Оголошення
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 17:55   Переглядів:13   Категорія - [Головна]
 

Оголошення

Виконавчий комітет Люботінської міської ради Харківської області інформує



Виконавчий  комітет Люботінської міської ради Харківської області  інформує, що відповідно  до ст. 335 Цивільного кодексу України, житловий будинок за адресою

-  пров.  Спортивній, буд.19 с-ще. Санжари, Харківської області 

внесений до державного реестру та  взято  на облік безхазяйного нерухомого майна за № 20917 від 26.04.2024р.

 




 Амебіаз: шляхи інфікування та профілактика
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 17:55   Переглядів:13   Категорія - [Головна]
 

Амебіаз: шляхи інфікування та профілактика

При перших ознаках захворювання не зволікайте, звертайтеся до лікаря та проводьте лабораторне обстеження!

 

 

Амебіаз — протозойне захворювання, спричинюване дизентерійною амебою (Entamoeba histolytica). Амебіаз характеризується широким спектром клінічних проявів: від безсимптомного перебігу до тяжких кишкових і позакишкових уражень.

Щорічна захворюваність на кишковий амебіаз у світі становить близько 50 млн випадків, летальність досягає 100 000 випадків. Найбільш поширений амебіаз на півострові ІндостанПівденній та Західній Африці, на Корейському півострові, в Китаї, у Південній і Центральній Америці. Широкому поширенню амебіазу сприяють низький рівень санітарних умов, невисокий соціально-економічний статус, скупченість жителів, деякі особливості культурних традицій.

В Україні випадки амебіазу спостерігають набагато рідше, в основному спорадично, проте з наближенням спекотного літнього сезону, в умовах значної міграції населення, повꞌязаної з військовою агресією рф, існують ризики завезення цієї інфекції та створення ендемічного осередку.

Джерелом інфекції при амебіазі є людина, що виділяє цисти E. histolytica. Хворі з гострими проявами кишкового амебіазу, виділяють з випорожненнями переважно нестійкі у зовнішньому середовищі вегетативні форми паразита.

Інкубаційний період триває від одного тижня до трьох місяців.

Механізм передачі інфекції — фекально-оральний. Основними факторами передачі цист амеби - є харчові продукти, особливо овочі, фрукти, зелень, що можуть бути уражені при завезенні з тропічних країн, а також – контамінована вода. Механічним переносником є мухи та інші побутові комахи. Останнім часом описані зараження внаслідок орально-анальних статевих контактів.

Умови побуту, водопостачання, санітарний стан населених пунктів і загальний культурний рівень населення можуть визначати різний ступінь ураженості.

Хворіють на амебіаз усі вікові групи населення обох статей, але переважно чоловіки віком 20-58 років. Особливо сприйнятливі до амебіазу жінки в III триместрі вагітності і післяпологовому періоді, що пов'язано, мабуть, з особливостями клітинної імунної відповіді у вагітних, а також особи, що одержували імуносупресивну терапію. У цілому, набутий в результаті хвороби імунітет при амебіазі є нестійким і нестерильним, не захищає пацієнтів ані від рецидивів, ані від реінфекції.

Клінічні ознаки амебіазу різноманітні та зазвичай проявляються у формі загального нездужання, зниження апетиту, нудоти, почуття важкості в епігастрії, іноді короткочасного болю в животі, метеоризму, діареї, надалі можуть з’являтись домішки крові у випорожненнях та втрата маси тіла (схуднення).

 

Амебіаз - грунтується на певних клінічних і епідеміологічних даних. Звертають увагу на перебування хворого у країнах із спекотним кліматом, користування там непевною в епідеміологічному плані водою, купання у забруднених водоймах, вживання термічно необробленої їжі. На виникнення амебіазу підозрілим є поява діареї без попередньої інтоксикації, гарячки, криваві випорожнення.

 

Основним методом лабораторної діагностики кишкового амебіазу, який дозволяє на 100% визначити протозойну інвазію, є мікроскопічне дослідження випорожнень кишковика (калу). У вогнищах інвазії важливо проводити скринінг (лабораторне обстеження) на амебіаз усіх членів родини або співмешканців, які проживають разом з хворим на амебіаз (вторинна профілактика).

 

                   Харківське районне управління, враховуючи існуючі ризики завезення цієї інфекції, нагадує про загальні правила профілактики амебіазу:

  • не пити воду з річок, ставків та інших незнайомих джерел;
  • пити кип’ячену воду, оскільки хлорування не знищує цисти амеб;
  • дотримуватися правил особистої гігієни;
  • мити й обов’язково обробляти окропом зелень, овочі, фрукти, які вживаються в їжу сирими, особливо це стосується екзотичних, завезених з тропічних країн;
  • винищувати мух, боротися зі стихійними звалищами;
  • не удобрювати ґрунт городів і садів нечистотами з туалетів;
  • не допускати забруднення територій стічними водами;
  • необхідно також забезпечити захист організму від несприятливих факторів: втоми, недостатності харчування і виснаження від супутніх захворювань.

                  При перших ознаках захворювання не зволікайте, звертайтеся до лікаря та проводьте лабораторне обстеження!

(Інформацію підготовлено на основі – підручника - інфекційні хвороби за редакцією О.А. Голубовської, видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване виробництво «Медицина).

 




 30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 17:54   Переглядів:13   Категорія - [Головна]
 

30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити

Зверніть увагу!!!

Деклараційна кампанія 2024: встигніть своєчасно задекларувати свої доходи!

 

 

Звертаємо увагу, що 30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити. Зокрема - це доходи отримані громадянами не від податкових агентів; іноземні доходи; вартість успадкованого майна чи отриманого у дарунок майна; доходи від надання нерухомого чи рухомого майна в оренду, прощений борг банком по кредиту тощо.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи можна подати в паперовому вигляді та в електронному вигляді, зокрема, через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».

 




 Платникам, які використовують єдиний рахунок
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 17:53   Переглядів:13   Категорія - [Головна]
 

Платникам, які використовують єдиний рахунок



При сплаті коштів на єдиний рахунок, відкритий у Казначействі на ім’я ДПС, платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції може:

При сплаті коштів на єдиний рахунок, відкритий у Казначействі на ім’я ДПС, платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції може:

1) не визначати напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки.

У такому випадку платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює тільки поле «Додаткова інформація запису» з інформацією щодо переказу коштів у довільній формі. 

При цьому платник, використовуючи засоби електронного кабінету, може: 

визначити напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки;

не визначати напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка. У такому разі кошти перераховуються з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки на підставі податкової інформації, визначеної пунктом 351.5 статті 351 Кодексу;

2) самостійно визначити напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки.

У такому випадку платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює з переліку полів, наведених у пункті 1 розділу ІІ цього Порядку, такі поля:

«Номер рахунку»;

«Сума податку»;

«Інформація про податкове повідомлення (рішення)»;

«Додаткова інформація запису».

У полі «Номер рахунку» платник заповнює номер бюджетного/небюджетного рахунку;

у полі «Сума податку» платник заповнює суму, яка має бути зарахована на бюджетний/небюджетний рахунок;

у полі «Інформація про податкове повідомлення (рішення)» платник заповнює номер податкового повідомлення-рішення/рішення/вимоги та/або рішення щодо єдиного внеску (у разі якщо кошти сплачуються на підставі таких документів);

у полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі.

