Для того, щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно виконати два простих кроки.
Автор: Chekardina   Додано: 27 березня 2020   Переглядів:180   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 

Для того, щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно виконати два простих кроки.

 

 

🔵 Крок 1. Подати заяву про прийняття спадщини протягом 6 місяців з моменту її відкриття (тобто з моменту смерті особи або на момент оголошення особи померлою).
❗️Під час карантину Ви маєте право засвідчити заяву про прийняття спадщини у будь-якого нотаріуса за своїм місцем мешкання, а вже посвідчену заяву надіслати до нотаріуса за місцем відкриття спадщини

🔵 Крок 2. Отримати свідоцтво про право на спадщину після спливу 6 місяців з дня відкриття спадщини

Як працюють сьогодні нотаріуси та що робити, якщо строк для прийняття спадщини пропущений, читайте за посиланням: https://bit.ly/2UymD0J

 

Для того, щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно виконати два простих кроки.




 Під час карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності. Зокрема:
Автор: Chekardina   Додано: 27 березня 2020   Переглядів:330   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 

Під час карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності. Зокрема:

 

✅ Якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, надається допомога по тимчасовій непрацездатності З ПЕРШОГО ДНЯ І ЗА ВЕСЬ ЧАС ВІДСУТНОСТІ НА РОБОТІ З ЦІЄЇ ПРИЧИНИ.

✅ Допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок перебування у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій, виплачується Фондом соціального страхування України застрахованим особам, починаючи З ШОСТОГО ДНЯ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ ЗА ВЕСЬ ПЕРІОД до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності). Перші п’ять днів тимчасової непрацездатності оплачуються за рахунок коштів роботодавця.

✅ У разі захворювання дитини віком до 14 років листок непрацездатності отримує один із працюючих батьків. У такому разі Фонд оплачує лікарняний лист, починаючи З ПЕРШОГО ДНЯ ХВОРОБИ, але не більше 14 календарних днів. Утім, якщо дитина перебуває на стаціонарному лікуванні – на весь час перебування на такому лікуванні.

Про оформлення лікарняних та виплату по них у період карантину, пов'язаного з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, читайте за посиланням:
https://bit.ly/3dpRgxX

 

Під час карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності. Зокрема:

 




 Щодо оплати під час карантину
Автор: Chekardina   Додано: 27 березня 2020   Переглядів:491   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 

На період карантину багато роботодавців надають працівникам відпустки, запроваджують віддалену роботу, встановлюють режим простою. Чи може роботавець відмовити працівнику у переході на дистанціну роботу? Як оплачується віддалена робота та час простою? Про це на сайті "Обозреватель" розповідає Людмила Желізняк, директор Калуського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

👉 Відправити співробітників працювати вдома можна без їхньої згоди

У зв`язку з карантином багато організацій переходять на дистанційний режим роботи. Чинним законодавством не врегульовано в повній мірі питання віддаленої роботи.

Утім, на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома.

Важлива зміна відповідно до Закону № 3219 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (Covid-19)" : на період карантину або впровадження заходів боротьби з коронавірусом відправляти співробітників працювати вдома можна без їхньої згоди.

Разом з тим, Закон № 3219 лише рекомендує переведення на дистанційну роботу, але не зобов’язує роботодавця. Тому, якщо підприємство працює, але вас не відпускають працювати з дому, коли така можливість є, одним із варіантів, аби убезпечити себе, є відпустка.

Проте варто колективно звернутися до роботодавця про переведення на дистанційний режим роботи, оскільки забезпечення безпечних умов праці є його безпосереднім обов'язком.

У разі прийняття роботодавцем рішення про роботу у дистанційному режимі раджу отримати офіційний документ про встановлення такого режиму, щоб запобіти звільненню “за прогул” через відсутність на робочому місці.

👉 Яку зарплату отримаємо під час карантину

Якщо ваша організація визначила період карантину як простій, за працівником зберігається його зарплата. Згідно з ч. 3 ст. 113 Кодексу законів про працюУкраїни за час простою, коли виникла виробнича ситуація, небезпечна для життя чи здоров'я працівника або для людей, які його оточують, і навколишнього природного середовища не з його вини, за ним зберігається середній заробіток.

У загальному випадку час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче 2/3 тарифних ставки (окладу). Такий обов’язковий мінімум прописаний у ст. 113 Кодексу законів про працюУкраїни.

А от якщо роботодавець не оформив простій, тоді підприємство вважається таким, що працює.

Але в усіх цих випадках заробітна плата повинна виплачуватися. Карантин не є юридичною підставою для звільнення роботодавця від сплати заробітної плати.

Такі норми стосуються і дистанційної роботи. Однак, звертаю увагу, що дистанційна робота регулюється внутрішнім наказами чи розпорядженнями на підприємстві.

У випадку, коли зайнятість на дистанційних умовах праці відповідає встановленому графіку роботи, заробітна плата виплачується повністю.

