Довідник управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 19 вересня 2019   Переглядів:360   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Довідник управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Завантажити:  dovidnik-upravlinnia-sotsialnogo-zakhistu-naselennia.rar [6.44 Kb] (cкачувань: 11)




 ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік
Автор: Lubotin   Додано: 26 січня 2022   Переглядів:4   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Завантажити файли:

zvit_pasport_0810160_2021.xlsx [22.16 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813031_2021.xlsx [20.38 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813032_2021.xlsx [18.33 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813033_2021.xlsx [18.29 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813104_2021.xlsx [29.39 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813160_2021.xlsx [21.62 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813210_2021.xlsx [17.22 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_pasport_0813242_2021.xlsx [33.45 Kb] (cкачувань: 0)
zvit_posport_0813035_2021.xlsx [18.32 Kb] (cкачувань: 0)




 16 днів проти насильства
Автор: Lubotin   Додано: 28 жовтня 2021   Переглядів:92   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

16 днів проти насильства



Щорічно міжнародною спільнотою проводиться акція «16 днів проти насильства».

Тисячі громадян та сотні державних і громадських організацій з більш ніж 100 країн світу активізують  з 25 листопада по 10 грудня свої зусилля заради об’єднуючої мети: збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників, створити в конкретному регіоні соціальний простір, вільний від насильства.

      Офіційно цей день був оголошений Генеральною Асамблеєю ООН у 1999 році, але відзначатися він почав з 1981 року в пам’ять про трагічну загибель трьох сестер Мірабаль, які були жорстоко вбиті під час диктатури домініканського правителя Рафаеля Трухільо в 1960 році.   

      Щорічна акція «16 днів проти насильства» ініційована Першим всесвітнім інститутом жіночого лідерства у 1991році. Власне тоді визначився зв’язок між насильством стосовно жінок та правами людей. Дати акції символічно наголошують на цьому зв’язку :  

      25 листопада – Міжнародний день проти насильства щодо жінок, 10 грудня – Міжнародний день прав людини.

      У цей шістнадцятиденний період входять й інші важливі для демократичної спільноти дати: 1 грудня – Міжнародний день боротьби зі СНІДом, 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством, 3 грудня -  Міжнародний день інвалідів,  5 грудня – Міжнародний  день волонтера, 6 грудня – річниця інциденту в Монреалі.       

      Україна приєдналася до акції  «16 днів проти насильства» у 2001 році. Через рік заходи та ініціативи акції, проголошеної другим Веукраїнським конгресом жінок, пройшли вже у 20 регіонах України, об’єднали 75 всеукраїнських громадських організацій та широке коло представників державних структур.   

       З метою формування у громадськості «нульової толерантності» до різних форм насильств, привернення уваги до жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок, активізації роботи щодо функціонування спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб в територіальній громаді буде проведено ряд заходів в рамках Всеукраїнської кампанії « 16  днів проти насильства».

       Всі заходи необхідно  проводити із суровим дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби  СОVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» (зі змінами).

 

Управління соціального захисту населення

 




 Гендерна нерівність
Автор: Lubotin   Додано: 28 жовтня 2021   Переглядів:64   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

УСЗН інформує:



