Веб-портал міста Люботин » Головна » Відділ обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє

 Відділ обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє
Автор: Lubotin   Додано:10 серпня 2021   Переглядів:157   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Відділ обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє:

П Е Н С І Ї В С М А Р Т Ф О Н І

Нині смартфони має більшість українців. За їх допомогою ми не тільки підтримуємо зв’язок, а й спілкуємося в соцмережах, купуємо, відпочиваємо. Також за допомогою смартфона можна  контактувати з органами влади, зокрема з Пенсійним фондом.  Хоча застосунок Пенсійного фонду для смартфонів і планшетів існує давно, багато громадян досі не знає, як ним користуватися. А дарма, адже програма дає змогу побачити й зробити чимало корисного.  Отже, що вміє за стосунок Пенсійного фонду?  

Не  виходячи з дому ви зможете:

* подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, зокрема анкету-заяву на “Автоматичне призначенн пенсії”, що передбачає подання документів для призначення пенсії тільки в електронному вигляді;

* подати запит для внесення змін до пенсійної справи;

* отримати й завантажити на мобільний пристрій електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, доступні в особистому кабінеті;

* переглянути дані з Реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надану роботодавцем (страхувальником) інформацію про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) і з електронної пенсійної справи, якщо ви пенсіонер.

* одержувати й переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України.

Водночас за допомогою за стосунку можна отримати електронні документи:

  • витяг із Реєстру застрахованих осіб;
  • повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки;
  • довідку про нараховану заробітну плату;
  • довідку про особливі умови праці;
  • довідку про доходи пенсіонера;
  • довідку про трудовий та страховий стаж;
  • індивідуальні відомості за формою ОК-5, ОК-7 тощо.

Для встановлення застосунку:

  • На платформі Google Play або AppStore введіть у пошуку “Пенсійний фонд”
  • Натиснути опцію “Установити”
  • Користуватися перевагами

   Після входу в особистий кабінет вам відкриється перелік послуг, які можна отримати через мобільний за стосунок “Пенсійний фонд” .

Як зайти :

 Потрапити до особистого кабінету ви можете, використовуючи:

  • Ключ кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – тоді доступний повний набір можливостей мобільного застосунку;
  • Попередню реєстрацію на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – у такому разі дані користувача знеособлюються;
  • Засоби інтегрованої системи електронної ідентифікації (GoviD) з використанням технологій ВankID та MobileID.