Сайт міста Люботин » Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому » Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян

 Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян
Автор: Lubotin   Додано:9 травня 2011   Переглядів:1569   Категорія - [Інформація виконавчих органів » Відділ забезпечення діяльності виконкому]
 
 (голосів: 0)

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Від 14.04.2011 р. № 69

 

Про внесення змін до розпорядження від 28.12.2010 р. №255 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, виконання Закону України «Про звернення громадян», підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та в зв'язку з кадровими змінами, керуючись пп.18, 20 п.4, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внести зміни та затвердити персональний склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради (додаток 1).

2. п.1 Розпорядження міського голови від 28.12.2010 р. №255 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Люботинської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Воротнікову Л.І.

 

Міський голова В.О.Теличко

 

Завантажити: Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян [21.8 Kb] (cкачувань: 105)







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.