Деякі важливі питання надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
Автор: Svetlana   Додано: 9 вересня 2020   Переглядів:306   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Деякі важливі питання надання одноразової  натуральної допомоги «пакунок малюка»

 

    З 1 вересня 2020 року  постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» змінено механізм надання  «пакунку малюка» з одноразової допомоги на грошову компенсацію.

Для призначення грошової компенсації необхідно:

1) Отримати довідку в пологовому будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

2) Звернутись до АТ «КБ «ПриватБанк», з яким  укласти договір та відкрити рахунок зі спеціальним режимом використання коштів, отримати соціальну картку;

3) Не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини надати  до управління соціального захисту населення  за місцем проживання/перебування в паперовій або електронній формі  заяву.

 

До заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи:

1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України);

4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

9. До заяви в електронній формі отримувач додає фотокопії:

1) свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - фотокопію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (в разі здійснення опіки над дитиною);

4) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

5) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

6) довідки з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

Отримувач протягом року з дня зарахування коштів грошової компенсації на спеціальний рахунок в уповноваженому банку самостійно використовує призначену йому грошову компенсацію на придбання  дитячих товарів, в тому числі засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, дитячого одягу та взуття, дитячого харчування, дитячого посуду; дитячих іграшок, текстилю для дітей, у тому числі рушників, ковдр та товарів для породіллі.

Реєстр учасників пілотного проекту торгівлі розміщується на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики та АТ «КБ «ПриватБанк» .

 

Завантажити заяву:zayava-pakunok-malyuka.doc [40 Kb] (cкачувань: 4)

 

Управління соціального захисту населення

Люботинсько їміської ради




 Незадекларована праця не захищає від штрафу
Автор: Svetlana   Додано: 27 серпня 2020   Переглядів:165   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Незадекларована праця не захищає від штрафу

 

Досягнення повної і продуктивної зайнятості неможливо без викоренення таких явищ як неформальна економіка та незадекларована праця. Ці явища не тільки обмежують можливості держави проводити сучасну соціальну політику у сферах освіти, охорони здоров’я, розвитку професійних навичок, зайнятості, соціального захисту та пенсійного забезпечення, вони сприяють створенню і існуванню недобросовісної конкуренції щодо тих суб’єктів господарювання, які у повному обсязі забезпечують виконання зобов’язань щодо сплати податків, охорони праці і соціального забезпечення працівників. Проблеми неформальної економіки і незадекларованої праці є однією із потужніших перешкод для України у забезпеченні гідної праці і високих темпів зростання.

За останніми оприлюдненими даними на офіційному сайті Держстату (1 квартал 2020 року) 3404,1 тис. осіб в Україні були зайняті неформально, в тому числі у сільському господарстві – 1433,1 тис. осіб, у промисловості – 207,7 тис. осіб, у будівництві – 578,7 тис. осіб, у торгівлі – 578,7 тис. осіб, у транспортній сфері – 129,4 тис. осіб, у тимчасовому розміщуванні та організації харчування – 85,1 тис. осіб.

Криза COVID-19 вкотре оголила вразливість мільйонів, які заробляють засоби для існування неформально або у неформальній економіці, і служить нагадуванням про вирішальну необхідність зробити перехід від неформальної до формальної зайнятості пріоритетним напрямком національної політики.

Упродовж 2020 року до травня включно спостерігалась тенденція до зменшення кількості застрахованих осіб.

При цьому, чисельність найманих працівників у травні 2020 складала 9 833,8 тис. осіб, що на 511,4 тис. осіб менше ніж у травні 2019 року (95,1%), на 429,4 тис. осіб (95,8%) ніж у грудні 2019 року, а також на 39,8 тис. осіб (99,6 %) ніж у квітні 2020 року.

З червня 2020 року після пом’якшення карантинних заходів інспекторами праці за активної участі представників Державної податкової служби, Пенсійного фонду України, центрів зайнятості, органів місцевого самоврядування розпочата інформаційна кампанія з питань недопущення використання незадекларованої праці.

В рамках інформаційної кампанії безпосередніми візитами охоплено майже 155 тис. роботодавців. Розбіжність між фактичною чисельністю працівників і кількістю оформлених трудових договорів становить майже 100 тис. осіб.

За результатами проведеної інформаційної роботи кількість застрахованих осіб у червні зросла на 59 тис. осіб.

З 01.09.2020 заплановано проведення інспекційних заходів у роботодавців, які мають найвищий ризик застосування незадекларованої праці. Це суб’єкти, у яких обсяг наданих послуг (виконаних робіт) не відповідає фактичній чисельності найманих працівників, у яких відбулося зменшення кількості найманих працівників під час карантину та відсутня позитивна динаміка працевлаштування після пом’якшення карантинних заходів, а також ті, які приховують трудові відносини, підміняючи їх іншими видами цивільних або господарських відносин.

До 1 вересня 2020 року за участі представників Державної податкової служби, Пенсійного фонду, центрів зайнятості, органів місцевої влади та місцевого самоврядування, Національної поліції триває роз’яснювальна робота про заплановані інспекційні заходи.

