Міський голова Лазуренко Леонід Іванович
Автор: Lubotin   Додано: 3 грудня 2015   Переглядів:3688   Категорія - [Виконавчий комітет » Керівництво]
 

Міський голова

Лазуренко Леонід Іванович,

народився 12 січня 1953 року 

 

м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №22, 
телефон (057) 741-27-54, тел./факс (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua


Прийом громадян:
Перша та третя середа місяця  10-00 – 12-00

 

 

                                                     ДОДАТОК 2

                                                     Затверджено    

                                                                                            розпорядженням міського голови

                                                                                            від 23 листопада 2015 року № 231

та розпорядженням міського голови

 від 31 травня  2017 року №117

 

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ 

між міським головою, першим заступником та заступником міського голови 

з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконкому 

 

1. Міський голова

1.1. Забезпечує здійснення, у межах наданих законом, повноважень органів
виконавчої влади на території міської ради, додержання Конституції та законів
України,    виконання    актів    Президента    України,    обласної    державної адміністрації, обласної ради;

1.2.Здійснює керівництво та організацію роботи міської ради та її виконавчого комітету, координацію роботи заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючої справами виконавчого комітету, спрямовує та контролює діяльність:

- відділу юридичного забезпечення»;

- фінансового управління Люботинської міської ради;

- відділу земельних відносин;

- відділу з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю

1.3. Підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

1.4. Вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів  ради, апарату ради та її виконавчого комітету, затверджує штатні розписи апарату виконавчого комітету;

1.5. Скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

1.6. Забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з  інших питань самоврядування, міського бюджету та звіту про його виконання.

1.7. Організовує виконання бюджету міста та схвалених міською радою програм.

1.8. Призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

1.9. Забезпечує виконання рішень Люботинської міської ради та її виконавчого комітету.

1.10. Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою.

1.11. Представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з іншими державними та громадськими органами, підприємствами, організаціями, установами, громадянами.

1.12. Веде особистий прийом громадян.

1.13. Забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань.

1.14. Здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені  законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

1.15. Видає розпорядження у межах своїх повноважень.

1.16. Здійснює заходи, пов’язані з мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною.

1.17. Утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби та комісії,члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, функції та затверджує їх персональний склад.

1.18. Організовує контроль за виконанням Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації.

1.19. Забезпечує охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності та здійснює контроль за забезпеченням її охорони у виконавчому комітеті.

1.20. Несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень. 

 




 Перший заступник міського голови Іващенко О. В.
Автор: Chekardina   Додано: 3 грудня 2015   Переглядів:1107   Категорія - [Виконавчий комітет » Керівництво]
 

Перший заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів ради 

Іващенко Олег Вікторович 


м. Люботин, вул.  Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №30,
телефон (057) 741-24-34, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua


Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00

ДОДАТОК 2

                                                     Затверджено    

                                                                                            розпорядженням міського голови

                                                                                            від 23 листопада 2015 року № 231

та розпорядженням міського голови

від 31 травня 2017 року №117

 

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ 

між міським головою, першим заступником та заступником міського голови 

з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконкому 

 

2. Перший заступник міського голови

з питань діяльності  виконавчих органів ради

 

2.1. Організовує  роботу з розроблення та реалізації повноважень виконавчого комітету у галузях житлово-комунального господарства, розвитку інженерної інфраструктури, газифікації, у сфері транспорту, зв’язку, паливно-енергетичному комплексі, з розроблення та реалізацією програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного розвитку міста з питань житлово-комунального господарства, заходів з цивільної оборони і попередження та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, з питань підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період, управління комунальною власністю, розвитку мережі доріг, їх утримання, охорони, реєстрації та використання пам’яток архітектури, охорони навколишнього середовища, приватизації та оренди комунального майна, наповнення державного та місцевого бюджетів.

2.2. Забезпечує реалізацію програм приватизації державного та комунального майна на території міста, готує пропозиції щодо прийняття об’єктів соціально-культурного призначення, що розташовані на території міста у комунальну власність, вирішує питання ефективного використання нежитлових приміщень комунальної власності міста, організовує будівництво об’єктів, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності.

2.3. Координує роботу щодо підготовки молоді до військової служби, проведення призову на строкову військову і альтернативну службу відповідно до законодавства.

2.4. Реалізовує повноваження виконавчого комітету міської ради у галузі оборонної роботи, забезпечує законність, правопорядок, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

2.5. Забезпечення виваженої фінансово-бюджетної політики, формування та дотримання наповнення місцевого бюджету, посилення фінансово-бюджетної дисципліни, регулювання земельних відносин.

2.6. Забезпечення реалізації державної політики у галузі містобудування та архітектури.

 

2.7. Спрямовує та контролює діяльність управлінь, відділів, структурних підрозділів виконавчого комітету  міської ради, підприємств міста:

- відділу з питань  розвитку інфраструктури міста та благоустрою;

-  відділу з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

-  військово-облікового столу;

-  ВККУ Люботинської міської ради;

-  Люботинського КЖРЕП Люботинської міської ради Харківської області;

-  ВУКГ Люботинської міської ради Харківської області;

-  КП «Люботинське бюро технічної інвентаризації»;

-  КП «Люботинське АПБ» Люботинської міської ради Харківської області

та інших комунальних підприємств,  створених міською радою.

 

2.8. Координує діяльність:

 

- Люботинського району електричних мереж;

- Люботинської дільниці Мереф’янського відділення ПАТ «Харківгаз»;

- Люботинського цеху електрозв’язку № 2 ПАТ «Укртелеком»;

- теплових  мереж;

- Управління Держпродспоживслужби в м. Люботин Головного управління  держпродспоживслужби в Харківській області»;

- Люботинського РВЕ;

- правоохоронних органів».