 

Платник, який використовує єдиний рахунок, за бажанням може оформити платіжну інструкцію одночасно за декількома напрямами зарахування на бюджетні/небюджетні рахунки коштів, що сплачуються на єдиний рахунок.

При цьому реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнюється стільки разів, скільки платежів бажає сплатити платник платіжною інструкцією, із заповненням реквізитів відповідно до підпункту 2 пункту 6 цього Порядку за кожним таким платежем.

 




 Які форми участі існують?
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 08:53   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

Які форми участі існують?



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Основні форми громадської участі в місцевому самоврядуванні:

- дорадчі / консультативно-дорадчі органи (КДО);

- громадські слухання;

- громадські обговорення;

- звернення громадян;

- громадські ініціативи;

- громадська експертиза;

- місцевий референдум;

- консультації з громадськістю;

- органи самоорганізації населення;

- збори громадян за місцем проживання;

- участь в управлінні місцевим бюджетом;

- доручення депутату;

- відкликання депутата;

- дострокове припинення повноважень голови громади;

- створення петицій.

 

Форми участі передбачають залучення громадян до процесу управління громадою, а головне — вони закріплюються законодавчо, механізми та процедури їх реалізації чітко визначені, а результати мають правові наслідки. У разі ефективної взаємодії громадськості з місцевою владою результати закріплюються в офіційних рішеннях місцевих рад та інших документах і реалізуються на практиці. А якщо влада перешкоджає громадськості реалізувати права на участь у місцевому управлінні у визначених формах, має передбачатися відповідальність представників влади.

 

Зазначені форми громадської участі можуть реалізовуватися в різних сферах управлінської діяльності місцевої влади: від розробки та реалізації місцевих стратегій розвитку та цільових програм до управління місцевим бюджетом, соціальною політикою, в галузях житлово-комунального господарства, освіти, медицини, природоохоронної діяльності тощо.

 

Будь видимим, будь почутим — долучайся до формування місцевої політики!

 




 Хто може брати участь у процесі прийняття рішень в громаді?
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 08:52   Переглядів:19   Категорія - [Головна]
 

Хто може брати участь у процесі прийняття рішень в громаді?



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Хто може брати участь у процесі прийняття рішень у громаді?

 

  1. Фізичні особи.

Варто зазначити, що до прийняття участі у процесі прийняття рішень у громаді можуть бути залучені як постійні мешканці громади, так і тимчасові (внутрішньо переміщені особи).

 

Щодо ВПО варто зазначити, що створення в громадах

консультативних та консультативно-дорадчих органів (КДО) з питань ВПО та з метою залучення ВПО до процесу прийняття рішень місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування прямо передбачено Стратегією державної політики щодо внутрішнього переміщення на період до 2025 року, яка схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України

від 7 квітня 2023 року № 312-р.

 

Отже, долучатися до процесів прийняття рішень у громаді може:

- молодь;

- люди середнього віку (зокрема ВПО, особи з інвалідністю, маломобільні групи населення, представники національних меншин тощо);

- люди старшого віку / люди третього віку (зокрема ВПО, особи з інвалідністю, маломобільні групи населення, представники національних меншин тощо).

 

  1. Ініціативні групи / об’єднання громадян без статусу юридичної особи.

 

  1. Юридичні особи (громадські об’єднання, органи самоорганізації населення, які набули статусу юридичної особи, профспілки тощо).

 

Будь-яка дискримінація щодо допуску до процесів прийняття рішень зазначених суб’єктів є незаконною.

 

Маєш право! Будь видимим, будь почутим — долучайся!




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: Сьогодні, 08:51   Переглядів:16   Категорія - [Головна]
 

Відключення електропостачання

Відключення електропостачання з 03.05.2024 09:00:00 по 03.05.2024 16:00:00


Відключення електропостачання з 03.05.2024 09:00:00 по 03.05.2024 16:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дІндустріальний
б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКленовий
б.2; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Індустріальна
б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Клинова
б.13; б.15; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Петрівська
б.1/1; б.10; б.11; б.12; б.12А; б.13; б.14; б.15/1; б.16; б.17А; б.18; б.19; б.2; б.21/1; б.3/2; б.4/3; б.5/5; б.6/2; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Володимира Захарченка
б.3; б.4; б.4А; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Дубового
б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Петрівський
б.1; б.11; б.2/4; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Світлий
б.3; б.4; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Сумський
б.2; б.3; 

Відключення електропостачання з 03.05.2024 09:00:05 по 03.05.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Вороніна
б.1; б.11; б.13; б.15/28; б.17/1; б.2; б.21; б.2В; б.3; б.5; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська
б.117; б.119; б.121/1; б.123/2; б.127; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Вороніна
б.1/17; б.10; б.11; б.11А; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.2/19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29; б.30; б.31; б.32; б.34; б.36; б.4; б.5А; б.5Б; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Західний
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.19А; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.3; б.4; б.5; б.6; б.6А; б.7; б.9; Харківський р-н, м.Люботин

 




 Рішення виконкому №191 від 29.04.2024 р.
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 14:06   Переглядів:23   Категорія - [Головна, Рішення виконкому]
 

Рішення виконкому №191 від 29.04.2024 р.



Про коригування тарифів на послуги централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та очищення стоків, які надає ВККУ Люботинської міської ради


Завнтажити файл: 8218_pro_koriguvannya_tarifiv_na_poslugi_tcentralizovan.pdf [682.83 Kb] (cкачувань: 9)




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 09:54   Переглядів:24   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

Відключення електропостачання з 02.05.2024 09:00:00 по 02.05.2024 17:00:00


Відключення електропостачання з 02.05.2024 09:00:00 по 02.05.2024 17:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин
м-нСоборний; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дДепутатський
б.3; б.4; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКаховський
б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дСтарошкільний
б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дШкільний
б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Деповська
б.71/1; б.75/2; б.77; б.79; б.81; б.83; б.85/1; б.87/2; б.91/20; б.93/27; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Магістральна
б.24; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шкільна
б.1; б.10; б.11/19; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.18; б.20/21; б.22; б.4; б.5; б.6; б.7/1; б.8; б.9/12; 
- Харківський р-н, м.Люботин, м-нСоборний
б.1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Бібліотечний
б.10; б.13; б.15; б.16; б.16/1; б.17; б.18; б.23; б.23А; б.25; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Старо-Шкільний
б.3; б.3А; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8.