Варто наголосити, що чинне законодавство передбачає кримінальну, адміністративну та фінансову відповідальність за порушення законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин із найманими працівниками:

Кримінальна відповідальність: штраф від 34 до 85 тис. грн, позбавлення права займати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п’яти років, виправні роботи на строк до двох років, арешт до 6 місяців.

Адміністративна відповідальність: штраф від 8,5 до 34 тис. грн.

Фінансова відповідальність: штраф від 47230 грн. до 141690 грн.

 

Коротке інформаційне повідомлення       

Ви власник бізнесу і наймаєте працівників без трудового договору? Будьте готові витрачати час і ресурси на навчання – досвідчені спеціалісти до вас не підуть або швидко знайдуть краще місце. Вам буде складніше отримати банківські кредити, інвестиції. А в разі перевірки інспекції праці на вас можуть накласти відчутний штраф.

Зрештою, через несплату податків й єдиного соціального внеску держава змушена підвищувати податки для бізнесу, щоб виплачувати пенсії, лікарняні, утримувати школи, лікарні, ремонтувати дороги тощо.

Пам’ятайте: Незадекларована праця не захищає від штрафу

Інспектор праці може прийти без попередження в будь-якій час.

Інспектор праці має показати службове посвідчення, а також за вимогою – копію направлення на проведення інспекційного відвідування.

Перевірка може проходити на місці або дистанційно.

Максимальний термін перевірки – до 10 днів.

Інспектор має вільний доступ до будь-яких виробничих, службових й адміністративних приміщень.

Інспектор може перевіряти будь-які документи щодо працівників, наодинці або у присутності свідків спілкуватися з керівником та працівниками.

Під час інспекційного відвідування дозволяється робити фото, відео або аудіо, залучати правоохоронні органи.

З 1 вересня посилюється контроль за оформленням трудових відносин із працівниками. Розмір штрафу за використання одного незадекларованого працівника може скласти 141 тис. грн. Тобто, замість сплати штрафу за 1 неоформленого працівника роботодавець може сплачувати єдиний соціальний внесок цілий рік за 11 працівників із розрахунку мінімальної заробітної плати або ж за 4 працівників із розрахунку середньої заробітної плати по Україні. Оформлюйте працівників і не звертайте уваги на заплановані перевірки!

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради       




 Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини
Автор: Svetlana   Додано: 26 серпня 2020   Переглядів:229   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини, який має, як економічні, так і соціальні, педагогічні, психологічні причини. Будь - яка особа може постраждати від торгівлі людьми, незалежно від віку, статі, освіти чи соціального статусу. Жінки та чоловіки стають жертвами сексуальної та трудової експлуатації. Дітей змушують красти, жебракувати, використовують для проституції, виготовлення порнографічної продукції, та навіть використовують з метою вилучення органів. Для злочинців – це величезні гроші, а для людини – страждання, зруйновані сім`ї, втрачене здоров`я і навіть життя. Метою торгівлі жінками може бути також насильницький шлюб, примусова праця, використання в домашньому господарстві і промисловому чи сільськогосподарському секторах, народження дитини примусово чи за замовленням, використання в сексуальному бізнесі. Чоловіків переважно використовують на будівництвах, у промисловості, сільському господарстві, дітей – у жебрацтві, осіб будь-якої статі і віку – для вилучення і трансплантації органів.     Держава пропонує повний спектр допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми. Людина, яка постраждала від торгівлі людьми, звернувшись до структурних підрозділів обласної державної адміністрації, має право на отримання відповідного соціального статусу, і це дає їй можливість отримати одноразову матеріальну допомогу, а також допомогу медичну, правову, соціальну. Ця допомога надається відповідно до оцінки потреб кожної конкретної людини.

              Телефони  «гарячої лінії»                                           527                                                           з питань міграції та протидії торгівлі людьми               ( з мобільного)

.                   Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН Люботинської МР




 Ґендерна рівність
Автор: Svetlana   Додано: 26 серпня 2020   Переглядів:191   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

 Ґендерна рівність  

     Питання дотримання ґендерної рівності особливо актуальне в контексті децентралізації. В ході реформи громади отримали більш широкі повноваження і вже самі визначають напрямки свого економічного та соціального розвитку, надають послуги, вивчають та реагують на потреби мешканців – жінок та чоловіків різних соціальних груп.                Розуміння ґендерних відмінностей і нерівності є частиною аналізу місцевого економічного розвитку. Під час проведення такого аналізу «жінок» і «чоловіків» розглядають не як одне ціле, а намагаються зрозуміти соціальні змінні: яка ситуація з молодими чоловіками, старшими жінками, молодими дівчатами з фізичними вадами, старшими чоловіками, які належать до національної меншини, тощо. Розуміння цих аспектів допомагає побудувати чіткішу та точнішу картину економічних змінних і перспектив. Місцеві органи влади можуть використовування інструменти ґендерного аналізу, такі як: аналіз доступності послуг для жінок та чоловіків, ґендерно-чутливе стратегічне планування, ґендерне бюджетування, які потребують використання даних розмежованих за ознакою статі. Це дає можливість враховувати відмінність у потребах жінок та чоловіків та краще їх задовольняти за допомогою реалізації місцевих програм. Крім того, питання дотримання принципу ґендерної рівності – це мета сама собою, зважаючи на міжнародні зобов’язання щодо забезпечення прав жінок і дівчат. Громада має бути зацікавлена в тому, щоб чоловіки та жінки були рівними партнерами в будь-яких ініціативах з економічного розвитку.

