Нарада голів квартальних комітетів
Автор: Lubotin   Додано: 10 березня 2010   Переглядів:1262   Категорія - [Головна]
 

16 березня 2010 року

в приміщенні виконкому Люботинської міської ради

(м. Люботин, вул. Радянська, 26)

відбудеться нарада голів квартальних комітетів,

працівників структурних підрозділів виконкому та служб міста

 

Порядком денним передбачено розгляд наступних питань:

 

1. Виступ міського голови.

2. Про взаємодію голів квартальних комітетів з дільничними інспекторами Люботинського МВ ГУМВС України в Харківській області.

3. Про реєстрацію Люботинського міського осередку Всеукраїнської громадської організації «Українське Реєстрове Козацтво», роз’яснення питань щодо статутної діяльності.

4. Про стан заключення договорів по вивезенню ТПВ та рідких нечистот; проведення роботи по вивезенню сміття з кварталів.

5. Про стан погашення заборгованості за спожитий газ населенням міста.

6. Про нарахування оплати за спожитий газ населенню міста.

7. Про проведення роботи по обслуговуванню димових та вентиляційних каналів у приватних домоволодіннях на території міста Люботина.

8. Різне.

 




 Про організацію проведення засідання постійної депутатськиої комісії з гуманітарних питань
Автор: Lubotin   Додано: 10 березня 2010   Переглядів:1470   Категорія - [Головна, Архів сесій]
 

 

Від 10 березня 2010р. № 52

 

Про організацію проведення засідання постійної

депутатськиої комісії з гуманітарних питань

(освіта, культура, фізкультура та спорт)

Люботинської міської ради V скликання у березні 2010 р.

 

 

У відповідності до рішення LХ сесії V скликання Люботинської міської ради «Про затвердження Орієнтовного плану роботи Люботинської міської ради на 1 квартал 2010 р.» № 952 від 23 грудня 2009 р., для проведення засідання постійної депутатської комісії з гуманітарних питань (освіта, культура, фізкультура та спорт) Люботинської міської ради V скликання 18 березня 2010 р. о 14 год.00 хв.:

 

І. Підготувати матеріали та надати їх до відділу по забезпеченню діяльності ради виконкому Люботинської міської ради в термін до 15.03. 2010 р. :

1. Про вжиття заходів, спрямованих на усунення зауважень, викладених у Поданні Харківського міжрайонного прокурора старшого радника юстиції Кухара О.В. (вх. №561 від 24.02.2010 р.)

Доповідає : заступник міського голови з гуманітарних та соціальних питань

Кравченко Н.В.

Співдоповідають: начальник відділу освіти Козоріз А.В.

голова комітету з питань фізкультури та спорту Яловенко О.Г.

директор МЦСССДМ Гільова Л.В.

начальник служби у справах дітей Губська Н.А.

начальник відділу у справах сімї та молоді Лазоренко С.І.

начальник відділу культури Голтвянська І.А.

На розгляд питання запросити:

Харківського міжрайонного прокурора старшого радника юстиції Кухара О.В.;

начальника Люботинського МВ УМВС України в Харківській області підполковника міліції

Курила С.Л. .

2. Доповнення до Програми профілактики злочинності в м. Люботин на 2009 –2010 роки в частині фінансування громадських організацій, які приймають участь у охороні громадського порядку

Доповідає : секретар виконкому Воротнікова Л.І.

3. Звіт про роботу ДЮСШ за 2009 р. та плани роботи.

Доповідає : директор ДЮСШ Мозговий С.В.

4. Звіт про хід виконання Програми розвитку культури міста Люботина на 2009 –2013 рр.

Доповідає : начальник відділу культури Голтвянська І.А.

5. Орієнтовний план роботи Люботинської міської ради на 2- 4 квартали 2010 р.

Доповідає : секретар Люботинської міської ради Нечипоренко С.В.

6. Інформація щодо відповідей, одержаних на звернення Люботинської міської ради.

Доповідає : секретар Люботинської міської ради Нечипоренко С.В.

 

Різне.

 

ІІ. Начальнику відділу по забезпеченню діяльності ради Красніковій О.М. забезпечити

інформування всіх причетних про місце та час проведення засідання.

 

ІІІ. Відділу комп’ютерного забезпечення та масової інформації забезпечити оприлюднення даного розпорядження.

 

 

Міський голова Л.Г. Татунь

 




 Шановні абоненти – споживачі природного газу!
Автор: Lubotin   Додано: 10 березня 2010   Переглядів:1242   Категорія - [Головна]
 

Дотримуйтесь ПРАВИЛ БЕЗПЕЧНОГО КОРИСТУВАННЯ

ГАЗОМ У ПОБУТІ – бережіть себе та своїх близьких!

Блакитне паливо у Вашій оселі – це комфортно та зручно. Але газ може бути й небезпечним. Нехтування правилами користування газом у побуті, може призвести до нещасних випадків та значних матеріальних збитків.

