Дні прийому
Автор: Chekardina   Додано: 5 квітня 2012   Переглядів:1526   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Інформація виконавчих органів » Відділ з питань кадрової роботи]
 

Відділ  з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці

 вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №29

телефон: (057)741-34-18

Начальник відділу Лебідь Олена Олександрівна


Дні прийому:

понеділок з 9.00-16.00

середа 9.00-15.00

п’ятниця з 9.00-14.00

 




 Положення про відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2012   Переглядів:1478   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Інформація виконавчих органів » Відділ з питань кадрової роботи]
 

Положення про відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Відділ з питань кадрової роботи, нагород  та охорони праці виконавчого комітету Люботинської міської ради (далі відділ) діє на підставі рішення ХVІІ сесії  Люботинської міської ради VІ скликання  від 27.01.2012 р. "Про внесення змін до структури виконавчих органів Люботинської міської ради, затвердженої  рішенням ХV сесії  Люботинської міської ради VІ скликання  від 24.11.2011р. № 533", входить до структури  виконавчого комітету.

2. Відділ підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові.

3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями і розпорядженнями обласної ради, облдержадміністрації, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови та цим положенням.

В питаннях організації і застосування методики проведення кадрової роботи і служби в органах місцевого самоврядування відділ керується також відповідними рекомендаціями Головного управління держслужби України, Міністерства Юстиції України, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства соціального захисту.

4. Діяльність відділу здійснюється на основі  плану  роботи.

5. На посаду начальника відділу  призначаються особи, які мають вищу освіту, стаж роботи в органах місцевого самоврядування  або у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи в інших сферах не менш 5 років та досвід практичної роботи з кадрами.

6. Люботинська  міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, обладнаними місцями схоронності документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань охорони праці, кадрової роботи і служби в органах місцевого самоврядування.

 

Завантажити повну версію положення: polozhennya_kadri.rar [12.52 Kb] (cкачувань: 63)