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 09:53   Переглядів:21   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

Відключення електропостачання з 30.04.2024 09:00:37 по 30.04.2024 17:00:59


Відключення електропостачання з 30.04.2024 09:00:37 по 30.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин
в-дГвардійський; вул.50 лет СССР; вул.Гавенка; вул.Громадянська; вул.Досягнень; вул.Камышевата; вул.Коцюбинського; вул.Курортна; вул.Світла; вул.Тарасівська; вул.Ударна; вул.Франка; вул.Чернишевського; пров.Колонський; пров.Ударний; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дІвана Багряного
б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дБерезівський
б.1/42; б.3; б.4; б.5; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дВишневий
б.10; б.11; б.13; б.15; б.17; б.2; б.2/9; б.3; б.4; б.4А; б.5; б.6/2; б.7; б.8/1; б.8/2; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дГвардійський
б.2; б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дГризодубової
б.1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дГромадянський
б.11; б.3; б.5; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дДмитрівський
б.11; б.19; б.2/56; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дДунаєвського
б.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЗалізничний
б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКолонський
б.1; б.2; б.2, кв.2; б.3; б.4; б.5; б.6; б.6, кв.2; б.6/6; б.7; б.8; б.8, кв.1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКурчатова
б.1; б.1/2; б.1/3; б.3; б.4, кв.1; б.4, кв.3; б.4, кв.4; б.5; б.5, кв.3; б.6; б.6А; б.7; б.7, кв.1; б.7, кв.2; б.7, кв.3; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дМатросова
б.1; б.3; б.4; б.5; б.6; б.8, кв.1; б.8, кв.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дМереф`янський
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.3; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дПанфілова
б.2; б.3; б.4; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дСлави 1
б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дТихий
б.3; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дТополевий
б.1; б.10; б.12; б.14; б.3А; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дУдарний
б.10; б.2/5; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дФісака
б.10; б.12; б.12А; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Івана Багряного
б.1; б.10; б.12; б.14/2; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.8А; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Академіка Амосова
б.1; б.10; б.11; б.12; б.14/57; б.15; б.16; б.17; б.19; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.25; б.27/44; б.3; б.39; б.4/47; б.4А; б.5; б.6; б.6/49; б.7; б.7А; б.8/51; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Білогірська
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.2; б.2/96; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29; б.2А; б.3; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34; б.35; б.38; б.39; б.4; б.41; б.43/26; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Вишнева
б.10; б.12; б.14; б.3; б.4; б.5/1; б.6; б.7/2; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Врожайна
б.20; б.28; б.32; б.5; б.70; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гавенка
б.11; б.12, кв.1; б.12, кв.2; б.12, кв.3; б.12, кв.4; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18, кв.1; б.18, кв.2; б.18, кв.3; б.18, кв.4; б.18А; б.2, кв.1; б.2, кв.2; б.2, кв.3; б.2, кв.4; б.21, кв.30; б.24А; б.26/45; б.27; б.28; б.3; б.30; б.32; б.33; б.34; б.36; б.36А; б.37; б.37Б; б.39; б.40/1А; б.41; б.42; б.44; б.45, кв.1; б.45, кв.2; б.45, кв.3; б.45, кв.4; б.46; б.47; б.47, кв.1; б.47, кв.2; б.48; б.49; б.49А; б.5; б.50; б.51; б.54; б.56; б.58; б.6, кв.1; б.6, кв.2; б.6, кв.3; б.6, кв.4; б.7; б.8; б.8, кв.1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гвардійська
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.15А; б.15Б; б.16; б.18; б.1А; б.20; б.22; б.24; б.26; б.28; б.3; б.30/18; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; б.9А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Героїв Афганців
б.17; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гиївска
б.10; б.11; б.12; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2; б.2/А; б.20; б.3; б.4; б.6; б.7; б.7/А; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гризодубової
б.12; б.13; б.14; б.14А; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2; б.3; б.5; б.6; б.7; б.8/10; б.9/8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Громадянська
б.10; б.10/13; б.11; б.12; б.14; б.15/2; б.16; б.17; б.18; б.19; б.19/1; б.20; б.22; б.24; б.24/27; б.26/28; б.28; б.2А; б.3; б.30; б.31; б.32; б.32/42; б.33/29; б.34; б.36; б.37; б.38; б.4; б.40/2; б.46; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Деповська
б.66, кв.1; б.66, кв.2; б.66, кв.3; б.66, кв.4; б.66, кв.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Дмитрівська
б.51; б.51, кв.13; б.51А; б.53; б.53, кв.1; б.57; б.58/1; б.59; б.61; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Досягнень
б.13; б.3; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Дунаєвського
б.1/10; б.10; б.11; б.13; б.15; б.17; б.19; б.19/10; б.2; б.3; б.4; б.5; б.5А; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Залізнична
б.1; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16/2; б.17; б.19; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25А; б.26; б.27; б.28; б.29; б.3; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34; б.35; б.36; б.37; б.38; б.39; б.39А; б.4; б.40/1; б.41; б.42; б.43; б.44; б.45; б.46; б.47; б.47А; б.48; б.49; б.5; б.50; б.51; б.52; б.53; б.54; б.55; б.57; б.58/15; б.59; б.6; б.60; б.60/12; б.61; б.62; б.63/15; б.64; б.66; б.68; б.7; б.70; б.76/28; б.78/30; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Заможня
б.10; б.12; б.14; б.19; б.2; б.20; б.21; б.21/7; б.3; б.32; б.4; б.4/1; б.42; б.5/2; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Камишевата
б.1; б.10; б.11; б.12; б.12А; б.13; б.14/1; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.1А; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23А; б.24; б.25; б.27; б.28; б.29; б.2А; б.3; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34; б.35; б.36; б.37; б.39; б.4; б.40; б.41; б.42; б.43; б.46; б.48; б.5; б.50; б.52; б.54; б.56; б.58; б.6; б.7; б.8; б.9; б.С/ТКРАН УЧ 27; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Квіткова
б.1; б.10; б.11; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.26; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Коцюбинського
б.1; б.10/47; б.11; б.13/3; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2/39; б.20; б.22; б.24; б.26; б.28; б.3; б.30; б.32; б.34; б.36; б.38; б.4/46; б.40; б.42; б.44; б.46; б.48; б.5; б.50; б.52; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Кропивницького
б.1; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Курортна
б.12, кв.1; б.12, кв.2; б.12, кв.3; б.12А, кв.1; б.12А, кв.3; б.12А, кв.4; б.14; б.2; б.2, кв.1; б.2, кв.2; б.2, кв.3; б.2, кв.4; б.2, кв.5; б.2, кв.6; б.2, кв.7; б.2, кв.8; б.20, кв.1; б.20, кв.2; б.20, кв.3; б.23; б.24, кв.1; б.24, кв.10; б.24, кв.11; б.24, кв.12; б.24, кв.2; б.24, кв.3; б.24, кв.4; б.24, кв.5; б.24, кв.6; б.24, кв.7; б.24, кв.8; б.24, кв.9; б.25; б.25, кв.1; б.25, кв.10; б.25, кв.11; б.25, кв.12; б.25, кв.13; б.25, кв.14; б.25, кв.15; б.25, кв.16; б.25, кв.17; б.25, кв.18; б.25, кв.19; б.25, кв.2; б.25, кв.20; б.25, кв.21; б.25, кв.22; б.25, кв.23; б.25, кв.24; б.25, кв.25; б.25, кв.26; б.25, кв.27; б.25, кв.28; б.25, кв.29; б.25, кв.3; б.25, кв.30; б.25, кв.31; б.25, кв.32; б.25, кв.4; б.25, кв.5; б.25, кв.6; б.25, кв.7; б.25, кв.8; б.25, кв.9; б.26; б.29; б.37; б.5А, кв.2; б.6; б.6, кв.9; б.8, кв.1; б.8, кв.2; б.8, кв.3; б.8, кв.4; б.8А; б.8А, кв.3; б.8А, кв.4; б.8А, кв.5; б.8А, кв.6; б.8А, кв.7; б.8А, кв.8; б.8Б; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Л.Шевцової
