Графік проведення «гарячої лінії» керівниками виконкому Люботинської міської ради на IV квартал 2017 року за телефоном 741-27-54 16.00-17.00
Автор: Chekardina   Додано: 1 листопада 2017   Переглядів:32   Категорія - [Звернення громадян]
 

Графік

проведення «гарячої лінії»

керівниками виконкому Люботинської міської ради

на IV квартал 2017 року за телефоном  741-27-54

16.00-17.00

 

 

 

 

Дата

 час проведення

П.І.П.

посадової особи

Посада

17.11.2017 року

Іващенко Олег Вікторович 

 

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

15.12.2017 року

Приходько Тетяна Георгіївна

 

Керуюча справами виконавчого комітету Люботинської міської ради




 Графік проведення виїздних прийомів громадян керівництвом виконавчих органів Люботинської міської ради у IV кварталі 2017 року
Автор: Chekardina   Додано: 1 листопада 2017   Переглядів:54   Категорія - [Звернення громадян]
 

Графік

проведення  виїздних прийомів громадян

керівництвом виконавчих органів

Люботинської міської ради у  IV кварталі 2017 року

 

 

 

 

№ п/п

Дата

 

Прізвище, ініціали, посада

Місце проведення

 

1

 

 23.11.2017 року

 

          11-00

 

 

Секретар Люботинської міської ради

Гречко Володимир Іванович

Приміщення Люботинського міського центру зайнятості

(м. Люботин

вул. Слобожанська, 35

 

 

2

 

  21.12.2017 року

 

         11-00

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Іващенко Олег Вікторович

 

 

Приміщення КП «ВУКГ Люботинської міської ради Харківської області»

( м. Люботитн

вул. Слобожанська, 151

 

 




 Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2017   Переглядів:203   Категорія - [Головна, Звернення громадян]
 

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за  2016 рік

 

  Робота  із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської  міської  ради будується у відповідності  до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

Станом на 26.12.2016 до виконкому надійшло 934 звернення від 3496 громадян.

З зазначеної кількості звернень письмових – 705; під час  особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) — 229.

Із загальної кількості звернень, що надійшли від громадян (934);

264-вирішено позитивно;

542-надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

23-  у стадії розгляду;

111 -направлені за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян».

2-відмовлено у задоволенні;

1 – Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України

«Про звернення громадян» (393/96-ВР)

  Слід зазначити, що на стадії розгляду залишаються звернення, для вирішення яких необхідні значні кошти, які міським бюджетом не передбачені (ремонт доріг, водопостачання, т.д.).

  З загальної кількості звернень найбільшу частку 437( близько 49,6%) – складають питання комунального та дорожнього господарства (клопотання про ремонт доріг, водопостачання, питання з розрахунків за споживання природного газу т.д).

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення питань:

-соціального захисту -262;

-земельних відносин – 56;

-житлових питань -18;

-транспорту та зв’язку – 12;

-сім’ї,дітей, молоді, гендерної рівності,фізичної культури і спорту-10 ;

-забезпечення  дотримання законності та правопорядку-29;

-охорона здоров’я- 22;

-інші-70;

Звернення, що надходять до виконкому вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.

   Із загальної кількості громадян, які звернулися  (934);

- інваліди, учасники ВВв, діти війни -   11 осіб:

- ветерани праці, пенсіонери  -  123 осіб;

- інваліди І, ІІ, ІІІ групи    -   55 осіб;

-багатодітних сімей-    36;

- інші категорії звернень -709.

  Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу  302 заявникам на суму 91 100 грн також була надана матеріальна допомога 42 учасникам АТО на суму 105 000 грн.

  Причиною звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг, освітлення вулиць, водозабезпечення, послуги газопостачання, електропостачання,  забезпечення районів міста транспортним сполученням, тощо).

 З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян.

  Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у поза робочий час.

  Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

 

Міський голова                                                   Л.І. Лазуренко




 Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Харківської обласної державної адміністрації
Автор: Svetlana   Додано: 15 листопада 2016   Переглядів:302   Категорія - [Головна, Звернення громадян]
 

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Харківської обласної державної адміністрації




 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 р.
Автор: Chekardina   Додано: 17 березня 2016   Переглядів:332   Категорія - [Звернення громадян]
 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян

за   2015 р.

