Вітаємо бронзового призера
Автор: Chekardina   Додано: 19 листопада 2012   Переглядів:910   Категорія - [Головна, Відділ у справах молоді та спорту, КЗ "Спорт для всіх", Спорт]
 

20-21.10.2012 року в столиці нашої держави м. Києві відбулися змагання на першість світу з пауерліфтінгу та жиму лежачи по версії GPA.

Серед представників команд: Угорщини, Росії, Узбекистану, Молдови, Білорусії був і наш земляк, колишній учень Люботинського інтернату, Віктор Об’єдков - вихованець тренерів О.Г.Кибальника і О.О. Кибальника, який впевнено виконав вправу жим лежачи та  виборов ІІІ місце серед 20 претендентів в категорії до 90 кг, отримавши бронзову медаль світової першості.

Вітаємо Віктора Об’єдкова і його тренерів з вагомим  успіхом і бажаємо подальших перемог.

Вітаємо бронзового призера

                                                                                                      Ю.В. Удянський, КЗ "Спорт для всіх"




 Турнірз міні-футблу
Автор: Chekardina   Додано: 19 листопада 2012   Переглядів:928   Категорія - [Головна, Відділ у справах молоді та спорту, КЗ "Спорт для всіх", Спорт]
 

14 листопада 2012 року в місті Люботині, відбувся турнір з міні-футболу на майданчику із штучним покриттям на Кубок «Закриття осіннього сезону» в рамках обласної програми «Рух, енергія, здоров’я та краса», в якому приймали участь 4 команди.

Переможцями стала команда ДЮСШ-1 (м. Люботин), друге місце посіла команда ліцею залізничного транспорту, третє – ДЮСШ – 2 ( м. Люботин).

Переможцям був вручений Кубок та грамота, а призерам змагань грамоти від КЗ МЦ ФЗН «Спорт для всіх».

 

Турнірз міні-футблу

 

Турнірз міні-футблу

 

Турнірз міні-футблу

 

Турнірз міні-футблу

 

Турнірз міні-футблу

 

                                                                                   Ю.В.Удянський,  КЗ МЦ ФЗН «Спорт для всіх»




 Відключення електроенергії 20.11.2012р.
Автор: Chekardina   Додано: 19 листопада 2012   Переглядів:967   Категорія - [Головна]
 

Телефонограма від № 357 16.11.2012р.

 

 У зв’язку з   ремонтними  роботами  20.11.2012 р.  з 10.00-17.00  (на 3 години) буде припинена частково подача  електроенергії с.Гиївка.

 

 

Телефонограма   від  № 362     19.11.2012р.

 

 

У зв’язку з   ремонтними  роботами  20.11.2012 р.  з 10.00-16.00  (на 4 години) буде припинена частково подача  електроенергії  (вул.вул. Деповська, Леніна, Сліпньова, Зелена).

 

Люботинське відділення електромереж




 «Пусть на всей нашей планете будут счастливыми дети!»
Автор: Chekardina   Додано: 17 листопада 2012   Переглядів:1151   Категорія - [Головна]
 

Среди будничных забот не всегда в нашей жизни есть место праздников. 6 октября 2012 года в поселке Караван этому утверждению было исключение. Ведь этот день был настоящим праздником, и не просто праздником, праздником детства. ОСББ «НАДИЯ-20,18»(двухэтажные дома по ул.Заводской 18,20) выиграло проект на установку детской игровой площадки в областном  конкурсе мини-проектов. И уже сейчас благодаря городскому голове Теличко В.О., заместителю городского головы Малику В.Г., начальнику отдела по вопросам развития инфраструктуры города  Кислому С.М.(ему особая благодарность за содействие в этом деле), Каличу Л.И.и Яловенко А.Л.(представители Люботинской дистанции пути), а также инициативной группе жителей, наши дети уже проводят свой досуг, не сидя на лавочках, а катаясь на каруселях, играя в песочнице, резвясь с друзьями на горках.

Сплоченные одной общей идеей и радостью, гости и жители угощались полевой кашей, приготовленной тут же всеми дружно во дворе. Площадка была украшена шариками, среди которых мелькали головы весело резвящихся ребятишек, то и дело подбегавших за очередной добавкой вкусной каши.

Все собравшиеся от души благодарили тех, кто имел отношение к установке детской площадки. Думаем, что все эти люди сделали правильную инвестицию: они вложили свои силы и деньги в будущее. И им это не безразлично! Ведь дети –это и есть наше счастливое будущее!

Особенно, все были тронуты словами малышей, которые завершили свое выступление словами: «Пусть на всей нашей планете будут счастливыми дети!»

Надеемся, что еще не одно поколение ребятишек вырастит на этой площадке, и не раз вспомнят тех  «добрых взрослых дядь», которые сделали им когда- то настоящий праздник детства!

 

С большой благодарностью активисты и жители ОСББ «НАДИЯ-20,18»

 «Пусть на всей нашей планете будут счастливыми дети!»


 «Пусть на всей нашей планете будут счастливыми дети!»


 «Пусть на всей нашей планете будут счастливыми дети!»




 Увага! Відключення електроенергії.
Автор: Chekardina   Додано: 15 листопада 2012   Переглядів:1005   Категорія - [Головна]
 

Харьковский РЕС сообщает, что 16.11.2012 г.  с 10.00 до 16.00 (на 2 часа) в связи с ремонтными работами  по ВЛ -6 Квт, Ст.Люботин, Водяное, Барвинок, Центрльный, Качечный, Интернат, Уиолковский, Ткатская фабрика, ПС 35-6 Люботин город, планируется отключение эелектроэнергии.




 Звіт про роботу житлово-комунальних підприємств міста за жовтень 2012 р.
Автор: Chekardina   Додано: 15 листопада 2012   Переглядів:916   Категорія - [Головна, Відділ з питань розвитку інфраструктури міста]
 

ЗВІТ

про роботу житлово-комунальних підприємств міста за жовтень 2012 року

(при складенні звіту використовується офіційна інформація комунальних підприємств)

 

 

Люботинське комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Люботинської міської ради

 

Підприємством по обслуговуванню житлових будинків були виконані наступні роботи:

