ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади” (Скрипник Ю.Ю.)
Автор: Chekardina   Додано: 23 серпня 2016   Переглядів:651   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо  Скрипника Юрія Юрійовича, який працює на посаді головного спеціаліста з програмного забезпечення.

За результатами проведеної перевірки встановлено, що до Скрипника   Юрія Юрійовича не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

 




 РДА щодо 24 серпня
Автор: Chekardina   Додано: 18 серпня 2016   Переглядів:588   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2016 р. УСЗН 21173058

 

Завантажити: 1-1.pdf [1.12 Mb] (cкачувань: 16)




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 10 серпня 2016   Переглядів:754   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 




 Якщо ви отримали травму на виробництві
Автор: Svetlana   Додано: 4 серпня 2016   Переглядів:1149   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  За одну мить здоровий і повний сил працівник може стати інвалідом. Адже від нещасного випадку на виробництві ніхто не застрахований. Ризику на робочому місці піддаються люди не лише таких небезпечних професій, як шахтарі та будівельники, а й банальних. Навіть офісні працівники можуть, послизнувшись, невдало впасти і отримати важку травму.

Як поводитися у разі виробничої травми, щоб не втратити гарантовані законом виплати?

Повідомити адміністрацію підприємства

  Якщо травма отримана на роботі, то, перш за все, потерпілий повинен негайно повідомити про це адміністрацію підприємства. Для цього він має написати пояснювальну записку, і щодо цього випадку складуть відповідний акт.

   Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві спільно з роботодавцем впродовж 3-х днів із моменту одержання повідомлення створюють комісію з розслідування нещасного випадку. На підставі її висновків складають акт, в якому вказують: пов’язаний цей нещасний випадок із виробничою діяльністю чи ні.

Зафіксувати – у медичній установі

  Саме тут потерпілий фіксує факт нещасного випадку на виробництві. Медики про встановлений діагноз повідомляють Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та підприємство-роботодавця потерпілого.Безпосередньо до Фонду передають лист із медичної установи, згідно з яким робітнику виплачують лікарняний. Його розмір залежить від страхового стажу та встановленого діагнозу.Перші 5 днів лікарняного робітнику оплачує підприємство, всі наступні – Фонд. Хоча, фіксувати та робити копії у лікарні треба з усього: і з чеків, і з рецептів, і з направлень. Тільки це допоможе потім відшкодувати витрачені кошти.

Травма – виробнича чи побутова?

  На сьогодні виробничою травмою вважається тільки та, яку робітник отримав винятково в результаті виробничої діяльності. Наприклад, якщо співробітник фірми чи організації в робочий час мив вікно, стоячи на столі, впав з нього і зламав ногу, то формально така травма вважається побутовою.Раніше, ще за часів Радянського Союзу, виробничою вважалася будь-яка травма, отримана на території підприємства або в робочий час. Сьогодні ж такий факт розслідує і доводить спеціальна комісія. І хоч ушкодження людина отримала на території підприємства, але з виробничою діяльністю це ніяк не пов’язано. Згідно з нормами робітник має пройти інструктаж з техніки безпеки перед тим, як приступити до виконання своїх обов’язків. Більше того, миття вікон, наприклад, взагалі може не входити до компетенції постраждалого працівника. Тому це означає, що Фонд лікування робітникові відшкодовувати нічого не буде.

           Оскільки для підприємства випадки виробничого травматизму супроводжуються додатковими витратами та перевірками з боку контрольних органів – часто такі випадки замовчують або записують як побутові. Працівники ж найчастіше займають пасивну позицію, не знаючи ні своїх прав, ні умов праці, які повинен забезпечувати роботодавець. Тому, якщо працівник правильно оформив випадок виробничого травматизму, він матиме право на компенсацію та лікування за рахунок Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві. У випадку виникнення інвалідності у зв’язку із завданою травмою на виробництві пенсія також частково виплачуватиметься за рахунок вищезазначеного Фонду, а її розмір буде значно вищий, ніж на загальних підставах.

За відшкодуванням моральної шкоди – до адвоката.

 Дуже часто роботодавець намагається «зам’яти» випадок отримання травми і вмовляє потерпілого не скаржитися до жодних інстанцій. На словах можуть обіцяти оплату лікування, а на ділі – звільнити за станом здоров’я.

 Щоб не потрапити в подібну ситуацію, не варто йти на поводі у роботодавця. Проведення розслідування дасть шанс отримати відповідні виплати і зробити роботодавця відповідальним за завдання шкоди здоров’ю. Відшкодування ж моральної шкоди можливе лише в судовому порядку.