 




 Заступник міського голови з соціальних та гуманітарних питань Кравченко Н. В.
Автор: Chekardina   Додано: 3 грудня 2015   Переглядів:992   Категорія - [Виконавчий комітет » Керівництво]
 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  
Кравченко Наталія Володимирівна

м. Люботин, вул.  Слобожанська (Радянська), 41, кабінет №4,
телефон (057) 741-04-05, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua


Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00

 

ДОДАТОК 2

                                                     Затверджено    

                                                                                            розпорядженням міського голови

                                                                                            від 23 листопада 2015 року № 231

та розпорядженням міського голови

 від 31 травня  2017 року №117


 

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ 

між міським головою, першим заступником та заступником міського голови 

з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконкому 

 

3. Заступник міського голови  

з питань діяльності виконавчих органів ради 

Вирішує питання:

3.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, науки і культури, розвитку духовного, естетичного і патріотичного виховання населення та національної культури.

3.2. Фізичної культури і спорту, молодіжної політики, розвитку спортивної інфраструктури в місті.

3.3. Соціального та правового захисту сім`ї і жінок, гендерної політики.

 3.4. Роботи з дітьми, соціального захисту неповнолітніх, запобігання дитячій 

бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми, опіки і піклування.

3.5. Соціального розвитку території міста, здійснення заходів щодо соціального забезпечення та соціального захисту незахищених верств населення, сприяння розвитку їх соціального забезпечення.

3.6.Соціальної політики і реформування системи соціального захисту населення, трудових відносин, зайнятості населення, своєчасної виплати заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат.

3.7. Розроблення і забезпечення виконання програм поліпшення обслуговування соціально незахищених громадян, надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, програм з питання охорони здоров’я; організації виконання перспективних і поточних планів роботи з відповідних напрямків діяльності.

3.8. Реалізації державної політики щодо релігій і церкви.

3.9. Контролю за виконанням навчальними закладами міста державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти.

 

 3.10.  Спрямовує та контролює діяльність управлінь, відділів, структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств міста:

 

-         служби у справах дітей;

-         відділу з питань молоді та  спорту; 

-         управління  соціального захисту населення;

-         відділу охорони здоров’я;

-         відділу освіти;

-         міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

-         відділу культури;

-         комунального закладу – міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для  всіх»;

-         комунального закладу охорони здоров`я  «Центр первинної медико-санітарної  допомоги»  Люботинської  міської ради Харківської області;

-         комунального підприємства «Люботинська центральна міська лікарня»;

-         комунального закладу «Люботинська міська лікарня».

 

3.11. Координує діяльність:

-  відділу з призначення та виплати  пенсій м. Люботин УПФУ в Харківському районі;

 - Люботинського міського центру зайнятості.

 




 Керуюча справами виконавчого комітету Приходько Т. Г.
Автор: Chekardina   Додано: 3 грудня 2015   Переглядів:1114   Категорія - [Виконавчий комітет » Керівництво]
 

Керуюча справами  виконавчого комітету  Приходько Тетяна Георгіївна


м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №37,
телефон (057) 741-12-17, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua

Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця   09-00 – 12-00

 

 

                                                     ДОДАТОК 2

                                                     Затверджено    

                                                                                            розпорядженням міського голови

                                                                                            від 23 листопада 2015 року № 231

 

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ 

між міським головою, першим заступником та заступником міського голови 

з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконкому 

 

4. Керуюча справами  виконавчого комітету  

 

            Вирішує питання:

4.1. Організації роботи апарату виконавчого комітету, забезпечення контролю за виконанням  планів роботи виконкому.

4.2. Підготовки та проведення засідань виконавчого комітету.

4.3. Здійснення загального керівництва за веденням діловодства у виконкомі.

4.4. Організації роботи відділів виконкому щодо забезпечення відкритості влади, покращення надання адміністративних послуг населенню.

4.5. Організаційної підтримки, забезпечення взаємодії закладів, установ, організацій з питань створення та ведення Державного реєстру виборців.

4.6. Координації діяльності та методичного забезпечення органів самоорганізації населення.

4.7. Організації роботи по розгляду звернень громадян.

4.8. Координації роботи щодо ведення погосподарського обліку в сільських населених пунктах.

4.9. Координації роботи по формуванню Національного архівного фонду.

4.10. Координації роботи, пов’язаної із захистом персональних даних.

4.11. Впровадження державної економічної політики у сфері комплексного економічного розвитку міста, планування, обліку.

4.12. Реалізації повноважень виконкому у сфері інвестиційної політики, розвитку малого бізнесу та підприємництва, промисловості.

4.13. Організації роботи щодо функціонування та подальшого розвитку споживчого ринку міста.

4.14. Взаємодії з органами державної податкової інспекції та державного казначейства з питань забезпечення надходжень  до міського бюджету та виконання його видаткової частини.

4.15. Організації роботи з реалізації законодавства про захист прав споживачів.

 

 

4.16. Спрямовує та контролює діяльність:

 

-     Відділу  забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики;

-     Відділу ведення Державного реєстру виборців;

-     Міського архівного відділу;

-     Відділу місцевого економічного розвитку;

-     Центру надання адміністративних послуг;

-     Відділу бухгалтерського обліку;

-     Відділу кадрової роботи, нагород та охорони праці;

-     Відділ з питань державної раєстрації;

-     Сектору господарського забезпечення.

 

         4.17. Відповідальна за трудовий архів виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області. 

 

 

Інформаційні картки надання послуг трудовим архівом виконавчого комітету Люботинської міської ради: