У 2015 році створено мережу місцевих центрів з надання безоплатної правової допомоги. Їхніми ключовими завданням є
надання консультацій з правових питань, складення скарг та заяв, здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, у судах та ін., складення документів процесуального характеру, правопросвітництво, забезпечення роботи бюро правової допомоги і консультаційних пунктів
До місцевих центрів клієнти звертаються переважно по правові консультації та розяснення (510 118, або 90%, випадків у 2020 році). Що ж до рішень про надання безоплатної вторинної правової допомоги, то їх у минулому році ухвалено 58 813.
Ключовою категорією клієнтів, які звертаються за БВПД, є особи з низьким доходом — від них у 2020 році надійшло 30 313 (51,5%) звернень. Також за БВПД надійшло 10 125 (17,2%)
звернень від ветеранів війни та учасників бойових дій, 8 167 (13,9%) від осіб з інвалідністю, 4 392 (7,5%) від ВПО, 1 836 (3,1%)
від засуджених осіб, 1 817 (3,1%) від дітей, 1 177 (2,0%) від осіб, які постраждали від до машнього насильства.
|