 

Робота із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської міської ради будується у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

За  2015 рік до виконкому надійшло 734 звернення від 1628 громадян (за . 2014 року — 564 звернення від 1574 громадян). З зазначеної кількості звернень письмових – 522 (в 2014 р. -  393 звернення); під час особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) – 212 (в2014 - 171) .

За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань 80 %; близько     20 % становлять скарги та пропозиції.

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (734):

193- вирішено позитивно;

105- направлені за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про Звернення громадян»;

412 - надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

    3  - продовжують залишатися на контролі.

   20- у стадії розгляду;

      1-відмовлено у задоволенні.

Слід зазначити, що на контролі залишаються звернення, для вирішення яких необхідні значні кошти, які міським бюджетом не передбачені (ремонт доріг, водопостачання, т.д.).

З загальної кількості звернень  левову частку – 435( близько 59%) – складають питання комунального та дорожнього господарства (клопотання про ремонт доріг, водопостачання, т.д.)

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення питань:

  • соціального захисту – 167;
  • аграрної політики і земельних відносини – 48
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 26;
  • сім’я, діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт –9;
  • інші -49.

 

Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями і в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.

На звітний період на контролі залишаються звернення:

за 2013 рік.

-гр.Гостєва В.Д.,що надійшло до виконкому 26.11.2013;.

за 2014 рік. 

        -гр. Іщенко Г.В., що надійшло до виконкому  14.03.2014 :

        - гр. Гостєва В.Д., що надійшло до виконкому 20.06.2014 ;.

 за 2015 рік.

         -гр.Мельник Н.О.,що надійшло до виконкому 06.11.2015;

         -гр.Калачова С.М., що надійшло до виконкому 26.11.2015;

         -гр.Солошеч І.І.,що надійшло до виконкому 26.11.2015;

         -гр.Проненко В.Г.,що надійшло до виконкому 26.11.2015.

Із загальної кількості громадян, які звернулися (734):

  • інвалідів, учасників ВВв,дітей війни - 32 особи;.
  • ветеранів праці, пенсіонерів - 100 осіб.
  • багатодітних сімей - 7;
  • інвалідів –І,ІІ,ІІІ гр. - 35 особ;
  • інші категорії авторів звернень — 560.

 

Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 188  заявникам на суму 23936грн., допомогу на поховання – 47 чол. на суму – 47371.

Протягом звітного періоду зменшилась кількість колективних звернень -  53 (проти 55 за 2014 р.).  Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг, стан електро та водопостачання в місті, забезпечення районів міста транспортним сполученням, тощо).

За звітний період збільшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня ( 153   проти  100  в 2014р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня з питаннями надання допомоги в вирішенні питань житлово-комунального господарства, соціальних питань,інших.

З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян. На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 551 особи.

Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час. За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 5 виїзних прийомів.

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

 

 




 Інформація щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконкомі Люботинської міської ради за 2015 рік
Автор: Chekardina   Додано: 28 січня 2016   Переглядів:347   Категорія - [Головна, Відділ забезпечення діяльності виконкому, Звернення громадян]
 

Інформація

щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконкомі Люботинської міської ради

 за 2015 рік

З метою реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядженням міського голови №78 від 26.06.2011 р. «Про забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» в виконкомі Люботинської міської ради» призначено осіб, відповідальних за організацію доступу до публічної інформації. Посадовими інструкціями зазначених осіб передбачено забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме: опрацювання, систематизація та аналіз інформаційних запитів; ведення обліку запитів на інформацію; контроль щодо задоволення запитів на інформацію; забезпечення створення бази даних щодо публічної інформації у виконкомі Люботинської міської ради; здійснення контролю за оновленням документів, що підлягають оприлюдненню; аналіз інформаційних запитів; надання консультацій під час оформлення запитів, здійснення технічного супроводу та організації вільного доступу особи до інформації. Розпорядженням №20 від 25.01.2016 р. “Про внесення змін до розпорядження №78 від 26.04.2011 «Про забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» в виконкомі Люботинської міської ради  визначено також відповідальних осіб у відділах виконкому, що відповідають за організацію надання інформації.

