До уваги внутрішньо переміщених осіб та членів малозабезпечених сімей
Автор: Chekardina   Додано: 18 листопада 2017   Переглядів:67   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

До уваги внутрішньо переміщених осіб та членів  малозабезпечених сімей .

 

 

    З метою підвищення рівня поінформованості мешканців міста Люботина щодо можливості  участі у пілотному проекті із залучення до роботи членів

малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.012.2015 року №1154 пропонуємо короткий інформаційний відео – ролик «Рука допомоги».

 

                                                 Управління соціального захисту населення

                                                  Відділ з питань праці та зайнятості населення 

 




 Внутрішньо переміщеним особам
Автор: Chekardina   Додано: 2 червня 2017   Переглядів:140   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Внутрішньо  переміщеним  особам.

 

    В рамках проекту «Мобілізація жінок-переселенок проти домашнього та гендерно-орієнтованого насильства», який реалізує ВБО «КОНВІКТУС Україна» спільно із ГО «АЦ «Соціоконсалтинг» за фінансової підтримки Європейської комісії створено Центр психосоціальної допомоги для жінок-внутрішньо переміщених осіб, які постраждали від домашнього та гендерного насильства. Центр знаходиться поблизу м.Києв та надає допомогу жінкам – внутрішньо переміщеним особам із Донецької та Луганської області. Заклад приймає жінок з усіх куточків України.

   Більш детальну інформацію можна отримати за електронною адресою:

info@convictus.org.ua; dim.vpo@gmail.com та контактним телефоном Центру: 067-341-48-95.


УСЗН Люботинської МР

     Відділ з питань праці та зайнятості  населення




 Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної операції
Автор: Chekardina   Додано: 25 травня 2017   Переглядів:110   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної  операції

за новітніми технологіями та технологіями  виготовлення, які відсутні в Україні!

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє.

       Законом України «Про Держаний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпечені її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим  постановою КМУ від 01.10.2014 № 518 (зі змінами) (далі-Порядок), функції щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

         Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

       Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду    ( адреса: 04050, м.Київ, вул.. Глибочицька,72):

  1. заява;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті ( крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото-та відео матеріали кукси та наявного об’єму рухів.

        Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

         Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортизування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення  в Україні учасник антитерористичної  операції повинен звернутися до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою:

вул. Слобожанська,41 кім.№1 тел. 741-01-31

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій    

                                                                                              УСЗН Люботинської міської ради

 

 

 

 

 

 

 




 Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2017   Переглядів:335   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

ШАНОВНІ ПЕНСІОНЕРИ !


Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:


Постановою КМУ від 14.03.2016 № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» передбачено, що усі види соціальної допомоги та компенсацій, довічних державних стипендій за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

Для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо- переміщеними особами, га забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням (далі - ЕПП), із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Строк дії карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, встановлюється до трьох років.

Для оформлення ЕПП пенсіонери із числа внутрішньо переміщених осіб повинні надати наступні документи , а саме:

-        паспорт;

-        довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи;

-        довідка тимчасово переміщеної особи;

-        фотокартка ( 3 х 2,5 ).

Запрошуємо Вас до управляння для оформлення ЕПП
за адресою: м. Харків, вул. Євгена Котляра, 4.

 




 Звернення виконкому до мешканців міста
Автор: Svetlana   Додано: 15 грудня 2016   Переглядів:176   Категорія - [Відділ з питань розвитку інфраструктури міста, Переселенцям]
 

Шановні мешканці міста Люботина!


З території Автономної республіки Крим та міста Севастополя на тимчасове перебування до Харківської області прибувають біженці.


Виконком Люботинської міської ради звертається до Вас як до небайдужих громадян, якщо Ви маєте можливість та бажання прийняти родини на тимчасове проживання, повідомте про це нам.

 

Контактний телефон 741-11-63 (відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою виконкому Люботинської міської ради)

 




 Прийом заяв для виготовлення електронного пенсійного посвідчення для внутрішньопереміщених осіб (переселенців)
Автор: Chekardina   Додано: 21 вересня 2016   Переглядів:284   Категорія - [Головна, Люботинський ПФУ, Переселенцям]
 

Харківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:


        Харківським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Харківської області проводиться робота по прийому заяв для виготовлення електронного пенсійного посвідчення для внутрішньопереміщених осіб (переселенців).

Станом на 20 вересня 2016 року було прийнято 388 заяв, передано на виготовлення - 387, що становить 99,7% від прийнятих.

