Адміністративні послуги, які надає відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики
Автор: Chekardina   Додано: 2 березня 2015   Переглядів:1012   Категорія - [Адміністративні послуги, Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики 

вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №19

 Телефон: (057)741-34-17

 Начальник відділу Іщенко Тетяна Олександрівна 


Дні прийому:

понеділок з 13.00-17.00,

вівторок з 8.00-12.00,

 середа з 8.00-17.00,

п’ятниця з 8.00-15.00

 

 




 ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІДДІЛ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНКОМУ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ
Автор: Lubotin   Додано: 9 травня 2011   Переглядів:915   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

I. Загальні положення

1.1 Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики (далі - відділ) утворюється міською радою, є структурним підрозділом виконавчого комітету Люботинської міської ради, підзвітним та підконтрольним міському голові, керуючому справами виконкому.

1.2 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України,
Законами України, Указами Президента України постановами
Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, виконавчого
комітету та розпорядженнями міського голови, іншими
нормативними актами, а також цим Положенням.

Діяльність відділу здійснюється на основі перспективних та поточних планів роботи, затверджених керуючим справами виконкому.

Впровадження та експлуатацію інформаційних систем в виконкомі Люботинської міської ради забезпечує сектор комп'ютерного забезпечення та ЗМІ, який є складовою відділу.

 

Завантажити документ: polozhennya-pro-vddl-zabezpechennya-dyalnost-vikonkomu.rar [9.83 Kb] (cкачувань: 55)




 Інформація щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконкомі Люботинської міської ради за 2015 рік
Автор: Chekardina   Додано: 28 січня 2016   Переглядів:269   Категорія - [Головна, Відділ забезпечення діяльності виконкому, Звернення громадян]
 

Інформація

щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконкомі Люботинської міської ради

 за 2015 рік

З метою реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядженням міського голови №78 від 26.06.2011 р. «Про забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» в виконкомі Люботинської міської ради» призначено осіб, відповідальних за організацію доступу до публічної інформації. Посадовими інструкціями зазначених осіб передбачено забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме: опрацювання, систематизація та аналіз інформаційних запитів; ведення обліку запитів на інформацію; контроль щодо задоволення запитів на інформацію; забезпечення створення бази даних щодо публічної інформації у виконкомі Люботинської міської ради; здійснення контролю за оновленням документів, що підлягають оприлюдненню; аналіз інформаційних запитів; надання консультацій під час оформлення запитів, здійснення технічного супроводу та організації вільного доступу особи до інформації. Розпорядженням №20 від 25.01.2016 р. “Про внесення змін до розпорядження №78 від 26.04.2011 «Про забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» в виконкомі Люботинської міської ради  визначено також відповідальних осіб у відділах виконкому, що відповідають за організацію надання інформації.

Згідно ст.59 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст. 21 Закону України «Про інформацію», відповідно до вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю Держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 (зі змінами) прийнято рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 12 квітня 2011 р. № 128 «Про затвердження Переліку відомостей, які містять конфіденційну інформацію, що  є власністю держави, і яким надається гриф обмеженого доступу «Для службового користування».

Облік запитів здійснюється в журналі реєстрації усних та журналі реєстрації письмових інформаційних запитів.

З метою спрощення оформлення інформаційного запиту розроблений зразок запиту, форма якого розміщена на офіційному сайті виконкому Люботинської міської ради та інформаційному стенді. Запити розглядаються відповідно  до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Оприлюднення інформації здійснюється  відповідно до ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на офіційному веб-сайті Люботинської міської ради та інформаційному стенді, розміщеному в приміщенні виконкому Люботинської міської ради.

В приміщенні виконкому Люботинської міської ради визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, місце забезпечено відповідною оргтехнікою.

Для усних запитів закріплений телефон за номером: 741-02-05.

Приміщення, де визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, обладнане пандусом. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені можливості) особа  не може подати письмовий запит, його має оформити, особа, відповідальна за роботу з інформаційними запитами в порядку, визначеному ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», на сайті Люботинської міської ради оприлюднюються проекти рішень сесії та виконкому, інформація систематично оновлюється;

Станом на 31.12.2015 р. до виконкому Люботинської міської ради надійшло 155 письмових  запитів, на 120 з них надана інформація, 35 – направлено за належністю.

 




 Зустріч з головами квартальних комітетів
Автор: Chekardina   Додано: 30 грудня 2013   Переглядів:599   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

На виконання соціальних ініціатив Президента України "Дні відкритості регіону" з метою обговорення результатів діяльності органів самоорганізації населення в 2013 році та планів на 2014 рік 24 грудня 2013 року в приміщенні актової зали виконкому відбулась зустріч з головами квартальних комітетів міста Люботина. 

У зустрічі приймали участь понад 40 голів квартальних комітетів. Зустріч проходила під головуванням міського голови Теличка В.О.

Увага присутніх була зосереджена на необхідності активізації роботи по благоустрою міста. Міський голова зазначив, що досягнути результатів можливо лише спільними зусиллями.

Голів квартальних комітетів, які за підсумками року провели найбільш активну роз’яснювальну роботу серед мешканців кварталів стосовно необхідності заключення договорів на вивезення ТПВ, було відзначено грамотами міського голови. 

 

Зустріч з головами  квартальних комітетів

 

 

 

Зустріч з головами  квартальних комітетів



 Дні відкритості регіону в рамках виконання соціальних ініціатив Президента України
Автор: Chekardina   Додано: 30 грудня 2013   Переглядів:530   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

23 грудня 2013 року в приміщенні актової зали виконкому відбулася нарада з керівниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів Люботинської міської ради на тему «Дні відкритості регіону в рамках виконання соціальних ініціатив Президента України. Підсумки результатів 2013 року, плани на 2014 рік».