б.3; б.4; б.4/1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Лозівська
б.1; б.2; б.3; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Матросова
б.11; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18/6; б.19; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.4; б.5; б.6; б.7; б.7/14; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Мереф`янська
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13, кв.1; б.14, кв.2; б.15; б.16; б.16, кв.1; б.17; б.18; б.19; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.24А; б.25; б.25А; б.26; б.26/2; б.27; б.28; б.28А; б.29; б.29А; б.3, кв.2; б.31; б.32; б.32/23; б.33; б.34, кв.25; б.35; б.38; б.38А; б.39; б.40; б.41, кв.1; б.42, кв.31; б.42А; б.43; б.43А; б.46, кв.24; б.47; б.48; б.49; б.5; б.50; б.50/2; б.51; б.52; б.52/1; б.53; б.53А; б.54/1; б.55; б.56/2; б.57; б.58; б.59; б.6; б.60; б.61; б.62; б.64; б.65; б.66; б.67; б.68/23; б.68А; б.69; б.7, кв.1; б.71; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Нове Життя
б.28/1; б.30; б.32/2; б.34/1; б.36; б.38; б.40; б.42; б.44; б.46; б.48; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Одеська
б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Олега Кошового
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.16/17; б.2; б.3; б.4; б.5; б.6; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Північна
б.1; б.10; б.11; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19/2; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.26; б.29; б.3; б.30; б.32; б.34/1; б.36; б.4; б.40; б.44; б.5; б.6; б.7/1; б.8; б.9/2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Парковий Схил
б.1; б.103; б.106; б.107; б.2; б.3; б.4; б.83; б.86; б.87; б.92; б.94; б.95; б.С/ТКРАН УЧ 108; б.С/ТКРАН УЧ 88; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Пшенична
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19/10; б.2; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29/5; б.2Б; б.3; б.30; б.32; б.33; б.34; б.35; б.36; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Ромашкова
б.17; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Світла
б.1; б.11; б.3; б.5; б.5, кв.15; б.5, кв.6; б.7, кв.1; б.7, кв.10; б.7, кв.11; б.7, кв.12; б.7, кв.13; б.7, кв.14; б.7, кв.15; б.7, кв.16; б.7, кв.2; б.7, кв.3; б.7, кв.4; б.7, кв.5; б.7, кв.6; б.7, кв.7; б.7, кв.8; б.7, кв.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Свято-Миколаївська
б.1; б.11; б.12; б.12Б; б.13; б.14; б.15; б.15/4; б.2; б.3; б.4; б.5; б.5, кв.5; б.5/1; б.5А; б.7, кв.1; б.7, кв.2; б.7, кв.3; б.7, кв.4; б.7А, кв.1; б.7А, кв.2; б.7А, кв.3; б.7А, кв.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Тарасівська
б.10; б.11; б.12; б.14; б.15/10; б.16; б.16А; б.17; б.18/2; б.19; б.20; б.21; б.22; б.24; б.26; б.26А; б.27; б.28/2; б.29; б.3/10; б.30, кв.13; б.30, кв.9; б.32, кв.13ГАРАЖ; б.32, кв.8ГАРАЖ; б.34, кв.2; б.34, кв.4; б.34, кв.6; б.34, кв.9; б.35; б.37; б.38; б.39; б.4; б.40; б.41; б.42; б.43; б.45; б.46; б.47; б.49; б.5; б.50; б.51; б.51А; б.53; б.53А; б.55; б.57; б.58/34; б.6; б.60; б.61; б.62; б.63; б.65; б.66А; б.67; б.7; б.73; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Ударна
б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Фісака
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.2; б.20; б.21; б.21А; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.27/1; б.28; б.29; б.3; б.30; б.31; б.32/21; б.33; б.34/24; б.36; б.38; б.4; б.40; б.43; б.46; б.48; б.5/1; б.52; б.54; б.6; б.62; б.7/2; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Франка
б.1/136; б.10; б.10А; б.11; б.11А; б.13; б.13А; б.14; б.15; б.1А; б.2; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Чепиги
б.17; б.19; б.2; б.22; б.24; б.28; б.3; б.40; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Чернишевського
б.1; б.10; б.10А; б.11; б.11А; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2; б.29; б.2А; б.3; б.33; б.35; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; сад.діл.21А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шевченка
б.11; б.114; б.120; б.128; б.13; б.138; б.140; б.142; б.144; б.146; б.150; б.154/17; б.156; б.158; б.160; б.162; б.164; б.164/А; б.166; б.168; б.168/А; б.170; б.172; б.174; б.176; б.182; б.19; б.23А; б.29А; б.37; б.39; б.41; б.43; б.45; б.47; б.49; б.51; б.55; б.7; б.80; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Ярова
б.2; б.3; б.4; б.5А; б.6; б.8; б.8А; б.ОБЩ КРАН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Академіка Амосова
б.11/13; б.3; б.3А; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Вишневий
б.1; б.10/1; б.11; б.12; б.13; б.14; б.16; б.3/6; б.4; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Горiховий
б.12; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Гризодубової
б.1; б.11/9; б.12; б.1А; б.1Б; б.3; б.4; б.5/10; б.6; б.7А; б.7Б; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Громадянський
б.1/13; б.10/1; б.11; б.13; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.9; б.9/2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Дунаєвського
б.12/6; б.2; б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Заможний
б.3; б.4; б.5; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Княжий
б.33; б.35; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Колонський
б.11; б.13; б.14; б.14/3; б.15; б.16/10; б.17; б.17, кв.1; б.17, кв.3; б.19; б.19, кв.3; б.21; б.23; б.23, кв.1; б.25/2; б.25/2, кв.1; б.3; б.5; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Курортний
б.30; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Лозівський
б.1; б.10; б.11; б.13; б.3; б.4; б.4/2; б.4А/2; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Матросова
б.1; б.10; б.11; б.12; б.2; б.3; б.5; б.7; б.8/2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Мереф`янський
б.1/1; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.16; б.18; б.2/38; б.20; б.3/2; б.33; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9/1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Нове  Життя
б.3; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Оранжерейний
б.1/22; б.11; б.13; б.15; б.17; б.18; б.19; б.3; б.5; б.7; б.8; б.8, кв.1; б.8, кв.10; б.8, кв.11; б.8, кв.12; б.8, кв.13; б.8, кв.14; б.8, кв.15; б.8, кв.16; б.8, кв.2; б.8, кв.3; б.8, кв.4; б.8, кв.5; б.8, кв.6; б.8, кв.7; б.8, кв.8; б.8, кв.9; б.8/1; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Північний
б.10; б.11; б.13; б.14; б.15; б.15/А; б.16; б.17; б.17/А; б.2А; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Пшеничний
б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Спортивний
б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Тарасівський
б.2; б.3; б.30; б.30, кв.11; б.30, кв.12; б.30, кв.14; б.30, кв.15; б.30, кв.16; б.30, кв.6; б.30, кв.7; б.31/22; б.4; б.4А; б.5А; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Ударний
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2; б.20; б.21; б.22; б.22А; б.24; б.25; б.26; б.34А; б.4; б.6; б.7; б.7/12; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Фісака
б.10; б.10А; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15/2; б.16; б.16А; б.17; б.18; б.19; б.20; б.22А; б.3; б.5; б.6; б.6А; б.7; б.9; б.9А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Фестивальный
б.2/7; б.3; б.4; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Граніт-2
б.1; б.12; б.14; б.16; б.19; б.22; б.23; б.24, кв.1; б.29А; б.3Б; б.5; б.50; б.7; б.Б/Н; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Кран
сад.діл.57

