Брейн-ринг з музичної літератури
Уроки музично-теоретичних дисциплін більшості учнів здаються складними та нудними. Завдання педагога зробити їх цікавими та пізнавальними, тому він використовує у своїй роботі різні методики навчання. Однією з них може бути брейн-ринг, який проходить у формі змагання команд. Ця форма роботи допомагає залучити дітей до творчої праці, пробудити інтерес до музики та в стислій формі закріпити знання.
Саме у цій формі вже другий рік поспіль Мерефянська ДМШ проводить конкурси з музично теоретичних дисциплін серед шкіл зонального методоб’єднання. Брейн-ринг з музичної літератури відбувся 8 травня. Його темою було обрано епоху Класицизму, до якої організатори віднесли шість композиторів: А.Веделя, Д.Бортнянського, М. Березовського, Й. Гайдна, В.Моцарта та Л. ван Бетховена. Позмагатися у цій цікавій та захоплюючій грі приїхали учні з п’яти шкіл: Бабаївської ДМШ, Бірківської ДМШ, Височанської ДШМ, Люботинської ДМШ та Мерефянської ДМШ.
Змагання складалося з п’яти конкурсів. Перший називався «Краще знання творчості композиторів» - учні по черзі тягнули конверти та відповідали на запитання з біографії та творчості обраних шести композиторів. Другим конкурсом була музична вікторина, яка складалася з 12 номерів. Третій раунд – «Музичні інструменти симфонічного оркестру». У ньому учні слухали музичні фрагменти та вгадували сколюючі інструменти. Четвертий конкурс «Ерудит»: учні за питаннями-підказками мали вгадати прізвище композитора, портрет якого було закрито тканиною. Останнім раундом був «Творчий конкурс» - учні за допомогою пантоміми показували історії з життя шести композиторів-класиків.
Кожна команда була підготована на найвищому рівні та отримала перемогу у тій номінації, у якій проявила себе найяскравіше. До складу команди Люботинської ДМШ входили три учні шостого класу: Балакірєва Дарья, Бобров Олександр та Сухіна Анжела. Вони показали високий рівень знань та здобули перемогу у номінації «Музичні інструменти симфонічного оркестру».
Викладач музично-теоретичних дисциплін ДМШ
Чернаті А.І.