Гендерна нерівність

 
        Жінки в Україні мають рівні можливості з чоловіками, було б бажання і здібності їх втілити – така думка є доволі поширеною. Втім хибною, наголошують експерти і доводить статистика. Українки досі зазнають дискримінацій за ознакою статі. Розглянемо  найбільш поширені порушення прав жінок в Україні.
        Жертви домашнього насильства. Найбільшим кричущим порушенням прав жінок в Україні залишається домашнє насильство. 90% наших громадян, які потерпають від насильства, це жінки. Причини – стереотипи, що жінка – «берегиня дому», її функція – приготування їжі та догляд за дітьми. І щойно вона починає заявляти про свої права, то одразу ж піддається насильству – чи економічному, чи психологічному, чи фізичному, чи сексуальному. І з’явилася нова тенденція: якщо жінка намагається вирватися з кола домашнього насильства, то тоді методи стають більш витончені. Попри масштаби домашнього насильства в Україні, проблема перебуває переважно «в тіні». Ба більше, поширений принцип – «сама винна»,  відтак жертви намагаються замовчувати страждання, кажуть експерти. Показовим є те, що 68% українок не вважають проявом насильства приниження. Лише для 49% жінок насильство – це побої, а для 56% – зґвалтування. Такі результати опитування Українського інституту соціологічних досліджень.
      Отримують меншу зарплатню. Жінки в Україні зароблять у середньому на 28% менше, ніж чоловіки. Такими є дані Державної статистики.  Однією з причин цього є те, що окрім оплачуваної роботи на плечі жінки лягає домашня праця, яка вважається «жіночою» – прибирання, готування, догляд за дітьми. Жінка змушена, як правило, працювати в дві зміни. Тому обирає менш оплачувану роботу, але з більш гнучкими умовами. Бо є купа обов’язків, які чомусь вважаються лише жіночими, хоча народження дітей – це благо для всього суспільства. Зібравши інформацію по 217 країнах, дослідники підрахували, що домашня робота і догляд за родиною займає в житті жінки 23 роки.
     Мають меншість у владі.  Український парламент усього на 20% складається із жінок. Верховна рада України з кожним скликанням прагне до все більшої гендерної збалансованості:  VII скликанні працювали 46 жінок, у VIII скликанні – 56, у  IX скликанні -87жінок. Попри те, що цей показник є рекордним за всі попередні скликання, він досі залишається низьким, порівняно з практикою демократичних країн, наголошують експерти. Так, у країнах ЄС жінок у парламентах в середньому удвічі більше – 26%. А у Швеції, Фінляндії, Іспанії – понад 40%. Не набагато краща ситуація і в регіонах України.
    Обмежені у кар’єрі. Важливим кроком на шляху до гендерної рівності стало скасування розподілу професій на «жіночі» і «чоловічі». Та це ще не означає, що в Україні зникла дискримінаційна практика чи не лишилося заборонених професій, кажуть експерти. Наприклад, у війську досі є низка «нежіночих» професій, затверджені наказами із грифом «з обмеженим доступом», зауважує експерт з гендерних питань Олена Суслова.
    Заручниці стереотипів. «Жінка-берегиня», «господарка», «для «жіночого щастя» потрібні «кохання» і «родина» – такі стереотипи про жінку закріпилися у свідомості українців. Експерти констатують: сексизм в Україні поширений скрізь – в рекламі, ток-шоу, політиці і в побуті.  Начебто стереотипи не відображені в більшості законів, але коли справа доходить до конкретної реалізації, вони вступають в силу, мовляв, «ти молода», «в тебе діти чи будуть діти», «ти щойно вийшла заміж чи вийдеш заміж», «яка з тебе робітниця». Гендерна рівність — це невіддільний аспект прав людини та цінностей демократичної держави. Україна також визначила гендерну рівність як важливий пріоритет державної політики для забезпечення розвитку країни. Прийнявши ці зобов'язання на національному та міжнародному рівнях, Україна підтвердила, що має надавати рівні можливості жінкам і чоловікам щодо участі в усіх сферах життя суспільства, у тому числі у військовій сфері.     
 
Управління соціального захисту населення

 




 Звітує УСЗН
Автор: Lubotin   Додано: 21 жовтня 2021   Переглядів:67   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

Звітує УСЗН

Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2021 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які

потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії,

проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога,

виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.


З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

 

І. В сфері соціального захисту.

  1. Надання соціальних допомог, компенсацій:

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

за 9 місяців 2021 року

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

63

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

142

3

Допомога при усиновленні

3

4

Допомога одиноким матерям

159

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

21

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

218

7

Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

54

8

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд

28

9

Малозабезпеченій особі, що проживає з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

25

10

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

2

11

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

7

12

Державна соціальна допомога дітям померлого годувальника

15

13

Тимчасова державна допомога  непрацюючій особі, яка не набула права на пенсійну виплату

35

14

Допомога на дітей які виховуються в багатодітних сім’ях

23

15

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду

4

16

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»

2

17

Допомога на поховання

6

18

Допомога внутрішньо переміщеним особам на проживання

125

19

Одноразова допомога «пакунок малюка»

72

20

Грошова компенсація натуральної допомоги «пакунок малюка»

74

21

Догляд за хворою дитиною

1

22

Оплата послуг патронату

2

23

Допомога на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку

3

 

Всього за  9 місяців 2021 року:

1084

2. Надання житлових субсидій.