👉 Є запитання? Отримайте правову допомогу дистанційно:
- зателефонуйте на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103
- поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
- напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
- прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі "Безоплатна правова допомога" https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті - https://t.me/ualegalaidchat
- поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
- скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid - https://wiki.legalaid.gov.ua/

 

 

 

 

Щодо оплати під час карантину

 

 




 Безоплатна правова допомога надається виключно дистанційно
Автор: Chekardina   Додано: 26 березня 2020   Переглядів:22   Категорія - [Головна, Безоплатна правова допомога]
 

 

Безоплатна правова допомога надається виключно дистанційно
Безоплатна правова допомога надається виключно дистанційно

 




 Харківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Автор: Svetlana   Додано: 19 березня 2020   Переглядів:17   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 

Харківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Діяльність місцевого центру поширюється на територію міста Харкова, Харківського району та інших міст і районів Луганської та Харківської областей


Директор центру: Сіренко Оксана Олексіївна

е-mail:  kharkiv3.kharkiv@legalaid.kh.ua

 

Адреса центру: 61022, Майдан Свободи, 5, «Держпром», 6 під’їзд, 3 поверх, ліве крило.

 Телефони центру: (057) 341-65-71, (057) 341-65-72

 

Режим роботи центру:

Пн. Вт. Ср. Чт.: з 9-00 до 18-00

Пт.: з 9-00 до 16-45

Положення: polozhennya.pdf [1.85 Mb] (cкачувань: 1)




 Про систему БПД
Автор: Svetlana   Додано: 19 березня 2020   Переглядів:17   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 

Про систему БПД

Безоплатна правова допомога – правова допомога, яка гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу», існує первинна правова допомога та вторинна правова допомога.

Безоплатна первинна правова допомога (БППД) включає в себе такі види правових послуг: надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних); надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Право на БППД мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.

Безоплатна вторинна правова допомога (БВПД) включає такі види правових послуг: захист; здійснення представництва інтересів осіб в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру.

Право на БВПД мають категорії осіб, які визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу» та іншими законами України.

НАША МІСІЯ

Захист прав людини шляхом забезпечення рівногодоступу до правової інформаціїта правосуддя, посилення правових можливостей і правової спроможності представників соціально вразливих груп, територіальних громад та спільнот.

НАШЕ БАЧЕННЯ

Люди в Україні використовують правові інструменти для вирішення своїх життєвих питань та мають рівний доступ доправосуддя.Мережа незалежних надавачів безоплатної правової допомоги відповідає правовим потребам людей. Територіальні громади та держава визнають важливістьінеобхідністьбезоплатної правової допомоги як соціальної гарантії та забезпечують стабільне її фінансування з державного та місцевих бюджетів.

НАШІ ЦІННОСТІ

ГІДНІСТЬ ТА ПРАВА ЛЮДИНИ

Першоосновою нашоїдіяльності є повага догідності людини та прагнення створитиумови, заяких люди мають рівний доступ до права йправосуддя,незалежно від рівня їх матеріальних статків чи ступеня соціальної вразливості.

Ми працюємо вкоманді на основі взаємної поваги та взаємної відповідальності. Діємо доброчесно, зорієнтовані на клієнта йсповідуєморівне ставлення до всіх.

Ми віримо, що гідне життя безпосередньозалежить від того, наскільки людина знає свої права, має бажання та можливості їх реалізовувати. Пропонуємо людям засоби для вирішення життєвих проблем у правовий спосіб на противагу узвичаєній у суспільстві корупції.

ДОВІРА ТА ПАРТНЕРСТВО

Ми цінуємо довіру наших клієнтів та партнерів.

Люди звертаються по допомогу до тих, кому вони довіряють. Суспільна довіра є необхідною умовоюдля розвитку системибезоплатної правової допомоги.

Якість послуг, що їхми надаємо, залежить від рівня взаємної довіри, на якій ґрунтується наше партнерство з громадами, адвокатами, громадськими організаціями, донорами.

Ми відкриті до співпраці з усіма зацікавленими сторонами та активно розвиваємо партнерство, насамперед,нарівні територіальних громад.

ПРОЗОРІСТЬ ТА ПІДЗВІТНІСТЬ

Як організація, що фінансується коштом платників податків,ми підзвітні перед суспільством за все, що робимотавітаємо зовнішнє незалежнеоцінювання нашої діяльності.

Ми регулярнооприлюднюємо актуальну інформацію про всі наші заходи та витрати, зокрема,про заробітну плату кожного працівника, розподіл справ між адвокатами та оплатуїхпослуг, статистичні показникинашої роботи та аудиторські звіти.

Ми проводимовідкриті конкурси для відбору персоналу.

Ми підтримуємо електронну систему публічних закупівель PROZORROтапочалиїї використовувати на чотиримісяці раніше, ніж вимагавзакон, для усіх закупівель понадтритисячігривень.

НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

Ми є незалежною складовою системи юстиції. Міністерство юстиції не втручається в нашу операційну діяльність.

Рішення про надання безоплатної правової допомогиприймається відповідно дозакону незалежно від політичних та інших впливів.

Ми не втручаємося в адвокатську діяльність та поважаємо її незалежність.

Як запоруку якості правової допомоги підтримуємо вільну конкуренціюпоміжїї надавачів.

Ми сприяємо розвитку мережі незалежних надавачівправовоїінформації та консультацій,заохочуємооргани місцевого самоврядуваннязалучати до наданнятаких послуг,передусім,громадські організації.

ІННОВАЦІЇ ТА ПРАГНЕННЯ ДОСКОНАЛОСТІ

Ми прагнемо постійного удосконалення нашої діяльностіта шукаємо нові,нестандартні підходи до розв’язання проблем.Постійно навчаємося завдякиобміну досвідом та кращими практиками.Чутливі до змін середовища та швидко реагуємо на них.