  1. Вивіз побутового сміття загальним об’ємом 64 куб.м: вул. Димитрова, вул. 50 років Жовтня, Шевченківський житловий масив, вул. Вільна, 18/24, вул. Деповська, вул. Леніна, в-д Комсомольський, вул. Радянська, 4, пл. Театральна, 5, житловий масив Барабашове поле, вул. Гавенко, 2, 6, 10-А, 49, КМС № 213, вул. Радянська, 28.
  1. Виконано роботи по ремонту внутрішньобудинкової мережі електропостачання наступних житлових будинків: вул. Гавенко, 49, пров. Оранжерейний, 4-А (підвал).
  2. Виконано роботи по ремонту внутрішньобудинкової мережі водопостачання житлового будинку по вул. Радянська, 28 (гуртожиток).
  3. Проведено поточний ремонт покрівлі наступних житлових будинків: вул. Деповська, 58-А, вул. Гавенко, 49.
  4. Виконано ремонт відмостки житлового будинку по вул. Ціолковського, 7.
  5. Проведено поточний ремонт системи теплопостачання по вул. Радянська, 28 (гуртожиток).
  6. Виконано профілактичні роботи системи теплопостачання по підвалу житлових будинків по вул. Раднаркомівська, 1-Ж, 1-Д.
  7. Виконано роботи по прочистці внутрішньобудинкової мережі водовідведення наступних житлових будинків: вул. Гавенко, 49 (підвал), вул. Будівельна, 4, 11.
  8. Виконано перевірку та прочистку вентиляційного каналу житлового будинку по вул. Раднаркомівська, 1-Е.
  9. Проводилося виконання поточних робіт по заявкам мешканців.

 

Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради

 

Підприємством були виконані наступні роботи:

  1. Водопостачання:

a)      усунуто поривів на централізованій мережі питного водопостачання міста – 4 шт.: вул. Ватутіна, 15, вул. Комінтерна, 40-А, вул. Крива, 14, вул. Молокова, 1;

b)      усунені течії вуличних водорозбірних колонок громадського користування – 4 шт.: вул. Радянська, вул. Чайковського, 32, вул. Миру, 1, вул. Мюдівська, 7;

c)      відремонтовано вуличних водорозбірних колонок громадського користування – 3 шт.: вул. Чернишевського, 10-А, в-д Першотравневий, 8, вул. Гавенка, 3.

  1. Водовідведення:

a)      прочищено від сміття, відкачано стоків і промито каналізаційних колекторів на самопливній централізованій комунальній мережі водовідведення міста – 1 раз: вул. Будівельна, 7.

 

Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради

 

Підприємством були виконані наступні роботи:

  1. Вивезено сміття з контейнерів по місту загальним об’ємом 872 куб.м: вул. Гавенко (гаражі), вул. Гавенко, 19, вул. Гавенко (Мерефянський магазин), вул. Шевченко 130, Травнева (вул. Артема), вул. Деповська (центр відпочинку Діана), вул. Ушакова, вул. Ленінградська (переїзд 23 км), вул. Гайдара, вул. Залізнична, вул. Курортна.
  2. Вивезено сміття з кварталів на замовлення голів квартальних комітетів – 476 куб.м.
  1. Проведено зріз хворих та аварійних дерев – 5 од.
  2. Проводиться постійне прибирання сміття по узбіччям вулиць: Полтавський Шлях, Свердлова, Радянська, Деповська, 8 Березня, Леніна, Травнева, Шевченка, Гавенко, Чудновського, Колієпровід, пл. Комсомольська, скверів «Маяк» і «Центральний парк» та на автобусних зупинках.
  1. Проводилася розчистка звалища ТПВ по вул. Леніна.
  1. Встановлено 3 (три) автобусні зупиночні павільйони: вул. Гайдара (район колишнього табіру «Гвоздика»), вул. Кооперативна (район школи-інтернату), вул. Караванська (перехрестя вул. Караванська-Короленка).
  2. Завезений відпрацьований щебень для відсипки ґрунтових доріг на вул. Коцюбинського, вул. Глінки, пров. Глінки.
  3. Проводилася заміна та ремонт вуличних ламп освітлення та світильників за заявками мешканців міста.

 

Комунальне підприємство «Ритуал» Люботинської міської ради

 

Підприємством були виконані такі роботи:

  1. Оформлено договорів-замовлень на організацію та проведення поховання – 54 од.
  2. Надано послуг по копці могил – 19 од.
  3. Надано послуг по копці могил (нестандартна) – 1 од.
  4. Надано послуг автокатафалку – 20 од.
  5. Надано послуг по доставці предметів ритуальної належності – 7 од.
  6. Поховання урни з прахом – 1 од.
  7. Визначення місця поховання – 1 од.
  8. Продано домовин – 28 шт.
  9. Продано вінків – 50 шт.

10.  Продано хрестів – 25 шт.

Комунальним підприємством «Ритуал» Люботинської міської ради надано ритуальних послуг за жовтень 2012 року на суму 43,8 тис. грн. та продано товарів ритуальної належності на суму 26,4 тис. грн.

 

 

Начальник відділу з питань розвитку

інфраструктури міста та благоустрою                                      С.М. Кислий




 КРВ Харківського району інформує
Автор: Chekardina   Додано: 15 листопада 2012   Переглядів:1017   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

ДФІ НАДАЄ РОЗ”ЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ


Найперше наголосимо, що залучення автомобільного транспорту, який належить одній бюджетній установі, для користування іншою бюджетною установою з подальшим відшкодуванням витрат чинним законодавством не передбачено.

Проте існують певні умови, за яких можливе використання бюджетною установою автомобіля, який належить іншій установі.

По-перше, у разі надання послуг із перевезення (транспортних послуг) згідно з укладеним договором, якщо у переліку платних послуг бюджетної установи передбачено надання таких послуг.

По-друге, надання автотранспортного засобу у використання за договором оренди.

У разі надання автомобіля у використання за договором оренди обов'язки водія виконує працівник установи-орендаря. Ця сама установа заправляє автомобіль паливно-мастильними матеріалами. Оскільки транспортний засіб використовується у господарській діяльності установи, він є службовим автомобілем. Для обліку транспортної роботи службового автомобіля та списання витраченого пального ведуться подорожні листи, форми яких затверджені наказом Державного комітету статистики України від 17.02.98 № 74 (для легкових автомобілів) та спільним наказом Міністерства транспорту України і Міністерства статистики України від 29.12.95 № 488/346 (для вантажних автомобілів).

Водночас варто зважати на чинні обмеження щодо оренди легкових автомобілів бюджетною установою. Зокрема, п. 5 постанови Кабінету Міністрів України 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів» установлено, що державні органи, а також установи й організації, які утримуються за рахунок державного, республіканського Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, укладають договори оренди легкових автомобілів, вартість яких не перевищує граничних сум витрат, затверджених цією постановою. При цьому розмір установлених постановою граничних витрат залежить від статусу і місця бюджетної установи у структурі державних органів.

