З початку року на Харківщині понад 2 тисячі жінок знайшли роботу за сприяння служби зайнятості
Автор: Lubotin   Додано: 5 березня 2021   Переглядів:211   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

5 березня 2021 року

ПРЕСРЕЛІЗ

 «З початку року на Харківщині понад 2 тисячі жінок знайшли роботу за сприяння служби зайнятості»

 

З початку 2021 року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалася 41 тисяча безробітних, серед яких 23 тисячі

або 56% - це жінки. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість безробітних жінок збільшилась на 7 тисяч. Про

це розповів директор Харківського обласного центру зайнятості Володимир Міненко.За словами керівника центру зайнятості

в цьому році понад 2 тисячі жінок вже отримали роботу за сприяння служби зайнятості. Серед найпопулярніших сфер

працевлаштування – державне управління, торгівля, ремонт автотранспортних засобів, охорона здоров’я, переробна промисловість та освіта.

 

Понад 300 безробітних жінок взяли участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру.«Для мешканок Харківщини,

які втратили роботу, проводяться індивідуальні професійні консультації. Кар'єрні радники допомагають кожній безробітній

розробити індивідуальний план професійної реалізації, який також передбачає підвищення кваліфікації або зміну професії на затребувану на ринку праці»,

- відзначив Міненко.Професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації проходило понад 800 безробітних жінок. Вони освоювали такі професії

та спеціальності як: адміністратор, оператор з обробки інформації та програмного забезпечення, кравець, швачка, кухар, касир торговельного залу, маляр,

штукатур.Зареєстрований рівень безробіття в регіоні серед жінок, на початок березня, становив 2,12%, що на 0,3 відсотки більше, ніж серед чоловіків.

Це свідчить зокрема про те, що карантинні обмеження сильніше вплинули на становище жінок на ринку праці.

 

Без роботи залишились працівники сфери торгівлі та послуг, фінансів та страхування, туристичної галузі, де традиційно

працює більше жінок.«Українки розуміють, що сьогодні необхідно швидко адаптуватися до вимог ринку праці, здобувати нові

знання, розвиватися, не зупинятися на досягнутому і невтомно рухатися вперед, - зазначив Міненко. – За сприяння служби

зайнятості кожна жінка може досягти мети – знайти гідну роботу».
Для уточнення інформації звертайтесь до відділу інформаційної роботи та зовнішніх зв’язків Харківського обласного центру

зайнятості за тел: (057) 757-52-72 або е-mail:  pr@khcz.gov.ua




 Паспорт бюджетної програми на 2021 рік
Автор: Chekardina   Додано: 4 лютого 2021   Переглядів:153   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми на 2021 рік

 

Загрузить: pasport-0813035.pdf [364.78 Kb] (cкачувань: 13)




 Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік
Автор: Chekardina   Додано: 26 січня 2021   Переглядів:131   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

 

Завантажити: img_20210125_0009.pdf [5.59 Mb] (cкачувань: 14)

 

                            zvt-2020.rar [6.06 Mb] (cкачувань: 15)

                            zvt-2020-2.rar [6.49 Mb] (cкачувань: 15)




 Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік __
Автор: Chekardina   Додано: 29 грудня 2020   Переглядів:154   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік 


Завантажити: img_20201229_0003.pdf [4.39 Mb] (cкачувань: 18)




 ОДНОРАЗОВА МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА СУБ’ЄКТАМ ГОСПОДАРЮВАННЯ.
Автор: Lubotin   Додано: 14 грудня 2020   Переглядів:222   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

ОДНОРАЗОВА МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА СУБ’ЄКТАМ ГОСПОДАРЮВАННЯ.
Відповідно до Порядку надання одноразової матеріальної допомогисуб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, поверненняневикористаної її суми, затвердженого постановою КМУ від 09.12.2020№1231, юридичні особи (роботодавці), які користуються роботою найманихпрацівників та які вимушено скоротили або можуть скоротити передбаченузаконодавством тривалість робочого часу працівників мають право наодноразову матеріальну допомогу.