  1. Протягом 9 місяців 2021 року було нараховано житлових субсидій - 2058 сім’ям на суму 14294, 09 тис. грн.

Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року – 8891   в грошовій готівковій формі на суму 13456,25 тис. грн.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих субсидій у грошовій безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 392  на суму 837,84  тис. грн.

2. З початку року проведено 12 засідань конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 66 звернень.

3. Відділом субсидій та адресних соціальних допомог проведено перерахунок по призначеним субсидіям в зв’язку зі зміною ціни: на розподіл природного газу в січні – 1712 сім’ям;  на  газопостачання в лютому з січня – 1712 сім’ям, централізованого водопостачання та водовідведення в квітні – 1855 сім’ям.

4. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

63

1822 сім'ї

АТ "ОГС"ХАРКIВМIСЬКГАЗ"

17

134 сім'ї

АТ "Харкiвгаз"

17

134 сім'ї

ГК "Нафтогаз України"

12

46 сімей

ПрАТ «Харківенергозбут»

32

1870 сімей

ЛВККУ

32

1553 сім'ї

Люботинське КЖРЕП

25

154 сім'ї

ДФС України

170

27535 осіб

ПФ України

170

 12468 осіб

5. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог - 2624

звернення.


6. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів - 767 звернень.


 

  1. Надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

 

1. Протягом звітного періоду прийнято документи та внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру громадян, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) від 63 осіб. Станом на 01.10.2021 р. перебуває на обліку в ЄДАРП – 5919 осіб.

Протягом звітного періоду нараховано пільг на оплату житлово - комунальних послуг 1139  чол. на суму 4244794,62 тис. грн.  Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року  20007 особам  на суму 222681,47  в грошовій готівковій  формі.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих пільг у грошовій безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 7703 на суму 2786482,25  тис. грн.

Для виплати пільг у грошовій готівковій формі з заявами звернулося 51 чол.

2. На обліку в управлінні перебуває 172 багатодітні сім’ї, в яких виховується 558 дітей.

3. Для забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації звернулася 53 особи з інвалідністю, заяви, яких передано до Харківського обласного відділення  фонду соціального захисту інвалідів.

Внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) 143 направлення  на протезно-ортопедичні та технічні засоби реабілітації.

Отримано від медико-соціальних експертних комісій та лікувально-консультаційних комісій та занесені до ЦБІ  20  індивідуальних програм реабілітації.

4. Протягом звітного періоду прийнято документів для надання одноразової матеріальної допомоги з Державного бюджету 11 чол. на суму 9,857 тис. грн.

5. Видано 31 санаторно - курортну путівку:

- до санаторіїв Мінсоцполітики - 4 путівки;

- особам з інвалідністю внаслідок війни - 2 чол.;

- особам загального захворювання -17 чол.;

- УБД - 1 чол.;

- УБД АТО - ООС – 1 чел;

- ЧАЄС 1 кат. - 3 чол.;

- постраждали ЧАЄС 2-Б(Є) кат. - 1 чол.;

- діти, які потерпілі від ЧАЕС - 2 чол.

6. Видано пільгових посвідчень і талонів на проїзд - 174 шт., в т.ч.:

- ветеран праці - 107 чол.;

- особам з інвалідністю внаслідок  війни - 21 чол.;

- посвідчень батьків з багатодітної сім’ї -10 чол;

- посвідчень дитини з багатодітної сім’ї - 36 чол.

7. Підготовлено документів для  виплати компенсацій:

- на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів - 8 чол.;          

- на транспортне обслуговування автомобілів - 5 чол.

8. Підготовлено документів на виплату компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку - 9 особам учасникам ЧАЕС.