Крім того, варто зважати на особливості використання автотранспорту, установлені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 848 «Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями». Так, п. 1 цієї постанови визначено, що користуватися легковими автомобілями у вихідні та святкові дні, а також здійснювати відрядження на легковому автомобілі за межі області. Автономної Республіки Крим на відстань, що перевищує 200 км, можна лише з дозволу керівника установи.

Щодо фінансування видатків на транспортні послуги та оренду транспортних засобів варто зазначити, що господарська діяльність будь-якої бюджетної установи здійснюється за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету на підставі кошторису, який повинен складатися згідно з вимогами Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.

Планування і здійснення витрат на транспортні послуги та оренду транспортних засобів бюджетна установа проводить за кодом економічної класифікації видатків 1134 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до затверджених кошторисних призначень. Як установлено Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, за кодом 1134 здійснюється плата за оренду транспортних засобів усіх видів та оплата транспортних послуг (крім видатків з найму транспорту для будівельних робіт і капітального ремонту будівель, які належать до капітального будівництва та капітального ремонту).

Водночас видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального будівництва, ремонту та реставрації здійснюються за групою кодів економічної класифікації видатків 2000 «Капітальні видатки».

 

КРВ Харківського району




 Звіт ВККУ з 29.10.2012 по 12.11.2012 р.
Автор: Chekardina   Додано: 14 листопада 2012   Переглядів:1000   Категорія - [Головна, ВККУ]
 

Звіт
про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської ради

29.10.2012 – 12.11.2012

 

1. Водопостачання:
• усунуто 4 пориви на централізованій мережі питного водопостачання міста  (вул. Леніна, вул. Миру, 14; вул. Афганців – пров. Челюскіна; вул. Радянська)

• усунені течі водорозбірних колонок на централізованої мережі питного водопостачання міста - 2 шт. (вул. Мюдівська, 7; вул. Чернишевського, 10);

• відремонтовано вуличних водорозбірних колонок міського користування - 1 шт. (вул. Леніна – вул. Кооперативна)

2. Водовідведення:
• прочищено від сміття, відкачено стоків та промито каналізаційних колекторів на самоплинній централізованій комунальній мережі водовідведення міста - 2 од. (в/д Ушакова, 6;вул. Деповська, 54)
    

ВККУ Люботинської міськради




 Телефонограма від № 350 012.11.2012р.
Автор: Chekardina   Додано: 12 листопада 2012   Переглядів:1033   Категорія - [Головна]
 

У зв’язку з   ремонтними  роботами  13.11.2012 р.  з 12.00-17.00  (на 2 години) буде припинена частково подача  електроенергії  (вул.вул. 8-го Березня, Західна, Мельнична, Вороніна,  Радянська, Шкільна, Харківська, Свердлова, Дзержинського, Енгельса, Крупської).

 

Люботинське відділення електромереж

 




 Семінар - тренінг по протидії торгівлю людьми
Автор: Svetlana   Додано: 9 листопада 2012   Переглядів:1462   Категорія - [Головна]
 

   В рамках впровадження  Міністерством соціальної політики України спільно з Координатором проекту ОБСЄ в Україні  проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи протидії торгівлі людьми в Україні» та за сприянням Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації 07 листопада 2012 року в приміщення залу – засідань виконкому відбувся  семінар – тренінг для представників відділів та служб , що є суб’єктами виконання заходів з протидії торгівлі людьми.

Семінар - тренінг по протидії торгівлю людьми
Семінар - тренінг по протидії торгівлю людьми

    Семінар проводився представником  Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту  Сухорукової Н.А. та представником Харківської міської організації Міжнародної організації «Жіноча громада» Белецькою О.В. До участи в заході було залучено представників служби у справах дітей, міського центру зайнятості, міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, міського відділу освіти, практичні психологи, інспектори з охорони дитинства  загальноосвітніх  закладів міста . В ході семінару було надано інформацію щодо масштабів, причин та наслідків торгівлі людьми в Україні, вивчення законодавчої бази з цього питання та надання допомоги постраждалим – можливості державним структур та громадських організацій. Основним завданням на цей час є виявлення осіб постраждалих від торгівлі людьми та надання їх допомоги ,як матеріальної так, що є найважливішим допомоги по психологічній реабілітації. Важливу роль у питанні виявлення постраждалих осіб має служба соціальних працівників міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.  Соціальні працівники, які проводять інспектування та супровід  сімей, що потребують особливої уваги та  підтримки, мають неабиякі можливості для виявлення таких людей, через спілкування зі своїми клієнтами та їх рідними та сусідами. Ця служба ,яка створена у 2012 році є дуже важливим перехідним містком між мешканцем міста, що потрапив у складну ситуацію та державними структурами та організаціями ,які можуть йому допомогти. 

Семінар - тренінг по протидії торгівлю людьми
Семінар - тренінг по протидії торгівлю людьми

      Інформація, яку отримали спеціалісти під час проведення тренінгу була дуже змістовною та необхідною для подальшого використання в роботі. Співпраця з громадськими організаціями, які опікуються вирішенням соціальних питань, дає змогу органам державної влади та місцевого самоврядування проводити такі заходи, отримувати інформаційні матеріали для використання в подальшій роботі та надавати допомогу у вирішенні нагальних питань своїм клієнтам.

 

                                                 начальник відділу з питань

                                                 сім’ї, молоді та спорту   С.І.Лазоренко

 




 Телефонограма від № 348 08.11.2012р.
Автор: Svetlana   Додано: 8 листопада 2012   Переглядів:1016   Категорія - [Головна]
 

      У зв’язку з   ремонтними  роботами  09.11.2012 р.  з 09.00-17.00  (на 3години) буде припинена частково подача  електроенергії  (частково вул. Гавенко, вул. Матросова, вул. Гризодубова, вул. Гайдара).

 

Люботинське відділення електромереж




 Матір і батько у житті дитини
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2012   Переглядів:969   Категорія - [Головна]
 

Школа повинна розвиватись і крокувати в ногу з поступом життя, вона має забезпечувати своїм вихованцям можливості розширення особистісних перспектив відповідно до демократичних та плюралістичних тенденцій розвитку суспільства. Проте її потенціал обмежується матеріальними, організаційними, культурними, технологічними, ідеологічними та іншими суспільними обставинами. Подолати цю обмеженість можна лише шляхом налагодження взаємодії школи з іншими елементами соціалізації - сім'єю, громадою, церквою, засобами масової інформації, виробничими структурами. Співробітництво між учителями та батьками є просто необхідним, якщо ми хочемо позбавити дітей конфліктних ситуацій із симптомами, що їх супроводжують: фобіями, відразою до навчання, неуспішністю, почуттям неповновартості тощо.