ВАТ “Харківгаз” попереджає, категорично забороняється:

- користуватися несправними газовими приладами;

- залишати без нагляду працюючі газові прилади;

- застосовувати вогонь для виявлення витоку газу. В приміщенні, де відчувається запах газу, не запалювати сірників, не вмикати/вимикати електричні прилади до ліквідації витоку газу;

- прив'язувати до газопроводу мотузок і навантажувати його;

- сушити білизну над газовою плитою;

- закривати вентиляційні канали або захаращувати їх;

- експлуатувати газові прилади при закритій квартирці та відсутності тяги у димовому і вентиляційному каналах;

- використовувати для сну приміщення, де встановлені газові прилади;

- проводити самостійний ремонт, перенесення або установку газових приладів;

- самостійно проводити ремонт по реконструкції димових та вентиляційних каналів. Дані роботи виконуються тільки спеціалізованими підприємствами.

При виявленні запаху або витоку газу необхідно негайно виключити газові прилади, не вмикати та не вимикати електроприлади, провітрити приміщення, не палити вогню та викликати аварійну службу <104>.

Пам'ятайте, згідно Правил надання населенню послуг з газопостачання передбачена відповідальність споживачів природного газу за порушення, допущені під час користування газом та газовими приладами. Недотримання правил користування газом та необережне поводження з ним може призвести до тяжких наслідків для Вас, вашої родини та ваших сусідів!

 

 

Прес-служба ВАТ «Харківгаз»




 Рішення від 9 березня 2010 р. № 97
Автор: Lubotin   Додано: 9 березня 2010   Переглядів:1926   Категорія - [Головна, Джерела 2010]
 

 

Від 9 березня 2010 р. № 97

м. Люботин

 

Про затвердження Положення

про дитячий міський фестиваль-конкурс мистецтв

«Люботинські джерела» (у новій редакції)

 

 

Розглянувши пропозиції голови журі дитячого міського фестивалю-конкурсу мистецтв “Люботинські джерела” у номінації “Вокальне мистецтво” Лазуренко С.І. та голови журі конкурсно-розважальної програми “Люботинські джерельця” для малюків ДНЗ Блізнякової О.А., з метою виявлення творчо обдарованих дітей, сприяння їх подальшому професійному самовизначенню, створення умов для повноцінного художнього розвитку дітей міста Люботина та керуючись п.п. 2, п.п.7 п. а ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Люботинської міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1. Затвердити Положення про дитячий міський фестиваль-конкурс мистецтв «Люботинські джерела» у новій редакції (додається).

2. Положення про дитячий міський фестиваль мистецтв «Люботинські джерела», затверджене рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради від 10 лютого 2009 року № 49, вважати таким, що втратило чинність.

3. Відділу комп’ютерного забезпечення та масової інформації забезпечити оприлюднення даного рішення та додатку до нього.


Міський голова Л.Г.Татунь

 

Завантажити - Положення про дитячий  міський фестиваль –конкурс  мистецтв “Люботинські джерела”   polojennya_jerela_2010.rar [15.92 Kb] (cкачувань: 52)




 Шановні коллеги, любі жінки!!!
Автор: Lubotin   Додано: 5 березня 2010   Переглядів:1732   Категорія - [Головна]
 




 Концерт з нагоди Міжнародного жіночого Дня 8 Березня
Автор: Lubotin   Додано: 5 березня 2010   Переглядів:1264   Категорія - [Головна]
 




 Щодо діяльності місцевих галузевих рад підприємців
Автор: Lubotin   Додано: 3 березня 2010   Переглядів:1139   Категорія - [Головна]
 

28 грудня 2009 року

 

Радою з питань торгівлі та надання послуг було розглянуто наступні питання:

 

1. Про затвердження Плану роботи галузевої Ради підприємців з питань торгівлі та надання послуг на 2010 рік.

2. Про розгляд звіту Програми соціально – економічного розвитку м. Люботин за 2009 рік.

 

Радою з питань промисловості було розглянуто наступне питання:

 

1. Про затвердження Плану роботи галузевої Ради підприємців з питань промисловості на 2010 рік.

2. Про розгляд звіту Програми соціально – економічного розвитку м. Люботин за 2009 рік.

 

28 січня 2010 року


Радою з питань торгівлі та надання послуг було розглянуто наступні питання:

 

1. Про підсумки роботи галузевої ради за 2009 рік

2. Про розгляд проекту Закону України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва»

Радою з питань промисловості було розглянуто наступне питання:

 

1. Про підсумки роботи галузевої ради за 2009 рік

2. Про розгляд проекту Закону України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва»

 

Протоколи засідань можно завантажити тут : protokoli_zasidannya.rar [28.91 Kb] (cкачувань: 49)




 Про затвердження складу журі
Автор: Lubotin   Додано: 3 березня 2010   Переглядів:1604   Категорія - [Головна, Джерела 2010]
 

Від 22 лютого 2010р. № 41

 

Про затвердження складу журі та

режисерсько-постановочних груп

дитячого міського фестивалю - конкурсу

мистецтв “ Люботинські джерела” у 2010 р.

 

З метою виявлення творчо обдарованих дітей, сприяння їх подальшому професійному самовизначенню, створення умов для повноцінного художнього розвитку дітей міста Люботина, на виконання Положення про дитячий міський фестиваль - конкурс мистецтв «Люботинські джерела», затвердженого рішенням виконкому Люботинської міської ради від 10.02.2009 р № 49 та керуючись ст. 42 п.4 пп.20 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити склад журі у номінації «Хореографія» (додаток 1).

