Веб-портал міста Люботин » Головна » Програма «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

 Програма «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»
Автор: Lubotin   Додано:15 березня 2024   Переглядів:81   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Програма «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

Ветерани та ветеранки мають можливість отримати професію у сферах місцевого самоврядування та державної служби

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/126020

 

 

ГО «Школа врядування» та Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича оголошують набір на навчання за безкоштовною сертифікатною Програмою «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення».

Мета – сприяти професійному розвитку та підвищенню кваліфікації ветеранів та ветеранок, які прагнуть пов’язати свою професійну кар’єру з державною службою та місцевим самоврядуванням. Після навчання учасники та учасниці отримають відповідні знання, навички та компетентності для успішного зарахування у кадрові резерви, проходження конкурсів на посади, працевлаштування та подальшої роботи в органах державної влади.

Для кого програма

Запрошуються ветерани та ветеранки, які:

- не мають жодного досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах у найближчому майбутньому;

- перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС до 3-х років станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому.

Етапи відбору:

• подання заповнених форм і мотиваційних листів – до 08 квітня 2024 р. включно;

• оголошення результатів конкурсного відбору – 15 квітня 2024 р.;

• початок навчання – 22 квітня 2024 р.

Форма для заповнення.

Навчання:

Безкоштовне

Сертифікат після успішного проходження програми

Обсяг – 6 кредитів ЄКТС

Тривалість – 11 тижнів

Зручний графік занять

Форма навчання – дистанційна, онлайн

Детальніше про зміст програми та вимоги до кандидатів /-ок – ТУТ.