“Віконні” шахраї ошукують мещканців м. Люботин
Автор: Svetlana   Додано: 11 жовтня 2017   Переглядів:13   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

“Віконні” шахраї ошукують мещканців м. Люботин

 

   До Люботинського бюро правової допомоги звернулися декілька громадян, яким під виглядом розстрочки на покупку вікон були оформлені договори кредитування під великі проценти. Останнім часом у місті група молодих людей пропонують громадянам, встановити металопластикові вікна зі знижкою для пенсіонерів у 30 відсотків та розстрочкою платежу. Агітують по вулицях і домах та вводять громадян в оману. Після того, як людина підписує документи, які надруковані дрібним шрифтом, виявляється, що фактично 30 відсоткової знижки не існує, а ще згодом, приходить розуміння, що замість розстрочки платежу оформлено договір кредитування, за яким повертати потрібно вже в декілька разів більшую суму коштів ніж вартість самих вікон. Крім того, виявляється, що договір оформлено лише на виготовлення вікон, а встановлювати їх портрібно за власний кошт.

   Шановні громадяни, будьте пильними! Не кваптися підписувати будь-які документи! Вимагайте надати час на ознайомлення з документами! Радьтесь з фахівцями! Звертайтесь до бюро правової допомоги для надання правових консультацій!

 

Люботинське бюро правової допомоги.

м. Люботин, Слобожанська, 41/2-1. т. 741-40-32




 Досудова доповідь – справедливе рішення суду
Автор: Chekardina   Додано: 2 жовтня 2017   Переглядів:41   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Макет інформації про досудову пробацію для поширення в регіональних і місцевих друкованих виданнях

 

Досудова доповідь – справедливе рішення суду

 

Що таке досудова доповідь?

Законодавчі умови для реалізації досудової пробації, повноважень персоналу органів пробації визначені Законом “Про пробацію" та Кримінальним процесуальним кодексом України.

Законодавцем визначено, що досудова доповідь – це формалізована інформація, що характеризує обвинуваченого, з метою прийняття судом рішення про міру його відповідальності.

Для чого потрібна досудова доповідь?

Досудова доповідь потрібна суду для того, щоб суддя мав можливість винести справедливий вирок, отримавши інформацію не лише про неправомірний вчинок, але й додаткову інформацію про особу, яка підозрюється у його вчиненні, дізнатися про обставини її життя, які могли стати причиною злочину, а також про заходи, які пропонує орган пробації для усунення таких обставин.

Досудова доповідь приймається судом до уваги. Важливо звернути увагу, що досудова доповідь не може використовуватися у кримінальному провадженні, як доказ винуватості (або невинуватості) обвинуваченого у вчиненні злочину.

 

Натисніть "Читати далі"




 ОГОЛОШЕННЯ
Автор: Svetlana   Додано: 27 липня 2017   Переглядів:43   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

  Шановні мешканці міста Люботин! 31.07.2017 року з 9-00 до 12-00 у приміщенні Люботинського бюро правової допомоги відбудеться сумісний прийом працівників бюро з адвокатом системи Безоплатної вторинної правової допомоги Ходаковським Юрієм Васильовичем. Усім бажаючим будуть надані безкоштовні юридичні консультації з питань правового регулювіання сімейних, майнових, трудових, земельних відносин тощо.

   Люботинське бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 41/2-1. Т. 741-40-32.




 Аліменти на дитину: нове у законодавстві
Автор: Svetlana   Додано: 19 липня 2017   Переглядів:74   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

  8 липня 2017 р.  вступили в силу зміни до Сімейного та Цивільного процесуального кодексів, які  посилюють захист права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку стягнення аліментів.

  Відповідно до змін, аліменти є власністю дитини. Той із батьків, на ім’я якого виплачуються аліменти, розпоряджається аліментами виключно за цільовим призначенням в інтересах дитини. Платник вправі перевірити цільове використанні цих коштів. Неповнолітня дитина має право і на самостійне одержання аліментів. Якщо раніше мінімальний розмір аліментів на дитину складав 30% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, то даний закон підвищує рівень виплат до 50%.