2. Затвердити склад журі у номінації «Вокальне мистецтво» (додаток 2).

3. Затвердити склад журі у номінації «Малюнок і живопис» (додаток 3).

4. Затвердити склад журі у номінації «Декоративно – прикладне мистецтво» (додаток 4).

5. Затвердити склад журі конкурсно-розважальної програми «Люботинські джерельця» для малюків ДНЗ (додаток 5);

6. Затвердити склад режисерсько-постановчої групи заключного гала- концерту (додаток 6);

7. Затвердити склад режисерсько-постановчої групи “Країна зірок” (додаток 7).

8. Головам журі:

забезпечити прийом заявок та провести конкурси за відповідними номінаціями;

ознайомити членів журі з планом роботи;

в термін до 11.05.2010 р. надати голові організаційного комітету Нечипоренку С.В. рішення журі по визначенню учасників, представлених на нагородження.

9. Головам режисерсько-постановчних груп:

Голтвянській І.А. надати голові організаційного комітету Нечипоренку С.В. в термін до 1.04.2010 р. сценарний план проведення святкових заходів 22.05.2010 р. з 9 год.00 хв. до 14год.00 хв. та до 14.05.2010 р. – сценарій на затвердження ;

Кузьміній І.О. надати голові організаційного комітету Нечипоренку С.В. в термін до 1.04.2010 р. сценарний план проведення святкових заходів 22.05.2010 р. з 16 год.00 хв. до 23год.00 хв. та до 14.05.2010 р. – сценарій на затвердження.

10. Начальнику відділу комп’ютерного забезпечення та масової інформації Чекардіній А.В. інформувати громаду міста Люботина (через газету «Люботинський вісник» та офіційний сайт) про хід проведення дитячого міського фестивалю мистецтв «Люботинські джерела».

11. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на секретаря

Люботинської міської ради Нечипоренка С.В.

 

Міський голова Л.Г.Татунь

 

Завантажити додатки: rozporyadjennya_dodatki.rar [23.42 Kb] (cкачувань: 58)



 ОГОЛОШЕННЯ
Автор: Lubotin   Додано: 1 березня 2010   Переглядів:1239   Категорія - [Головна]
 

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради на виконання доручення Міністерства праці та соціальної політики відповідно до Указу Президента України від 02.08.2000 №945 «Про гранти Президента України для обдарованої молоді» надає інформацію про можливість здобуття грантів Президента України для обдарованої молоді та реалізації найбільш значущих проектів у соціальній та гуманітарній сферах.

Більш детальну інформацію щодо участі у конкурсі на отримання грантів Президента України для обдарованої молоді у 2011 році розміщена на сайті Міністерства України у справах сім»ї, молоді та спорту www.msms.gov.ua. розділ «молодь», підрозділ «гранти Президента України для обдарованої молоді».

 

 

Начальник УПСЗН І.В.Ярош

 




 Шановні роботодавці!
Автор: Lubotin   Додано: 1 березня 2010   Переглядів:1214   Категорія - [Головна]
 

Звертаємо вашу увагу, що з 1 січня 2010 року змінюється порядок подання звітності до Пенсійного фонду України.

 

З 1 січня 2010 року запроваджується Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України, який затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 № 26-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 №1136/17152.

 

Постановою ПФУ від 05.11.2009 р. №26-1, що затверджує новий Порядок, також вводяться нові форми звітності замість тих, що подавалися страхувальниками до 2009 року включно (додатки 23, 25-27, 31, 32, 34). Нові форми, що складаються з ряду окремих таблиць (що включають дані щодо різних категорій страхувальників та застрахованих осіб), подаватимуться починаючи із звітності за січень 2010 року.

Постановою №26-1 скасовуються не тільки старі форми пенсійних звітів, а і та частина Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України (затверджена постановою правління ПФУ від 19.12.2003 р. №21-1) в частині, що визначала порядок подання пенсійної звітності (пп.11.11-11.16). Також втратить чинність і Порядок формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (затверджений постановою правління ПФУ від 10.06.2004 р. №7-6), який визначав порядок подання річної форми ІНДАНІ.

 

Починаючи з січня 2010 року індивідуальні відомості про застраховану особу подаватимуться у складі щомісячної звітності до ПФУ.

Обов’язок подання звітності в електронному вигляді стосуватиметься усіх страхувальників, у яких кількість застрахованих осіб більше десяти.

 

Управління Пенсійного фонду України в Харківському районі Харківської області

 




 Телефонограма № 26 від 01.03.2010р.
Автор: Lubotin   Додано: 1 березня 2010   Переглядів:1076   Категорія - [Головна]
 

У зв’язку з ремонтними роботами 02.03.2010 року з 900-1700 (на 3 години) буде припинено подачу електроенергії (вул..вул. Ковпака, Колхозна, Гоголя, Індустріальна, Змагання, Котовського, Валківська, Ілліча, Нестерова, Новоселівська, Транспортна, пров. Сосновий, вул.. Берегова).

 

Люботинське відділення електромереж

 




 Пропозиції для розгляду на засіданнях Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області у 2010 році
Автор: Lubotin   Додано: 25 лютого 2010   Переглядів:1596   Категорія - [Головна]
 

Першому заступнику голови  

Харківської обласної ради

Тітову М. І.

                                                                                   

На №01-25/341

Від 16.02.2010 р.