Прокуратура – незалежний експерт з об’єктивності

 Представники прокуратури виїжджають чи не на кожний випадок виробничої травми або нещасний випадок на підприємствах. Більше того – вони працюють окремо від комісій які теж розслідують нещасні випадки. Практика свідчить, що такі перевірки сприяють об’єктивному веденню справи.

                                                                                             Управління соціального захисту населення

                                                                                         Відділ з питань праці та зайнятості населення 




 Легалізація зайнятості населення та заробітної плати – головне питання сьогодення
Автор: Svetlana   Додано: 4 серпня 2016   Переглядів:609   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Основа соціальної захищеності працівника – офіційне укладання трудових відносин, виплата належної працівникові суми заробітної плати відповідно до чинного законодавства. Адже, заробітна плата – одна з головних економічних категорій, яка поєднує  інтереси працівників, підприємців та держави і, безпосередньо впливає на рівень життя населення.  Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів.

     Через несплату єдиного соціального внеску і податків  наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії по старості, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством, адже пенсію буде призначено тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.Якщо  сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачені внески, менша за мінімальний рівень, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно заробітній платі.
     Слід зазначити, що з 1 січня 2016 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 р.        № 909-VIII , яким значно знижено податкове навантаження на фонд оплати праці за рахунок зменшення розміру єдиного соціального внеску (ЄСВ).
      У 2016 році ставку єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, яку сплачує роботодавець, знижено до 22%. А середній розмір ЄСВ у 2015 році складав 38,79%. Крім того, скасовано утримання єдиного внеску із заробітної плати працівників.
      Маємо надію, що зазначені зміни в законодавстві сприятимуть процесам детінізації зайнятості населення та легалізації заробітної плати найманих працівників. Також, кожен працівник повинен бути зацікавлений, щоб працювати легально, адже від страхового стажу залежить його майбутня пенсія. Зменшення ставки ЄСВ з 2016 року жодним чином не впливає на механізм обчислення та розмір пенсії. Кошти з врахуванням понижуючої ставки єдиного внеску на виплату пенсій закладено у держбюджеті на поточний рік.

                                                             Управління соціального захисту населення

                                                            Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Cтворення нових робочих місць
Автор: Svetlana   Додано: 4 серпня 2016   Переглядів:702   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 З введенням чинного Закону України «Про зайнятість населення» забезпечується реалізація соціальних реформ, спрямованих на забезпечення повної, продуктивної, вільно обраної зайнятості населення та гарантій громадян на працю й  соціальний захист від безробіття. Йдеться про стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць та працевлаштування на них безробітних, які зареєстровані у службі зайнятості. Порядок компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та перелік пріоритетних видів економічної діяльності для створення нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва визначає механізм виплати відповідної компенсації у разі працевлаштування зареєстрованих безробітних на нові робочі місця. Також цим Порядком визначено більше 180 пріоритетних видів економічної діяльності у сільському господарстві, переробній промисловості, будівництві, оптовій та роздрібній торгівлі, транспорті тощо, при створенні нових робочих місць, в яких  суб’єктам малого підприємництва надається компенсація витрат єдиного внеску. Компенсація – це відшкодування роботодавцю фактичних витрат нарахованого єдиного внеску відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, сплаченого за працевлаштованого за направленням центру зайнятості зареєстрованого безробітного на нове робоче місце. Компенсація здійснюється у розмірі єдиного внеску за місяць, за який такий внесок сплачений. Компенсація фактичних витрат на сплату єдиного внеску виплачується протягом одного року з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного.

  Відповідно до пункту 12 статті 1 Закону України «Про зайнятість населення» нове робоче місце – це робоче місце, яке створене у зв’язку із створенням нового суб’єкта господарювання (крім того, що створений шляхом припинення), або збільшенням штатної чисельності працівників за умови відсутності скорочення (зменшення) середньомісячної чисельності за попередні 12 місяців, а також створене шляхом модернізації, або зміни технології виробництва, що потребує нових знань, навичок та вмінь працівника.

    До умов, за яких працедавець може отримати  компенсацію єдиного соціального внеску відносяться:

  Відповідно до статті 26 Закону України «Про зайнятість населення» право на компенсацію має роботодавець, який працевлаштовує на нове робоче місце строком не менше, ніж на два роки за направленням територіального органу зареєстрованих безробітних, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню відповідно до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення».