Згідно ст.59 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст. 21 Закону України «Про інформацію», відповідно до вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю Держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 (зі змінами) прийнято рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 12 квітня 2011 р. № 128 «Про затвердження Переліку відомостей, які містять конфіденційну інформацію, що  є власністю держави, і яким надається гриф обмеженого доступу «Для службового користування».

Облік запитів здійснюється в журналі реєстрації усних та журналі реєстрації письмових інформаційних запитів.

З метою спрощення оформлення інформаційного запиту розроблений зразок запиту, форма якого розміщена на офіційному сайті виконкому Люботинської міської ради та інформаційному стенді. Запити розглядаються відповідно  до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Оприлюднення інформації здійснюється  відповідно до ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на офіційному веб-сайті Люботинської міської ради та інформаційному стенді, розміщеному в приміщенні виконкому Люботинської міської ради.

В приміщенні виконкому Люботинської міської ради визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, місце забезпечено відповідною оргтехнікою.

Для усних запитів закріплений телефон за номером: 741-02-05.

Приміщення, де визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, обладнане пандусом. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені можливості) особа  не може подати письмовий запит, його має оформити, особа, відповідальна за роботу з інформаційними запитами в порядку, визначеному ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», на сайті Люботинської міської ради оприлюднюються проекти рішень сесії та виконкому, інформація систематично оновлюється;

Станом на 31.12.2015 р. до виконкому Люботинської міської ради надійшло 155 письмових  запитів, на 120 з них надана інформація, 35 – направлено за належністю.

 




 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2014 р.
Автор: Svetlana   Додано: 26 січня 2015   Переглядів:463   Категорія - [Звернення громадян]
 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за  2014 р.

 

  Робота із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської міської ради будується у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

  За 2014 р. до виконкому надійшло 564 звернення від 1574 громадян (за 2013  рік— 543 звернення від 2528 громадян). З зазначеної кількості звернень письмових – 393 (в 2013 р. -  371  звернень); під час особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) – 171  (2013 - 172) .

За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань -майже 86 % ; близько 14 % становлять скарги та пропозиції.

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (393):

99- вирішено позитивно;

16- направлені за належністю, відповідно до ст. Закону України «Про Звернення громадян»;

249 - надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

29- продовжують залишатися на контролі.

 

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення

  • питань комунального та дорожнього господарства – 199;
  • соціального захисту – 99;
  • житлових питань – 13 ;
  • інші -73;
  • сім’я,діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт- 9.

 

  Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді. На звітний період на контролі залишаються:

 

5 звернень  2013р.:

Відділ з питань розвитку інфраструктури розвитку інфраструктури міста та благоустрою:

- КОЛ -101 від23.04.2013

- У -154/30від 17.06.2013 (щодо припинення будівельних робіт );

- П-229 від 06.08.2013 (щодо допомоги в ремонті даху та балкону);

- КОЛ- 269 від 06.09.2013 ( щодо ремонту дороги);

- КОЛ - 346 від 22.11.2013 (щодо ремонту тротуару

 

