Сайт міста Люботин » Архів (до 2018 р.) » Виконавчий комітет » Керівництво » Керуюча справами виконавчого комітету Приходько Т. Г.

 Керуюча справами виконавчого комітету Приходько Т. Г.
Автор: Svetlana   Додано:18 квітня 2018   Переглядів:477   Категорія - [Архів (до 2018 р.) » Виконавчий комітет » Керівництво]
 
 (голосів: 1)

Керуюча справами  виконавчого комітету  Приходько Тетяна Георгіївна


м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №37, 
телефон (057) 741-12-17, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua

Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця   09-00 – 12-00

 

 

 

Додаток 2

                                                             Затверджено

                                                                                                     розпорядження міського голови

                                                                                                    від 16 січня 2018 року № 21

   

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ 

між міським головою, секретарем міської ради,

заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

та керуючою справами виконкому 

 

5. Керуюча справами  виконавчого комітету  

 

Вирішує питання:

5.1. Організації роботи апарату виконавчого комітету.

5.2. Перспективного та поточного планування роботи виконкому; забезпечення контролю за виконанням  планів роботи.

5.3. Підготовки та проведення засідань виконавчого комітету; формування порядку денного; повернення управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам міської ради проектів рішень, підготовлених на розгляд виконавчого комітету з порушеннями встановленого порядку.

5.4. Своєчасного доведення рішень виконавчого комітету Люботинської міської ради до виконавців і населення, організації контролю за їх виконанням.

5.5. Оформлення доручень, отриманих під час проведення засідань виконкому, особистого прийому громадян, здійснення контролю за їх виконанням.

5.6. Здійснення загального керівництва за веденням діловодства у виконкомі, впровадження електронного документообігу, надання методичної допомоги з питань діловодства та роботи з письмовими й усними зверненнями громадян.

5.7. Організації роботи відділів виконкому щодо забезпечення відкритості влади, покращення надання адміністративних послуг населенню.

5.8. Реалізації державної політики щодо надання адміністративних послуг замовникам.

5.9. Організаційної підтримки, забезпечення взаємодії закладів, установ, організацій з питань ведення Державного реєстру виборців.

5.10. Координації діяльності та методичного забезпечення органів самоорганізації населення.

5.11. Організації роботи зі зверненнями громадян.

5.12. Організації особистих прийомів міського голови.

5.13. Опрацювання інформаційно-аналітичних матеріалів з внутрішньої політики.

5.14. Координації роботи по формуванню Національного архівного фонду.

5.15. Організації роботи, пов’язаної з виконанням вимог Закону України «Про  запобігання корупції» у виконавчому комітеті Люботинської міської ради, вжиття заходів щодо недопущення конфлікту інтересів.

5.16. Координації роботи, пов’язаної із захистом персональних даних.

 

5.17. Спрямовує та контролює діяльність:

-Відділу  забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики;

-Відділу ведення Державного реєстру виборців;

-Міського архівного відділу;

-Центру надання адміністративних послуг;

-Відділу кадрової роботи, нагород та охорони праці;

-Відділу з питань державної реєстрації.

 

5.18. Відповідальна за трудовий архів виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області.







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.