    Право на відповідну компенсацію мають також роботодавці, які відносяться до суб’єктів малого підприємництва (стаття 55 Господарського кодексу України) та  працевлаштовують за направленням центру зайнятості зареєстрованих безробітних на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності строком не менше, ніж на два роки.

    Компенсація не виплачується у разі, коли роботодавець: має заборгованість зі сплати єдиного внеску та/або страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування; визнаний у встановленому порядку банкрутом або стосовно нього порушено справу про банкрутство.

    Для отримання компенсації роботодавець, який працевлаштував зареєстрованого безробітного на нове робоче місце, подає до центру зайнятості  протягом двох місяців з дня працевлаштування особи заяву довільної форми, до якої додає довідку затвердженої форми, в якій, зокрема, зазначаються: дані про працевлаштування зареєстрованого безробітного, новостворене робоче місце, відношення до пріоритетного виду економічної діяльності та суб’єктів малого підприємництва тощо.

     У разі звільнення працівника, за якого виплачувалася компенсація, з ініціативи роботодавця або за згодою сторін до закінчення дворічного строку з дня працевлаштування сума виплачених коштів повертається в повному обсязі, або на його робоче місце за направленням центру зайнятості працевлаштовується інший зареєстрований безробітний. В цьому випадку тривалість виплати компенсації та строк працевлаштування обчислюються сумарно. Відповідно до діючого порядку про звільнення працівника, роботодавець повинен поінформувати центр зайнятості протягом п’яти робочих днів з дня його звільнення.

        Відповідно до діючого порядку, відповідальність за достовірність даних, що стосуються підтвердження факту створення нових робочих місць та працевлаштування на них відповідних осіб, які є підставою для виплати компенсації несе роботодавець.

        Шановні роботодавці!

Якщо Ваше підприємство розвивається та створює нові робочі місця, Ви можете отримати компенсацію фактичних витрат в розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за кожну працевлаштовану особу, співпрацюючи з Державною службою зайнятості з питання укомплектування нових робочих місць.

                                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення

                                                                    Управління соціального захисту населення




 Звіт про проведену роботу за І півріччя 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 13 липня 2016   Переглядів:609   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за І півріччя 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

І. В сфері соціального захисту.

1. Надання соціальних допомог, компенсацій:

№з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

 у 2016 р.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

74

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

118

3

Допомога при усиновленні дитини

2

4

Допомога одиноким матерям

298

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

17

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

123

7

Допомога інвалідам з дитинства  та дітям-інвалідам 

34

8

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд

15

9

Малозабезпеченій особі, що проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

17

10

Компенсації на догляд за інвалідом І групи та особам, яким виповнилось 80 років

-

11

Допомога прийомним сім'ям, будинкам сімейного типу на дітей - сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування

2

12

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

6

13

Допомога на поховання

3

14

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

39

15

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

1

16

Одноразова матеріальна допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

-

17

Одноразова грошова допомога як членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року

-

 

Всього за І півріччя 2016 року:

749

 

2. Надання житлових субсидій.

 

1. Станом на 01.01.2016 р. користувалося субсидією на оплату житлово-комунальних послуг 2664 сімей. Станом  на  01.07.2016 р. користуються житловими субсидіями  на  оплату  житлово-комунальних   послуг (далі - ЖКП) - 2944 сімей.

За звітний період субсидій нараховано на 21629,4 тис. грн.

Середня сума субсидій на ЖКП станом на 01.07.2016 р. склала 63,57 грн.

2. Протягом звітного періоду отримало субсидії готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу - 24 сім´ї (за 2015 рік).

3.  Проведено 11 засідань  конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 114 звернень.

4.  В зв’язку зі зміною цін та тарифів відділом субсидій та адресних соціальних допомог у березні, квітні,  травні 2016 року проведено перерахунки по призначеним субсидіям - 5386 справ.

5. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

36

1021 сім’я

АК «Харквіболенерго»

   36

1138 сімей

ЛВККУ

36

454 сім'ї

Люботинське КЖРЕП

35

104 сім'ї

Відокремлений підрозділ «ЕНЕРГОЗБУТ» ДП Південної залізниці

30

30 сімей

ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури міста»

1

5 сімей

Люботинський Міський центр зайнятості

8

881 осіб

ДФС України

47

6960 осіб

Богодухівська дільниця ТОВ «Харківрегіонгаз»

8

122 сім'ї

6. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог - 1600 звернень.

7. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів - 7346.  

 

Завантажити повну версію документу:zvit-uszn-6-msyacv-2016.rar [25.32 Kb] (cкачувань: 6)




 Щодо нового в отриманні житлових субсидій з травня 2016 року
Автор: Svetlana   Додано: 24 червня 2016   Переглядів:865   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Щодо нового в отриманні житлових субсидій з травня 2016 року

 

  Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 року № 319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (набрала чинності з 30.04.2016), внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, зокрема:

- розмір субсидії визначається, без урахування пільг, які надаються відповідно до законодавства: у разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу не нараховуються;

-змінено терміни призначення субсидії: субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців;

- змінено порядок врахування доходів для призначення житлової субсидії для окремих категорій громадян (для працездатних осіб які мають дохід менше прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних громадян, приватних підприємців):

 Для працездатних осіб (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і проживають разом з батьками чи іншими членами родини; осіб, призваних на строкову військову службу), середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

     Для громадян, які одержують (одержували) стипендію, соціальні виплати (допомоги при народженні (усиновленні) дитини, до досягнення дитиною трирічного віку, по догляду за дитиною-інвалідом віком до 18 років, інвалідом I чи II групи внаслідок  психічного  розладу, допомоги по безробіттю) і мають право на отримання субсидії, у тому числі на підставі рішень комісій, під час визначення сукупного доходу осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат.

Для студентів, які мають батьків, зареєстровані в житловому приміщенні (будинку) самі та навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і не одержують стипендію, та осіб, які перебувають на обліку в територіальних органах державної служби зайнятості як безробітні і не одержують допомогу по безробіттю, середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

Для підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування: для платників єдиного податку І групи встановлено мінімальний дохід, що враховується при обчисленні субсидії, у розмірі 2-х прожиткових мінімумів для працездатних осіб. Для ІІ і ІІІ груп мінімальний дохід встановлено в розмірі відповідно 3-х і 4-х прожиткових мінімумів для працездатних громадян.

- передбачена можливість подання заяви та декларації в електронній формі з використання засобів телекомунікаційних систем, зокрема, з використанням електронного цифрового підпису, структурному  підрозділу з питань соціального захисту населення за 

місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання). У разі отримання надісланих  з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява  і декларація;

-  субсидія на наступний період надається за особистим зверненням наступній категорії осіб:

-  для орендарів житлового приміщення (будинку);

- осіб, які отримували субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу в попередньому році;

- осіб, яким субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального сезону становив «0» грн.

Тобто вказаним сім'ям субсидія призначається на наступний термін за особистим зверненням. При цьому, для орендарів житлового приміщення (будинку) при призначенні субсидії також враховується строк дії договору (субсидія призначається з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, та до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору оренди) та за умови, якщо орендарю нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- передбачено повернення частини невикористаної суми субсидії до державного бюджету організаціями-надавачами послуг з централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання), після закінчення опалювального сезону;

- передбачено залишення на рахунках споживачів частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг індивідуального опалення (теплопостачання), що еквівалентна вартості 100 куб. м. природного газу або вартості 150 кВт електричної енергії, яка зараховується як оплата послуг, у тому числі обов'язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

 Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів.

  Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

   У разі виникнення додаткових питань щодо порядку надання житлових субсидій, рекомендуємо звертатися за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 каб. № 5 або за телефоном: 741 16 06.

 

Управління соціального захисту

населення Люботинської міської ради




 ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2016 рік
Автор: Svetlana   Додано: 7 червня 2016   Переглядів:642   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ  на  2016 рік 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради 21173058

Завантажити документ:tender-uszn.rar [33.78 Kb] (cкачувань: 10)




 Допомога людям, що попали в біду
Автор: Svetlana   Додано: 3 червня 2016   Переглядів:768   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Допомога людям, що попали в біду




 Щодо державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування
Автор: Svetlana   Додано: 17 травня 2016   Переглядів:621   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Щодо державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування

 

Урядом переглянуто соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії.

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 року №317 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409» розроблена за результатами проведеного аналізу надання пільг і субсидій в минулий опалювальний період.

Відкориговано окремі соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв домогосподарствами протягом опалювального періоду 2015-2016 років.

Зокрема, переглянуто норми:

- використання природного газу для індивідуального опалення з 7 до 5,5 куб. метрів природного газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

- за наявності газової плити в разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача з 9 до 7,1 куб. метра на одну особу на місяць;

- за наявності газової плити та газового водонагрівача з 18 на 14 куб. метрів на одну особу на місяць.