                                   Відділ з питань праці та занятості населення УСЗН Люботинської  МР




 Посилене партнерство для сталого розвитку – пілотний етап
Автор: Svetlana   Додано: 25 серпня 2020   Переглядів:235   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

    Міністерство розвитку громад та територій України виступає бенефіціаром проекту міжнародної технічної допомоги «Посилене партнерство для сталого розвитку – пілотний етап», що реалізується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні (далі – ПРООН) за підтримку Уряду Королівства Швеція через Шведське агентство з міжнародного розвитку та співробітництва (SIDA)

    В рамках реалізації зазначеного проєкту оголошено конкурс партнерських соціально-економічних проектів для протидії та зменшення впливу пандемії COVID – 19 на території України. До участі в конкурсі запрошуються неурядові та благодійні організації у партнерстві з бізнесом та/або владою, заявки яких направлені на пожвавлення та активізацію економічних ініціатив, що сприятимуть протидії та полегшенню наслідків пандемії корона вірусу в Україні.

    Детальна інформація про умови участі у конкурсі, критерії відбору проектів та відповідні аплікаційні форми розміщення на сайті проекту ПРООН за посиленням:

     https://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/projects/empowered- 

partnership-for-sustainable-development-program/partner-projects-contest.html

    Кінцевий термін подання заявок: 11 вересня 2020 року.

 

 

                                                                                 УСЗН Люботинської МР         




 Мінсоцполітики оптимізує процес призначення та надання соціальної допомоги
Автор: Svetlana   Додано: 28 липня 2020   Переглядів:431   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Мінсоцполітики оптимізує процес призначення та надання соціальної допомоги

 Міністерство соціальної політики розробило низку змін для забезпечення доступу до соціальної допомоги громадян та родин, що її потребують. Суттєві зміни торкнуться питань рівного доступу до державної допомоги, об’єктивності під час її призначення та спрощення оформлення необхідних документів.

Розроблена з цією метою постанова «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» передбачає проведення перерахунку розміру допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, яка виплачувалася в січні-червні 2020 року, та на дітей з інвалідністю, над якими встановлено опіку чи піклування.

Основні зміни передбачають: 

затвердити порядки призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги та житлових субсидій;

 

встановити стимулюючі механізми для виходу малозабезпеченої сім’ї із стану бідності, в складі якої є працездатні непрацюючі особи;

 

надати можливість звернення он-лайн за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

 

уніфікувати принципи надання допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

 

удосконалити механізм взаємодії державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для забезпечення сервісного підходу та принципу максимальної доступності адміністративних послуг соціального характеру для мешканців територіальних громад;

 

спростити порядок тимчасової державної допомоги на дітей;

 

визначити умови, за наявності яких поновлюється виплата допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях.

 Інформаційна довідка:

До 1 липня 2020 розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з усіма підвищеннями (10 % - 20 %) та надбавками (250 -500 грн) на дитину становив в середньому 115 % від розміру прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку.

З 1 липня 2020 року розмір такої допомоги становитиме 130 % від розміру прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку:

 для дітей віком до 6 років – 2 416,7 гривень;

 для дітей віком від 6 до 18 років – 3 013,4 гривень.

Скасовано норму, яка обмежувала максимальний розмір допомоги (75 % рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї).

З 1 липня 2020 року максимальний розмір державної соціальної допомоги не може перевищувати прожитковий мінімум для сім’ї.


Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

за інформацією Міністерства соціальної політики України:

http://www.msp.gov.ua/news/18889.html




 Питання виплати соціальної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомоги одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Автор: Svetlana   Додано: 28 липня 2020   Переглядів:407   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Питання виплати соціальної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомоги одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

 

Урядом встановлено проведення допомоги на дітей сиріт, над якими встановлено опіку чи піклування, яка виплачувалася в січні — червні 2020 р., проводиться з 1 січня 2020 р. у розмірі, що становить 2,5 розміру прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, на дітей з інвалідністю, над якими встановлено опіку чи піклування, — 3,5 розміру прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку;

з 1 липня 2020 р. призначення і виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям особам, у яких закінчився строк  таких виплат у березні — червні 2020 р., здійснюється лише після подання нової заяви з необхідними документами та декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги;

державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям та допомога на дітей одиноким матерям особам, які звернулися за її призначенням у липні — серпні 2020 р., призначається і виплачується починаючи з липня 2020 року.

            Також постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року №632 затверджено Порядок обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги та внесено зміни до порядку їх призначення.

 

                                       Управління соціального захисту населення      

             Люботинської міської ради




 Людина – не товар!
Автор: Svetlana   Додано: 28 липня 2020   Переглядів:235   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Людина – не товар!  

 30 липня - Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми.

Людина – не товар!

https://www.youtube.com/watch?v=gP_LdQPDYh4

https://www.youtube.com/watch?v=uOggllJJc_4

                                                                 Управління соціального захисту населення ЛМР




 Інформація про проведену роботу за І півріччя 2020 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 24 липня 2020   Переглядів:131   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Інформація

про проведену роботу за  І півріччя  2020 року

управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

 

 

І. В сфері соціального захисту.