9. Прийнято 5 справ  для відшкодування витрат на поховання УБД та осіб з інвалідністю внаслідок війни  на суму 29,459  тис. грн.

10. Протягом звітного періоду було прийнято заяв від  10 чол. пільгового контингенту на придбання твердого палива.     

11. В місті перебуває на обліку 148 осіб, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, компенсаційні виплати яким здійснюються з Державного бюджету України.

Підготовлено документів для виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС: забезпечення безкоштовними ліками за пільговими рецептами лікарів 44 особи на суму – 69,5 тис. грн.

- безкоштовне зубопротезування ЧАЄС – 1 особа на суму 6,5 тис. грн.

12. Рішенням Люботинської міської ради затверджено Комплексну Програму соціального захисту населення Люботинської міської територіальної громади на 2021 рік, на реалізацію якої закладені кошти міського бюджету. У 2021 році, видатки на виконання Комплексної Програми в частині надання матеріальної допомоги склали 450,00  тис. гривень.

Згідно з Комплексною Програмою соціального захисту населення Люботинської міської територіальної громади на 2021 рік протягом звітного періоду прийнято заяв та підготовлено документів для виплати допомоги:

- на поховання непрацюючим громадянам міста - 26 чол. на  суму  26,0 тис. грн. ; 

- матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам міста, які звернулися з заявою до Люботинського міськвиконкому - 285 чол. на суму 347,9 тис. грн.;

- до 35 річниці аварії на ЧАЄС - 76 чол. на суму 38,8 тис. грн.;

- одноразової матеріальної допомоги на оплату за комунальні послуги сім’ям загиблих військовослужбовців у ДРА - 2 чол. на суму 4,0 тис. грн.;

- до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні - 2 чол. на суму 6,0 тис. грн..;

- матеріальна допомога з нагоди відзначення Дня партизанської слави - 1 особа на суму 200 гривень.

13. Станом на 01.10.2021 р. на соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) людей похилого віку в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради перебуває 1561 чол.

Прийнято 448 рішень в наданні соціальних послуг: догляд вдома – 234 рішення; натуральна допомога – 214  рішень. 

14. Станом на 01.10.2021 року облікова кількість внутрішньо переміщених осіб -             450 осіб (314 сімей), видано довідок - 14 шт.

15. Укладено 2 двосторонніх договори на реабілітаційні заходи дітей з інвалідністю на суму 34475,70 тис. грн. Прийнято 10 заяв на одержання реабілітаційних заходів дітей з інвалідністю.

16. Укладено 1 договір на психологічну реабілітацію учасника АТО/ООС на суму 11142,0 тис. грн.

17. Підготовлено пакет документів на присвоєння почесного звання «Мати героїня» - 1 особа.

18. За звітній період направлено  на короткотерміновий відпочинок (путівка вихідного дня) - 2 сім’ї учасника АТО/ООС, пройшли відпочинок - 2 учасника АТО/ООС

19. Влаштовано до будинку-інтернату загального типу - 2 особи.

20. Протягом звітного періоду надано 4275 консультацій з питань надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

 

4. Робота із зверненнями громадян, ведення діловодства.

За 9 місяців 2021  року з письмовими зверненнями до управління звернулося 122  особи.

Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації - 9.

Зокрема, через виконавчий комітет Люботинської міської ради надійшло - 31 звернення, в т.ч. 5 звернень на урядову «гарячу лінію»; через Департамент

соціального захисту населення облдержадміністрації - 32, в т.ч. 27 звернень на урядову «гарячу лінію»; через Харківську районну державну адміністрацію –

2 звернення на урядову «гарячу лінію»; кількість звернень на урядову «гарячу лінію», які були скеровані для розгляду та вирішення по суті і отримані через

Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 55 шт.; отримано електронною поштою – 1, особисто - 1. Всі звернення індивідуальні,

колективних звернень та звернень від народних депутатів не було.


Із письмових звернень, що надійшли до управління: 31 - щодо призначення житлової субсидії, 34 - щодо призначення соціальних допомог, 25 -  щодо надання пільг та забезпечення засобами реабілітації, 4 - з питань соціального обслуговування; надання матеріальної допомоги -15, 1 – з питань трудового законодавства; інші - 12.