 

 

Надаємо Вам пропозиції стосовно питань, які ми вважаємо за доцільне розглянути на засіданнях Консультативно-дорадчої ради та загальних зборах представників членів Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області у 2010 році (додається).

 

 

Вик. Нечипоренко

Тел. 0664359212

 

 

 

 


ПРОПОЗИЦІЇ

Люботинської міської ради

для включення до плану роботи Консультативно-дорадчої ради з питань місцевого самоврядування
при голові Харківської обласної ради на 2010 рік

№п/п

Зміст питання, що пропонується до розгляду

1

Проблеми забезпечення інсуліном хворих на цукровий діабет.

2

Хід виконання програми “Питна вода Харківської області на 2006-2020 роки”

3

Проблеми поводження з твердими пубутованими відходами. Використання твердих побутових відходів, як вторинної сировини, у виробництві.

 

 

ПРОПОЗИЦІЇ

Люботинської міської ради

для включення до плану роботи Асоціації органів місцевого самоврядування  Харківської області
для розгляду на загальних зборах її представників у 2010 році.

№п/п

Зміст питання, що пропонується до розгляду

1

Проблеми підвищення доходів місцевих бюджетів (за рахунок збирання податків з фізичних осіб, орендної плати об¢єктами, що змінили форму власності з державної на приватну та можливості проведення аукціонів на земельні ділянки)

2

Підвищення оплати праці працівникам апарату органів виконавчої влади (встановлені додатком №50 до постанови Кабінету Міністрів України  від 9 березня 2006 р. N 268 та змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 12 травня 2007 р. N 700

3

Проблеми фінансування державою делегованих повноважень органам місцевого самоврядування. Розгляд проекту Закону України  “Про Державний бюджет України на 2010 рік”

4

Проблеми роботи комунальних підприємств при системі податків, що існує на сьогодняшній день.

5

Проблеми, пов¢язані з отриманням громадянами медичної допомоги ( ст. 49 Конституції України)

 




 ДІТИ І ЗАКОН
Автор: Lubotin   Додано: 25 лютого 2010   Переглядів:1830   Категорія - [Головна]
 

Харківською міжрайонною прокуратурою Харківської області проаналізовано стан додержання законодавства щодо попередження бездоглядності, злочинності та правопорушень серед неповнолітніх на території Харківського району у 2009 році.

У 2009 році злочинність серед неповнолітніх, що мешкають на території району зросла та потребує значної уваги з боку місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Минулого року на території Харківського району підлітками вчинено 63 злочини проти 36 злочинів у 2008 році, що на 57 % більше, ніж торік. При цьому переважна їх кількість відноситься до категорії тяжких, третина злочинів вчинена у групі ( у т.ч. змішаних). Стурбованість викликає збільшення кількості злочинів, учинених з особливою зухвалістю (хуліганські прояви), зростання розбійних нападів, крадіжок. Мали місце факти вчинення дітьми навмисних убивств.

 

 

Ні для кого не є новиною, що злочин - це кінцевий результат чиєїсь діяльності чи бездіяльності. Що передує цьому суспільно небезпечному явищу? Сім'я, недостатнє виховання, упущення та формалізм в роботі педагогічного колективу, неефективна профілактична робота щодо запобігання бездоглядності та злочинності серед дітей на початкових стадіях, недостатнє фінансування програм, які стосуються дітей та молоді?

За місцем проживання злочинність серед неповнолітніх характеризується таким

чином:

- м. Мерефа - 17 злочинів, сел. Безлюдівка - 1, м. Південне - 1, сел. Високий -4, сел. Пісочин -13, Бабаї - 2, сел. Рогань - 2, сел. Кулиничі - 4, с. Липці - 2.

Відчуження від шкільного середовища чи трудового колективу - одна з передумов бездоглядності та безпритульності дітей і підлітків, що в подальшому закінчується вчиненням суспільно небезпечних діянь, злочинів. Так значна кількість злочинів, що скоїли неповнолітні - це підлітки, які не навчались і не працювали

Результати аналізу свідчать, що однією з головних причин скоєння неповнолітніми злочинів є низький стан профілактичної роботи та забезпечення зайнятості неповнолітніх. Неповнолітні не мають можливості конкурувати на ринку праці, мають надмір зайвого часу. Відповідні служби району не приділяють належної уваги організації зайнятості та змістового дозвілля неповнолітніх за місцем їх мешкання

На території Харківського району залишається не вирішеним питання про відкриття районного молодіжного центру зайнятості, відсутня організація оплачуваних громадських робіт для неповнолітніх.

Упущення в організації зайнятості дітей цікавим дозвіллям - ще одна з причин втягування їх у протиправні дії, вчинення злочинів. На території району до тепер відсутні підліткові клуби за місцем проживання.

Кількість дітей, що виховуються в неблагополучних сім’ях, та таких, що постраждали від насильства в сім’ї, зростає. Ця категорія дітей потребує комплексної соціальної, психологічної, педагогічної, медичної, правової та інших видів допомоги.

 

 

Проте в Харківському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді під соціальним супроводом перебуває лише 20 сімей, де виховується 45 дітей та 3 неповнолітніх, які перебувають під опікою, а значна кількість сімей з дітьми зазначеної категорії, що мешкають на території району, не охоплені соціальним супроводом.