  1. 1.   Надання соціальних допомог, компенсацій: 

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

за І півріччя 2020 року

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

41

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

60

3

Допомога одиноким матерям

190

4

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

15

5

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

74

6

Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

23

7

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд

12

8

Малозабезпеченій особі, що проживає з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

15

9

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

4

10

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

1

11

Державна соціальна допомога дітям померлого годувальника

5

12

Тимчасова державна допомога  непрацюючій особі, яка не набула права на пенсійну виплату

15

13

Допомога на дітей які виховуються в багатодітних сім’ях

17

14

Допомога на дітей фізичним особам підприємницької діяльності

52

15

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»

4

16

Допомога на поховання

1

 

Всього за  І півріччя  2020 року:

529

 

2. Надання житлових субсидій.

  1. Протягом І півріччя 2020 року було нараховано житлових субсидій у грошовій формі - 1826 сім’ям на суму 7708,86 тис. грн. Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року - 8399 в готівковій та безготівковій формі.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих субсидій у грошовй безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 1974 на суму 1984,78  тис. грн.

2. Протягом звітного періоду призначено субсидій готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу 61 сім’ї на суму 206,06 тис. грн.

2. З початку року проведено 15 засідань конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 70 звернень.

3. Відділом субсидій та адресних соціальних допомог проведено перерахунок по призначеним субсидіям в зв’язку з введенням нової послуги - розподілу природного газу, проведено перерахунки  субсидій в зв’язку зі зміною тарифу на газопостачання в січні  - 2058 сім’ям, лютому - 2069 сім’ям, березні - 2076 сім’ям, квітні - 2117 сім’ям, травні - 1539 сім’ям червні - 1694 сім’ям. Проведено автоматичне призначення житлових субсидій з травня 2020 року - 1632 сім’ям.

4. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

11

401 сім'я

ПрАТ «Харківенергозбут»

11

469 сімей

ЛВККУ

11

294 сім'ї

Люботинське КЖРЕП

7

52 сім'ї

ДФС України

20

7192 осіб

ПФ України

24

 3469 осіб

 

5. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог – 689 звернень.

6. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів – 665 звернень.

 

  1. 2.   Надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

1. Протягом звітного періоду прийнято документи та внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру громадян, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) від 38 осіб. Станом на 01.07.2020 р. перебуває на обліку в ЄДАРП – 5620 осіб.

За І півріччя 2020 року нараховано пільг на оплату житлово - комунальних послуг 1111  чол. на суму 2493,13 тис. грн.  Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року - 6323 в готівковій та безготівковій формі.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих пільг у грошовй безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 5589 на суму 2015,06  тис. грн.

Для виплати пільг у грошовій готівковій формі з заявами звернулося 156 чол.

2. На обліку в управлінні перебуває 162 багатодітні  сім’ї, в яких виховується 541 дитина.

3. Для забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації звернулося 36 осіб з інвалідністю, яким видано: 131 направлення на протезно-ортопедичні вироби (на 131 одиницю виробів); 19 направлень на технічні засоби реабілітації (на 19 одиниць виробів).

Внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) 150 направлень  на протезно-ортопедичні та технічні засоби реабілітації.

Отримано від медико-соціальних експертних комісій та лікувально-консультаційних комісій та занесені до ЦБІ  17  індивідуальних програм реабілітації.

4. Протягом звітного періоду прийняті документи від 1 особи (особа похилого віку) для надання одноразової матеріальної допомоги з Державного бюджету та підготовлені документи для виплати допомоги на 7 осіб на суму 5,733 тис. грн.

5. Видано санаторно-курортних путівок, які отримано від Міністерства соціальної політики України - 1 чол. особам з інвалідністю  загального захворювання - 5 чол., особам, які постраждали внаслідок ЧАЕС - 4 чол.

6. Видано пільгових посвідчень і талонів на проїзд - 73 шт., в т.ч.:

- ветеран праці - 27 чол.;

- особам з інвалідністю внаслідок  війни - 8 чол.;

- посвідчень батьків багатодітної сім’ї - 13 чол.;

- посвідчень дитини з багатодітної сім’ї - 20 чол.

- посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС  категорії І – 2 чол.

- посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС  категорії ІІІ - 1 чол.

- посвідчення дитини, яка потерпіла  від ЧАЕС категорія «Д» - 1 чол.

- посвідчення вдови ліквідатора ЧАЕС – 1 чол.

7. Підготовлено документів для  виплати компенсацій:

- на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів - 8 чол.;          

- на транспортне обслуговування автомобілів - 5 чол.

8. Підготовлено документів на виплату компенсації особам з інвалідністю внаслідок війни за невикористану санаторно-курортну путівку 2 чол.;

9. Прийнято 6 справ  для відшкодування витрат на поховання УБД та осіб з інвалідністю внаслідок війни  на суму 29,831 тис. грн.

10. Прийнято 2 справи  для відшкодування витрат на поховання постраждалих ЧАЄС на суму 3,0 тис. грн.

11. Протягом звітного періоду було прийнято заяв від 23 чол. пільгового контингенту на придбання твердого палива.      