Маючи перевагу первинного впливу, сімейне виховання має свої особливості. Дитина розцінює його як норму, доки не зіткнеться з іншим виховним середовищем, особливо з таким, де панують зовсім інші закони.

"Роки й роки ідуть на те. - писав відомий педагог В.О. Сухомлинський, щоб навчати і вчителів і батьків бути чутливими до переживання дітей. Зрозуміти дитячі почуття - значить підійти до дитини по-людському, принести їй спокій, розсіяти тривогу, навчити її бути доброю й чуйною. Дитина, відчувши, що старші зрозуміли її душевний стан, стає м'якою, чутливою до добра. Те, що я називаю виховуваністю, є відповіддю дитини на наше вміння зрозуміти її стан. Якщо є старші, не розуміючи дитини, байдужі до її душевних порухів, часом бур і ураганів, -дитина стає жорстокою, оздоблюється, вона може навмисне робити зло".

Позашкільна освіта потрібна для культурного поступу країни як найкращий засіб до виховання гармонійно розвинутої особи - індивідуальності, а не того одноманітного гурту, який не здатен ні захистити свою волю, ні направити її на загальне добро. Надзвичайно важливе значення для формування життєвих ставлень дитини мають передусім взаємини між самими батьками, оскільки в них віддзеркалюється загальний дух сімейних стосунків, спрямованість життєдіяльності і сім'ї, її моральна сфера. Сім'я і школа ставить перед собою основне головне завдання -виховання всесторонньо, гармонійно розвинено, реалізувати себе в професійному, громадянському і сімейному аспектах. Потреба в здоровому способі життя, розвинений інтелект і широкий всебічний розвиток, інтелігентність у спілкуванні, естетичне сприйняття світу - ось кінцевий результат спільної виховної діяльності сім'ї і школи. Принципи і підходи, які повинні працювати на кінцевий результат, реалізуються в школі, але необхідно, щоб все життя учня, виховуючи і розвиваюче, будувалося на єдиній основі і в стінах навчального закладу та дому. Протиріччя у виховних підходах сім'ї і школи відтворюються на ефективності виховного процесу.

Результат, на який розраховує школа і якого звичайно, повинні прагнути і  батьки, щоб добитися тільки нашими спільними зусиллями. Сім'я і школа - це берег і море. На березі дитина робить свої перші кроки, отримує перші уроки життя, а потім перед нею відкривається непізнане море знань, і шлях в цьому морі прокладає школа. Це не означає, що дитина повинна зовсім відірватися від берега - бо ж навіть моряки дальнього плавання завжди повертаються на берег. Сім'я дає дитині первинну підготовку до життя, яку школа все-таки не може дати, тому що необхідний безпосередній дотик до світу близьких, які оточують дитину, світом дуже рідним, дуже потрібним, світом, до якого дитина з перших років привикає і з яким рахується. А вже потім народжується невідоме почуття самостійності, яке школа повинна підтримувати. Соціально-економічні зміни, які відбуваються у житті нашої країни, потребують термінового перегляду засвоєних поглядів, установок не лише в області виховання підростаючого покоління, а й у взаємовідносинах усіх ланок системи соціального розвитку особистості. Насамперед це стосується взаємовідносин школи і сім'ї. Аналіз стану цих взаємин свідчить, що традиційний підхід до виховання підростаючих поколінь, через систему взаємовідносин спільних зусиль школи і сім'ї та педагогічного керівництва сімейним вихованням є надзвичайно малоефективним.

Відомо, що сім'я — природне і найбільш стійке формування людського суспільства, яка акумулює в собі всі найважливіші його ознаки. Сім'я завжди була найкращим колективним вихователем, носієм найвищих національних ідеалів. Виховати дитину здоровою, працелюбною, справжнім громадянином - справа нелегка. Батько і мати несуть відповідальність перед суспільством за виховання дітей, за формування майбутнього громадянина. Процес виховання дітей в сім’ї знаходиться в тісному зв’язку з процесом виховання та навчання підростаючого покоління в школі. Керівна роль, при чому, належить школі, яка повинна функціонувати виховні функції і сім'ї в суспільстві. В сім'ї дитина вперше засвоює норми моралі, навики спільної праці, формуються життєві плани дітей, естетичні ідеали, виховується любов до України.

Батьківщина починається з сім'ї і найважливіші риси та якості громадянина зароджуються в сімейному вихованні, діти - продовження не тільки нашого роду, а й нашого соціального ладу, наших завоювань і благородних намірів. І від того, які духовні цінності візьме від нас молодь, залежатиме майбутнє нашого народу і суспільства. Яку б дорогу не вибирали наші діти, вони, безумовно, займуть належне місце в житті, якщо у них буде виховане почуття громадянської відповідальності, високі моральні якості і справжнє працелюбство.

Батьки - найкращі вихователі, а тому, насамперед, вони відповідають перед власною совістю, народом, державою за виховання своїх дітей. Саме в сім'ї складаються і поступово змінюються ті або інші життєві установки особистості, котрі й визначають сутність її духовності, її моральне обличчя. Сьогодення вплинуло на зміст позашкільної роботи з дітьми і підлітками. Ринкові відносини, конкуренція, вільний вибір галузі діяльності сприяють посиленню потреби особистості у додатковій освіті, ранньому професійному самовизначенні. І головне - посилюється увага й зацікавленість батьків до позашкільної діяльності дітей, зростає попит на додаткові освітні послуги.

Визнаючи усе віковічне значення школи, шкільної освіти для найкращого розвитку дітей, не можна не бачити, що найкраща школа без позашкільної освіти і її допомоги не дасть великих корисних наслідків.

 

Начальник Люботинського

міського управління юстиції

Харківської області 

Л.В.Гаєвська





 Нове в антикорупційному законодавстві
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2012   Переглядів:1159   Категорія - [Головна]
 

З метою удосконалення законодавства України щодо визначення правових та організаційних засад запобігання, виявлення та припинення корупції в публічній та приватній сферах, відшкодування заподіяної корупційними правопорушеннями шкоди, поновлення прав та законних інтересів фізичних і юридичних осіб, держави, регулювання міжнародного співробітництва у сфері протидії корупції Верховною Радою України 7 квітня 2011 року прийнято Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі - Закон), який вступив в силу з 1 липня 2011 року.

     Цей Закон  визначає  основні  засади  запобігання  і протидії корупції в  публічній  і  приватній  сферах  суспільних  відносин, відшкодування     завданої    внаслідок    вчинення    корупційних правопорушень збитків, шкоди, поновлення порушених прав, свобод чи інтересів   фізичних  осіб,  прав  чи  інтересів  юридичних  осіб, інтересів держави.

