Особливості охорони праці під час виконання робіт у зимовий період.
Автор: Lubotin   Додано: 9 грудня 2020   Переглядів:260   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

Особливості охорони праці  

під час виконання робіт у зимовий період.

 

     В зимовий період трапляються  нещасні  випадки при виконанні робіт  на підприємствах. Більшості з них можна було б запобігти, якби вчасно було проведено профілактичну роботу. Профілактична робота повинна проводитися щоденно, із кожним працівником окремо з урахуванням особливостей його робочого місця. Боротьбу з травматизмом слід починати з організаційних заходів.      

 

     Один з найефективніших організаційних заходів є регулярне своєчасне проведення інструктажів з охорони праці, навчання працівників безпечних методів виконання робіт в зимовий період. Особливо потрібно остерігатися холоду працівникам, робочий день яких проходить на вулиці. Вони під час роботи стикаються одразу з декількома небезпечними факторами. Це і низька температура, і слизька поверхня. Тому метою кожного інженера з охорони праці є ще раз донести до працівників і до їх керівників правила безпеки перебування на відкритому повітрі взимку. Якщо говорити про обмороження і замерзання, то вони можливі навіть при плюсовій температурі навколишнього повітря. Обмороженню сприяють різкі, часті коливання температури, висока вологість повітря, вітер, а також вологі, тісні одяг та взуття, що викликає збільшення тепловіддачі організму і порушення нормального кровообігу. Обмороженню сприяють також нерухоме положення, втома, голод, крововтрата та поранення.

 

     Попереджають обмороження наступним чином: потрібно не допускати намокання ніг, одяг і взуття повинні бути цілими, сухими, час від часу необхідно активно рухатися (ходити, бігати), вживати гарячий чай і їжу.

     При низьких температурах обмороження може статися при дотику голими руками до металевих частин машин, механізмів, приладів та інструментів. Щоб уникнути цього, роботи слід виконувати в рукавицях.

     У зв’язку із погіршенням погодних умов слід звернути увагу на попередження травмування працівників під час пересування. Основними причинами таких нещасних випадків є падіння через незадовільний стан тротуарів, доріг (неприбраний сніг, ожеледиця, інше), та травми, отримані через падіння з даху бурульок або снігу.

Надавати рекомендації щодо зменшення негативного впливу несприятливих погодних умов на працівників підприємства, з урахуванням специфіки його роботи. Звернути увагу на обов’язки керівництва по втіленню заходів та створенню безпечних умов праці та профілактики виробничого травматизму на підприємстві, а саме:

-   забезпечення формування пішохідних доріжок, проїздів та стоянок транспортних засобів на території підприємств, установ та організацій. При наявності снігового покриття своєчасне проведення робіт по прибиранню та посипанню речовинами, що виключають ковзання під час ожеледиці;

-   безпечної та своєчасної організації робіт з прибирання снігово-льодяних утворень з дахів будівель та споруд, при неможливості проведення зазначених робіт виключення доступу працівників до небезпечних дільниць;

-   організацію заходів по збереженню тепла в виробничих приміщеннях з метою дотримання вимог діючих санітарних норм;

-    проведення з працівниками позапланових інструктажів з питань охорони праці щодо вимог безпеки та особистої уваги під час руху по території підприємства та по території міста у зв’язку з виконанням функціональних обов’язків по затвердженому маршруту;

-    проведення позапланових інструктажів з питань охорони праці з водіями транспортних засобів щодо особливої пильності та дотриманням усіх правил дорожнього руху в ускладнених зимових погодних умов;

-    автомобілі, трактори та інші самохідні машини, призначені для використання в зимових умовах, повинні мати утеплену кабіну, справну систему обігріву та бути обладнані системою запуску двигуна з кабіни;

-    на підприємствах повинні бути пристрої для підігріву води, мастила, полегшення запуску двигуна. Підігрів двигуна та інших частин автомобіля, трактора паяльною лампою і відкритим вогнем не допускається. Водіям, трактористам, вантажникам та іншим особам під час стоянки забороняється відпочивати або спати в кабіні, салоні при працюючому двигуні;

-    для виконання робіт далеко від населених пунктів і проїжджих доріг при температурі нижче -20°С, а також під час хуртовини та снігопаду необхідно направляти одночасно не менше двох трактористів. Перед виїздом автомобілі повинні бути повністю заправлені пальним. За поверненням автомобілів на місце стоянки в кінці дня повинні стежити відповідальні особи. При затримці з поверненням автомобілів вони зобов’язані з’ясувати причину і вжити заходів для надання допомоги;

-    з урахуванням конкретних умов (малонаселена місцевість, погані погодні та дорожні умови) водії, та інші особи повинні бути навчені прийомам надання першої долікарської допомоги при обмороженні. При експлуатації автомобілів під час ожеледиці потрібно забезпечувати їх ланцюгами, засобами укриття, утеплення двигуна з боку радіатора і іншими подібними пристосуваннями.