Починаючи з 1 травня  2016 року призначення субсидій (у тому числі без звернення громадян) та надання пільг буде здійснюватись з урахуванням внесених змін.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Нове в призначенні житлових субсидій!
Автор: Svetlana   Додано: 12 травня 2016   Переглядів:826   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Нове в призначенні житлових субсидій!

 

Урядом удосконалено порядок надання пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг з метою підвищення їх ефективності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 р. № 319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

1.   Кому призначається субсидія

Право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії  готівкою  на  придбання  скрапленого  газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на
громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового
палива. 

Субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні  (будинку) осіб. В окремих випадках на підставі рішення районної,  районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської і районної ради або утвореної ними комісії (далі – комісія) та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства  субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла (далі - орендар), якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію.

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову  військову  службу. 

Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, з якого призначається  субсидія.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому  приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих:

- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання,

- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку),

- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради,

- акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб,

- договори оренди житла в іншому місці.

У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

На підставі рішення цієї комісії, підприємства - виробники/виконавці житлово-комунальних послуг не нараховують плату за послуги на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають у житловому приміщенні (будинку).

Якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки, на підставі рішення комісії та акта обстеження  матеріально-побутових умов домогосподарства. 

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, скраплений газ, тверде паливо виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання).

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані поштою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання).

Заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання). У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі непідписання  заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

3. Перелік документів для призначення субсидії 

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання):

заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі зазначення в декларації інших
отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді  України,  фондах соціального страхування, та неможливості підтвердити  такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення  з  зазначенням  їх розміру;

договір найму (оренди) житла (за наявності).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

4. Щодо призначення житлової субсидії  

 Субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і обсягом визначеного Кабінетом Міністрів України обов’язкового
відсотка  платежу. 

У разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання  твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються. Інформація про зазначених осіб подається підприємствам - виробникам/виконавцям житлово-комунальних послуг та вноситься до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. 

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, і розраховується окремо на опалювальний сезон і неопалювальний сезон.

За наявності договору найму (оренди) субсидія призначається з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, та до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору найму (оренди).

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особисти зверненням громадян.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива і відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року.

Для орендарів житлового приміщення (будинку) субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на строк дії договору найму (оренди) житлового приміщення, але не більше ніж на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням орендаря.

Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді (крім орендарів житлового приміщення та осіб, які звертаються за субсидією на скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо). Для цього структурні підрозділи з питань соціального
захисту населення збирають необхідну інформацію, без звернення громадян і протягом десяти днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення про призначення (непризначення) субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян. 

 5. Щодо періоду, за який обчислюються  доходи

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається виходячи з розміру середньомісячного сукупного доходу осіб, а субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - виходячи річного доходу осіб за попередній календарний рік.

Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках - за попередній календарний рік.

6. Щодо доходів, які враховуватимуться під час призначення субсидій

Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, відомості про які надаються структурним підрозділам з питань соціального захисту населення ДФС, Пенсійним фондом України, фондами соціального страхування, у затвердженому порядку, а також розмірів державної соціальної допомоги, що виплачується структурними підрозділами з питань  соціального захисту населення (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання  України "Мати-героїня", державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних  послуг). 

До сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, оплата праці членів виборчої комісії, а також осіб, які залучаються до роботи в комісії, у тому числі в день голосування, дні встановлення підсумків голосування та результатів виборів, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності.

Під час призначення субсидії особам, які беруть (брали) безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції, та/або членам їх сімей до сукупного доходу не враховуються:

отримані ними у період безпосередньої участі у проведенні антитерористичної  операції грошове забезпечення та інші виплати і види соціальної допомоги, що здійснюються працівникам правоохоронних органів, військовослужбовцям та працівникам Збройних Сил, Національної Гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, особам рядового, начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, іншим працівникам утворених відповідно до закону військових формувань;

отримана ними у період та/або після безпосередньої участі у проведенні антитерористичної операції благодійна допомога незалежно від розміру та джерела походження.