12. В місті перебуває на обліку 134 особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, компенсаційні виплати яким здійснюються з Державного бюджету України.

Підготовлено документів для виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:

- компенсації на продукти харчування: дорослим -  80 чол.;

- допомоги на оздоровлення - 1 чол.;

- забезпечено безкоштовними ліками за пільговими рецептами лікарів 23 особи на суму – 30,654 тис. грн.

13. Рішенням Люботинської міської ради затверджено Програму соціального захисту населення м. Люботина, на реалізацію якої закладені кошти міського бюджету. У 2020 році, видатки на виконання Програми в частині надання матеріальної допомоги склали 310,00  тис. гривень.

Згідно з Програмою соціального захисту населення м. Люботина на 2020 рік протягом звітного періоду прийнято заяв та підготовлено документів для виплати допомоги:

- на поховання непрацюючим громадянам міста 19 чол. на  суму  19,0 тис. грн. ; 

- матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам міста, які звернулися з заявою до Люботинського міськвиконкому 108 чол. на суму 142,95 тис. грн.;

- до 34 річниці аварії на ЧАЄС - 72 чол. на суму - 28,8 тис. грн.;

- одноразової матеріальної допомоги на оплату за комунальні послуги сім’ям загиблих військовослужбовців у ДРА - 2 чол. на суму - 2,0 тис. грн.;

- надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, які брали безпосередню участь в АТО в районах її проведення - 5 чол. на суму 12,5 тис. грн.

- надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, ветеранам війни до дня Перемоги - 3 чол. на суму - 6,0  тис.грн..

14. Станом на 01.07.2020 р. на соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) людей похилого віку в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради перебуває 1743 чол.

15. Станом на 01.07.2020 року облікова кількість внутрішньо переміщених осіб - 436 осіб (303 сім’ї), видано довідок - 14 шт.

16. За звітний період направлено  на короткотерміновий відпочинок (путівка вихідного дня) - 1 сім’ю учасника АТО.  

17. Укладено два тристоронні договори на реабілітаційні заходи дитини з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу на суму 18232,55 тис. грн.

18. Протягом звітного періоду надано 2870 консультацій з питань надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

 

4. Робота із зверненнями громадян, ведення діловодства.

За 6 місяців 2020 року з письмовими зверненнями до управління звернулося 59 громадян.

Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації - 2.

Зокрема, через виконавчий комітет Люботинської міської ради надійшло - 8 звернень; через Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації - 19, в т.ч. 14 звернень на урядову «гарячу лінію»; кількість звернень на урядову «гарячу лінію», які були скеровані для розгляду та вирішення по суті і отримані через Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 29 шт.; отримано електронною поштою - 1. Повторних звернень - 0.

Всі звернення індивідуальні, колективних звернень та звернень від народних депутатів не було.

Із письмових звернень, що надійшли до управління: 10 - щодо призначення житлової субсидії, 9 - щодо призначення соціальних допомог, 29 -  щодо надання пільг та забезпечення засобами реабілітації, 1 - з питань пенсійного законодавства -1, інші - 11.

В розрізі категорій громадян серед загальної  кількості письмових звернень: від пенсіонерів та осіб з інвалідністю - 33, одинока мати - 6, та від інших категорій - 20.

На особистому прийомі керівниками управління протягом звітного періоду було прийнято 39 осіб. Громадянам надані роз’яснення та рекомендації стосовно вирішення питань, що належать до компетенції управління.

В управлінні облаштовані інформаційні куточки для ознайомлення громадян з переліком документів, які необхідні  для призначення  допомог, субсидій, пільг тощо.

Проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань соціального захисту населення. Надаються роз’яснення щодо змін в законодавстві, які стосуються соціального захисту. Протягом звітного періоду на офіційному сайті міста Люботин розміщено 25 статей.

Централізовано зареєстровано документів: вхідних - 939 шт., вихідних - 1619 шт.

 

ІІ.  В сфері трудових відносин та соціального партнерства      

  1. 1.   З початку поточного року проведено двомісячник з укладання колективних договорів підприємствами, установами та організаціями міста. Проведено повідомну реєстрацію 7 колективних договорів та зареєстровано 4 доповнення до них. Всього діючих колективних договорів - 92, що становить 94,8% від чисельності всіх діючих підприємств, установ та організацій, які мають статус юридичної особи. Колективно-договірним регулюванням охоплено 98,8% працюючих.
  2. 2.   Підведені підсумки виконання заходів Регіональної угоди на 2019-2020 роки та Генеральної угоди за  2019 рік (продовжено термін дії угод до укладання  нових). 

 

ІІІ.  В сфері оплати праці

1. З початку року проведено 26 моніторингів: з питань дотримання правил, норм та стандартів з  оплати праці, рівня оплати праці, мобілізації, виконання колдоговорів за 2020 рік, охорони праці, на підприємствах, що входять до компетенції відділу з питань праці та зайнятості населення.

2. Протягом року проведено обстеження щодо заробітної плати в бюджетній сфері оплата праці проводиться з дотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень, середня заробітна плата у бюджетній сфері протягом першого півріччя  в середньому виросла на 1166 грн. або на 15,1% в порівнянні з 2019 роком.