 




 Інформація для населення про можливі загрози від вибухонебезпечних предметів
Автор: Lubotin   Додано: 26 квітня 2024   Переглядів:40   Категорія - [Головна]
 

Інформація для населення про можливі загрози від вибухонебезпечних предметів

Бережіть своє життя

 

 




 26 квітня в Україні відзначають 38-му річницю аварії на Чорнобильській АЕС
Автор: Lubotin   Додано: 26 квітня 2024   Переглядів:25   Категорія - [Головна]
 

26 квітня в Україні відзначають 38-му річницю аварії на Чорнобильській АЕС,

яка стала однією з найбільших у світовій історії техногенних катастроф.



    У далекому 1986 році завдяки самопожертві персоналу ЧАЕС, пожежників, військовослужбовців, будівельників, медиків і всіх, хто брав участь у ліквідації наслідків аварії, її вдалося локалізувати та врятувати не лише нашу країну, а й увесь світ від радіаційного забруднення.
    Сьогодні на нашій землі йде війна, і терористичні атаки росії поблизу атомних об’єктів України, окупація Запорізької АЕС знову ставлять світ під загрозу нової катастрофи, масштаби якої можуть перевищити аварію на Чорнобильській АЕС. Над нашими атомними електростанціями пролітають ворожі ракети. І знову українці стоять на сторожі безпеки світової спільноти.
Шановні ліквідатори аварії на ЧАЕС! Ми пам’ятаємо про ваш подвиг, про вашу високу громадянську позицію і висловлюємо свою безмежну вдячність за ваш героїзм, мужність сміливість та відвагу. Міцного вам здоров’я, мирного неба і довгих щасливих років життя.
 
З побажаннями Перемоги і миру міський голова Леонід Лазуренко  

 




 Проєкт "Гратися і не боятися"
Автор: Lubotin   Додано: 26 квітня 2024   Переглядів:25   Категорія - [Головна]
 

Проєкт "Гратися і не боятися"

Всеукраїнська програма ментального здоров’я "Ти як?"



 

Матеріали проекту "Гратися і не боятися" містять дієві поради для вихователів та батьків дошкільнят, які допоможуть вихователям та батькам зайняти дітей віком 2-6 років, навчити їх давати раду своїм емоціям, розвивати необхідні навички, а такоє заспокоюватись під час повітряних тривог та інших стресових ситуацій.

http://surl.li/ssabr

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 26 квітня 2024   Переглядів:23   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

Відключення електропостачання з 29.04.2024 09:00:19 по 29.04.2024 17:00:59


Відключення електропостачання з 29.04.2024 09:00:19 по 29.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин
вул.Джерелянська; пров.Деповський; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гастело
б.1/40; б.10; б.11; б.12; б.13; б.15; б.3; б.4; б.5; б.6; б.6А; б.7; б.8; б.8А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Джерелянська
б.23; б.25; б.27; б.28; б.29; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34А; б.35; б.36; б.38; б.40; б.42/32; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Злагоди
б.24; б.26; б.28; б.30/37; б.33; б.34; б.35; б.36; б.37; б.38/2; б.39; б.41; б.42; б.43; б.44; б.45А; б.46; б.47; б.48; б.49; б.51/1; б.53/2; б.55; б.57; б.59; б.60; б.61; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Робоча
б.1А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Деповський
б.10; б.11; б.13; б.14/7; б.15; б.2А; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 

Відключення електропостачання з 29.04.2024 09:00:21 по 29.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Магістральна
б.1; б.5; б.7; б.9; 

Відключення електропостачання з 29.04.2024 09:00:30 по 29.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Злагоди
б.95; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Молокова
б.25; Харківський р-н, м.Люботин; 

Відключення електропостачання з 29.04.2024 09:00:45 по 29.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Машинобудівник-2
б.4.

 




 Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи
Автор: Lubotin   Додано: 25 квітня 2024   Переглядів:24   Категорія - [Головна]
 

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи

Як держава планує залучити їх до ринку праці?

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи


А ви знаєте, що в Україні понад 2,7 млн людей з інвалідністю? І лише 16% із них мають роботу.

Невже так мало фахівців хочуть працювати? Певно, що ні. Одна із причин, що зупиняє людину з інвалідністю податися на вакансію - це відсутність належних умов для роботи.

 

За інформацією Громадської організації “Доступно UA” більшість пошуківців з інвалідністю навіть не розглядають оголошення, якщо там не вказано, що роботодавець готовий взяти такого фахівця на роботу.

Роботодавець же, зі свого боку, часто не готовий створити інклюзивні умови. Адже побоюється додаткових фінансових витрат, або йому банально бракує знань про те, як облаштувати робоче місце для такого працівника.

Але давайте розвіювати ці стереотипи.

 

Як залучити фахівців з інвалідністю до ринку праці?

 

У серпні 2023 року Міністерство економіки разом із Державною службою зайнятості запровадили програму, за якою роботодавець, який працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця.

Про які суми йдеться? Це до 106,5 тис. грн якщо ми говоримо про осіб з інвалідністю І групи та до 71 тис. грн - за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю ІІ групи.

 

Як отримати компенсацію?

Роботодавець має облаштувати робоче місце для фахівця з інвалідністю впродовж 90 днів з моменту працевлаштування. Далі він подає заяву про надання відшкодування вартості витрат до центру зайнятості або через портал Дія та додає копії необхідних документів. Розгляд справи займає 10 робочих днів. У разі позитивного рішення, протягом 5 днів кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Погодьтеся, десь стільки ж займає офіційне працевлаштування.

Що можна купити?

Перелік допоміжних засобів досить великий. За інформацією Державної Служби зайнятості, частіше за все компенсацію брали для облаштування робочого місця спеціалізованими меблями та фурнітурою, поручнями, для придбання офісних крісел з регулятором висоти сидіння та положення спинки, комп”ютерів та ноутбуків із вбудованими пристроями захисту очей, телефонів, навушників тощо.

Програма має на меті зруйнувати стереотип про те, що для того, щоб облаштувати інклюзивне робоче місце потрібно багато зусиль і часу. У більшості випадків паперова робота займає усього кілька тижнів, а працівнику для роботи може бути достатньо придбати спеціальний стілець, прилаштувати додаткові ручки чи прибрати поріг.

 

Чому це важливо для країни?

Це питання стало особливо важливим після початку повномасштабного вторгнення, коли внаслідок військових дій збільшилася кількість людей з інвалідністю як серед військових, так і серед цивільних. І більшість з них до отримання поранення були на ринку праці і, вочевидь, мають бажання повернутися до роботи.