В розрізі категорій громадян серед загальної  кількості письмових звернень: від пенсіонерів та осіб з інвалідністю - 72, одинока мати - 7, багатодітні сім’ї – 3 та від інших категорій - 40.

На особистому прийомі керівниками управління протягом звітного періоду було прийнято 58 осіб. Громадянам надані роз’яснення та рекомендації стосовно вирішення питань, що належать до компетенції управління.

В управлінні облаштовані інформаційні куточки для ознайомлення громадян з переліком документів, які необхідні  для призначення  допомог, субсидій, пільг тощо.

Проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань соціального захисту населення. Надаються роз’яснення щодо змін в законодавстві, які стосуються соціального захисту. Протягом звітного періоду на офіційному сайті міста Люботин розміщено 19 статей.

Централізовано зареєстровано документів: вхідних - 2330 шт., вихідних - 2401 шт.

 

ІІ.  В сфері трудових відносин та соціального партнерства      

  1. З початку поточного року проведено двомісячник з укладання колективних договорів підприємствами, установами та організаціями міста. Проведено повідомну реєстрацію 6 колективних договорів та 1 доповнення до колективного договору. Всього діючих колективних договорів - 85, що становить 80,9% від чисельності всіх діючих підприємств, установ та організацій, які мають статус юридичної особи (105 ПУО діючих). Колективно-договірним регулюванням охоплено 94,6% працюючих.
  1. Підведені підсумки виконання заходів Регіональної  та Генеральної угод за І півріччя 2021 року.

 

ІІІ.  В сфері оплати праці

1. З початку року проведено 4 моніторинги: з питань дотримання правил, норм та стандартів з  оплати праці, рівня оплати праці, виконання колдоговорів за

2020 рік, охорони праці, своєчасне введення в дію мінімальних стандартів щодо оплати праці що входять до компетенції відділу з питань праці та

зайнятості населення на 43 підприємствах, установах та організаціях міста, що становить 40,9% від діючих (105 ПУО) .


2. Протягом 9 місяців 2021 року проведено обстеження щодо заробітної плати в бюджетній сфері (культура). Оплата праці проводиться з дотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.


3. Проводиться щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати на  підприємствах, розташованих на території Люботинської міської ради.


За даними Головного управління статистики в Харківській   області станом на 01.10.2021 заборгованість із виплати заробітної плати має приватне  підприємство ПАТ «Люботинський завод «Продтовари» в сумі 3393,6 тис. грн.


4. Проводиться щотижневий моніторинг щодо своєчасної виплати заробітної плати  працівникам закладів та установ бюджетної сфери (18 установ).

5.  Згідно рішення №136 від 12.06.2018 року виконавчого комітету Люботинської міської ради створена тимчасова комісія щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат. З початку 2021 року проведено 9 засідань тимчасової комісії, на яких зобов’язано керівників підприємств не допускати застосування 

 необґрунтованої зайнятості на підприємствах, розробити заходи щодо можливості підвищення рівня заробітної плати (на засіданнях заслухано 41 керівник).


6. Проводиться щомісячний моніторинг щодо подальшого підвищення рівня оплати праці працівникам міста, яким охоплено 33 підприємств, установ та організацій, що становить 28,7% до діючих підприємств.

7. Проводиться  робота  щодо  виконання  заходів по підвищенню рівня оплати праці працівників, що одержують заробітну плату на рівні, або нижчу прожиткового мінімуму, направлено 10  листів до керівників підприємств.

 

ІV.  В сфері зайнятості населення

1. Проведено аналіз розділу «Забезпечення продуктивної зайнятості та соціальних гарантій у сфері зайнятості» 6 колективних договорів підприємств, установ, організацій міста та 1 доповнення.

2. Проводиться робота з виконання Програми зайнятості населення Харківської області на період до 2023 року,  реалізуються заходи щодо її виконання.

3. Спеціалістами відділу з питань праці УСЗН Люботинської міської ради постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, з початку року охоплено 61 роботодавець щодо переваг легальної зайнятості, надано 3 статті на сайт міста.

Рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради  від 12.06.2018 року №135 затверджено Положення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та Рішенням від 11.12.2018 року № 282 переглянуто персональний склад робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.

З початку року організовано та проведено 9 засідань робочої групи, в яких прийняли участь 61 роботодавець; 8 семінарів за участю 53 ФОП.  

4. Рішеннями виконавчого комітету Люботинської міської ради «Про затвердження видів робіт за якими можуть бути організовані громадські роботи у 2021 році» від 11.12.2120 № 230 та «Про організацію та проведення громадських робіт у 2021 році» від 11.12.2020 № 229 визначено види робіт, роботодавців, за

участю яких планується створити тимчасові робочі місця, необхідні обсяги коштів з місцевого бюджету - 120 тис. грн. Рішенням XII сесії Люботинської

міської ради VIII скликання від 22.06.2021 року виділені кошти на друге півріччя 2021 року для проведення громадських робіт - 65,16 тис. грн.


З початку року в громадських та інших роботах тимчасового характеру взяли участь 5 безробітних осіб  та 23 особи працювали за кошти роботодавців.

5.  За 9 місяців 2021 року зафіксовано 23  випадки домашнього насильства.

З метою поширення інформації з питань сім’ї, гендерної рівності, запобіганню домашньому насильству  та протидії торгівлі людьми на офіційному сайті міста Люботина розміщено 8 статей. 

6. Проводиться робота щодо можливості проходження професійного навчання демобілізованих учасників АТО, охоплено відповідною роботою 60 осіб, 1 особа навчається за спеціальністю «Медична косметологія».

На сайті міста розміщена стаття щодо професійного навчання учасників АТО та постраждалих учасників Революції гідності.

 

V. В сфері охорони праці

1. Для координації зусиль по створенню належних, безпечних умов праці на підприємствах, установах та організаціях міста, співпраці з територіальними органами міністерств і відомств, організаціями роботодавців, профспілок в місті рішенням ІІІ сесії Люботинської міської ради  VІІІ скликання  від 24.12.2020 р. № 30  внесено заходи

до Комплексної програми соціального захисту населення м. Люботина на 2021 рік щодо підвищення рівня соціальної захищеності

працюючих, перш за все зайнятих у роботах зі шкідливими умовами праці.               

                                                     

З початку року проведено 2 семінари - наради, на якому розглядалися найбільш актуальні питання з охорони та умов праці.

2. Проаналізовані розділи з питань  «Охорона  праці» 6 колективних договорів та 1 доповнення до них. Підготовлено методичні матеріли щодо удосконалення даних розділів.

3. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою створення безпечних            та нешкідливих умов праці, здійснюються постійні обстеження стану додержання законодавства праці загалом, у тому числі жінок та молоді на підприємствах різної форми власності.  Проведено 6 моніторингів з питань

дотримання правил, норм та стандартів  з охорони праці на підприємствах, організаціях та установах міста, надано 11 рекомендацій з терміном усунення

недоліків, з яких 8 усунено.      


4. Проводиться аналіз заходів профілактики травматизму виробничого та невиробничого  характеру. З початку року не  зафіксовано випадків виробничого травматизму; невиробничого травматизму - 237 випадків, із яких 19 - нещасні випадки з дітьми віком до 14 років.

Важливе питання для профілактики професійних захворювань - проходження попередніх та періодичних медичних оглядів працівниками підприємств та організацій. Це питання перебуває на контролі керівників підприємств.

5. На постійному контролі знаходиться питання якісного та своєчасного проведення атестації робочих місць на підприємствах зі шкідливими умовами праці. Станом на звітну дату атестовано 175 робочих місць із шкідливими умовами, які підлягають атестації, що становить 100% до потрібного.

6. Спеціалістами управління проводиться моніторинг щодо облаштування пандусами будівель та споруд в місті. Із 6 будівель соціальної сфери доступні повністю - 5 та частково - 1 будівля. 

 

VІ.  Нагляд за призначенням та виплатою житлових субсидій, соціальних допомог.