3. Проводиться щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати на  підприємствах, розташованих на території Люботинської міської ради.

За даними Головного управління статистики в Харківській   області станом на 01.07.2020 заборгованість із виплати заробітної плати має приватне  підприємство ПАТ «Люботинський завод «Продтовари» в сумі 1630,9 тис. грн. Листом  від 16.06.2020р. №160601 підприємство ПАТ «Люботинський завод «Продтовари», повідомило про погашення заборгованості в сумі  0,5 млн. грн. 

4. Проводиться щотижневий моніторинг щодо своєчасної виплати заробітної плати  працівникам закладів та установ бюджетної сфери (18 установ).

5.  Згідно рішення №136 від 12.06.2018 року виконавчого комітету Люботинської міської ради створена тимчасова комісія щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат. З початку 2020 року проведено 2 засідання тимчасової комісії, на яких зобов’язано керівників підприємств не допускати застосування необґрунтованої зайнятості на підприємствах, розробити заходи щодо можливості підвищення рівня заробітної плати (на засіданнях заслухано 9 керівників).

6. Проводиться щомісячний моніторинг щодо подальшого підвищення рівня оплати праці працівникам міста, яким охоплено 22 підприємства, установ та організацій.

7. Проводиться  робота  щодо  виконання  заходів по підвищенню рівня оплати праці працівників, що одержують заробітну плату на рівні, або нижчу прожиткового мінімуму, направлено 9  листів до керівників підприємств.

8. З метою проведення моніторингу з питань соціального захисту працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, щомісячно проводиться робота з інформування підприємств, установ та організацій міста щодо змін в законодавстві.  З початку року моніторингом охоплено 5 підприємств.

 

ІV.  В сфері зайнятості населення

1. Проведено аналіз розділу «Забезпечення продуктивної зайнятості та соціальних гарантій у сфері зайнятості» 7 колективних договорів підприємств, установ, організацій міста та 4 доповнення до них.

2. Проводиться робота з виконання Програми зайнятості населення Харківської області на період до 2020 року,  реалізуються заходи щодо її виконання.

3. Спеціалістами УСЗН Люботинської МР постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, з початку року охоплено 108 роботодавців щодо переваг легальної зайнятості, надано 4 статті на сайт міста.

Рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради  від 12.06.2018 року №135 затверджено Положення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та Рішенням від 11.12.2018 року № 282 переглянуто персональний склад робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. З початку року організовано та проведено 2 засідання робочої групи, в яких прийняли участь 12 роботодавців; 2 семінари за участю 20 ФОП.  

4.  З місцевого бюджету в 2020 році виділено кошти на фінансування громадських робіт в сумі - 120 тис. грн. За І півріччя 2020 року виділено кошти на фінансування громадських робіт в сумі - 17,532 тис. грн. 

Правлінням фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття затверджено кошторис видатків на організацію громадських робіт на І - ІІ квартал 2020 року в сумі 39200 грн. Витрачено 11,597 тис. грн.

На даних роботах взяли участь 34 безробітні  особи, в тому числі 29 осіб працювали за кошти роботодавців.

5.  За 6 місяців 2020 року зафіксовано 14 випадків домашнього насильства, 1 випадок насильства над дитиною. З метою поширення інформації з питань сім’ї, гендерної рівності, запобіганню домашньому насильству  та протидії торгівлі людьми на офіційному сайті міста Люботина розміщено 2 статті. 

6.  З метою проведення моніторингу з питань соціального захисту працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом, дотримання роботодавцями соціальних гарантій  учасників АТО було охоплено моніторингом 6 підприємств.

7. Проводиться робота щодо можливості проходження професійного навчання демобілізованих учасників АТО, охоплено відповідною роботою 48 осіб

На сайті міста розміщена стаття щодо професійного навчання учасників АТО та постраждалих учасників Революції гідності.

 
V. В сфері охорони праці

1. Для координації зусиль по створенню належних, безпечних умов праці на підприємствах, установах та організаціях міста, співпраці з територіальними органами міністерств і відомств, організаціями роботодавців, профспілок в місті рішенням LXХVI сесії Люботинської міської ради  VІІ скликання  від 26.11.2019 р. № 499  внесено заходи до Програми соціального захисту населення м. Люботина на 2020 рік щодо підвищення рівня соціальної захищеності працюючих, перш за все зайнятих у роботах зі шкідливими умовами праці.                                                                    

З початку року проведено 1 семінар - нарада, на якому розглядалися найбільш актуальні питання з охорони та умов праці.

2. Проаналізовані розділи з питань  «Охорона  праці» 7 колективних договорів та 4 доповнення до них. Підготовлено методичні матеріли щодо удосконалення даних розділів.

3. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою створення безпечних            та нешкідливих умов праці, здійснюються постійні обстеження стану додержання законодавства праці загалом, у тому числі жінок та молоді на підприємствах різної форми власності.  Проведено 4 моніторинги з питань дотримання правил, норм та стандартів  з охорони праці на підприємствах, організаціях та установах міста, надано 8 рекомендацій з терміном усунення недоліків, з яких 6 усунено.      