17  звернень 2014

  • КОЛ-59  від 06.03.2014  (щодо приведення статуту територ. громади у відповідність до Конституції)  виконавець  Кондратенко О.С..;
  • КОЛ-76 від 01.04.2014 (щодо ліквідації стихійного звалища) виконавець Гаркуша О.О.;
  • КОЛ-86 від 19.04.2014 р. ( щодо приватизації житла по вул. Челюскіна № 115,117,118,119,121) виконавець Гаркуша О.О;
  • М-90 від  23.04.2014р.( щодо приватизації житла);
  • КОЛ-107 від 16.05.2014 (щодо перенесення електричної підстанції) виконавець Гаркуша О.О. :
  • Г-134  від 10.06.2014 (щодо сприяння в оформленні документів по вул..Заводській) виконавець Гаркуша О.О.;
  • Д -313/91 від  23.09.2014  (щодо надання допомоги будівелнми матеріалами)
  • О-145 від 13.06.2014 (щодо підсипки дороги  по вул. Червонопартизанська та видалення аварійного дерева) виконавець Гаркуша О.О.
  • КОЛ - 151 від 18.06.2014 (щодо підсипки дороги) виконавець Гаркуша О.О.;
  • Л-171 від 02.07.2014 (щодо вирішення  питання стосовно аварійного електротрансформатора та видалення дерев);
  • КОЛ -191 від 21.07.2014(щодо підсипки дороги по вул.Карла Маркса ) 
  • Г-197 від 23.09.2014 (щодо ремонту містка по вул Шмідта)
  • Б-246/1  від 14.11.2014 (щодо стихійного звалища)
  • Б-316  від 23.09.2014( щодо виплати зар.плати);
  • З-326  від 30.09.2014 (щодо порушення законод. при експлуатації полігону);
  • Г-376/2  від 25.11.2014( щодо утилізації побутових відходів);
  • Я-368 від 29.10.2014 (щодо  пожежі на міському звалищі);

Із загальної кількості громадян, які звернулися (564):

  • інвалідів, учасників ВВВ - 16 чол.
  • ветеранів праці, пенсіонерів - 88 чол.
  • дітей війни – 6;
  • багатодітних сімей -9;
  • інвалідів –І,ІІ,ІІІ гр. -29 ;
  • інші категорії авторів звернень

   Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 170  заявникам на суму 18 800 грн., допомогу на поховання – 33 чол. на суму – 33 300.

  Протягом звітного періоду зменшилась кількість колективних звернень  (55 проти  61 за 2013 р.).  Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг та стан водопостачання в місті, тощо).

  За 2014 зменшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня ( 100   проти  130  в 2013р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня з питаннями надання допомоги в вирішенні питань житлово-комунального господарства, іншими.

Відмічається збільшення повторних звернень (2014  – 20 , 2013 – 5 ).

  З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян. На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 171 особи.

Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час. За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 11 виїзних прийомів.

  Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

 

Начальник відділу забезпечення

діяльності виконкому та

внутрішньої політики

Т.О. Іщенко




 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 р.
Автор: Svetlana   Додано: 19 серпня 2014   Переглядів:367   Категорія - [Звернення громадян]
 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 р.


   Робота із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської міської ради будується у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

   За І півріччя 2014 р. до виконкому надійшло 265 звернення від 580 громадян (за аналогічний період минулого року — 256 звернень від 595 громадян). З зазначеної кількості звернень письмових –172 (в 2013р. - 172звернень); під час особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) –93(2013 - 84) .

  За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань-майже 89%; близько 11 % становлять скарги та пропозиції.

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (172):

64- вирішено позитивно;

2- направлені за належністю, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

84- надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

22- продовжують залишатися на контролі .

 

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення

  • питань комунального та дорожнього господарства – 81;
  • соціального захисту –55; 
  • житлових питань – 2;
  • інші -30;
  • сім’я,діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт- 4 ;

  Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.

  Станом на звітну дату на контролі залишаються:

 

10 звернень 2013р.:

 

Відділ з питань розвитку інфраструктури розвитку інфраструктури міста та благоустрою :

Б-313 від 22.10.2013 ( щодо покрашення житлових умов);

О-304 від 15.10.2012 ( щодо підсипки дороги);

У -154/1 від 17.06.2013 (щодо припинення будівельних робіт) ;

КОЛ- 256 від 30.08.2013 (щодо ремонту дороги);

КОЛ- 269 від 06.09.2013 ( щодо ремонту дороги) ;

П-229 від 06.08.2013 (щодо допомоги в ремонті даху та балкону);

КОЛ - 346 від 22.11.2013(щодо ремонту тротуару);

Т-320 від 25.10.2013 (щодо кронування дерев);

Г-349/124 від 26.11.2013 (щодо конкурсу кращий квартальний) ;