- Нині більшість фахівців з інвалідністю залишаються осторонь ринку праці, хоча можуть його підсилити, говорить Тетяна Бережна, заступниця Міністра економіки. - Зараз роботодавець бореться за кожного працівника, адже частина пішла служити, хтось вимушено переїхав закордон. Ще більшою потреба у робітниках буде під час відбудови країни. Наше завдання - змінити свідомість українських роботодавців та працівників з інвалідністю. Аби на співбесіді і робітник, і фахівець чітко знали про таку опцію від держави, а інвалідність ні в якому разі не ставала перешкодою для роботи.

А ще ця програма - інвестиція в загальну інклюзивність підприємств, додає Тетяна Бережна. Адже робітник з інвалідністю може змінити місце роботи, а створені умови - залишаться. Міністерство економіки розраховує, що через певний час, завдяки програмі компенсації, більшість українських підприємств будуть інклюзивними.

 

Чи вистачить коштів?

Цього року в бюджет закладені кошти на облаштування 10 тисяч робочих місць. З початку дії програми (*дані на 1.04.2024) компенсацію отримали 248 роботодавців за облаштування робочих місць для 267 працівників. З них 22 працівників з першою групою інвалідності на суму 16,2 млн грн. Зокрема, в 2024 році за цією програмою вже було профінансовано 12,5 млн грн.

 

Що можу зробити я?

Розкажіть цю інформацію своєму роботодавцеві. Якщо ж ви керуєте компанією чи здійснюєте найм робітників, розгляньте цю програму як спосіб підсилення свого штату. А ще зробіть репост цієї статті у ваших соцмережах, аби якомога більше українських фахівців з інвалідністю дізналися про таку можливість.

 




 ЧИ Є КОМПЛЕКСНИЙ ДОКУМЕНТ, ПРОГРАМА ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ?
Автор: Lubotin   Додано: 25 квітня 2024   Переглядів:29   Категорія - [Головна]
 

Чи є комплексний документ, програма щодо залучення громадян до процесів прийняття рішень? Яке бачення та сподівання держави щодо цього питання. Інформування про Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки та необхідністю ознайомитися з нею.

Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

 

Указом Президента України від 27 вересня 2021 року № 487/2021 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки.

 

Національна стратегія розвитку громадянського суспільства на 2021-2026 роки (далі — Стратегія) спрямована на визначення комплексу взаємопов'язаних стратегічних завдань діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства до 2026 року.

 

В основі діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства є повага до його автономії. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, уникаючи втручання у формування та діяльність інститутів громадянського суспільства, повинні створювати сприятливі умови для розвитку громадських ініціатив, використовувати прозорі механізми підтримки діяльності інститутів громадянського суспільства та впроваджувати інструменти громадської участі у прийнятті та реалізації владних рішень.

 

Діяльність держави в зазначеній сфері має ґрунтуватися на підході «жодних рішень для громадянського суспільства без громадянського суспільства» та співпраці органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства на всіх етапах: проведення аналізу стану реалізації державної політики у відповідній сфері та визначення тенденцій, виокремлення проблем, вироблення варіантів їх розв'язання, розроблення проєктів рішень, їх імплементації та моніторингу реалізації, оцінювання результативності.

 

В основу Стратегії покладено бачення ролі та значення громадянського суспільства та принципів його взаємодії з державою, що ґрунтується на міжнародних нормах та стандартах, закріплених, зокрема, у таких документах, як:

 

  • Конвенція про свободу асоціації та захист права на організацію № 87 1948 року;
  • Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року;
  • Конвенція Організації Об'єднаних Націй проти корупції;
  • Конвенція про права осіб з інвалідністю;
  • Рекомендація CM/REC(2007)14 Комітету Міністрів Ради Європи щодо правового статусу неурядових організацій в Європі 2007 року;
  • Конвенція Ради Європи про доступ до офіційних документів 2009 року;
  • Кодекс кращих практик участі громадськості у процесі прийняття рішень, ухвалений Конференцією міжнародних неурядових організацій Ради Європи 2009 року (переглянутий 2019 року);
  • Резолюції Ради Генеральної Асамблеї ООН з прав людини A/HRC/RES/24/21 «Простір громадянського суспільства: створення та підтримка в законодавстві та на практиці безпечного й сприятливого середовища» 2013 року, A/HRC/RES/27/31 «Простір громадянського суспільства» 2014 року та настанова ООН «Захист та підтримка громадського простору» 2020 року;

 

  • Спільні рекомендації Венеціанської комісії та Бюро демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ з питань свободи об'єднань 2014 року;
  • Резолюція Генеральної Асамблеї ООН A/RES/70/1 «Перетворення нашого світу: Порядок денний у сфері сталого розвитку до 2030 року» 2015 року;
  • Рекомендації щодо сприяння більш ефективній участі об'єднань громадян у процесах прийняття державних рішень від учасників Форуму громадянського суспільства для презентації на додатковій нараді ОБСЄ з питань людського виміру 2015 року;
  • Керівні принципи щодо громадської участі у процесі прийняття політичних рішень, прийняті Комітетом Міністрів Ради Європи 2017 року;
  • Рекомендація CM/Rec(2018)11 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо необхідності посилення захисту і сприяння простору для громадянського суспільства в Європі 2018 року;
  • Рекомендація CM/Rec(2018)4 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо участі громадян у місцевому публічному житті 2018 року.

 

Також Стратегія спрямована на забезпечення виконання зобов'язань щодо взаємодії органів державної влади з інститутами громадянського суспільства, визначених в Угоді про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, з іншої сторони.

 

Правові засади державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства закладені в Конституції України, законах України «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», «Про місцеве самоврядування в Україні», а також законах України, що визначають правовий статус та засади діяльності інститутів громадянського суспільства, а саме в законах України «Про громадські об'єднання», «Про благодійну діяльність та благодійні організації», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності», «Про свободу совісті та релігійні організації», «Про професійних творчих працівників та творчі спілки», «Про органи самоорганізації населення» та інших.

 

Окремі завдання, пов'язані з розвитком громадянського суспільства, відображені, зокрема, в Національній стратегії у сфері прав людини, затвердженій Указом Президента України 24 березня 2021 року № 119, Державній стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 року № 695, Концепції розвитку громадянської освіти в Україні, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 року № 710-р.

 

Національна стратегія розвитку громадянського суспільства на 2021-2026 роки (далі — Стратегія) спрямована на визначення комплексу взаємопов'язаних стратегічних завдань діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства до 2026 року.

 

Метою реалізації Стратегії є створення сприятливих умов для розвитку громадської ініціативи та самоорганізації, формування та діяльності інститутів громадянського суспільства, налагодження взаємодії між громадянами, згаданими інститутами та органами державної влади, органами місцевого самоврядування, зокрема для реалізації та захисту прав і свобод людини та громадянина, задоволення суспільних інтересів, забезпечення громадської участі у прийнятті та реалізації владних рішень.