4. Проводиться аналіз заходів профілактики травматизму виробничого та невиробничого  характеру. З початку року зафіксовано 2 випадки виробничого травматизму; невиробничого травматизму - 184 випадки, із яких 8 - нещасні випадки з дітьми віком до 14 років. Важливе питання для профілактики професійних захворювань - проходження попередніх та періодичних медичних оглядів працівниками підприємств та організацій. Це питання перебуває на контролі керівників підприємств.

5. На постійному контролі знаходиться питання якісного та своєчасного проведення атестації робочих місць на підприємствах зі шкідливими умовами праці. Станом на звітну дату атестовано 210 робочих місць із шкідливими умовами, які підлягають атестації, На даний час атестовано 189 робочих місць. По 21 робочому місцю атестація перенесена в зв’язку з встановленням карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

6. Спеціалістами управління проводиться моніторинг щодо облаштування пандусами будівель та споруд в місті. Із 6 будівель соціальної сфери доступні повністю - 5 та частково - 1 будівля. 

 

VІ.  Нагляд за призначенням та виплатою пенсій,

житлових субсидій та адресних соціальних допомог.

1.  Протягом 6 місяців 2020 року головним державним соціальним інспектором управління було проведено   94   обстеження матеріально-побутових умов заявників, в т.ч.:

-   31 шт. - з метою підтвердження права заявників на призначення субсидії;

-   4 шт. -  для визначення права на надання матеріальної допомоги;

-   5 шт. - умов проживання дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;

           - 8 шт. - з метою підтвердження права заявників на призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям;

-  46 шт. - підтвердження фактичного місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

2. Зроблено 4 запити до Державної прикордонної служби на 4 осіб.

3. Перевірено 933 справи на достовірність інформації, наданої заявниками. Випадків виявлення  неповної  або недостовірної інформації, наданої громадянами для призначення всіх видів допомог - 24 справи.

4. Перевірено: по базі нерухомого майна -  505 осіб;

                         по базі Головного сервісного центру МВС – 79 осіб.

5.  Протягом звітного періоду повернено до бюджету:

субсидій  -  12642  грн.,  соціальних допомог -  14126 грн.

6.  При призначенні та перерахунку пенсій було перевірено 202 пенсійних справи, серед них  43  - нових призначень, 159  - перерахунків.

7. При виплаті пенсій перевірено  особових рахунків:

- за разовими дорученнями 39 особових рахунка на загальну суму  209395,15 грн.;

-  за талонами невиплати 111 особових рахунка на суму 350449,10 грн.;

- за супровідними реєстрами на поховання 170 особових рахунка на суму 1118977,20  грн.;

8. В ході перевірки порушень при призначенні пенсії не виявлено.

 
VІІ.  Відділ бухгалтерського обліку та сектор соціальних виплат.

Управлінням соціального захисту населення протягом 2020  року відкрито 23 реєстраційних та спеціальних реєстраційних рахунків. Складено кошториси, плани асигнувань та штатний розпис, бюджетні запити, паспорти бюджетних програм.    

За звітний період підготовлено 795 платіжних доручень на суму 25991,8 тис. грн.

У звітному періоді сформовано відомостей та виплачено на суму (з урахуванням поштового збору):

 

№ з/

п

 

Вид допомоги, компенсації

Кількість

користувачів

на 01.07.2020р.

Сума

тис. грн.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

40

81,2

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

505

3708,0

3

Допомога одиноким матерям

187

2802,2

4

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

27

963,1

5

Допомога  при  усиновленні  дитини

-

-

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

58

1043,3

7

Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з

238

2764,2

8

Допомога дітям - сиротам, та дітям, позбавленим батьківського

3

338,4

9

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

3

12,6

10

Допомога малозабезпеченій особі, що проживає з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

17

210,8

11

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд; державна соціальна допомога дітям померлого годувальника

98

1014,7

12

Компенсації на догляд за інвалідом І групи та особам, яким виповнилось 80 років

8

1,6

13

Тимчасова державна допомога  непрацюючій особі, яка не набула права на пенсійну виплату

15

143,5

14

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»

2

23,0

15

Допомога на дітей ФОП

42

226,0

16

Допомога на дітей які виховуються у багатодітних сім’ях

100

1319,2

17

Виплата субсидій населенню за житлово-комунальні послуги готівкою

6129

6005,0

18

Субсидії готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу

60

202,1

19

Виплата пільг отрим за житлово-комунальні послуги  готівкою

578

445,8

20

Пільги готівкою на скрапленого газу перераховано громадянам

18

33,6

21

Однор мат допомога особам з інвалідністю та пенсіонерам

7

5,7

22

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

2

42,0

23

Виплачено щорічної грошової допомоги ветеранам війни до 5 Травня

436

584,8

24

Компенсація особам з інвалідністю внаслідок війни та особам з інвалідністю за  невикористані санаторно – курортні путівки          

-

-

25

Придбання санаторно-курортних путівок учасникам  АТО

-

-

26

Придбання санаторно-курортних путівок особам з інвалідністю

-

-

27

Компенсації  на продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

79

139,3

28

Допомога на оздоровлення учасникам ЧАЄС

2

0,3

29

Оплата додаткової відпустки учасникам ЧАЕС та стипендії

2

10,6

30

Оплата санаторно-курортних путівок на оздор учасників ЧАЕС

-

-

31

Грош комп замість путівки гром віднесеним до кат 1 уч ЧАЕС

10

5,7

32

Реабіл дітей з інв. внаслідок дитячого церебрального паралічу

-

-

33

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

8

42,9

34

Одноразова грошова допомога постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України