  Зазначимо, що для дітей віком до 6 років прожитковий мінімум з 1 травня складає 1426 гривень, з 1 грудня — 1492 гривні. Відповідно, мінімальні аліменти для малюків становитимуть 713 грн з травня і 746 грн з грудня.  Прожитковий мінімум для дітей віком від 6 до 18 років:  з 1 травня - 1777 гривень, з 1 грудня - 1860 гривень, тобто,  виплати на дітей цього віку складатимуть щонайменше 889 грн з 1 травня і 930 грн з 1 грудня.

 Стягнення аліментів здійснюватиметься у порядку наказного провадження, що спрощує механізм ухвалення судового рішення. Тобто, нове законодавство не вимагає подачі позовної заяви, достатньо подати заяву про видачу судового наказу, яку суд зобов`язаний розглянути протягом трьох днів та видати наказ. Заява подається за місцем реєстрації або фактичного проживання особи, яка подає заяву. Тобто, якщо мама мешкає у м. Люботин, саме до Люботинського міського суду Харківської області вона подає відповідну заяву.

 У порядку наказного провадження можна просити ¼ від доходів на одну дитину, 1/3 на двох, ½ на трьох и більше дітей. При цьому, розмір аліментів не може перевищувати 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку.

   У разі несвоєчасної сплати аліментів стягується пеня 1% від суми за кожен день прострочення, але не більше 100 % заборгованості. Платник аліментів  має право звернутися до суду з позовом про зменшення розміру аліментів.

 

Інформацію підготовлена працівниками

Люботинського бюро павової допомоги

 м. Люботин, вул. Слобожанська, 41/2

тел. 741-40-32




 Урядова програма “Доступні ліки”
Автор: Svetlana   Додано: 25 квітня 2017   Переглядів:95   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

  Урядова програма “Доступні ліки”

 

 1 квітня 2017 року стартувала Урядова програма «Доступні ліки». Пацієнти можуть отримати ліки від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми безкоштовно або з незначною доплатою.

 Пріоритетність надали лікуванню цих хвороб, оскільки саме вони найбільше впливають на показники смертності населення або суттєво знижують якість життя пацієнта та ефективно лікуються на амбулаторному рівні.

   Для того, щоб взяти участь в програмі, громадянин повинен звернутися до лікаря та отримати правильно виписаний рецепт https://goo.gl/5QekAs , завітати до аптеки з позначкою “Доступні ліки” https://goo.gl/g32X5h та отримати ліки безкоштовно або з частковою доплатою за рецептом.

 До програми входять лікарські засоби з наступною діючою речовиною: СЕРЦЕВО-СУДИННІ ЗАХВОРЮВАННЯ: Аміодарон (Amiodarone); Амлодипін (Amlodipine); Атенолол (Atenolol); Верапаміл (Verapamil); Гідрохлортіазид (Hydrochlorothiazide); Спіронолактон (Spironolactone); Фуросемід (Furosemide); Дигоксин (Digoxin); Еналаприл (Enalapril); Ізосорбіду динітрат (Isosorbide dinitrate); Карведілол (Carvedilol); Клопідогрель (Clopidogrel; Метопролол (Metoprolol); Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate); Симвастатин (Simvastatin); Бісопролол (Bisoprolol); БРОНХІАЛЬНА АСТМА: Беклометазон (Beclometasone); Будесонід (Budesonide); Сальбутамол (Salbutamol) ДІАБЕТ ІІ ТИПУ: Метформін (Metformin); Гліклазид (Gliclazide)

  Реєстр лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню (далі - Реєстр), затверджений наказом МОЗ України від 3 квітня 2017 р. № 360, із зазначенням розміру відшкодування та суми доплати (за наявності) щодо кожного торгового найменування лікарського засобу, який бере участь у програмі відшкодування.