Нарада проходила під головуванням міського голови Теличка В.О. У вступному слові міський голова зосередив увагу присутніх на актуальних проблемах міста. В ході обговорення були визначені пріоритетні напрямки роботи та основні шляхи вирішення актуальних питань в 2014 році.

 

Дні відкритості регіону в рамках виконання соціальних ініціатив Президента України

 

 

 

Дні відкритості регіону в рамках виконання соціальних ініціатив Президента України

 

 

 

 






 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2012 р.
Автор: Svetlana   Додано: 22 січня 2013   Переглядів:597   Категорія - [Відділ забезпечення діяльності виконкому, Звернення громадян]
 

   Робота  із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської  міської  ради будується у відповідності  до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

   За 2012 р. до виконкому надійшло 739 звернень від 1849 громадян проти 936 звернень в 2011р., зменшення на 21% .

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (739):

93 - вирішено позитивно;

по  632  - надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

10 - продовжують залишатися на контролі;

4- направлені за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян».

     В своїх зверненнях громадяни порушують різноманітні питання. Левову частку заяв – 295 ( близько 40%) – складають питання комунального та дорожнього господарства (клопотання про ремонт доріг, водопостачання, т.д).

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення питань

-  соціального захисту - 178;

-  земельних відносин - 135;

-  транспорту та зв’язку – 12.

Із загальної кількості громадян, які звернулися  ( 1849):

- інваліди, учасники ВВв        -    9 осіб

- ветерани праці, пенсіонери  -    535 осіб

- інваліди І, ІІ, ІІІ групи          -    27 осіб

Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 207 заявникам на суму 23700 грн.,  допомогу на поховання - 30 особам. на  суму –25200  грн.

Протягом 2012року збільшилась кількість колективних звернень (125 проти 83 за 2011 р.)

Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (стан доріг, освітлення вулиць, водозабезпечення, забезпечення районів міста транспортним сполученням, тощо).

Відмічається значне зменшення кількості повторних звернень  -  6 проти 35 в 2011.

З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян.

 На особистих прийомах прийнято 405 громадян.

 Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час.

 За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 12 виїзних прийомів.

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія.

 

Начальник відділу забезпечення

діяльності виконкому та

внутрішньої політики

Т.О.Іщенко

 




 Адміністративні послуги
Автор: Chekardina   Додано: 23 травня 2011   Переглядів:1014   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

ЗАТВЕРДЖЕНО        

рішенням виконкому

Люботинської міської ради 

від 12 квітня 2011 року № 127

 

Перелік адміністративних (державних) послуг, які надаються громадянам

відділом забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

 

п/п

Найменування послуги

 

Структурний підрозділ,

який видає документ

 

Перелік необхідних документів

1

2

3

4

1

Довідка з Погосподарської книги

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- правовстановлюючий документ на будинок,

- паспорт

2

Довідка з місця проживання, про склад сім’ї

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- будинкова книга

 

3

Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих в житловому приміщенні /будинку, осіб (оформлення субсидій, адресних соціальних допомог )

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- свідоцтво про народження дитини,

- будинкова книга,

- технічний паспорт на будинок

4

Виписка з будинкової книги про склад сім’ї та реєстрацію (для квартирного обліку)

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- будинкова книга,

- технічний паспорт на будинок

5

Запит в ЛБТІ

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт

 

6

Довідка про фактичне прийняття спадкоємного майна (для нотаріуса)

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- свідоцтво про смерть,

- довідка-характеристика на будинок з ЛБТІ,

- акт від квартального комітету про фактичне прийняття спадкоємного майна протягом шести місяців з дня смерті власника зазначеного майна,

- квитанція про оплату податків чи страхових внесків.

7

Довідка про проживання на день смерті в будинку померлого (для нотаріуса)

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- свідоцтво про смерть,

- акт квартального комітету про проживання громадян в будинку померлого.

8

Довідка, що засвідчує перебування на утриманні непрацездатних членів сім’ї

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- акт від квартального комітету, що підтверджує перебування на утриманні непрацездатних членів сім’ї.

9

Довідка, що підтверджує факт реєстрації (чи її відсутності) дитини за місцем реєстрації одного з батьків

Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики

- паспорт,

- заяви батьків,

- будинкова книга

 




 Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян
Автор: Lubotin   Додано: 9 травня 2011   Переглядів:1326   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Від 14.04.2011 р. № 69

 

Про внесення змін до розпорядження від 28.12.2010 р. №255 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, виконання Закону України «Про звернення громадян», підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та в зв'язку з кадровими змінами, керуючись пп.18, 20 п.4, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внести зміни та затвердити персональний склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради (додаток 1).

2. п.1 Розпорядження міського голови від 28.12.2010 р. №255 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Воротнікову Л.І.

 

Міський голова В.О.Теличко

 

Завантажити: Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян [21.8 Kb] (cкачувань: 100)




 Положення про квартальні комітети
Автор: Lubotin   Додано: 9 травня 2011   Переглядів:1144   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 

НОВА РЕДАКЦІЯ

П О Л О Ж Е Н Н Я

ПРО КВАРТАЛЬНІ КОМІТЕТИ

(із змінами та доповненнями, внесеними згідно рішень

ХХХ сесії ІV скликання від 20 січня 2006 року,

VІ сесії V скликання № 227 від 22 серпня 2006 року,

ХІІІ сесії V скликання № 473 від 29 грудня 2006 року,

№ 409 від 30 червня 2009 року, № 636 від 28 жовтня 2010 року

Люботинської міської ради)

 

Завантажити документ: Положення про квартальні комітети [12.42 Kb] (cкачувань: 170)