     Законом встановлено, що корупція це використання особою наданих  їй  службових  повноважень  та пов'язаних із цим  можливостей  з  метою  одержання  неправомірної вигоди  або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших  осіб  або   відповідно   обіцянка/пропозиція   чи   надання неправомірної  вигоди, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з  метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей.

На ряду з цим Законом визначено поняття корупційного правопорушення - умисне діяння,  що містить ознаки корупції,  вчинене  визначеною особою,   за   яке   законом   установлено    кримінальну, адміністративну,       цивільно-правову      та      дисциплінарну відповідальність.

Суб’єкти відповідальності:

Законодавець визначив коло суб'єктів відповідальності  за корупційні правопорушення. До них відносяться особи, уповноважені на  виконання  функцій  держави  або місцевого самоврядування:

ü Президент  України,  Голова  Верховної Ради України,  його Перший заступник та  заступник,  Прем'єр-міністр  України,  Перший віце-прем'єр-міністр   України,   віце-прем'єр-міністри   України, міністри, інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова  Служби  безпеки  України,  Генеральний  прокурор  України, Голова  Національного  банку  України,  Голова  Рахункової палати, Уповноважений  Верховної  Ради  України  з  прав  людини,   Голова Верховної  Ради Автономної Республіки Крим,  Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;

ü народні  депутати   України,   депутати   Верховної   Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад;

ü державні     службовці,     посадові    особи    місцевого самоврядування;

ü військові посадові особи Збройних  Сил  України  та  інших утворених відповідно до законів військових формувань;

ü судді Конституційного Суду України, інші професійні судді, Голова,  члени,  дисциплінарні  інспектори  Вищої  кваліфікаційної комісії суддів України,  службові особи секретаріату цієї Комісії, Голова,  заступник Голови,  секретарі секцій Вищої ради юстиції, а також інші члени Вищої ради юстиції, народні засідателі і присяжні (під час виконання ними цих функцій);

ü особи рядового і начальницького складу органів  внутрішніх справ,   державної   кримінально-виконавчої   служби,  органів  та підрозділів  цивільного  захисту,  Державної  служби  спеціального зв'язку та захисту інформації України, особи начальницького складу податкової міліції;

ü посадові та службові  особи  органів  прокуратури,  Служби безпеки України,  дипломатичної служби,  митної служби,  державної податкової служби;

ü члени Центральної виборчої комісії;

ü посадові та службові особи інших органів державної влади.

Також Законом встановлено коло осіб які прирівняні до вищевказаних категорій, а саме:

ü посадові особи юридичних осіб  публічного  права,  які  не зазначені  в  пункті  1 частини першої цієї статті,  але одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету;

ü особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування,  але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси,  оцінювачі,  а  також  експерти,  арбітражні   керуючі, незалежні посередники, члени трудового арбітражу, третейські судді під час виконання ними цих  функцій,  інші  особи  в  установлених законом випадках);

ü посадові  особи  іноземних  держав  (особи,  які обіймають посади в законодавчому,  виконавчому або судовому органі іноземної держави,  в  тому  числі  присяжні  засідателі,  інші  особи,  які здійснюють функції держави  для  іноземної  держави,  зокрема  для державного  органу або державного підприємства),  а також іноземні третейські судді,  особи,  які уповноважені  вирішувати  цивільні, комерційні  або  трудові  спори  в  іноземних  державах у порядку, альтернативному до судового;

ü посадові   особи   міжнародних   організацій   (працівники міжнародної організації чи будь-які інші особи, уповноважені такою організацією діяти  від  її  імені),  а  також  члени  міжнародних парламентських  асамблей,  учасником  яких  є Україна,  та судді і посадові особи міжнародних судів.

Крім того до суб’єктів відповідальності віднесені особи,  які  постійно  або  тимчасово  обіймають   посади, пов'язані     з     виконанням     організаційно-розпорядчих    чи адміністративно-господарських обов'язків,  або  особи,  спеціально уповноважені  на  виконання  таких  обов'язків  у юридичних особах приватного  права  незалежно  від  організаційно-правової   форми, відповідно до закону та посадові  особи  юридичних  осіб,  фізичні  особи - у разі одержання від них особами,  перерахованими вище,  або  за  участю  цих  осіб  іншими  особами неправомірної вигоди.

     ПАМ’ЯТАЙТЕ! Посадові  і  службові  особи  органів   державної   влади, посадові   особи  місцевого  самоврядування,  юридичних  осіб,  їх структурних   підрозділів   у    разі    виявлення    корупційного правопорушення   чи   одержання  інформації  про  вчинення  такого правопорушення працівниками відповідних органів  державної  влади, органів місцевого самоврядування,  юридичних осіб,  їх структурних підрозділів зобов'язані у межах своїх  повноважень  ужити  заходів щодо   припинення   такого   правопорушення  та  негайно  письмово повідомити про його вчинення спеціально  уповноважений  суб'єкт  у сфері протидії корупції.

Обмеження:

Особам, які у відповідності до Закону визначені як суб’єктами відповідальності крім депутатів  Верховної  Ради  Автономної  Республіки Крим,  депутатів  місцевих  рад  (крім  тих,  які  здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), членів Вищої ради  юстиції  (крім  тих,  які  працюють  у Вищій раді юстиції на постійній основі), народних засідателів і присяжних, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати   свої   службові повноваження  та  пов'язані  з  цим  можливості  з метою одержання неправомірної    вигоди    або    у    зв'язку    з     прийняттям обіцянки/пропозиції  такої  вигоди для себе чи інших осіб,  у тому числі:

   неправомірно  сприяти  фізичним  або  юридичним  особам  у здійсненні  ними  господарської  діяльності,  одержанні  субсидій, субвенцій,  дотацій, кредитів, пільг, укладанні контрактів (у тому числі на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти);

   неправомірно сприяти призначенню на посаду особи;

   неправомірно  втручатися  в  діяльність  органів державної влади, органів місцевого самоврядування або посадових осіб;

   неправомірно  надавати  перевагу  фізичним  або  юридичним особам    у    зв'язку    з    підготовкою    проектів,   виданням нормативно-правових  актів  та прийняттям  рішень,   затвердженням (погодженням) висновків.

Встановлено обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, а саме ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

   займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю (крім  викладацької,  наукової  і  творчої  діяльності,   медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту), якщо інше не передбачено  Конституцією  або  законами України;

   входити  до  складу  органу  управління чи наглядової ради підприємства або організації,  що має на меті  одержання  прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками,  паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді товариства (спостережній раді),  ревізійній комісії господарського товариства), якщо  інше не передбачено Конституцією або законами України.

