Веб-портал міста Люботин » Головна » Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 р.

 Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 р.
Автор: Svetlana   Додано:17 липня 2012   Переглядів:1017   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

  Робота  із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської  міської  ради будується у відповідності  до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.

   За І півріччя 2012 р. до виконкому надійшло 361 звернення від 770 громадян. З зазначеної кількості звернень письмових –249; під час  особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) - 112 .

   За видами звернень домінують клопотання щодо вирішення певних питань-майже 87 % ; близько 13 % становлять скарги та пропозиції.

   Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли від громадян (249):

64 - вирішено позитивно;

1 – відмовлено у задоволенні;

по  126 - надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;

28 - продовжують залишатися на контролі:

30 - у стадії розгляду.

Поряд з іншими до виконкому надходили заяви щодо вирішення

- питань комунального та дорожнього господарства – 107;

- соціального захисту - 73,

- житлових питань  – 4 ,

- інші – 65.

   Звернення, що надходять до виконкому, вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді. Мають місце факти перевищення термінів  надання відповіді на звернення.

Так, звернення :

- Т - 46 від  22.02.2012 (щодо проблем з електропостачанням) відповідь надана - 28.04.2012 р. (Кислий С.М.);

- Т - 47/46 від 22.02.2012 (щодо ремонту радіо) відповідь надана 08.05.2012 р. (Кислий С.М.);

- Ш-48 від 22.02.2012 (щодо благоустрою території, та непорозуміння з ВУКГ) відповідь надана 26.04.2012 р. (Кислий С.М.);

- К-77 від 13.03.2012 (щодо виділення дров ) відповідь надана 04.05.2012 р. (Кислий С.М.);

   На звітний період на контролі залишаються:

- 3 звернення за 2010 р.-Т-732 від 22.10.2010 (щодо стоку дощової води) виконавець Кислий С.М.,Б-794 від 31.12.2010 (щодо стоку води) виконавець Кислий С.М.; КОЛ-307/73 від 28.04.2010 (щодо ремонту каналізаційнного колектору) виконавець Кислий С.М..

- 2 звернення за 2011 р., - Т-355 від 01.09.2011 (щодо проведення благоустрою тротуару) виконавець Кислий С.М.,С-372 від 05.10.2011 (щодо прибирання пилу після проведення робіт) виконавець Кислий С.М..

- 3 звернень 2012 р.,- КОЛ-64 від 05.03.2012 (щодо розчищення колектора, ліквідації застою стічних вод) виконавець Желішкевич В.Й., Н-89 від 19.03.2012 (щодо ремонту підвалу) виконавець Кислий С.М.,С- 110 від 06.04.2012 (щодо заміни електростовпа) виконавець Кислий С.М..

  Із загальної кількості громадян, які звернулися  (770):

- інвалідів, учасників ВВВ  - 21 чол.

- ветеранів праці, пенсіонерів - 3 чол.

- дітей війни – 2;

- інші – 744.

     Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 64 заявникам на суму  10400 грн.,  допомогу на поховання - 13  чол. на  суму –8050.

    Протягом звітного періоду збільшилась кількість колективних звернень (42 проти 36 за 2011 р.). Причиною колективних звернень, як і раніше, є незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан водопостачання в місті,  доріг, освітлення вулиць, тощо).

       За звітний період збільшилась кількість звернень мешканців міста до органів влади вищого рівня (33 проти 22 в 2011р.). Громадяни звертаються до органів влади вищого рівня з питаннями надання допомоги в вирішенні питань житлово-комунального господарства, іншими.

Відмічається збільшення повторних звернень (2011 – 13, 2012 – 19 ).

      З метою безумовного виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» міським головою та його заступниками, згідно затвердженого регламенту, проводяться особисті прийоми громадян.

       На особистих прийомах міським головою та його заступниками прийнято 112 громадян.

       Значна увага приділяється питанню організації виїзних прийомів за місцем проживання громадян, а також прийомів у позаробочий час.

       За звітний період міським головою та його заступниками особисто проведено 6  виїзні прийоми.

    Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 р.
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 р.
 

 

Начальник відділу забезпечення

діяльності виконкому та

внутрішньої політики

Т.О.Іщенко