  Реєстр містить 157 лікарських засобів. Вартість 23 препаратів відшкодовуватиметься повністю. Такі ліки відпускатимуться пацієнтам за рецептами безкоштовно. За інші 134 препарати пацієнту доведеться доплатити різницю, зазначену у Реєстрі.

  На сьогоднішній день у Харківській області 75 аптек взяли участь в урядовій програмі “Доступні ліки”. У місті Люботин можна звернутися у такі аптечні  заклади: ТОВ «Парацельс - 2002» аптечний пункт № 3 аптека № 1 м.Люботин вул. Джерелянська 15 тел. 057-712-86-79;  Аптечний заклад ВКП ТОВ «ДЮЗ» Аптека № 1 м. Люботин вул. Шевченко 100 , вул. Слобожанська 6. Тел. 057- 741-34-10;  Аптечний заклад «Фенікс-Фарм» м. Люботин, вул. Радянська (Слобожанська) 9\2. вул. Шевченка 98. Тел. 057-741-14-76

  З усіх питань щодо дії урядової програми “Доступні ліки” можна звертатися до урядової гарячої лінії: т. 15-45 (безкоштовно)

Люботинське бюро правової допомоги

(м. Люботин, вул.. Слобожанська, 41-2, тел.. 741-40-32)




 Податки при оформлення спадщині та даруванні
Автор: Svetlana   Додано: 21 квітня 2017   Переглядів:61   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

  25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23 лютого 2017 року № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (далі – Закон).

  Зокрема, Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які з 1 січня 2017 року мають право на спадкування, а саме: встановлено, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.

  Водночас, Законом встановлено, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Також не проводиться оцінка об’єктів, подарованих платнику податку, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою. 

  Разом з цим, доходи у вигляді дарунка, нараховані (виплачені, надані) платнику податку юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, оподатковуються на загальних підставах, передбачених Податковим кодексом України для оподаткування додаткового блага, тобто за ставкою 18 відсотків.

   Закон опубліковано 24.03.2017 в газеті «Голос України» № 54.

Завідувач Другою державною нотаріальною конторою

Харківського району Харківської області

Н.В.Омельницька




 Шановні мешканці міста Люботина!
Автор: Svetlana   Додано: 24 березня 2017   Переглядів:86   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Шановні мешканці міста Люботина!

 

   Доводимо до вашого відома, що з метою активізації надання безоплатної правової допомоги, був затверджений графік спільних консультацій посадових осіб Головного територіального управління юстиції в Харківській області в центрах із надання безоплатної вторинної правової допомоги та в Бюро правової допомоги.

     Так, згідно з графіком, у приміщенні Люботинскього бюро правової допомоги будуть проведені наступні сумісні консультації:

    28.03.2017 (Консультування проводиться з 11:00 до 12:30) -  із заступником начальника головного територіального управління юстиції  з питань державної виконавчої служби - начальником Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Харківській області - Лактіним  Іллею Сергійовичем.

   04.04.2017 (Консультування проводиться з 10:00 до 12:00) — із заступником начальника відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Харківській області - Бєловою Наталією Олександрівною.

    29.03.2017, 05.04.2017, 26.04.2017 (Консультування проводиться з 10:00 до 12:00) — із начальником Люботинського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області - Пушкарською Наталією Іванівною.

  27.03.2017, 29.03.2017, 05.04.2017, 24.04.2017 (Консультування проводиться з 10:00 до 12:00) - із начальником Люботинського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Харківській області - Кононенком Романом Вікторовичем.

    Нагадуємо, що Люботинське бюро правової допомоги знаходитсья за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 41/2-1, тел. 741-40-32.




 ПОВІДОМЛЕННЯ
Автор: Svetlana   Додано: 24 березня 2017   Переглядів:60   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

  06 жовтня 2016 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» (далі -  Закон).

  Відповідно до вказаного Закону були внесені зміни, зокрема, до Закону України «Про електронний цифровий підпис», якими передбачається, що державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори  юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, нотаріуси також  використовують лише захищені носії особистих ключів.