Обмеження також стосуються безпосереднього підпорядкування близьких осіб або безпосереднього підпорядкованості у зв'язку з   виконанням повноважень близьким їм особам. Такі особи зобов'язані повідомити керівництво органу,  на посаду в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі близьких їм осіб.

У разі виникнення обставин,  що порушують  ці вимоги відповідні особи, близькі їм особи вживають заходів щодо усунення таких обставин у п'ятнадцятиденний строк.

     Якщо в зазначений строк ці обставини добровільно не  усунуто, відповідні  особи  або близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає безпосереднє підпорядкування.

     У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.

Цікавим є положення встановлені Законом стосовно одержання дарунків. Так визначеному колу осіб ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ безпосередньо або через інших осіб одержувати  дарунки  (пожертви) від юридичних або фізичних осіб:

  • за рішення, дії чи бездіяльність в інтересах дарувальника, що приймаються, вчиняються як безпосередньо такою особою, так і за її сприяння іншими посадовими особами та органами;
  • якщо  особа,  яка  дарує  (здійснює)  дарунок  (пожертву), перебуває в підпорядкуванні такої особи.

Однак Законом передбачена можливість прийняття дарунків,   які   відповідають   загальновизнаним   уявленням   про гостинність,  та  пожертви,  крім випадків,  передбачених частиною першою цієї статті,  якщо вартість  таких  дарунків  (пожертв)  не перевищує 50 відсотків мінімальної заробітної плати,  встановленої на  день  прийняття  дарунка  (пожертви),  одноразово,  а  сукупна вартість  таких  дарунків  (пожертв),  отриманих  з одного джерела протягом року, - однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року.

     Передбачене цією  частиною  обмеження  щодо вартості дарунків (пожертв) не поширюється на дарунки (пожертви), які:

  • даруються (здійснюються) близькими особами;
  • одержуються як загальнодоступні знижки на товари, послуги, загальнодоступні виграші, призи, премії, бонуси.

Слід зазначити, що дарунки є відповідно  державною  або  комунальною  власністю  і  передаються органу,  установі чи організації у порядку,  визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідальність:

За  вчинення корупційних правопорушень особи, визначені Законом як суб'єкти відповідальності  за корупційні правопорушення,   притягаються   до кримінальної,      адміністративної,      цивільно-правової     та дисциплінарної відповідальності в установленому законом порядку.

Відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення  корупційних  правопорушень,  у  триденний  строк  з  дня набрання відповідним рішенням суду законної сили,  притягнення  до цивільно-правової   відповідальності,  накладення  дисциплінарного стягнення заносяться  до  Єдиного  державного  реєстру  осіб,  які вчинили  корупційні  правопорушення,  що  формується  та  ведеться Міністерством юстиції  України.

Законодавець звернув увагу на особливості відсторонення обвинувачено особи від виконання посадових повноважень. Так при винесені постанові  про  притягнення обвинуваченого  у  вчиненні  злочину  у сфері службової діяльності, слідує відсторонення  від  виконання  повноважень  на  посаді  в порядку,  визначеному законом, до розгляду справи судом, якщо інше не передбачено Конституцією і законами України. В разі складання протоколу   про   адміністративне корупційне правопорушення,  якщо  інше не передбачено Конституцією  і законами  України,  керівником органу може  бути застосоване відсторонення  від виконання  службових  повноважень  до закінчення розгляду справи судом.

     Інші особи,   яких    притягнуто    до    кримінальної    або адміністративної  відповідальності  за  корупційні правопорушення, пов'язані  з  порушенням  обмежень,  передбачених  Законом, підлягають  звільненню з відповідних посад у триденний строк з дня отримання   копії відповідного судового рішення,  яке набрало  законної  сили,  якщо інше не передбачено законом.

Збитки,  шкода,   завдані   державі   внаслідок   вчинення корупційного    правопорушення,    підлягають    відшкодуванню   в установленому законом порядку.

 

Начальник Люботинського

міського управління юстиції

Харківської області 

Л.В.Гаєвська





 Яким чином забезпечуються права дитини на належне батьківське виховання?
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2012   Переглядів:1317   Категорія - [Головна]
 

У Сімейному кодексі закріплено, що право дитини на належне батьківське виховання забезпечується системою державного контролю, що встановлена законом. Основним державним органом у цій сфері є орган опіки і піклування. Так, відповідно до ст. 55 ЦК опіка та піклування встановлюється з метою забезпечення особистих немайнових і майнових прав та інтересів малолітніх, неповнолітніх осіб, а також повнолітніх осіб, які за станом здоров'я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов'язки. Основні положення, пов'язані з організацією, напрямами та видами діяльності органів опіки і піклування, закріплені в Правилах опіки і піклування.
Зрозуміло, що неналежне виконання батьками своїх обов'язків щодо дитини призводить до порушення її прав. Саме тому в законі закріплено право дитини опиратися неналежному виконанню батьками своїх обов'язків щодо неї. Тобто дитина отримала можливість безпосередньо захищати своє право на належне виховання в тому випадку, коли батьки здійснюють його неналежним чином.
У таких випадках дитина, незалежно від віку, вправі звернутися за захистом своїх прав та інтересів до органу опіки та піклування, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій, а також до суду, якщо вона досягла чотирнадцяти років (ст. 152 СК України).

 

Начальник Люботинського міського

управління юстиції Харківської області

Л.В.Гаєвська





 Яким чином батьки повинні вирішувати питання спільного виховання дитини?
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2012   Переглядів:1231   Категорія - [Головна]
 

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 141 СК України мати й батько мають рівні права та обов'язки щодо дитини. Саме тому питання виховання дитини вирішується батьками спільно.
Якщо батьки проживають окремо, питання про те, з ким із них проживатиме дитина, визначається угодою між ними. Той із батьків, хто проживає окремо від дитини, зобов'язаний брати участь у її вихованні і має право на особисте спілкування з нею. У разі недосягнення згоди питання вирішується судом.
Той із батьків, з ким проживає дитина, не має права перешкоджати тому з батьків, хто проживає окремо, спілкуватися з дитиною та брати участь у її вихованні, якщо таке спілкування не перешкоджає нормальному розвиткові дитини.
Незважаючи на те, що в законі розроблено механізм забезпечення прав того з батьків, хто проживає окремо від дитини, проте природа сімейних відносин така, що змусити одного з його учасників здійснити ті або інші дії всупереч його волі практично неможливо.
З огляду на це в законі закріплено правило, згідно з яким батьки мають право укласти договір щодо здійснення батьківських прав та виконання обов'язків тим із них, хто проживає окремо від дитини. На даний час законом не встановлено форми цієї угоди, однак уявляється, що такий договір через його важливість укладається в письмовій формі та підлягає нотаріальному посвідченню, оскільки в ньому, щоб уникнути подальших непорозумінь, слід визначити, скільки часу і в які дні тижня дитина має проводити з тим із батьків, хто проживає від неї окремо, з ким вона залишатиметься у святкові дні, хто забиратиме її під час канікул, в якому порядку розглядатимуться питання, що стосуються дитини. У разі ухилення одного з батьків від виконання договору він зобов'язаний відшкодувати матеріальну та моральну шкоду, завдану другому з батьків (ст. 157 СК).