Під час перевірок встановлювалось, що організація соціального супроводу сімей з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, сімей, у яких існує ризик передачі дитини до закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та інших категорій, які потребують соціального захисту Харківським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, ведеться не належним чином. Значна кількість сімей, в яких виховуються неповнолітні, і які складають групу ризику, залишаються поза увагою центру соціальних служб.

Дотепер залишається не вирішеною гостра необхідність створення центру соціально-психологічної реабілітації дітей в системі служби у справах дітей Харківської РДА на території Харківського району.

У минулому році 40 неповнолітніх, мешканців району засуджено судами за скоєння злочинів, до відділів міліції за скоєння різних правопорушень доставлено понад 200 неповнолітніх.

Питання профілактики злочинності та правопорушень серед неповнолітніх потребує невідкладного вирішення спільними зусиллями органів влади, місцевого самоврядування, органів контролю та правоохоронних органів, оскільки діти - це наше "завтра". Якими ми сьогодні їх ростимо, таким і буде майбутнє суспільство.

 

 

У 2009 році Харківською міжрайонною прокуратурою Харківської області планувалися і проводились перевірки додержання законодавства України щодо захисту прав і свобод неповнолітніх на підприємствах, в організаціях району, в кримінальних міліціях, у службах у справах дітей. Проводилися перевірки щодо захисту житлових прав неповнолітніх, правопорушень і злочинності серед неповнолітніх та інші.

Прокуратурою району внесено 38 подань та приписів про усунення виявлених під час перевірки порушень, за актами прокурорського реагування 71 посадова особа притягнута до дисциплінарної відповідальності Внесено 14 протестів, порушено 2 кримінальні справи, відшкодовано 21 тис. гривень.

 

 

 

Старший помічник Харківського

міжрайонного прокурора, радник юстиції

Л. М. Гайдамака

 




 Кожна дитина мріє про сім`ю
Автор: Lubotin   Додано: 25 лютого 2010   Переглядів:1907   Категорія - [Головна]
 

Для розвитку дитини надзвичайно важливою є турбота про неї дорослих. Батьки дають дітям життя, відповідають за догляд і виховання, беруть на себе фінансову відповідальність, приймають важливі рішення від імені своїх дітей. Батьки допомагають відчути взаємне тепло і любов, передають дітям досвід поколінь, життеві цінності та духовність, виховують дітей, задовільняють щоденні потреби, надають зразки для наслідування. Усі ці потреби життево важливі для кожної дитини, якого б віку вона не була.

Діти мають зростати в сім”ях рідних батьків, але коли це неможливо, коли за певних життевих обставин дитина залишається без батьківського піклування, альтернативою біологічній родині можуть стати сімейні форми виховання дітей.

Мабуть, Ви вже знаєте, що в Україні існують різноманітні форми сімейного виховання дітей, а саме: усиновлення, опіка, прийомна сім”я та дитячий будинок сімейного типу.

Усиновлення(удочеріння) – найбільш прийнятна і сприятлива форма виховання, за якою дитина в правовому відношенні повністю прирівнюється до рідних дітей, набуває в особі усиновителів батьків, рідну сім”ю. Усиновителями можуть бути повнолітні дієздатні особи. Між усиновителем та дитиною різниця у віці повинна бути не меншою ніж 15 років.

Встановлення опіки та піклування – це влаштування дітей–иріт, чи дітей, позбавлених батьківського піклування в сім”ї , які перебувають переважно в родинних відносинах із цими дітьми, з метою забезпечення їх виховання, освіти, розвитку і захисту їх прав та інтересів. Дитина, над якою встановлена опіку (піклування), не втрачає статусу дитини-сироти або дитини позбавл6еної батьківського піклування, що передбачає пільги, передбачені для такої категорії.

Прийомна сім”я – це сім”я або окрема особа, яка не перебуває у шлюбі, що добровільно за плату взяла на виховання та спільне проживання від одного до чотирьох дітей-сиріт, чи дітей позбавлених батьківського піклування. Прийомні діти влаштовуються в сім”ю до досягнення ними вісімнадцятирічного віку або до закінчення навчання у професійно-технічних  чи вищих навчальних закладах, але не пізніше досягнення 23-річного віку. За вихованцями зберігається статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьнівського батьківського піклування, що передбачає збереження раніше призначених аліментів, пенсій, інших виплат державної допомоги.

Дитячий будинок сімейного типу (ДБСТ) - це окрема сім”я, що створюється за бажанням подружжя  або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, які беруть на виховання не менше як 5 дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування. Особи, які беруть на себе зобов”язання щодо дітей, набувають статусу батьків-вихователів, діти, які влаштовані до ДБСТ, є вихованцями і не втрачають статус дитини-сироти, позбавленої батьківського піклування. Держава надає сім”ї, яка бере на виховання дітей, матеріальну та соціальну підтримку.

 

Сподіваємось, що ця інформація стане для Вас корисною!