      Впровадження цих заходів матиме значний позитивний вплив на профілактику виробничого травматизму та допоможе зберегти здоров’я працівників під час трудової діяльності у зимовий період.

 

 

Управління  соціального захисту населення

                  .

 

 




 Допомога жінкам, які постраждали від насильства за ознакою статі
Автор: Lubotin   Додано: 1 жовтня 2020   Переглядів:244   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

На території Харківської області діє  Комунальна установа Харківської обласної ради «Кризовий соціальний центр для жінок». Це спеціальна соціальна установа для тимчасового перебування жінок (у тому числі матерів з дітьми ), які перебувають у складних життєвих обставинах, або вчиненням стосовно них гендерно обумовленого насильства. В центрі можна отримати комплексну допомогу та соціальні послуги. До складу Кризового центру входять такі структурні підрозділи:

- відділення соціальної адаптації звільнених жінок;

- притулок для жінок, які постраждали від домашнього та гендернообумовленого насильства та торгівлі людьми.    

 

Направлення та зарахування до Кризового центру відбувається на підставі чітких критеріїв належності потенційного отримувача до цільової групи. 

 Управління соціального захисту населення ЛМР




 Допомога на дітей фізичним особам підприємницької діяльності
Автор: Svetlana   Додано: 5 травня 2020   Переглядів:314   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

 

 

Допомога на дітей фізичним особам підприємницької діяльності

 

    З метою посилення соціального захисту сімей з дітьми на період вжиття заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, урядом запроваджено Порядок виплати допомоги на дітей фізичним особам підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329, далі Порядок.

            Допомога на дітей призначається на період карантину (з місяця звернення) та на один місяць після дати його відміни одному з батьків (опікуну) на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 р., і виплачується щомісяця за повний місяць.

            Допомога на дітей призначається і виплачується через установи уповноважених банків фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку і сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи — підприємця.

Для призначення державної допомоги до управління соціального захисту населення подаються такі документи:

У паперовій формі (поштою):

заява (додаток 1 до Порядку);

копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;

довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Або в електронній формі:

фотокопія заяви (додаток 1 до Порядку);

фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Всі питання щодо призначення вищезазначеної допомоги за телефоном - 741 16 06, поштова адреса: вул. Слобожанська, 26 , м. Люботин, Харківська обл., 62433.

https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/

 

 

Завантажити: zayava-fop.doc [37 Kb] (cкачувань: 12)

 

Управління соціального захисту

населення Люботинської міської ради




 Про особливості надання житлових субсидій в період карантину
Автор: Chekardina   Додано: 3 квітня 2020   Переглядів:349   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

Про особливості надання житлових субсидій в період карантину

 

 Урядом 25.03.2020 прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 247 «Про особливості надання житлових субсидій» (далі – Постанова № 247), якою передбачено:

заборону припинення під час карантину призначених житлових субсидій, за винятком випадків, коли унеможливлюється їх надання;

призначення у травні 2020 року житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які її отримували в опалювальному періоді 2019‒2020 років, без їхніх звернень (у разі відсутності змін, що впливають на призначення субсидії);

для осіб, яких звільнено в період карантину відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і які зареєстровані в службі зайнятості як безробітні, до середньомісячного сукупного доходу враховується розмір допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи за відповідний період. Інші види доходів враховуються відповідно до вимог Положення;

збільшення на 50 % соціальних нормативів користування окремими комунальними послугами в місяцях дії карантину (послугами користування електричною енергією, холодною та гарячою водою, водовідведенням та природним газом для приготування їжі і підігріву води);

відтермінування до закінчення карантину зміни базової норми плати за житлово-комунальні послуги отримувачами житлової субсидії з 15 % до 20 %, яку було передбачено з травня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2019 № 878 ,,Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 27 липня 1998 р. № 1156”.

Враховуючи, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» карантин установлено на всій території України з 12 березня 2020 року, збільшені соціальні нормативи споживання комунальних послуг мають бути застосовані при розрахунку субсидій починаючи з березня 2020 року.

Таким чином, у квітні 2020 року буде проведено перерахунок розміру житлових субсидій за березень у зв’язку із збільшенням нормативів (після отримання відповідного програмного забезпечення).

 

 

Призначення житлових субсидій на наступний період у травні  

 

 Призначення житлових субсидій на наступний період у травні 2020 року домогосподарствам, яким відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 848 (зі змінами), таке призначення проводиться після подання нових заяви і декларації за рішенням комісії на підставі акта обстеження умов проживання, здійснюється без подання документів на розгляд комісії, якщо у домогосподарстві не відбулося змін обставин, що впливають на право отримання субсидії.