    На виконання  вимог Закону, Міністерством юстиції України виданий наказ від 31.10.2016 №3086/5 «Про врегулювання відносин з використання захищених носіїв особистих ключів», відповідно до якого, нотаріуси ,державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань використовують захищені носії особистих ключів з моменту впровадження відповідного програмного забезпечення Єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, що забезпечує використання таких носіїв, але не пізніше  31.03.2017 року.  

 

Завідувач Другою державною нотаріальною

конторою Харківського району

Харківської області

Н.В.Омельницька




 Уряд продовжує виплату безповоротної грошової компенсації на енергомодернізацію житла
Автор: Chekardina   Додано: 10 лютого 2017   Переглядів:112   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Уряд продовжує виплату безповоротної грошової компенсації на енергомодернізацію житла


08.02.1017 р. на засіданні Кабінету Міністрів України було прийнято рішення про продовження дії державної програми з енергоефективності й удосконалення порядку надання грошової компенсації населенню на енергомодернізацію житла.

У цьому році українські сім’ї зможуть отримати безповоротну державну фінансову допомогу на впровадження енергоефективних заходів у розмірі:

20% – на придбання «негазових» котлів;

35% – для утеплення індивідуального житла;

40% – для ОСББ і 70% – для отримувачів субсидій, які входять у склад цих ОСББ.

Також, уряд розширив перелік банків-учасників програми. Тепер «теплі» кредити можна буде отримати не лише в Ощадбанку, Укргазбанку та Укрексімбанку, а й в Приватбанку.

Населення та ОСББ, які беруть участь у програмі, можуть отримати компенсацію для  утеплення будинків, встановлення вузлів обліку води та тепла, радіаторів опалення з терморегулятором, заміну вікон на енергоефективні, модернізацію освітлення, облаштування ІТП.

Для отримання кредиту необхідно звертатися в банк, який бере участь у програмі. Потенційний зйомник обирає товар у магазині, та, отримавши рахунок-фактуру, надає її до установи банку разом з усіма необхідними документами для отримання кредиту. Після визначення можливості надання кредиту, банк приймає рішення про його видачу.

Довідково

З питань участі в Урядовій програмі з енергоефективності звертайтеся до   Call-центру   при   Держенергоефективності    тел.:    (044) 296-71-60, 292-32-57 та e-mail: energoefect@saee.gov.ua, energoefect2@saee.gov.ua, energoefect3@saee.gov.ua.

 

Люботинське бюро правової допомоги

ІІІ Харківського місцевого центру з надання БВПД

Адреса: м. Любоиин, вул. Слобожанська 41/2

Тел. 741-40-32




 Декларація про доходи 2017
Автор: Chekardina   Додано: 10 лютого 2017   Переглядів:186   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Декларація про доходи 2017

 

З 1 січня 2017 року розширюється коло осіб, які підлягають є-декларуванню. Подавати декларації повинні службові і посадові особи, які працюють в органах влади та місцевого самоврядування, у державних та комунальних установах, закладах і організаціях, у тому числі частина освітян і лікарів (визначені  п. 1, підпунктом «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції»).

Декларації заповнюються і подаються на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції після авторизації з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Декларанти повинні самостійно отримати ЕЦП шляхом звернення до відповідного акредитованого центру сертифікації ключів. Нижче вказані адреси таких центрів у Харківській області

м. Харків, Новобаварський район

м. Харків, вул. Петра Болбочана, буд. 25, каб. 13

тел.: (057) 702-86-17

Реєстрація користувачів: пн - чт з 9:00 до 18:00

пт      з 9:00 до 16:45

обідня перерва:  з 13:00 до 13:45

 

м. Харків, Шевченківський район

м. Харків, просп. Науки, буд. 9, ЦОПП, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №2, №3

тел.: (057) 752-21-65

Реєстрація користувачів: пн - чт  з 9:00 до 18:00

пт      з 9:00 до 16:45

обідня перерва:  з 13:00 до 13:45

 

м. Харків, Немишлянський район

м. Харків, пров. Академіка Підгорного, 3, ЦОПП, каб. 10.