 

Якщо у вас виникли питання чи хочете отримати детальнішу інформацію, звертайтесь до Люботинського центру
соціальних служб  для сім”ї, дітей та молоді : м. Люботин , вул. Радянська, 12 к.1 , тел.. 741-09-63 ,
e-mail : lmcsssdm @rambler.ru

 

 

                                  А.Колінько, начальник відділу Люботинського МЦСССДМ




 Вітаємо!
Автор: Lubotin   Додано: 25 лютого 2010   Переглядів:1407   Категорія - [Головна, Спорт]
 




 З Днем захисника Вітчизни
Автор: Lubotin   Додано: 23 лютого 2010   Переглядів:1991   Категорія - [Головна]
 

 

 

 

 

Шановні чоловіки!Прийміть наші найщиріші привітання з нагоди Дня захисника Вітчизни, сповнені сердечності, тепла і поваги!Нехай такі чоловічі якості, як мужність, доблесть, самовідданість, честь Вам знадобляться тільки у мирні часи. Нехай у Ваших оселях завжди панують добробут, родинна злагода, любов та радість.

 

 З повагою, жінки виконкому Люботинської міської ради.




 Про втрату чинності постанови ВР України номер N 1648-VI
Автор: Lubotin   Додано: 22 лютого 2010   Переглядів:1999   Категорія - [Головна, Вибори 2010, Архів сесій]
 

16 лютого 2010 р. Постановою Верховної Ради України N 1889-VI визнано такою, що втратила чинність, Постанову Верховної Ради України "Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2010 році" від 20 жовтня 2009 року N 1648-VI, згідно з якою чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів були призначені на неділю, 30 травня 2010 р. та Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування надано завдання невідкладно внести відповідні пропозиції у зв'язку з рішенням Конституційного Суду України від 4 червня 2009 року N 13-рп/2009 у справі за конституційним поданням Київської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 141 Конституції України , а також внести на розгляд Верховної Ради України законопроект щодо зміни виборчої системи на місцевих виборах.

 

Чинний Закон України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”, а саме частина 1 статті 21 Закону, передбачає, що територіальна виборча комісія формується відповідною сільською, селищною, міською, районною у місті, районною, обласною радою, Верховною Радою Автономної Республіки Крим не пізніш як за 90 днів до дня виборів у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше 8 і не більше 15 осіб за поданнями керівних органів місцевих організацій партій (блоків) (не більш як на одну особу). Тією ж статтею закріплено, що зазначені подання, до яких додаються заяви осіб, запропонованих до складу відповідної територіальної виборчої комісії, про згоду на участь у її роботі, вносяться до відповідної ради не пізніше ніж за 95 днів до дня виборів.

Частиною 3 статті 33 Закону передбачено право місцевої організації партії або виборчого блоку організацій партій, утвореного відповідно до Закону, висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що зазначені організації партій зареєстровані у встановленому законом порядку, а відповідні партії зареєстровані не пізніш як за триста шістдесят п'ять днів до дня виборів. Таким чином, закріплене право місцевої організації партії або виборчого блоку організацій партій, утвореного відповідно до Закону, бути суб’єктом виборчого процесу, що серед іншого, передбачає право на участь у формуванні територіальних виборчих комісій.

Згідно норм Конституції України, до складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються строком на п'ять років.

Територіальні громади строком на чотири роки відповідно обирають сільського, селищного та міського голову.

 

Закон не містить вимог щодо припинення повноважень територіальних виборчих комісій у зв’язку із формуванням нових територіальних виборчих комісій для підготовки і проведення чергових місцевих виборів.

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України, запропонований народним депутатом України Костусєвим О. О. (№6068-1) «Про внесення змін до Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (щодо територіальних виборчих комісій).

 

Секретар Люботинської міської ради Нечипоренко С.В.

 

 




 Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця
Автор: Lubotin   Додано: 22 лютого 2010   Переглядів:1737   Категорія - [Головна, Вакансії]
 

В Управлінні ветеринарної медицини в м. Люботин оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця: провідного спеціаліста – держветінспектора. Вимоги до кандидату: відповідна повна вища освіта , стаж роботи за фахом 2 – 3 роки. Документи подаються в місячний термін з дня оголошення конкурсу. Довідки за телефоном 52- 41- 48 – Головне управління ветеринарної медицини Харківської області, 741 – 08 -97 – Управління ветеринарної медицини в м. Люботин.

 

 

Начальник управління ветеринарної медицини

в м. Люботин Михайличенко А. А.

 




 Звіт про роботу житлово-комунальних підприємств міста
Автор: Lubotin   Додано: 22 лютого 2010   Переглядів:1714   Категорія - [Головна]
 

Звіт про роботу житлово-комунальних підприємств міста

за період з 15.01.2010 року по 15.02.2010 року.

 

Люботинське водопровідно-каналізаційне комунальне управління

За вказаний період на централізованій комунальній мережі питного водопостачання усунено 8 поривів.

Ліквідовано 4 течії в колодязях на водопровідних мережах та 9 течій вуличних водорозбірних колонок громадського користування. Усунено 3 течії водорозбірних колонок на території приватного домоволодіння та 12 заторів на каналізаційних мережах.

