, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем чи іншим загальнонебезпечним способом -

караються штрафом від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі дії, якщо вони спричинили загибель людей, масову загибель тварин або інші тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Виконавчого комітету Люботинської міської ради

 




 Інформація про складні погодні умови у Харківській області 17 — 19 березня 2018 року
Автор: Svetlana   Додано: 16 березня 2018   Переглядів:57   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

Інформація 
про складні  погодні  умови  у  Харківській  області 17 — 19  березня   2018  року.

 Внаслідок  впливу двох  активних  циклонів  в  Харківській  області  очікуються  складні  погодні  умови:

17 березня сильний дощ та мокрий сніг, місцями ожеледь, налипання мокрого снігу (приріст снігового покриву на 5 - 10 см). Вітер північно-східний, 15 - 22 м/с.  На  дорогах  ожеледиця.

18 березня сильний дощ з переходом в сильний сніг. Місцями ожеледь, налипання мокрого снігу (приріст снігового покриву 5 - 10 см). Вітер північно-східний, 15 - 22 м/с. На дорогах ожеледиця.

19 березня сильний сніг, хуртовина, снігові замети (приріст снігового покриву 15 - 20 см).  Місцями  пориви  північно-східного вітру, 15 - 20 м/с. На  дорогах  ожеледиця,  сніговий  накат.  Зниження температури повітря до 8 - 13° морозу.

 

  Такі  погодні  умови  можуть  призвести  до  порушення  та  припинення  руху  транспорту  на  окремих  ділянках  доріг  і  вулиць,  що  становитиме  переважно  3  (червоний) рівень загрози  порушення руху автотранспорту, роботи електричних мереж, комунального господарства, будівельної галузі.

 

 Начальник   Харківського   регіонального

центру   з  гідрометеорології

В.Д. Андрієнко




 УВАГА!!!
Автор: Svetlana   Додано: 7 березня 2018   Переглядів:49   Категорія - [Головна, Вiдділ НС та ЦЗН]
 

УВАГА!!!

 

Щоб не стати жертвою крижаних бурульок, які можуть впасти на пішохода з настанням потепління необхідно:

 1.Проходячи повз будинки або біля високих дерев, необхідно переконатися у відсутності загрози падіння льодових наростів;

 2.Не ходити під дахом будівель, а також під балконами, де навислі бурульки;

3.Пішоходам не заходити за межі встановлених огорож, а в місцях їх відсутності самому звернути увагу на наявність небезпечних утворень з криги і снігу на дахах будинків.

 

Відділ НС та ЦЗН