 

ОДНОРАЗОВА МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА СУБ’ЄКТАМ ГОСПОДАРЮВАННЯ.


 

Важливо: основний вид економічної діяльності таких роботодавців невключений до Переліку видів економічної діяльності, відносно якихобмежувальні протиепідемічні заходи визначені Кабміном України.Як подати документи, необхідні для отримання одноразової допомоги?

 

Юридичні особи (роботодавці) можуть надати пакет документів однимспособом:- Прямо в центр зайнятості населення;

- На електронну адресу центру (відскановані екземпляри).

 

Важливо! Пакет документів можна подати в центр зайнятості до 21 грудня 2020 року включно.Список необхідних документів!- заяву за формою згідно з додатком 1 замовлення;- копія порядку укорочення або можливе скорочення робочого часу;- копія відомостей про найманих працівників згідно з Додатком 2 до Наказу.

 
За детальною інформацією звертайтеся до Люботинської міської філіїХарківського ОЦЗ: м. Люботин, вул.Слобожанська, 23, тел. 741-09-82




 Дотримання правил пожежної безпеки в зимовий період під час проходження опалювального сезону.
Автор: Lubotin   Додано: 11 грудня 2020   Переглядів:269   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

Дотримання правил пожежної безпеки в зимовий період      

          під час проходження опалювального сезону.


      Узимку значно збільшується кількість пожеж у житловому секторі, які призводять не лише до значних матеріальних збитків, але й, що найголовніше, — до травмування та загибелі людей. Для запобігання надзвичайних ситуацій та пожеж, під час опалювального сезону громадяни повинні знати основні вимоги правил користування різними обігрівальними приладами.

      До початку опалювального сезону варто звернути особливу увагу на стан електрообігрівачів, опалювальних котлів, печей. Прочистити димохід і замазати тріщини, що утворилися. Печі та каміни повинні мати встановлені нормами протипожежні розділки, тобто відстань від внутрішньої поверхні димової труби до горючих елементів будівлі повинна становити не менше 38 см, топку необхідно викласти з вогнетривкої цегли,  повітряний проміжок між піччю та горючими стінами при товщині стінок печі або камінів в півцеглини становить 13 см і при товщині стінок в цілу цеглину - 38 см. Перед топкою повинен бути передтопковий лист розміром 50х70 см з негорючого матеріалу. Безпечна відстань від печей до шаф, стелажів та інших меблів складає не менше 70 см, а від топкових отворів - не менше 125 .

 

Забороняється:

- залишати без нагляду розтоплені печі та каміни, а також доручати нагляд за ними малолітнім дітям;

- розташовувати паливо, інші горючі речовини і матеріали на передтопковому листі;

- застосовувати для розпалювання печей і камінів бензин, гас, дизельне паливо та інші легкозаймисті рідини.

      Не менш поширеною причиною пожеж є порушення правил користування електричними приладами. Аналіз таких     пожеж показує, що вони відбуваються в основному з двох причин:

- порушення правил пожежної безпеки під час користування електропобутовими приладами;

- прихованої несправності цих приладів.

       Крім того, пожежі можуть виникати і від несправної електропроводки або неправильної експлуатації електромережі. Це може статися, наприклад, якщо в одну розетку включити декілька побутових приладів водночас. Виникає перевантаження, проводи можуть нагрітися, а ізоляція - спалахнути.Проводи миттю нагріваються до такої температури, що металічні жили плавляться, спостерігається інтенсивне виділення іскор і великої кількості тепла. Якщо в місці короткого замикання виявляться горючі матеріали і конструкції, вони миттю займаються. Тому необхідно стежити за справністю ізоляції проводів, не допускати кріплення їх цвяхами, які можуть порушити ізоляцію.

 

Основні запобіжні заходи і правила пожежної безпеки при експлуатації електричних та нагрівальних приладів, що використовуються у побуті, такі:

- нагрівальні прилади можна встановлювати тільки на негорючі підставки;

- забороняється залишати прилади, що включені, без нагляду;

- забороняється включати в одну розетку одночасно декілька приладів;

- необхідно спостерігати за щільністю контактів у місцях приєднання проводів приладів до вилки, клем між собою тощо;

- забороняється користуватися саморобними нагрівальними приладами.