 КОЛ-101 від 23.04.2013 (щодо ремонту будівлі) ;

 

22 звернення  2014р.:

 

Б-10  від 17.01.2014 ( щодо облаштування тротуару) виконавець Гаркуша О.О.;

Б- 87/14 від  14.04.2014 ( щодо несправної ливневої системи) виконавець Гаркуша О.О.;

Х-34  від 11.02.2014 ( щодо ремонту дороги  по вул. Джерелянська ) виконавець Гаркуша О.О.;

В-33 від 11.02.2014 (щодо ремонту дороги по вул. Ілліча ) виконавець Гаркуша О.О.;

К-40  від 20.03.2014 ( щодо ремонту каналізації) виконавець Гаркуша О.О.;

КОЛ-47 від 21.02.2014 (щодо пішохідних доріжок) виконавець Гаркуша О.О.;

КОЛ - 57 від 04.03.2013 (щодо аварійних телеграфних стовпів) виконавець

Гаркуша О.О.;

КОЛ-59  від 06.03.2014  (щодо приведення статуту територіальної громади у відповідність до Конституції)  виконавець  Кондратенко О.С.;

КОЛ-76 від 01.04.2014 (щодо ліквідації стихійного звалища) виконавець

Гаркуша О.О.;

КОЛ-78 від 02.04.2014 (щодо усунення проблеми в системі водовідведення та каналізації ) виконавець Гаркуша О.О.;.

КОЛ-86 від 19.04.2014 р. ( щодо приватизації житла по вул. Челюскіна № 115,117,118,119,121) виконавець Гаркуша О.О.;

 КОЛ-107 від 16.05.2014 (щодо перенесення еклектичної підстанції ) виконавець Гаркуша О.О. ;

КОЛ-131 від 05.06.2014 (щодо сприяння  у вирішенні питання щодо  приватизації кімнат  мешканцями гуртожитку ) виконавець  Гаркуша О.О.;

С-115 від 29.05.2014  (щодо порушення громадського порядку на торгівельному об’єкті по вул.Некрасова )виконавець Кудря І.С.;

КОЛ -120  від 30.05.2014 (щодо порушення правил торгівлі ) Кудря І.С.;

О-145 від 13.06.2014 (щодо підсипки дороги  по вул. Червонопартизанська та видалення аварійного дерева) виконавець Гаркуша О.О.;

Г-134  від 10.06.2014 (щодо сприяння в оформленні документів по вул. Заводській) виконавець Гаркуша О.О.;

З-150 від 18.06.2014 (щодо підсипки дороги) виконавець Гаркуша О.О.;

КОЛ - 151 від 18.06.2014 (щодо підсипки дороги) виконавець Гаркуша О.О.;

КОЛ -162 від 23.06.2014 (щодо сприяння у приватизації кімнат в гуртожитку ) виконавець Гаркуша О.О.;

Л-171 від 02.07.2014 (щодо вирішення  питання стосовно аварійного електротрансформатора та видалення дерев) виконавець Гаркуша О.О.;

Г-155 від 19.06.2014 (щодо ремонту дорожнього покриття по вул. Радянській) виконавець Гаркуша О.О.;

Основна частина  звернень не вирішуються через відсутність  фінансування (ремонт та підсипка  доріг, ремонт  централізованої мережі водопостачання).

 

  Із загальної кількості громадян, які звернулися (580):

  • інвалідів, учасників ВВВ - 16 осіб.
  • ветеранів праці, пенсіонерів - 54 осіб.
  • дітей війни – 1 особа;
  • багатодітних сімей -3;
  • інвалідів –І,ІІ,ІІІ гр. -18 осіб;

  Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 121 заявникам на суму 13 400 грн., допомогу на поховання –21 чол. на суму – 21 000.

   Протягом звітного періоду зменшилась кількість колективних звернень (21 проти  45 за 2013 р.). Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг,водопостачання, тощо).

   За звітний період збільшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня (40проти37 в 2013р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня з питаннями надання допомоги в вирішенні питань житлово-комунального господарства, іншими.