 

Якщо під час отримання житлової субсидії у вас відбулися зміни, зокрема щодо:

складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств (у складі яких є внутрішньо переміщені особи; у складі яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб;  які орендують житлове приміщення для проживання і звертаються за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг);

зміни соціального статусу членів домогосподарства;

зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

з’явився транспортний засіб з датою випуску до 5 років;

було придбано майно, товари або сплачено послуги на суму понад 50 тисяч гривень

 слід повідомити про це орган, що призначив вам субсидію. І зробити це необхідно протягом 30 календарних днів!

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання подаються нові заява та декларація.

Документи щодо призначення субсидії можуть бути надіслані поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з накладенням кваліфікованого електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.

  Наголошуємо, що громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру.

У разі виникнення питань щодо призначення (отримання) субсидії можна звернутися за телефоном: 741 16 06.

 

 

З повним текстом Постанови Кабінету Міністрів України № 247 можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247-2020-%D0%BF

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

 




 Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!
Автор: Chekardina   Додано: 3 квітня 2020   Переглядів:297   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!

 


Громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про виникнення обставини, зокрема щодо:

зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств (у складі яких є внутрішньо переміщені особи; у складі яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб;  які орендують житлове приміщення для проживання і звертаються за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг);

зміни соціального статусу членів домогосподарства;

зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

настання обставин, коли будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у визначених випадках) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

 

настання обставин, коли будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у власності транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда і причепа).

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання подаються нові заява та декларація.

Наголошуємо, що коли громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про виникнення вищезазначених обставин протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення, за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

А після припинення субсидії у наведених випадках, житлову субсидію може бути призначено лише на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон після подання нових заяви та декларації за рішенням комісії.

Сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії, на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, який призначив житлову субсидію, повертається громадянином, а сума житлової субсидії, яка надавалася не у грошовій формі, повертається управителем, об’єднанням, виконавцем комунальних послуг шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії. У разі призначення житлової субсидії громадянину на наступний період структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може утримувати суму надміру виплаченої житлової субсидії під час виплати щомісячних сум субсидій шляхом їх зменшення не більш як 20 відсотків.

У разі відмови громадянина добровільно повернути суму надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії питання про її примусове стягнення вирішується органом, який призначив житлову субсидію, у судовому порядку.

Субсидія не призначається, якщо громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди її одержання на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або не сплачує суми до повернення, визначені відповідним структурним підрозділом з питань соціального захисту населення.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру.

У разі виникнення питань щодо призначення (отримання) субсидії можна звернутися за телефоном: 741 16 06.

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

 




 Уряд додатково компенсує отримувачам субсидій оплату ЖКП у середньому на 300 грн на період карантину
Автор: Chekardina   Додано: 27 березня 2020   Переглядів:255   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

Уряд додатково компенсує отримувачам субсидій оплату ЖКП у середньому на 300 грн на період карантину

25 Березня 2020, 13:50

 Уряд запровадив додаткову компенсацію витрат на оплату окремих комунальних послуг отримувачам житлових субсидій на період карантину, яка в середньому складе 300 гривень для кожної родини.

Відповідну постанову, розроблену Міністерством соціальної політики, прийнято на засіданні Кабінету Міністрів 24 березня 2020 року.

Це рішення Уряду суттєво посилює програму житлових субсидій та соціальну підтримку найменш захищених категорій громадян в умовах карантину, - наголосила Міністр соціальної політики Марина Лазебна, представляючи проект постанови на засіданні Уряду.

Рішенням Уряду, зокрема, збільшено на 50 відсотків соціальні нормативи користування електричною енергією, холодною та гарячою водою, водовідведенням та природним газом для приготування їжі і підігріву води, на які розраховано субсидію. Це зроблено у зв’язку з тим, що у період карантину громадяни більше перебувають вдома, і відповідно зростає споживання цих послуг. Додаткова компенсація стосуватиметься понад 3 мільйонів домогосподарств.

Також спрощено процедуру призначення (в тому числі на наступний період) та виплати у грошовій формі субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. Цей процес відбуватиметься автоматично, без зайвих бюрократичних процедур.

Крім того, Уряд спростив порядок надання субсидій для громадян, які втратили роботу у зв’язку із карантином та стали на облік як безробітні.

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

за інформацією Міністерства соціальної політики України: http://www.msp.gov.ua/news/18435.html

 

Уряд додатково компенсує отримувачам субсидій оплату ЖКП у середньому на 300 грн на період карантину

 

 




 Як оформити субсидію онлайн.
Автор: Chekardina   Додано: 8 жовтня 2019   Переглядів:386   Категорія - [Головна, Інформація для населення]
 

Роз’яснення Мінсоцполітики. 

Як оформити субсидію онлайн.

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/100489