тел.: (057) 393-19-72

Реєстрація користувачів: пн - чт з 9:00 до 18:00

пт      з 9:00 до 16:45

обідня перерва:  з 13:00 до 13:45

 

м. Ізюм

Пункт 07.02.2017 не буде працювати, вибачте за незручності

м. Ізюм, вул. Покровська, буд. 32

тел.: (05743) 5-80-31

Реєстрація користувачів: пн - чт з 9:00 до 18:00

пт      з 9:00 до 16:45

обідня перерва:  з 13:00 до 13:45

 

Декларація складається з 16 розділів і її зміст описаний у статті 46 Закону Украъни «Про запобігання корупції», а точна форма декларації визначена рішенням НАЗК. Декларантам потрібно звернути увагу на нові об'єкти декларування, які були відсутні у декларації за старою формою:

– об'єкти незавершеного будівництва незалежно від стадії будівництва та земельні ділянки, на яких вони розташовані;

– цінне рухоме майно – ювелірні вироби, твори мистецтва, електронні пристрої тощо, якщо вартість одного предмета перевищує 100 прожиткових мінімумів(див. нижче таблицю);

– юридичні особи, бенефіціарним власником (контролером) яких є декларант або члени його сім'ї;

– майно, формальним власником якого є третя особа, але його контролює і може фактично розпоряджатися ним декларант або член його сім'ї – так звана бенефіціарна власність на майно;

– інформація про співвласників майна, а також про власників майна, яке знаходиться в оренді чи іншому користуванні декларанта та членів сім'ї;

– залишки коштів на будь-яких банківських рахунках, у тому числі поточних та карткових;

– готівкові кошти (що зберігаються не на банківському рахунку), якщо грошові активи декларанта перевищують 50 прожиткових мінімумів;

– будь-які доходи, включно з інформацією про джерело доходу – наприклад, треба зазначити, хто зробив подарунок декларанту або члену сім'ї, виплатив гонорар чи заробітну плату;

– кошти, позичені декларантом чи членом сім'ї одне одному або третім особам;

– нематеріальні активи – об'єкти інтелектуальної власності тощо;

– робота за сумісництвом декларанта;

– членство декларанта в громадських об'єднаннях та їхніх керівних, ревізійних чи наглядових органах.

При заповненні декларації слід пам'ятати про встановлені законом пороги декларування, тобто про мінімальний розмір (вартість) майна, після перевищення якого про об'єкт необхідно зазначити в електронній декларації.

Відповідальність за порушення вимог фінансового контролю:

1. Невчасне подання:

адміністративна відповідальність (штраф від 850 до 1700 гривень) у разі відсутності поважних причин невчасного подання декларації – наприклад, хвороба, відрядження, мобілізація.

2 Умисне неподання декларації:

кримінальна відповідальність може настати, якщо декларант не подасть декларацію після того, як НАЗК виявило неподання і надало можливість подати декларацію.

3. Завідомо недостовірні відомості в декларації:

– адміністративна відповідальність, якщо подано недостовірні відомості стосовно майна вартістю 100-250 прожиткових мінімумів (з 1 січня 2017 року – 160-400 тисяч гривень) – штраф від 17 до 42,5 тисяч гривень;

– кримінальна відповідальність, якщо подано недостовірні відомості стосовно майна вартістю більше 250 прожиткових мінімумів (400 тисяч гривень) – штраф від 42,5 до 51 тисяч гривень, або громадські роботи, або позбавлення волі до двох років, а також позбавлення права займати відповідні посади.

Якщо недостовірні відомості стосуються майна вартістю менше 100 прожиткових мінімумів (160 тисяч гривень), то можлива лише дисциплінарна відповідальність.

 

Люботинське бюро правової допомоги

ІІІ Харківського місцевого центру з надання БВПД

Адреса: м. Любоиин, вул. Слобожанська 41/2

Тел. 741-40-32