 

 

Управління  соціального захисту населення

 Відділ з питань праці та зайнятості населення.

 




 Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»
Автор: Lubotin   Додано: 10 грудня 2020   Переглядів:432   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»

 

Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»

 

Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Прояви насильства супроводжують людство з давніх давен. Упродовж тисячоліть одна людина кривдить іншу людину, чинить насильство щодо неї. У світі постійно відбуваються війни, напади на людей, дискримінація, приниження.

 

 

Прикро, що ми звикли сприймати насильство, як щось неминуче, адже прояви насильства порушують права людини, принципи її вільного та справедливого існування. І коли насильство чиниться поруч із нами чи в нас у домі, у школі, на вулиці, ми можемо й повинні зупинити його. Саме тому щорічно, починаючи з 1991 року, міжнародна спільнота підтримує акцію «16 днів проти насильства». Тисячі громадян та сотні державних і громадських організацій з більш ніж 100 країн світу активізують з 25 листопада до 10 грудня свої зусилля заради об’єднуючої мети: збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників, створити в конкретному регіоні або окремій державі соціальний простір, вільний від насильства. 


0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 ( з мобільного)

(безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів)

 

Управління соціального захисту населення ЛМР

 

 




 Бюджетні запити
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2020   Переглядів:145   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Бюджетні запити: uszn.rar [1.58 Mb] (cкачувань: 30)




 Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік _
Автор: Chekardina   Додано: 27 листопада 2020   Переглядів:158   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету  на 2020 рік

 

Завантажити: pasport_3242_2020_112.rar [78.86 Kb] (cкачувань: 14)




 Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік
Автор: Chekardina   Додано: 11 листопада 2020   Переглядів:166   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету  на 2020 рік

 

Завантажити: pasport_3242_2020_11.rar [80.04 Kb] (cкачувань: 11)




 ДО УВАГИ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ!
Автор: Lubotin   Додано: 7 жовтня 2020   Переглядів:233   Категорія - [Головна, Публічна інформація]
 

Благодійна організація « Благодійний фонд «Харків з тобою» за підтримки Харківської обласної державної адміністрації в рамках реалізації благодійної програми «STOP COVID- 19», проводить набір на навчання третьої групи слухачів з числа : осіб з інвалідністю 1 та 2 груп по зору, з порушеннями опорно-рухового апарату  за програмою «Acousti UA». Головна мета навчання – надати перспективу людям з обмеженими можливостями в подальшому працювати з комерційними проектами на відповідних « гарячих лініях».

 

Базова програма навчання «Acousti UA: Бачити розмовою» складається з напрямків:

- Емоційний інтелект – 24 години;

- Основи коуч - компетентності – 26 годин;

- Тайм – менеджмент – 4 години;

- Основи ораторської майстерності – 2+ години.


Благодійна організація «Благодійний фонд «Харків з тобою» планує розвинути проєкт та додати  в програму навчання навики роботи оператора соціальних опитувань, оператора інтернет - магазину ( робота з товарними пропозиціями, з запереченнями та сервісна підтримка користувачів).
Телефон для питань по навчанню – 0-800-31-80-31.
                                                                                          
Відділ пільг та соціальних гарантій 

 

УСЗН Люботинської МР




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 9 вересня 2020   Переглядів:241   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми: img_20200903_0002.pdf [208.35 Kb] (cкачувань: 8)img_20200904_0001.pdf [155.71 Kb] (cкачувань: 8)img_20200904_0002.pdf [158.74 Kb] (cкачувань: 8)




 Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік___
Автор: Chekardina   Додано: 16 березня 2020   Переглядів:245   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету  на 2020 рік

 

img_20200316_0002-szhatyy.pdf [1.11 Mb] (cкачувань: 9)




 Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2020   Переглядів:241   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

pasport-3035.pdf [277.26 Kb] (cкачувань: 6)