 

Стратегія базується на таких 6 принципах:

 

самоврядності громадянського суспільства — органи державної влади, органи місцевого самоврядування поважають право громадян на самоорганізацію, утворення та участь у діяльності інститутів громадянського суспільства. Інститути громадянського суспільства вільні у визначенні своїх цілей, прийнятті рішень, провадженні діяльності, за винятком обмежень, установлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей;

 

рівності можливостей — органи державної влади, органи місцевого самоврядування створюють рівні можливості для реалізації громадянських прав незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак;

 

участі та інклюзивності — рішення, що стосуються питань реалізації Стратегії, приймаються відповідними органами за результатами вивчення інтересів та потреб громадян, територіальних громад, інститутів громадянського суспільства, зокрема через проведення публічних консультацій. При цьому створюються умови для рівноправної громадської участі, вживаються заходи для подолання перешкод для представлення інтересів тієї чи іншої суспільної групи;

 

партнерства — органи державної влади, органи місцевого самоврядування, інститути громадянського суспільства та бізнес використовують можливості співпраці для реалізації Стратегії, досягнення позитивних змін у суспільстві та створення публічного блага;

 

прозорості та підзвітності — інформація про реалізацію Стратегії є відкритою для громадськості та оприлюднюється на офіційних вебсайтах органів державної влади, органів місцевого самоврядування. Відповідна інформація дає можливість громадянам, інститутам громадянського суспільства, міжнародним організаціям, науковим установам, експертам брати участь у моніторингу та оцінці результатів реалізації Стратегії, надавати пропозиції щодо удосконалення відповідної роботи;

 

взаємної відповідальності всіх суб'єктів реалізації Стратегії — органи державної влади, органи місцевого самоврядування та інститути громадянського суспільства, що долучаються до реалізації Стратегії, у межах своїх повноважень, можливостей та ресурсів докладають необхідних зусиль для ефективного виконання завдань Стратегії.

 

 

У документі визначено 4 основних стратегічні напрямки, а саме:

  1. Забезпечення ефективних процедур громадської участі у формуванні та реалізації державної політики на національному та регіональному рівнях, вирішенні питань місцевого значення.
  2. Створення сприятливих умов для формування та інституційного розвитку інститутів громадянського суспільства.
  3. Стимулювання участі інститутів громадянського суспільства в соціально-економічному розвитку України.
  4. Створення сприятливих умов для міжсекторальної співпраці.

 

Втілення Стратегії сприятиме посиленню громадського сектору в Україні. Ознайомитися з документом можна за посиланням:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/487/2021#Text

 




 Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці.
Автор: Lubotin   Додано: 25 квітня 2024   Переглядів:32   Категорія - [Головна]
 

Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці.



Виробничий підрозділ «Люботинська дистанція колії» закликає провести з 20 по 28 квітня 2024 року Тиждень охорони праці на кожному підприємстві, в установі, організації, зокрема на об'єктах малого і середнього бізнесу.

Міжнародна організація праці (далі – МОП) – одна із найстаріших міжнародних міжурядових організацій. Своїми першочерговими завданнями МОП визначає: підтримку демократії і соціального діалогу, боротьбу з бідністю і безробіттям, заборону дитячої праці.

За рішенням МОП щороку 28 квітня всі цивілізовані країни відзначають Всесвітній день охорони праці. Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 щороку 28 квітня у Всесвітній день охорони праці в Україні також відзначається День охорони праці.

День охорони праці в Україні запроваджено з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб’єктів господарювання до питань охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням в Україні.

В умовах воєнного стану цей день набуває особливого значення. У той час, коли в Україні щоденно від обстрілів гинуть люди, неприпустимо допускати смертельні випадки на виробництві. Важливо підвищити увагу працівників і до питань безпеки й гігієни праці, постійно вдосконалювати систему управління охороною праці, щоб забезпечити безпеку на виробництві.

Щороку МОП визначає тему (девіз) Всесвітнього дня охорони праці. З урахуванням цієї теми на підприємствах розробляють та проводять заходи з нагоди Дня охорони праці. Для проведення Всесвітнього дня охорони праці у 2024 році Міжнародна організація праці (МОП) запропонувала девіз: «Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці».

Зміна погодних умов значно впливає на сферу праці, особливо на безпеку та здоров’я працівників. Приклади професійних ризиків, які посилюються зі зміною клімату, включають тепловий стрес, ультрафіолетове випромінювання, забруднення повітря, великі промислові аварії, екстремальні погодні явища, підвищений вплив хімічних речовин.

Україна вже відчуває на собі зміну клімату. За останнє двадцятиліття кожен рік в Україні був теплішим, ніж середньостатистичні показники за довготривалий період, і 2020 рік став найспекотнішим роком у Європі та в Україні, перевищивши на 2,8°C середній показник 1961-1990 рр. Відмічається чітка залежність між екстремальними спекотними та холодними температурами і смертністю.

В Україні погана якість і забруднення повітря справляють на здоров’я людей значний вплив. Смертність, пов’язана із забрудненням повітря, становить ~6% від загальної смертності (~27 000 смертельних випадків на рік), при цьому Україна посідає четверте місце в Європі за рейтингом смертності від усіх видів забруднення, серед яких переважає забруднення повітря. Очікується, що зміна клімату вплине на здоров’я людей безпосередньо через збільшення дрібних частинок і забруднювачів, а також опосередковано – через виробництво вторинних забруднювачів, включаючи озон, що може мати згубний вплив на врожайність сільськогосподарських культур.

Погана якість повітря в Україні пов’язана із забрудненням від виробництва електроенергії, старінням промислової інфраструктури та видобутком вугілля, а також димом від лісових пожеж, що підвищує рівень забруднення повітря в літній сезон пожеж, та пожеж від влучань снарядів при обстрілах.

Звертаємося до усіх працівників, роботодавців, майбутніх роботодавців та працівників та громадян про необхідність пам’ятати, що людське життя найвища соціальна цінність, і ніщо не може виправдати смерть людини.

Саме тому закликаємо активно залучитися до роботи і провести з 20 по 28 квітня 2024 року Тиждень охорони праці на кожному підприємстві, в установі, організації, зокрема на об'єктах малого і середнього бізнесу.

 

Виробничий підрозділ

«Люботинська дистанція колії»

 




 Північно-східний офіс Держаудитслужби інформує
Автор: Lubotin   Додано: 25 квітня 2024   Переглядів:25   Категорія - [Головна]
 

Північно-східний офіс Держаудитслужби інформує

Держаудитори Харківщини повідомляють про стан контролю у сфері закупівель за 1 квартал 2024 року

 

 

Державна аудиторська служба України та її територіальні підрозділи постійно здійснюють контроль за проведенням публічних закупівель. Заначений контроль відбувається у формі моніторингу та перевірки закупівель, що наразі відбуваються чи вже фактично проведені.

Північно-східним офісом Держаудитслужби за І квартал 2024 року проведено моніторинг 200 процедур публічних закупівель та 2 перевірки закупівель на загальну суму  понад 2 млрд гривень. У результаті 129 моніторингів встановлених порушень по закупівлях  на суму понад 1,3 млрд  гривень.

За результатами проведених моніторингів по 21 процедурах закупівель, аудиторами попереджено, незаконні витрати бюджетних коштів на загальну суму понад 271 млн гривень.

За результатом складених аудиторами висновків про результати моніторингу закупівель, розірвано 14 укладених договори на суму 187 млн  гривень та скасовано результати 7 закупівель на 83 млн гривень.