 

Люботинське комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство

За вказаний період вивезено сміття в кількості 60 м³ від житлових будинків по                 вул. Дімітрова, вул. 50 років Жовтня, Шевченківський м-в, вул. Вільна 18/24, вул. Деповська,   вул. Леніна, в-д Комсомольський, вул. Радянська, 4, пл. Театральна, 5, м-в Барабашове поле,     вул. Гавенко, 2, 6, 10А, КМС № 213, вул. Радянська, 28. Також були проведені роботи по звільненню горищ житлових будинків від снігу по вул. Радянській, 75, вул. Ціолковського, 1, 3, 11. Було відновлено водопостачання житлових будинків після промерзання водопровідної мережі  вул. Будівельна, 11 (1 під’їзд, 2 під’їзд), вул. Шевченко, 29 (2 під’їзд). Проведено заміну внутрішньобудинкової водопровідної мережі житлового будинку по пров. Оранжерейному, 6,     кв. 14. Виконано ремонт зовнішньої водопровідної мережі гуртожитку по вул. Радянська, 28.

Виконано прочистку внутрішньобудинкової каналізаційної мережі будинку по вул. 50 років Жовтня, 7, вул. Вільна, 1/24 (3 під’їзд), вул. Радянська, 28.

 

Люботинським виробничим управлінням комунального господарства

Виконані роботи по зняттю аварійних дерев по вул. Деповській. Завезено 8 м³ дров по заявкам мешканців.

Вивезено 130 м³ сміття з контейнерів, які встановлені по вулицям Гавенко, Шевченка, Залізничній, Деповській, Леніна, Гайдара, Гастелло. Також вивезено 1,5 м³ сміття з кварталу № 34. Виконані роботи по заміні електроламп: DRL – 17 шт., ДНАТ – 9 шт. та електроламп накалювання – 15 шт.

У зв’язку із снігопадами, ожеледицею та зниженням зовнішньої температури повітря постійно ведуться роботи з розчистки та посипки автодоріг, які закріплені за ВУКГ ЛМР ХО.

 

 

Начальник відділу ЖКГ, будівництва

та управління комунальною власністю  С.М.Кислий




 Постанова від 9 вересня 2009 р. N1035
Автор: Lubotin   Додано: 22 лютого 2010   Переглядів:1837   Категорія - [Головна]
 

З 15 жовтня 2009 року набрала чинності постанова від 9 вересня 2009 р. N1035 Про затвердження Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт .

Цей Тимчасовий порядок встановлює механізм та умови прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених забудовниками -фізичними особами (далі - забудовник) у період з 5 серпня 1992 р. до 1 січня 2008 р. без дозволу на виконання будівельних робіт (далі - приватні будівлі), на підставі заяви про прийняття в експлуатацію, яку подано до 31 грудня 2010 року.

Приватні будівлі приймає в експлуатацію інспекція державного архітектурно-будівельного контролю за місцем їх розташування відповідно до цього Тимчасового порядку, яка видає забудовникам на платній основі сертифікат відповідності таких будівель державним будівельним нормам, стандартам та правилам (далі - сертифікат).

 

Завантажити документ: postanova1035.rar [8.95 Kb] (cкачувань: 28)

 




 Лист-відповідь на Звернення виконавчого комітету
Автор: Lubotin   Додано: 19 лютого 2010   Переглядів:2621   Категорія - [Головна]
 

Надійшов новий лист-відповідь на звернення виконавчого комітету Люботинської міської ради щодо дитячого майданчику у нашому місті


Детальніше:

http://lubotin.kharkov.ua/main/693-tekst-zvernennya-vikonavchogo-komitetu.html

 

 

Надійшов новий лист-відповідь на звернення Люботинської міської ради щодо проблем фінансування органів місцевого самоврядування

 

Детальніше:

http://lubotin.kharkov.ua/main/698-shhodo-problem-finansuvannya-organiv-miscevogo.html




 Заборгованість за спожитий газ
Автор: Lubotin   Додано: 18 лютого 2010   Переглядів:1410   Категорія - [Головна]
 

Шановні люботинці!
Просимо вас терміново погасити заборгованість
за спожитий природний газ!

 


 

ПІБ

Вулиця

Буд.

Кв.

Поточний борг, грн.

Лысенко В. А.

вул.

Артема

40

 

1832,04

Чернышенко В. А.

вул.

Ватутина

6

 

1575,25

Генгер Л. В.

вул.

Ватутина

31

 

3040,50

Портненко М. А.

пров.

Воронина

15

 

1568,87

Беда Н. А.

в-д

Гражданский

5

 

2329,02

Чернышенко А .

вул.

Деповская

41

 

1898,68

Саблина Т .

вул.

Западная

11А

 

1677,73

Марченко И. А.

вул.

Зеленая

5

 

2139,21

Нечепоренко Л. П.

вул.

Колодяжная

21/1

 

3295,56

Пиляева Ю .

вул.

Коминтерна

66

 

1607,47

Валькова Л. А.

вул.

Кооперативная

 

2633,02

Макогон В. Б.

вул.

Кооперативная

15/18

 

2172,02

Дюков А. Н.

вул.

Курортная

25

23

1520,63

Гонтаренко Ж. В.

вул.

Ленина

382

 

1698,61

Величкина Н. В.

вул.

Мельничная

7

 

2068,95

Татаринова Н. А.

пров.

Мельничный

8

 

2074,55

Приходько М. Е.

вул.

Мерефянская

24А

 

2821,20

Омельницкая Н. И.

вул.

Октябрьская

46

 

1596,12

Коростыль О. В.

вул.

Советская

151

 

2280,92

Самойлова П. И.

