Валерія Коломієць: На початку карантину системі БПД довелося стикнутися з проблемою: як забезпечити доступ клієнтів до правосуддя в умовах пандемії. Але саме це вивело нас на новий вектор руху.
Доступність через усі можливі шляхи сучасної комунікації    (телефон, електронна пошта, месенджери соцмереж, телеграм-чати та мобільні додатки), полегшення доступу клієнтів через позбавлення їх необхідності збирати купу  документів для отримання права на наш супровід у суді, і, нарешті, як остаточна мета – створення "Кабінету клієнта", який надасть вам можливість отримати наші правничі сервіси швидко, якісно, з будь якої точки та незважаючи на те, якої "тяжкості" чи "кольору" карантин за вікном. Такі наші пріоритетні завдання.
Про це, а також про новий проєкт Закону щодо спрощення доступу до БПД та підвищення якості її надання, початок роботи з оптимізації процесів та бюджету системи, а також про те, хто ж надає найбільше послуг БПД, а хто отримує за це найбільше грошей розповіла заступниця Міністра юстиції Валерія Коломієць в інтерв'ю Судово-юридичній газеті:
|