Запрошуємо до громадських приймалень управління тих, хто ще не надав заяву  на виготовлення посвідчення.

При собі необхідно мати: паспорт, код, довідку внутрішньопереміщеної особи та фотокартку.

Нагадуємо адреси громадських приймалень:

для мешканців Харківського району - вул. Євгена Котляра, 4, м. Харків;

для мешканців Нововодолазького району - вул. Воскресінська, 3, смт. Нова Водолага;

для мешканців м. Мерефа - вул. Дніпропетровська, 206, м. Мерефа

для мешканців м. Люботин - вул. Слобожанська, 12, м. Люботин.




 Международный Благотворительный Фонд «ДОРКАС»
Автор: Chekardina   Додано: 10 серпня 2016   Переглядів:2790   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Международный Благотворительный Фонд «ДОРКАС»

 

Международный Благотворительный Фонд

«ДОРКАС»

 

 

ПОМОЩЬ ПЕРЕСЕЛЕНЦАМ


Благотворительный фонд «Доркас» окажет финансовую помощь наиболее

остро нуждающимся переселенцам и их семьям,

 которые не получали финансовую помощь от других неправительственных организаций в 2016 году.

Встреча для анкетирования состоится              

19 августа 2016 г. в 10:00 

В помещении Люботинского городского центра социальных служб для семьи, детей и молодежи

адрес: г.Люботин, ул. Слобожанская, 12


Тел.  093-090-82-77; 099-719-89-10 





 Безоплатна правова допомога ВПО у місті Люботин
Автор: Chekardina   Додано: 17 червня 2016   Переглядів:279   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

УВАГА!

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!


Юристи Громадської організації «Харківська правозахисна група» за підтримки «Датської Ради з питань біженців в Україні» реалізують програму «Юридичної допомоги ВПО (внутрішньо переміщеним особам), особам постраждалим від конфлікту в Україні та місцевому населенню».

В ході реалізації програми юристи ГО «ХПГ» будуть надавати безоплатну правову допомогу ВПО у місті Люботин.

Прийом проводиться 1 (один) раз на місяць за попереднім записом по телефону 050-405-30-15




 Як відновити виконавче провадження переселенцю?
Автор: Chekardina   Додано: 10 червня 2016   Переглядів:781   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Як відновити виконавче провадження переселенцю?

 

На сьогоднішній день більшість документів, які знаходились на непідконтрольній українській владі території Луганської та Донецької області у зв’язку з бойовими діями втрачено. Законодавством України встановлено відповідний порядок для поновлення втрачених документів. Судові рішення про майнові та немайнові стягнення не є винятком. Для стягнення боргу з відповідача, необхідно відновити судове та виконавче провадження. Тож дотримуйтесь такого алгоритму дій:

1. Зверніться до відділу державної виконавчої служби, в якому знаходилось виконавче провадження з листом щодо стану провадження. Нагадуємо! Відділи державної виконавчої служби перереєстровані на території підконтрольній українській владі та знаходяться за новими адресами. Дізнатись, де знаходиться потрібний вам відділ виконавчої служби Донецької чи Луганської області можна на сайті Міністерства юстиції України. Виконавча служба на Ваш лист повідомить, що виконавче провадження у зв’язку з військовими діями втрачено. Ця відповідь буде підставою для звернення до суду з заявою про відновлення судового провадження.

2. Зверніться до суду із заявою про відновлення втраченого судового провадження відповідно до підсудності встановленої розпорядженням Голови Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 02.09.2014 №2710/38-14. Адресу суду можна знайти на офіційному веб-порталі «Судова влада».

В заяві зазначаєте:

-         яке провадження Ви просите відновити (номер провадження);

-         чи було у справі ухвалено рішення по суті справи або постановлена ухвала про закриття провадження;

-         ваш процесуальний статус в справі (позивач, відповідач);

-         учасники провадження, їх місце проживання чи місцезнаходження;

-         що Вам відомо про обставини втрати провадження, про місцезнаходження копій документів провадження;

-         які саме документи по справі ви вважаєте необхідним поновити;

-         для якої мети необхідне їх поновлення.

Якщо ви не можете особисто приймати участь в судовому засіданні, зазначте в заяві щоб справу розглянули без вашої участі та вкажіть причини з яких ваша участь неможлива. До заяви про відновлення втраченого провадження бажано додати документи або їх копії, що збереглись у вас і стосуються справи.

Звертаємо увагу: відповідно до ст. 409 ЦПК України судовий збір за подачу  заяви про відновлення втраченого судового провадження не сплачується! 

