Які є пастки під час оформлення споживчого кредиту в банку? Чи має банк право без попередження клієнтів змінювати тарифи на свої послуги? Чи може банк арештувати пенсійний рахунок? Чи є порушенням видача кредитної картки разом із зарплатною? Куди звертатися, якщо клієнт вважає, що фінансова установа порушує його права? Відповіді на ці та безліч інших запитань клієнтів висвітлюються під час правопросвітницьких заходів, що проходять онлайн та офлайн в кожному регіоні.
Багатьох проблем можна уникнути, якщо знати свої права
У 2019 році Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) провело в Україні дослідження фінансової грамотності. Дослідження показало, що загальний індекс фінансової грамотності України становить 55%. Щодо фінансових знань, то лише 43% опитаних українців правильно відповіли на п’ять і більше із семи запитань. Водночас українці показали великий інтерес до фінансової грамотності. Наприклад, 70% опитаних хотіли б, щоб дітей навчали розпоряджатися своїми коштами.
Підвищення фінансової грамотності громадян – дуже важлива тема. Адже багатьох проблем, з якими клієнти звертаються до системи БПД, можна було б уникнути, якби люди знали свої права як споживачів фінансових послуг.
|