Для працездатних осіб (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і проживають разом з батьками чи іншими членами родини; осіб, призваних на строкову військову службу), середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді. В окремих випадках за рішенням комісій, для осіб, які проживають у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, у розрахунок субсидії може включатися місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

     Для громадян, які одержують (одержували) стипендію, соціальні виплати (допомоги при народженні (усиновленні) дитини, до досягнення дитиною трирічного віку, по догляду за дитиною-інвалідом віком до 18 років, інвалідом I чи II групи внаслідок  психічного  розладу, допомоги по безробіттю) і мають право на отримання субсидії, у тому числі на підставі рішень комісій, під час визначення сукупного доходу осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат.

Для студентів, які мають батьків, зареєстровані в житловому приміщенні (будинку) самі та навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і не одержують стипендію, та осіб, які перебувають на обліку  в територіальних органах державної служби зайнятості як безробітні і не одержують допомогу по безробіттю, середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, незалежно  від отриманих (неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, - трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. При цьому не враховується дохід, отриманий самозяйнятою особою, та дохід від підприємницької діяльності,інформацію про які надано ДФС на запит. Система оподаткування та група платника єдиного податку для спрощеної системи оподаткування визначається на початок місяця, з якого призначається субсидія.

 

Субсидія є безповоротною і її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.

Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій та адресних соціальних допомог управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин,  вул. Слобожанська (Радянська), 26, кім. 5

 

Отримання консультацій та попередній запис на прийом за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

Дні прийому:  понеділок - четвер  з 8-00 до 17-00,  п’ятниця  з 8-00 до 15-45

 

Завантажити весь пакет документів:

Бланк декларації [42.5 Kb] (cкачувань: 51)

Бланк заяви [38.5 Kb] (cкачувань: 41)

Положення про порядок призначення субсидії [243 Kb] (cкачувань: 26)




 Протидія торгівлі людьми
Автор: Svetlana   Додано: 12 травня 2016   Переглядів:753   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                         Протидія торгівлі людьми

  У лексиконі сучасного українського суспільства усе частіше вживається термін «трафікінг» або ж «торгівля людьми». Здавалося б, людство давно забуло про явище работоргівлі, яке більшість з нас асоціюють з давньою та середньовічною історією – кріпацтвом, «чорним рабством» та іншими подібними явищами. Проте, як свідчать факти, работоргівля є  цілком сучасною реалією, чиє існування має потужне економічне підґрунтя. Ця проблема має глобальний характер, адже постраждати від торгівлі людьми може людина будь-якого віку, статі, походження, з будь-якою освітою і рівнем достатку.

Україна насамперед вважається країною походження постраждалих від торгівлі людьми. Але останніми роками вона стала також країною призначення. Так іноземці, що приїжджають в Україну із країн, де військові конфлікти продовжуються десятиріччями, у пошуках безпечного місця проживання можуть постраждати від торгівлі людьми на території України, так само, як і громадяни України, можуть потрапити у схожу ситуацію у власній країні.

Об’єднаними зусиллями світова спільнота може протидіяти торгівлі людьми: підвищення рівня інформованості населення; превентивна робота; виявлення випадків торгівлі людьми; посилення відповідальності за правопорушення, пов’язані з торгівлею людьми; ідентифікація та реабілітація жертв торгівлі людьми; надання всебічної допомоги постраждалим від торгівлі людьми; захист їх правового статусу та соціальна реінтеграція – ось приоритетні завдання суспільства у сфері протидії торгівлі людьми.

Національна безкоштовна гаряча лінія з питань торгівлі людьми Зі стаціонарного телефону : 0-800-505-501 З мобільного (Білайн, Київстар, МТС, life): 527

                                           УСЗН Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Як боротися зі стресом на роботі?
Автор: Svetlana   Додано: 6 травня 2016   Переглядів:641   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Як боротися зі стресом на роботі?

  Занадто багато стресу на робочому місці - і ось вже серце поколює, голова болить, не перестаючи, депресія стала нормальним станом психіки, переїдання непомітно чекає вас близько холодильника, а на спілкування з коханою людиною немає ніяких сил. Звучить не надто весело? Навіть невеликий стрес може серйозно вплинути на ваш робочий ККД. Як вижити в таких непростих умовах?

Вас відправили у відпустку за свій рахунок? Або навалилося занадто багато роботи? Почуття безпорадності може накрити вас з головою в будь-яку секунду. Єдиний спосіб боротьби з цим - завжди залишатися в курсі, що відбувається. Намагайтеся дізнаватися про все, що відбувається навколо вас, серед ваших колег, підлеглих і начальства. Одночасно чітко інформуйте всіх про те, як просуваються справи у вас. Таким чином ви позбавите і себе, і боса від стресу через незнання.

Відпочиньте

  Офісний марафон з роботою по 18 годин на добу не тільки не сприяє тому, щоб справи робилися швидше, але й негативно впливає на вашу продуктивність. Привчіть себе до регулярних перерв протягом робочого дня. Наприклад, на 5-10 хвилин наприкінці кожної робочої години відходите від комп'ютера і  перестаньте з'їдати свій обід прямо на робочому місці, без відриву, так би мовити, від виробництва!

Пам'ятайте: ніхто з нас не ідеальний

  І ви - в тому числі. І це не привід для стресу або самознищення. Багатьом з нас знайоме почуття перфекціонізму - і в багатьох випадках це відмінна рушійна сила. Однак постійно завищуючи планку, ми тим самим підвищуємо і рівень стресу у разі провалу. Сфокусуйтеся на тому, щоб робити свою справу, а не на тому, щоб зробити її ідеально.

Відключайтеся після 6 вечора

  Часто ми навіть не усвідомлюємо, що наше особисте життя знаходиться в сильній залежності від офісного марафону. І навпаки. Якщо ваше особисте життя на психологічному, емоційному чи фізичному рівні страждає від робочого стресу, вона неодмінно самим негативним чином вплине на роботу - адже саме там ми проводимо більшу частину свого життя. Так що, приходячи додому, відключайтеся від роботи: не говорите про справи, не приймайте дзвінки від товаришів по службі з робочих питань, не беріть роботу додому. Нехай вдома панує спокій і затишок. Зі зниженням рівня стресу вдома знизиться стрес і на роботі, ось побачите. А якщо не знизиться - можливо, вам пора шукати нову роботу?

   З точки зору медицини, для профілактики, попередження та реабілітації наслідків психоемоційного стресу рекомендується застосовувати вправи, що включають психотерапію, фізичні, водно-повітряні процедури, фізіотерапевтичні процедури, масаж, адекватне харчування, приймання вітамінів та мінеральних речовин, релаксуючу музику та вправи, медитацію, аутогенне тренування тощо.

 

                                                                             Управління соціального захисту населення.

                                                                          Відділ з питань праці та зайнятості населення




 ПЛАН ЗАХОДІВ з відзначення Дня охорони праці в Харківській області у 2016 році під девізом: «Стрес на робочому місці: колективний виклик»
Автор: Svetlana   Додано: 6 травня 2016   Переглядів:565   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ПЛАН ЗАХОДІВ з відзначення  Дня охорони праці в Харківській області у 2016 році  під девізом: «Стрес на робочому місці: колективний виклик»

 

Завантажити план заходів:plan-zahodv-2016r.rar [7.31 Kb] (cкачувань: 9)




 Легалізація заробітної плати не втрачає актуальності
Автор: Svetlana   Додано: 6 травня 2016   Переглядів:556   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Виплата заробітної плати у “конверті” обкрадає людей і державу, послаблює соціальний захист працівників. За оцінками експертів різних інституцій в Україні 40-50% заробітної плати виплачується працівникам за різними тіньовими схемами. Існує проблема зрівняння офіційних заробітних плат між працівниками різної кваліфікації, встановлення усім працівникам від найпростіших професій до керівника окладів (ставок) на рівні мінімальної заробітної плати, особливо на підприємствах, установах, організаціях, що не входять до сфери галузевих угод. З великою кількістю працівників роботодавці взагалі не укладають трудові угоди з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку. Від несплати податків, внесків з тіньових доходів країна втрачає мільярди гривень доходів до державного бюджету, Пенсійного та інших страхових фондів, а працівники залишаються без відповідного соціального захисту та належного в майбутньому пенсійного забезпечення.

  За аналітичними розрахунками, значна частина населення у працездатному віці залишається офіційно не задіяними на ринку праці, тому основним резервом зростання доходів є легалізація оплати праці та відновлення балансу трудових ресурсів. Особливу увагу треба приділити питанню нарахування заробітної плати нижче законодавчо встановленого рівня.

  Питання виплати офіційної, прозорої зарплати сьогодні дуже актуальне. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню. Трапляється, що вони навіть не знають про те, що їхня “прозора” зарплата значно відрізняється від тої, яка записана у відомості. Ця різниця з’ясовується згодом, коли працівнику потрібна довідка про доходи, наприклад, для отримання кредиту чи для пред’явлення у Пенсійний фонд при оформленні пенсії. От тоді шило і вилазить з мішка.