За результатами розгляду зібраних і перевірених матеріалів суд ухвалює рішення про відновлення втраченого провадження повністю або в частині, яку, на його думку, необхідно відновити.

3. Зверніться до суду із  заявою про видачу дубліката виконавчого листа. Заява про видачу дубліката розглядається в судовому засіданні з викликом сторін і заінтересованих осіб. Їхня неявка не є перешкодою для вирішення питання про видачу дубліката. За видачу дубліката сплачується судовий збір у розмірі 0,03 мінімальної заробітної плати, що складає 41,34 грн.

Судовий збір не сплачується:

-         у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі;

-         у справах про стягнення аліментів;

-         в інших випадках передбачених законом. Вичерпний перелік категорій громадян, які не сплачують судовий збір визначені ст.5 Закону України «Про судовий збір».

4. Дублікат виконавчого листа направляєте поштою на адресу чи надаєте особисто до відділу державної виконавчої служби, до якого Ви звертались щодо стану виконавчого провадження. До дублікату обов’язково додаєте заяву про відновлення виконавчого провадження. У заяві зазначаєте:

- номер провадження, яке потрібно відновити;

-  реквізити виконавчого документа (номер, дата, найменування суду);

- сторони виконавчого провадження, їх місце проживання чи місцезнаходження (у разі наявності інформації);

- обставини втрати матеріалів виконавчого провадження.

Державний виконавець, в свою чергу, виносить постанову про відновлення втраченого (знищеного) виконавчого провадження і не пізніше наступного дня надсилає її стягувачу та боржнику.

 

Євген Забродній, головний спеціаліст відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги 
Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях

 




 Виплати пенсій з 1 липня 2016 року особам, які є внутрішньо переміщені:
Автор: Chekardina   Додано: 10 червня 2016   Переглядів:401   Категорія - [Головна, Люботинський ПФУ, Переселенцям]
 

Пенсійний фонд інформує:

 

Виплати пенсій з 1 липня 2016 року особам, які є внутрішньо переміщені:


На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 167 від 14.03.2016 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюватимуться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

Зокрема Кабінетом Міністрів ухвалено рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється виготовлення платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням. При цьому, якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься. Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім’я особи, якій призначено пенсію.

У новому документі зазначатиметься графічна та електронна інформація про власника та його електронний цифровий підпис. Крім того вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви. Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові.

Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

Для забезпечення своєчасної виплати пенсій у липні 2016 року тим пенсіонерам з числа внутрішньо переміщених осіб, які вже перебувають на обліку в Харківському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області та не отримують пенсії через відділення акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» необхідно терміново відкрити рахунки в вищезазначеній установі та звернутися до управління.

 

З 1 серпня 2016 року в Харківському об’єднаному управлінні  Пенсійного фонду України Харківської області запроваджується централізована система призначення та виплати пенсій. До повного впровадження нової системи, призначення і виплата пенсій буде проводитися паралельно по старій системі.

Основними принципами цієї системи є:

- відмова від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи;

- дистанційне обслуговування громадян;

- мінімалізація людського фактору;

- забезпечення надійного захисту даних;

- можливість обслуговування громадян у будь-якому органі фонду, незалежно від місця реєстрації;

- підвищення якості і зменшення часу обслуговування.

Так, для призначення пенсій людина надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали паспорта, трудової книжки, інших необхідних документів, які будуть відскановані, і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Електронна заява про призначення пенсії буде заповнена і роздрукована працівником ПФ, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить на заяві свій підпис.

Вся інформація про особу, що звертатиметься за пенсією, відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд. Електронну справу оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як буде прийнято необхідний пакет документів, автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система має можливість аналізувати призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право особа, та обрати найвигідніший.

Після призначення пенсії на електронну адресу отримувача надходитиме пам’ятка про його права, а на мобільний телефон – СМС повідомлення з інформацією про призначення та виплату пенсії.

Із заявою про призначення пенсії людина може звернутися в будь-яке управління Пенсійного фонду України.

Нова система розширює можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт-центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат тощо.

Впровадження нової технології обслуговування громадян та централізованої системи призначення і виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи  дає змогу покращити рівень обслуговування громадян, значно підвищити якість прийому громадян, зменшити терміни обробки заяв та документів, особлово зараз в умовах збільшення загального обсягу прийому громадян та численної кількості документів, що оброблюються та зберігаються в органах ПФУ.

 

Харківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області