 

Начальник Люботинського міського

управління юстиції Харківської області

Л.В.Гаєвська





 Хто вправі вирішувати спори щодо спільного виховання батьками дітей?
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2012   Переглядів:1285   Категорія - [Головна]
 

Якщо батьки через непорозуміння не можуть дійти згоди у спорі про участь у вихованні дитини того з них, хто проживає окремо від неї, за заявою матері, батька дитини орган опіки та піклування визначає способи участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї.
Рішення про це орган опіки та піклування постановляє на підставі вивчення умов життя батьків, їхнього ставлення до дитини, інших обставин, що мають істотне значення. У рішенні можуть бути зазначені форми, місце, час, частота, тривалість спілкування дитини з тим із батьків, хто проживає окремо від неї, а також будь-які інші питання його участі у вихованні дитини.
Рішення органу опіки та піклування є обов'язковим до виконання. Особа, яка ухиляється від виконання рішення органу опіки та піклування, зобов'язана відшкодувати матеріальну та моральну шкоду, завдану тому з батьків, хто проживає окремо від дитини.
Якщо той із батьків, з ким проживає дитина, чинить перешкоди тому з батьків, хто проживає окремо, у спілкуванні з дитиною та у її вихованні, зокрема, якщо він ухиляється від виконання рішення органу опіки та піклування, другий із батьків має право звернутися до суду з позовом про усунення цих перешкод.
При вирішенні зазначеного спору суд визначає способи участі одного з батьків у вихованні дитини (періодичні чи систематичні побачення, можливість спільного відпочинку, відвідування дитиною місця його проживання тощо), місце та час їхнього спілкування
В окремих випадках, якщо це викликано інтересами дитини, суд може обумовити побачення з дитиною присутністю іншої особи. За заявою заінтересованої сторони суд може зупинити виконання рішення органу опіки та піклування до вирішення спору.
У разі ухилення від виконання рішення суду особою, з якою проживає дитина, суд за заявою того з батьків, хто проживає окремо, може передати дитину для проживання з ним.
Особа, яка ухиляється від виконання рішення суду, зобов'язана відшкодувати матеріальну та моральну шкоду, завдану тому з батьків, хто проживає окремо від дитини (ст. 159 СК України).

 

Начальник Люботинського міського

управління юстиції Харківської області

Л.В.Гаєвська

 




 Телефонограма від № 345 06.11.2012р.
Автор: Chekardina   Додано: 6 листопада 2012   Переглядів:886   Категорія - [Головна]
 

У зв’язку з   ремонтними  роботами  07.11.2012 р.  з 10.00-17.00  (на 2 години) буде припинена частково подача  електроенергії  (вул. Пролетарська, пров. Пролетарський, вул. Весела, вул. Річкова).

 

Люботинське відділення електромереж

 




 Вітаємо з перемогою!!!
Автор: Chekardina   Додано: 6 листопада 2012   Переглядів:1331   Категорія - [Головна, Творчі таланти міста]
 

  Вітаємо з перемогою!!! 

  Щиро вітаємо молоду та дуже талановиту люботинську виконавицю Лілію Саєнко, яка виборола Гран-Прі міжнародного фестивалю-конкурсу хорового та вокального мистецтва ім. Ф.І. Шаляпіна (м. Ялта). Бажаємо їй  подальшого творчого зростання, нових звершень та перемог.




 ДО УВАГИ ІНВАЛІДІВ!
Автор: Chekardina   Додано: 5 листопада 2012   Переглядів:1072   Категорія - [Головна]
 

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI кожен інвалід, який виявив бажання пройти професійну реабілітацію в Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів в пакеті документів повинен обов’язково подати згоду – повідомлення на передачу (поширення) своїх персональних даних, що будуть внесені до бази персональних даних Центру.

 

     Центр здійснює професійну реабілітацію дітей-інвалідів віком від 16 років та інвалідів, які не досягли пенсійного віку.

     До Центру не приймаються на навчання інваліди, які вже пройшли за державний кошт реабілітацію у центрах професійної реабілітації інвалідів державної або комунальної форми власності, і не працевлаштувалися за набутою професією, окрім випадку, якщо за рішенням МСЕК (ЛКК) інваліди у зв’язку з погіршенням стану здоров’я не можуть працювати за раніше набутою професією і потребують перенавчання (перекваліфікації), що підтверджено відповідною довідкою МСЕК або ЛКК, в якій є обґрунтування (на основі анамнестичних, клініко-функціональних, санітарно-гігієнічних даних), чому вищезазначений інвалід не може працювати за раніше набутою професією та потребує перенавчання за іншою робітничою професією.

Також додаємо графік найближчих наборів слухачів на навчання до Центру в 2012-2013 роках за робітничими професіями

ГРАФІК

набору слухачів на професійну реабілітацію

до Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів

у 2012-2013 роках

№ з/п

Найменування робітничих професій

Обсяг набору слухачів

Термін навчання (міс.)

Початок професійної реабілітації (з профвідбором)

1

Оператор комп’ютерного набору

30

10

27.08.2013

2

Оператор комп’ютерної верстки

10

10

27.08.2013

3

Соціальний робітник

12

10

27.08.2013

4

Вишивальниця

10

10

27.08.2013

5

Швачка

10

10

27.08.2013

6

Слюсар з ремонту автомобілів

12

10

27.08.2013

7

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

10

10

27.08.2013

8

Секретар керівника

10

7

28.01.2013

04.11.2013

9

Бджоляр

10

6

10.12.2012

12.12.2013

10

Перукар (перукар-модельєр)

10

6

03.12.2012

27.08.2013

11

Взуттьовик з ремонту взуття

14

5

04.02.2013

27.08.2013

12

Молодша медична сестра з догляду за хворими*

10

6

27.08.2013

13

Манікюрник*

10

3,5

27.08.2013

14

Черговий по поверху (готелю, кемпінгу, пансіонату)*

10

3,5

27.08.2013

15

Касир торгівельного залу*

10

3

27.08.2013

* - набір за однією з професій

 

                                                                                                Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                                               УПСЗН  виконкому Люботинської

                                                                                               міської  ради




 Телефонограма від № 343 05.11.2012р.
Автор: Svetlana   Додано: 5 листопада 2012   Переглядів:884   Категорія - [Головна]
 

               У зв’язку з   ремонтними  роботами  06.11.2012 р.  з 11.00-17.00  (на 1 годину) буде припинена, частково, подача  електроенергії  вул. Радянська, вул. Шкільна, вул. Полтавський шлях, та повністю Шмиглівка).