 За допущенні порушенняз аконодавства у сфері публічних закупівель, Північно-східним офісом Держаудитслужби до адміністративної відповідальності притягнуто 10 посадовців та накладено штрафів на загальну суму 36 тис. гривень.

Також за поданням Офісу до дисциплінарної відпові дальності притягнуто 9 осіб та звільнено з займаної посади 1 особу.

Контроль за закупівлями та освоєнням бюджетних коштів є дуже важливим. Він має запобігти не ефективному їх використанню через необґрунтовані рішенням і діїзамовників.

 

 Пресслужба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

 

Новина на сайтіОфісу: 

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/221

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 25 квітня 2024   Переглядів:26   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 26.04.2024 09:00:14 по 26.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гавенка б.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шевченка б.122А; б.124; б.132; б.3; б.3, кв.2; б.5; б.7; 

 




 Віднова:ua
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:30   Категорія - [Головна]
 

Віднова:ua

– національна програма залучення молоді до відновлення України



 
Програма залучення молоді до відновлення України ВІДНОВА:UA покликана надати молоді можливість зробити свій внесок у відбудову України. Не менш значущою ідеєю програми є знайомство молоді з Україною та однолітками з різних областей.

Заповни анкету та приготуйся до цікавих змін у своєму житті!
– відкрий для себе різні куточки України;
– відновлюй об’єкти, які в майбтньому стануть сучасними хабами для активної молоді;
– знайомся, навчайся, розвивайся;
– зроби волонтерство стилем свого життя.
Тривалість обміну – 5 днів
Програма ВІДНОВА:UA здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.

 




 "ZERO WASTE KHARKIV":
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:29   Категорія - [Головна]
 

"ZERO WASTE KHARKIV":

ЗАПРОШУЄМО НА НОВУ ОСВІТНЮ ЛОКАЦІЮ!

 



 

 

Минулого тижня організація "ZERO WASTE KHARKIV" встановила шість інформаційних стендів біля ставків та один великий інтерактивний стенд.

Організація провела ретельну роботу зі збору інформації про історію створення ставків, їх рослинний склад та дослідила альгофлору. Люботинська громада нараховує 24 ставки, які є важливими для екосистеми громади та виконують роль природних кондиціонерів.

Найактивніші мешканці отримають цікаву настільну гру "ЕКО-МЕМО"!

Гра розрахована на різний вік та допоможе навчити правильно розподіляти відходи за видами.

Для отримання подарунка достатньо:


 

"ZERO WASTE KHARKIV":

 


https://www.facebook.com/kharkivzerowaste
https://www.instagram.com/kharkiv_zero_waste/                                                                                 

 

За кращі 10 дописів чи історій з відгуком та відміткою сторінки Kharkiv Zero Waste у Facebook чи Instagram ми подаруємо ігри.

Стенди розташовано біля ставків «Перекошка», «Качечний», «Нова Чкалівка», «Старолюботинський», №1 та №6.

Великий інтерактивний стенд для дорослих та малих розміщено біля Люботинської міської центральної бібліотеки. Він є унікальним!

Він містить 5 блоків, 4 з яких обертаються та в інтерактивній формі інформують про унікальність природного біорізноманіття громади, життєві приклади правильних рішень поводження з відходами тощо.

Беріть з собою друзів та родину та приходьте, буде цікаво!

Реалізацію цієї ідеї підтримали Посольство Республіки Словенія в Україні та Міністерство закордонних та європейських справ Республіки Словенія.

 

Комунікаційний менеджер Kharkiv Zero Waste Аеліта Єрмоленко

 

 

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

 




 Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:22   Категорія - [Головна]
 

Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності,

яких залучено на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою продажу



   Конкурсною комісією з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі було проведено конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності, для проведення незалежної експертної оцінки земельної ділянки з метою продажу, а саме: земельна ділянка кадастровий номер 6311200000:26:033:0046 площею 0,1151 га категорії земель житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, розташованої: площа Театральна, 3, м. Люботин, Харківський район, Харківської обл.
    У встановлений строк для участі у конкурсі документи було надано 2 учасниками.
    Відповідно до результатів голосування конкурсної комісії  та згідно з протоколом засідання комісії переможцем визнано ТОВ «Центр сучасної оцінки «Актив».
 
Відділ земельних відносин виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області

 




 Інформація про проведену роботу за І квартал 2024 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Інформація
про проведену роботу за І квартал 2024 року
управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 


Завантажити документ: uszn-1-kvartal-2024-na-sayt.doc [138 Kb] (cкачувань: 2)




 Нормативно-правове регулювання залучення громадян. Міжнародні нормативно-правові акти.
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:37   Категорія - [Головна]
 

Нормативно-правове регулювання залучення громадян. Міжнародні нормативно-правові акти.



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Які нормативно-правові акти регулюють залучення громадян? Відповідно до Конституції України міжнародні договори, які ратифікувала Верховна Рада України, є невіддільною частиною українського законодавства.

 

Ознайомимося з основними з них:

  1. Міжнародний пакт ООН про громадянські і політичні права ратифікований 19 жовтня 1973.

Стаття 25 Пакту проголошує:

«Кожний громадянин повинен мати без будь-якої дискримінації, згаданої в статті 2, і без необґрунтованих обмежень право і можливість:

а) брати участь у веденні державних справ як безпосередньо, так і за посередництвом вільно обраних представників;

б) голосувати і бути обраним на справжніх періодичних виборах, які проводяться на основі загального і рівного виборчого права при таємному голосуванні і забезпечують свободу волевиявлення виборців;

в) допускатися в своїй країні на загальних умовах рівності до державної служби».

 

  1. Базовим актом, який визначає засади місцевого самоврядування, є Європейська хартія місцевого самоврядування, яку Верховна Рада України ратифікувала 15 липня 1997 року, створивши тим самим правові передумови для запровадження в Україні європейських принципів організації публічної влади.

 

Відповідно до статті 3 Європейської хартії:

1. Місцеве самоврядування означає право i спроможність органів місцевого самоврядування, в межах закону, здійснювати регулювання і управління суттєвою часткою державних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.

2. Це право здійснюється радами або зборами, члени яких вільно обираються таємним голосуванням на основі прямого, рівного, загального виборчого права і які можуть мати підзвітні їм виконавчі органи.

Друга частина цієї статті наголошує на можливості використання для вирішення місцевих проблем різних форм безпосередньої демократії.

 

  1. Конвенція про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля, яку було ратифіковано 6 липня 1999 року.

Тим самим Україна взяла на себе зобов’язання забезпечити на національному рівні участь громадськості у:

• прийнятті рішень щодо конкретних видів діяльності (стаття 6 Конвенції);

• питаннях розробки планів, програм і політичних документів, пов’язаних із навколишнім середовищем (стаття 7 Конвенції);

• підготовці нормативних актів виконавчої влади і/або загальнообов’язкових юридичних актів (стаття 8 Конвенції).

При цьому в Конвенції (частина 4 статті 6) наголошується, що «Кожна із Сторін забезпечує участь громадськості вже на ранньому етапі, коли відкриті всі можливості для розгляду різних варіантів, і коли участь громадськості може бути найбільш ефективною».