Відмічається зменшення  повторних звернень (2014  –9, 2013 – 21).

  З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян. На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 84 особи.

   Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час. За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 5 виїзних прийомів.

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

 

Керуюча справами виконавчого комітету                                                      Т.Г. Приходько

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 р.




 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2013 р.
Автор: Chekardina   Додано: 11 лютого 2014   Переглядів:536   Категорія - [Звернення громадян]
 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян за  2013 р.

 

Робота  із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської  міської  ради будується у відповідності  до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

За 2013 р. до виконкому надійшло 543 звернення від 2528 громадян (за 2012 р. -  739  від 2297 громадян). З зазначеної кількості звернень письмових  – 371 (в 2012 р. - 500 звернень); під час  особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) – 172 (2012 р. - 239).

За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань - майже  90%; близько 10 % становлять скарги та пропозиції.

Із загальної кількості  звернень, що надійшли від громадян (543):

83 - вирішено позитивно;

438 - надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

10 - продовжують залишатися на контролі:

6 - у стадії розгляду.

6 - відправлено за належністю.

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення

-                     питань комунального та дорожнього господарства – 247;

-                     соціального захисту - 169,

-                     земельних відносин  – 33 .

Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.

 

        Із загальної кількості громадян, які звернулися  (543):

-                     інвалідів, учасників ВВВ  - 11 чол.,

-                     ветеранів праці, пенсіонерів - 80 чол.,

-                     дітей війни – 160.

 

Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 190 заявникам на суму  28120 грн.,  допомогу на поховання - 28  чол. на  суму –28200 грн.

Протягом 2013 р. зменшилась кількість колективних  звернень (61 проти 125 за 2012 рік). Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг, водопостачання  тощо).

За 2013 р. збільшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня (130 проти 99 в 2012 р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня переважно з питаннями надання допомоги у вирішенні питань житлово-комунального господарства.

           Відмічається зменшення повторних звернень (2012 р. – 6, 2013 р. – 5 ).

           З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно з затвердженим регламентом, проводяться особисті прийоми громадян. На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 172 особи.

            Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час.  За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 11  виїзних прийомів.

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

 

 

 

Начальник відділу забезпечення

діяльності виконкому та

внутрішньої політики                                                                                Т.О. Іщенко

 




 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 р.
Автор: Svetlana   Додано: 17 липня 2013   Переглядів:692   Категорія - [Звернення громадян]
 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 р.


За І півріччя 2013 р. до виконкому надійшло 256 звернення від 595 громадян (за аналогічний період минулого року — 361 звернення від 770 громадян).  З зазначеної кількості звернень письмових –172 (в 2012 р. - 249 звернень); під час  особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) – 84 (2012 - 112)  .

За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань-майже 89 % ; близько 11 % становлять скарги та пропозиції.

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (172):

39 - вирішено позитивно;

3  – відмовлено у задоволенні;

111- надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

4- продовжують залишатися на контролі:

11- у стадії розгляду.

 4- відправлено за належністю

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення

- питань комунального та дорожнього господарства – 106;

- соціального захисту - 41,

- житлових питань  – 2 .

Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.

Із загальної кількості громадян, які звернулися  (595):

- інвалідів, учасників ВВВ  - 16 чол.

- ветеранів праці, пенсіонерів - 19 чол.

- дітей війни – 1;

 

Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 111 заявникам на суму  14150 грн.,  допомогу на поховання - 13  чол. на  суму –13000.

Протягом  звітного періоду збільшилась кількість колективних звернень                               (45 проти 42 за 2012р.). Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг та стан водопостачання в місті,  тощо).

За звітний період збільшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня (37 проти 33 в 2012р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня з питаннями надання допомоги в вирішенні питань житлово-комунального господарства, іншими.

  Відмічається збільшення повторних звернень (2012 – 19, 2013 – 21 ).

 З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян. На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 84 особи.

  Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час.  За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 6  виїзних прийомів.

   

Начальник відділу забезпечення

діяльності виконкому та

внутрішньої політики

Т.О.Іщенко