 

Люботинське відділення електромереж




 Привітання до Дня залізничника
Автор: Chekardina   Додано: 2 листопада 2012   Переглядів:2247   Категорія - [Головна]
 

Привітання до Дня залізничника

Шановні залізничники міста Люботина!

 Вітаємо вас з професійним святом!

Важко переоцінити роль українських залізниць  в нашому повсякденному житті, адже для мільйонів українців це найбільш доступний і надійний вид транспорту в сфері пасажирських перевезень.

Тож, бажаємо всьому численному колективу залізничників міцного здоров’я, злагоди у родинах,  віри у власні сили і вагомих професійних здобутків!

 

З повагою,

Люботинський  міський голова  Теличко В. О.

секретар ради  Гільова Л. В.




 Зміни до ЗУ «Про зайнятість населення»!
Автор: Chekardina   Додано: 2 листопада 2012   Переглядів:1547   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Шановні роботодавці, зверніть увагу, що з 01.01.2013 року набуває чинності новий Закон України «Про зайнятість населення», який визначає правові, економічні та організаційні засади реалізації державної політики у сфері зайнятості, гарантії держави щодо захисту прав громадян на працю та реалізації їхніх прав та соціальний захист від безробіття.

Реклама:

Роботодавцям забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу одній із статей.

Встановлення квоти у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників

Для працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту (крім інвалідів) організаціям з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.

Роботодавці самостійно розраховують квоту та забезпечують їх працевлаштування самостійно Роботодавці можуть звернутися за сприянням для працевлаштування даної категорії громадян до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції.

Обов'язковою умовою дотримання роботодавцями квоти вважається працевлаштування таких громадян відповідно до вимог частини другої цієї статті, про що роботодавці інформують щороку центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, у встановленому ним порядку.

 

Заходи щодо сприяння зайнятості населення

Роботодавцю, який протягом 12 календарних місяців забезпечував створення нових робочих місць, працевлаштовував на них працівників і упродовж цього періоду щомісяця здійснював їм виплату заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати за кожну особу, протягом наступних 12 календарних місяців за умови збереження рівня заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати за кожну таку особу щомісяця за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених у бюджеті Пенсійного фонду України, компенсуються фактичні витрати у розмірі 50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску за відповідну особу за місяць, за який він сплачений, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

У разі зменшення штатної чисельності працівників та фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.

Порядок надання роботодавцю права на зменшення розміру єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та зарахування стажу особам, працевлаштованим відповідно до цієї частини, затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

Стимулювання працевлаштування громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці

 Роботодавцю, який працевлаштовує на нове робоче місце  громадян, які потребують соціального захисту та яким надано статус безробітного, за направленням територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, строком не менше ніж на два роки щомісяця компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за місяць, за який він сплачений.

Компенсація виплачується протягом одного року з дня працевлаштування особи. Компенсація не виплачується у разі, коли роботодавець:

1) має заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та/або страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;

2) визнаний у встановленому порядку банкрутом або стосовно нього порушено справу про банкрутство.

 

Стимулювання самозайнятості населення та створення нових робочих місць суб'єктами малого підприємництва

Суб'єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних строком не менше ніж на два роки за направленням територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності, щомісяця компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за місяць, за який він сплачений.

Компенсація виплачується за рахунок коштів, передбачених на такі цілі у бюджеті Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та Фонду соціального захисту інвалідів (у разі працевлаштування інваліда, який зареєстрований в установленому порядку як безробітний, але якому відповідно до законодавства допомога по безробіттю не призначається), протягом одного року з дня працевлаштування безробітного у порядку та за переліком пріоритетних видів економічної діяльності, визначених Кабінетом Міністрів України.

 

Відповідальність за порушення законодавства про зайнятість

  1. У разі невиконання роботодавцем протягом року квоти для працевлаштування громадян, які не здатні на рівних конкурувати  на ринку праці, з нього стягується штраф за кожну необґрунтовану відмову у працевлаштуванні таких осіб у межах відповідної квоти у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення.
  2. У разі неподання або порушення роботодавцем установленого порядку подання даних:

-         про попит на робочу силу (вакансії);

- заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці ( ліквідація, реорганізація,скороченням чисельності або штату працівників) незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання за два місяці до вивільнення,

 стягується штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення.

 

Заступник директора Люботинського МЦЗ                                 Грінченко В.В.




 З Днем соціального працівника!!!
Автор: Chekardina   Додано: 2 листопада 2012   Переглядів:1095   Категорія - [Головна]
 

 

Шановні колеги!

 

Щиро вітаємо вас з професійним святом – Днем соціального працівника!

Це свято для тих, хто здатний щодня бути поруч з тими, кому потрібна допомога і підтримка.

Ваша професія - це не просто щоденне виконання своїх обов'язків, це, перш за все - покликання, яке вимагає чуйного серця, шляхетної душі і величезного бажання підтримати тих, хто в цьому так потребує. Завдяки вам безліч людей отримують реальну підтримку і знов знаходять здатність сподіватися і вірити в майбутнє.

Щоденне спілкування з людьми вимагає від вас особливого такту, витримки і  співпереживання, тому саме любов до людей є необхідною складової вашої професії.

Прийміть слова щирої вдячності за вашу працю, доброту і увагу, готовність прийти на допомогу, вміння розділяти радощі і печалі жителів нашого міста.

Від усієї душі бажаємо вам благополуччя, душевного тепла, здоров'я вам та вашим близьким! Зі святом!

 

Міський голова Теличко В. О.

Секретар ради Гільова Л. В.




 Телефонограма від № 340 01.11.2012р.
Автор: Chekardina   Додано: 1 листопада 2012   Переглядів:1009   Категорія - [Головна]
 

У зв’язку з   ремонтними  роботами  07.11.2012 р.  з 10.00-16.00  (на 2 години) буде припинена  подача  електроенергії  Дуншівка, Любівка, Гиївка, вул.вул.Жовтнева, Димитрова, Репенко, Коцюбинськоьго, Огородня.

 

Люботинське відділення електромереж