Багато установ та організацій мають свої "гарячі" лінії. Наш контакт-центр вирізняється своєю мультифункціональністю. Це і довідкова служба – людина може отримати контакти наших центрів та бюро правової допомоги або інших установ. Це і правові консультації, і роз'яснення, куди звернутися, які документи зібрати тощо.
А минулого року два його відділи у Чернівцях та Сумах стали справді "гарячими точками", прийнявши 493 756 дзвінків. Це річний рекорд за понад п’ять років роботи. Серед топ-запитань 2020 року: на місці – контакти, час роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання БВПД. На – правові консультації з цивільного, адміністративного, трудового, житлового та сімейного законодавства. «Карантинні» запитання стосувалися переважно трудових правовідносин, отримання соціальної підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань. А на місці – повідомлення про затримання осіб для призначення захисника за кошти держави.
|