1.  Протягом 9 місяців 2021 року головним державним соціальним інспектором управління було проведено 102  обстеження матеріально-побутових умов заявників, в т.ч.:

-   77 шт. - з метою підтвердження права заявників на призначення субсидії;

-   4 шт. -  для визначення права на надання матеріальної допомоги;

-   18 шт. - умов проживання дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;

-   5 шт.-  особи, що надають соціальні послуги;

-   1 шт. - для влаштування до будинку-інтернату;

-   2 шт. - догляд за психічно хворими.

2. Перевірено 363 справи на достовірність інформації, наданої заявниками. Випадків виявлення  неповної  або недостовірної інформації, наданої громадянами для призначення всіх видів допомог - 12 справ.

3. Перевірено: по реєстру  нерухомого майна -  2096 осіб;

                         по базі Головного сервісного центру МВС - 80 осіб;

                         по реєстру фізичних осіб-підприємців - 850 осіб;

                         по реєстру боржників - 2590 осіб.                        

4.  Протягом звітного періоду повернено до бюджету:

субсидій  -  33911  грн.,  соціальних допомог -   16325 грн.

5.  Підготовлено та подано до суду  1 позовну заяву.

 



 Легалізація заробітної плати
Автор: Lubotin   Додано: 4 жовтня 2021   Переглядів:57   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

Управління соціального захисту населення інформує:

Легалізація заробітної плати

       Складовою частиною розвитку суспільства є повнота наповнення та стабільність формування місцевих бюджетів, оскільки від цього у великій мірі залежить добробут та економічна активність населення, яке належить до тієї чи іншої категорії. У відповідності до величини грошових потоків місцевого бюджету залежить відповідне утримання місцевої інфраструктури, а саме: фінансування медичних установ, закладів освіти та культури, виплати заробітної плати, стипендій, пенсій та забезпечення благоустрою місцевого населення тощо.

      Легалізацію трудових правовідносин та заробітну плату в «конвертах» без перебільшення можна назвати однією з найбільших на сьогодні перепон в економічному та соціальному розвитку держави. Ні для кого не секрет, що частина заробітку на фірмах і підприємствах виплачується нелегально. Не скрізь, звичайно, але й нерідко роботодавці розглядають заробітну плату як непродуктивні витрати. Тому штучно стримують її ріст, ухиляються від прийняття колективних договорів. Лихо ж у тому, що й наймані робітники погоджуються працювати без оформлення та одержувати частину оплати  своєї  праці «у конвертах»... Керівники, що виплачують заробітну плату “по - чорному ”, роблять вигляд, начебто вони облагодіяли співробітників. Насправді рядовий працівник залишається в програші зараз, а ще більше втратить у старості. Хоча жоден керівник не зізнається, що його робітник, який погодився на неофіційну частину заробітку, втрачає дуже багато. Але це так. Працівникові не оплачується лікарняний лист, він не має ніяких соціальних гарантій, у випадку травми не одержить компенсацію, а його пенсія буде мінімальною, оскільки нагромадження на особистому пенсійному рахунку виявляться мізерними.

        Тож підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

       Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування виплат.

Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає.

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість,    

 

Управління соціального захисту населення

 




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 13 серпня 2021   Переглядів:76   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми: pasport-3031.pdf [461.52 Kb] (cкачувань: 3)pasport-3032.pdf [365.25 Kb] (cкачувань: 3)pasport-3104.pdf [824.2 Kb] (cкачувань: 3)




 Інформація про проведену роботу за І квартал 2021 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 19 квітня 2021   Переглядів:150   Категорія - [Управління СЗН, Публічна інформація]
 

Інформація

про проведену роботу за І квартал  2021 року

управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Завантажити:  Звіт за 1 кв. 2021 р. [179.5 Kb] (cкачувань: 4)




 Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 р.
Автор: Chekardina   Додано: 1 квітня 2021   Переглядів:96   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 р.

 

Завантажити: img_20210401_0002.pdf [5.88 Mb] (cкачувань: 3)




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 10 березня 2021   Переглядів:103   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми pasporta.rar [518.17 Kb] (cкачувань: 3)