 Звіти
Автор: Svetlana   Додано: 10 лютого 2020   Переглядів:248   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Звіти:

balans-za-2019-forma-1-ds.zip [35.5 Kb] (cкачувань: 3)primitki-do-finansovoyi-zvitnosti-za-2019-forma-5-ds.zip [120.87 Kb] (cкачувань: 3)zvit-pro-finansovi-rezultatu-za-2019-forma-2-ds.zip [44.04 Kb] (cкачувань: 3)zvit-pro-rukh-groshovikh-koshtiv-za-2019-forma-3-ds.zip [34.22 Kb] (cкачувань: 3)zvit-pro-vlasnii-kapital-za-2019-forma-4-ds.zip [27.24 Kb] (cкачувань: 3)




 Звіт про виконання паспорта бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 10 лютого 2020   Переглядів:268   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми:zvitu-pro-vikonania-pasportiv-2019.rar [708.79 Kb] (cкачувань: 7)




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 24 січня 2020   Переглядів:244   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Паспорт бюджетної програми:pasporti-stanom-na-01.2020.zip [946.56 Kb] (cкачувань: 5)




 Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік
Автор: Svetlana   Додано: 3 січня 2020   Переглядів:284   Категорія - [Управління СЗН, Публічна інформація]
 

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік:nformacya.doc [62 Kb] (cкачувань: 3)




 Паспорти грудень 2019 р.
Автор: Chekardina   Додано: 24 грудня 2019   Переглядів:209   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

 

Паспорти грудень 2019 р. 

Завантажити: pasporti-stanom-na-12.2019.rar [860.87 Kb] (cкачувань: 5)




 Бюджетні запити
Автор: Chekardina   Додано: 29 листопада 2019   Переглядів:300   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Бюджетні запити:byudzhetn-zapiti-uszn.rar [1.62 Mb] (cкачувань: 10)




 Фінансові звіти УСЗН
Автор: Chekardina   Додано: 7 листопада 2019   Переглядів:275   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Фінансові звіти УСЗН  https://spending.gov.ua/new/disposers/21173058/reports




 Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається в Управлінні соціального захисту населення Люботинської міської ради ради
Автор: Chekardina   Додано: 19 вересня 2019   Переглядів:320   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Інформація

про систему обліку, види інформації, яка зберігається

 в Управлінні соціального захисту населення  

Люботинської міської ради ради

 

За порядком доступу інформація, яка зберігається в Управлінні соціального захисту населення Люботинської міської ради, поділяється на відкриту інформацію та інформацію з обмеженим доступом.

Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом.

З метою забезпечення обліку документів, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації проводиться реєстрація документів.

Службовий документ, отриманий або створений Управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради, у тому числі для внутрішнього користування, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації.

В Управлінні соціального захисту населення Люботинської міської ради реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, а також актів організаційно-розпорядчого характеру ведеться за допомогою журнальної форми реєстрації документів. Документи формуються у справи згідно із затвердженою номенклатурою.

 

 




 Звіт про кількість звернень громадян, в.ч. щодо задоволення запитів на інформацію
Автор: Chekardina   Додано: 19 вересня 2019   Переглядів:276   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Звіт про кількість звернень громадян, в.ч. щодо задоволення запитів на інформацію

 

Звіт за 1 півріччя 2019 року :zvit-pro-kilkist-zvernenn-gromadian-za-i-pivrichchia-2019-roku.rar [6.95 Kb] (cкачувань: 5)




 Перелік(реєстр) наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних УСЗН
Автор: Chekardina   Додано: 19 вересня 2019   Переглядів:317   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

ПЕРЕЛІК(реєстр)

наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Завантажити:  perelik-naboriv-danikh-iaki-pidliagaiut-opriliudnenniu-u-formi-vidkritikh-danikh.rar [7.53 Kb] (cкачувань: 5)

 

Портал відкритих даних  https://data.gov.ua/organization/upravlinnia-sotsialnoho-zakhystu-naselennia-liubotynskoi-miskoi-rady-kharkivskoi-oblasti