вул.

Тургенева

82

 

4384,74

Боровая Т. А.

вул.

Ударная

13

 

1771,44

Прозументор И. А.

в-д

Урожайный

4

 

2387,72

Поганец Б. И.

вул.

Чепиги

22

 

1814,45

Ермолов А .

вул.

Шевченко

168А

 

2072,48

Губаренко А .

вул.

Школьная

133

 

2625,03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

 




Начальник Люботинського управління

газового господарства ВАТ "Харківгаз" Прощай Н.М.

 




 Шановні роботодавці та мешканці міста!
Автор: Lubotin   Додано: 18 лютого 2010   Переглядів:1246   Категорія - [Головна]
 

З метою подолання негативних явищ як в економіці, так і в сфері зайнятості населення, вжиття заходів щодо підвищення рівня зайнятості населення відповідно до доручень місцевим органам виконавчої влади, викладених в Указі Президента України від 11 липня 2005 року № 1073 «Про вдосконалення державного регулювання у сфері зайнятості населення та ринку праці в Україні», та на виконання положень Меморандуму про спільні заходи щодо створення робочих місць між Харківською обласною державною адміністрацією, обласною та Харківською міською радами, Харківською організацією роботодавців „Граніт” УСПП, об’єднанням профспілок Харківської області була створена міська Комісія з легалізації робочих місць (далі - Комісія).

 

З огляду на те, що виконавчий орган місцевого самоврядування здійснює контроль за додержанням законодавства України про зайнятість населення (ст.34 Закону України "Про зайнятість населення"), забезпечує реалізацію державних гарантій у сфері праці (ст.24 Закону України «Про місцеві державні адміністрації») та ефективне використання трудових ресурсів (ст.17 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»), діяльність даної Комісії розглядається як конкретний напрям роботи, який спрямований на рішення саме цих питань.

 

Основою для ефективної діяльності Комісії є досягнення консолідації зусиль, як на обласному, так і на місцевому рівнях, органів державної влади, які мають повноваження відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". На цей час в області діє Угода про вжиття спільних заходів щодо легалізації робочих місць та доходів між Головним управлінням праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, Державною податковою адміністрацією в Харківській області, Територіальною державною інспекцією праці у Харківській області, головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області, Харківським обласним центром зайнятості, виконавчою дирекцією Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Харківській області, об’єднанням профспілок Харківської області.

Склад членів Комісії в більшій мірі формується з представників територіальних структур державних органів влади, які є учасниками Угоди на обласному рівні.

 

У зв’язку з тим, що дана Комісія матиме міжвідомчий характер та буде діяти на постійній основі, є нагальна потреба врегулювання її діяльності шляхом затвердження Положення про Комісію з легалізації робочих місць.

 

На цей час з питань трудових відносин, сплати податків до бюджету та внесків до Пенсійного фонду України, фондів державного соціального страхування в країні прийняті та діють відповідні законодавчі акти.

Однак, місцеві органи виконавчої влади (виконавчі органи місцевого самоврядування), територіальні структури обласних державних органів влади, а саме: державної податкової адміністрації, управління Пенсійного фонду України, обласного центру зайнятості, Територіальної державної інспекції праці, та виконавчих дирекцій обласних відділень: Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ї Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, діють розрізнено та реалізують свої функції в частині державного контролю тільки в межах своїх повноважень.

Тобто система взаємодії між вище зазначеними структурами, яка б була спрямована на вирішення проблеми легалізації зайнятості та доходів, на сьогодні залишається не врегульованою.

Через малу чисельність штату Територіальна державна інспекція праці не має можливості суттєво впливати на зміну ситуації в частині дотримання роботодавцями вимог трудового законодавства в повному обсязі.

Врегулювання діяльності Комісії та затвердження Положення про неї, як регуляторного акту, розглядається як альтернативний варіант вирішення проблеми легалізації доходів та регулювання діяльності суб’єктів господарювання в частині забезпечення легального використання найманої робочої сили.

 

Передбачається, що державний контроль буде здійснюватись шляхом:

- проведення планових та позапланових перевірок. Проект спрямований на чітке визначення процедури їх проведення;

- організації проведення зіставлень баз даних між територіальними структурами Державної податкової адміністрації в Харківської області та обласного центру зайнятості щодо стану використання найманої робочої сили суб’єктами підприємницької діяльності з числа фізичних осіб, в тому числі працюючих за цивільно-правовими угодами (договорами);

- організації взаємного обміну базами даних про платників внесків з числа юридичних та фізичних осіб між територіальними структурами Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, обласного центру зайнятості, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Виконавчої дирекції Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

- проведення певної роз’яснювальної роботи щодо переваг легальної зайнятості з використанням засобів масової інформації.

 

 

Завантажити додаткові документи: r1.rar [21.73 Kb] (cкачувань: 7)

 

В архиві:

 

- АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення  «Про затвердження складу комісії щодо подолання тіньової зайнятості  з легалізації робочих місць»

- СКЛАД КОМІСІЇ щодо подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць.

- Проект положення про Комісію з легалізації робочих місць

 




 Дитячий фестиваль-конкурс "Люботинські Джерела"
Автор: Lubotin   Додано: 17 лютого 2010   Переглядів:1669   Категорія - [Головна, Джерела 2010]