-

-

35

Заходи з соціальної та професійної адаптації постраждалих учасників Революції Гідності та учасників АТО

-

-

36

Заходи із психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності та учасників АТО

-

-

37

Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації

8

384,6

                                                        Всього за рахунок Державного бюджету:  22554,2 тис. грн.                                           

38

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок інвалідів загального захворювання, інвалідів з дитинства та ветеранів війни

--

-

39

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників аварії на ЧАЕС 1 категорії

-

-

40

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників аварії на ЧАЕС 2 категорії та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи дітей

-

-

41

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників АТО та членів їх сімей

-

-

42

Забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавленого батьківського піклування, осіб з їх числа

-

-

Всього за рахунок субвенції з обласного бюджету місцевому бюджету:    0,00 тис. грн.

43

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

23

35,6

44

Компенсація втрат доходів підприємства від перевезення пільгового контингенту автомобільним транспортом

1

195,0

45

Компенсація втрат доходів підприємства від перевезення пільгового контингенту залізничним транспортом

1

1,5

46

Оплата послуг зв’язку пільгового контингенту

2

32,7

47

Допомога на поховання непрацюючим громадян міста

16

16,1

48

Одноразова матеріальна допомога малозабезпеченим громадянам міста

174

159,4

49

Одноразова адресна грошова допомога учасникам бойових дій в антитерористичній операції

3

7,5

50

Одноразова матеріальна допомога сім’ям загиблих учасників бойових дій в АТО

 

-

-

51

Адресна грошова допомога головам квартальних комітетів

-

-

 

                                                                             Всього з місцевого бюджету: 447,8 тис. грн.

52

Компенсація особам з інвалідністю на бензин, технічне, та транспортне обслуговування

13

2,6

53

Щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

80

746,4

Всього з обласного бюджету: 749,0 тис. грн.

 

Всього з різних видів бюджетів: 23751,0 тис. грн.

 

Відкрито нових особових рахунків отримувачів допомог та компенсацій - 166 шт.

Видано 653 довідок про доходи громадян, 27 довідок-атестатів. Надано консультацій з питань виплати різних видів допомог - 1780 чол.

Щомісячно надаються оперативні дані та заявки до УДКСУ, міського фінансового управління та Департаменту СЗН.

Складаються звіти до управління державної казначейської служби, фінансового управління, Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації,  відділу статистики, відділу моніторингу та державній фіскальній службі.

Ведеться синтетичний і аналітичний облік по бухгалтерським рахункам в установлені терміни.

 

 




 Економічне насильство в сім’ї: як його розпізнати і подолати?
Автор: Svetlana   Додано: 26 червня 2020   Переглядів:187   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

     Домашнє насильство зазвичай асоціюється виключно із застосуванням фізичної сили. Але насправді набагато частіше люди стають жертвами економічного або морального насильства в сім’ї.  Економічне насильство над іншими членами сім’ї здійснюють люди, які концентрують в своїх руках всі доходи сім’ї: свою зарплату, зарплату другого з подружжя, пенсії батьків та інші види доходів. При цьому тільки від них залежить, скільки з «загальної скарбнички» отримає кожен з членів сім’ї.  Часто такий вид насильства притаманний людям, які є єдиними «годувальниками» в сім’ї. Вони вважають, що розподіл грошей, визначення пріоритетних витрат, фінансові покарання або заохочення – це їх прерогатива по праву.  

Що вважати насильством?   Будь-які обмеження щодо фінансового ознакою: «тобі не належить, тому що ти не заробляєш (мало заробляєш)»;  відбирання грошей або обмеження доступу до них: «всі гроші повинні бути в одних руках»;  покарання грошима: «не отримаєш, бо ти недостатньо робиш по дому»;  позбавлення права заробляти: «сиди вдома, вари борщі»;  вимога звітувати за витрачене (приносити квитанції і чеки, вести докладну письмову звітність); привласнення цільових соціальних виплат (допомога по безробіттю, допомога на дитину, пенсія по інвалідності та інше)

Треба сказати про свою претензію безпосередньо тирану, іншим членам сім’ї та своїм близьким. Запропонувати свій варіант ведення бюджету та розподілу коштів сім’ї, звернутися до психолога, зрозуміти що ви заслуговуєте більшого, піднятися в своїх очах. Можливо, настав час піти від того, хто не цінує вас, не дозволяє розвиватися і ставить в залежне становище? Не думайте, що ви самі і у вас нічого не вийде, – зверніться за допомогою до близьких, рідних, волонтерів, соціальних служб, в кризові центри або центри підтримки (жінок, молоді, матерів з дітьми).

    Ви можете зателефонувати на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього         

                        насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації за номером:        

                                   0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 (з мобільного)

             ( безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів)

           Тому  не зволікайте, робіть впевнені кроки до позитивних змін. Щасливе майбутнє

                                         вашої родини знаходиться у ваших руках.

 

                                Відділ з питань праці та зайнятості населення  УСЗН Люботинської МР