 

                                                                                        Відділ з питань праці та зайнятості населення

                                                  Управління соціального захисту населення 




 День охорони праці у 2016 році
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2016   Переглядів:676   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

«Стрес на робочому
місці: колективний виклик».

 

  Щороку 28 квітня, з метою сприяння попередженню нещасних випадків і захворювань на робочому місці в усьому світі, Міжнародна організація праці (МОП) відзначає Всесвітній день охорони праці. В усіх регіонах світу уряди, профспілки, організації роботодавців та спеціалісти-практики у сфері охорони праці організовують заходи з відзначення Дня охорони праці. Ця рекламно-роз’яснювальна кампанія спрямована на привернення уваги суспільства до проблем у сфері охорони праці та до кількості травм, хвороб і смертей, пов'язаних з трудовою  діяльністю.

   Міжнародна організація здоров’я (ВООЗ) (World Health Organisation) відносить стрес до основних хвороб, небезпечних для здоров'я людини у XXI  столітті. Проблема стресу існує в багатьох країнах. Так, у Сполучених Штатах Америки 20% збитків, які виникають від плинності персоналу, прогулів, падіння продуктивності праці, породжені професійними неврозами і стресами. Американці наводять цифри збитків від стресових факторів: 500 мільйонів доларів на рік. 33% канадських працівників повідомили, що їм доводилося брати відгули за власний рахунок, оскільки вони відчувати себе виснаженими.

   Тривожний показник сьогодення: більш ніж на 90% працівників визнають, що їх психологічний стан визначають саме результати роботи, а не внутрішні ресурси, такі як, наприклад, впевненість в собі.

   За даними досліджень страхової компанії St.Paul Fire and Marine Insurance Co,  проблеми на роботі викликають захворювання частіше, ніж будь-які інші стресові фактори, такі як фінансові або сімейні проблеми. Стресовий вплив може стати і у багатьох випадках стає причинами виникнення небезпечних ситуацій, аварій і нещасних випадків на виробництві.

    Як сформувати культуру управління стресом на робочому місці, чи потрібно боротися з ним, як мінімізувати його вплив, як створити сприятливі умови праці на робочому місці - відповіді на ці та інші запитання будуть сформульовані під час заходів з відзначення Всесвітнього дня охорони праці у цьому році.

 

 Правова та технічна інспекція праці ФПУ




 Легалізація заробітної плати не втрачає актуальності
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2016   Переглядів:621   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Легалізація заробітної плати не втрачає актуальності

   Виплата заробітної плати у “конверті” обкрадає людей і державу, послаблює соціальний захист працівників. За оцінками експертів різних інституцій в Україні 40-50% заробітної плати виплачується працівникам за різними тіньовими схемами. Існує проблема зрівняння офіційних заробітних плат між працівниками різної кваліфікації, встановлення усім працівникам від найпростіших професій до керівника окладів (ставок) на рівні мінімальної заробітної плати, особливо на підприємствах, установах, організаціях, що не входять до сфери галузевих угод.

  З великою кількістю працівників роботодавці взагалі не укладають трудові угоди з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку.

 Від несплати податків, внесків з тіньових доходів країна втрачає мільярди гривень доходів до державного бюджету, Пенсійного та інших страхових фондів, а працівники залишаються без відповідного соціального захисту та належного в майбутньому пенсійного забезпечення.

За аналітичними розрахунками, значна частина населення у працездатному віці залишається офіційно не задіяними на ринку праці, тому основним резервом зростання доходів є легалізація оплати праці та відновлення балансу трудових ресурсів. Особливу увагу треба приділити питанню нарахування заробітної плати нижче законодавчо встановленого рівня.

 Питання виплати офіційної, прозорої зарплати сьогодні дуже актуальне. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню. Трапляється, що вони навіть не знають про те, що їхня “прозора” зарплата значно відрізняється від тої, яка записана у відомості. Ця різниця з’ясовується згодом, коли працівнику потрібна довідка про доходи, наприклад, для отримання кредиту чи для пред’явлення у Пенсійний фонд при оформленні пенсії. От тоді шило і вилазить з мішка.

 

                                                                                        Відділ з питань праці та зайнятості населення

Управління соціального захисту населення




 Знову про весняні пожежі або чому підпалювати суху траву – злочин
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2016   Переглядів:711   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Знову про весняні пожежі або чому підпалювати суху траву – злочин

 

  З приходом весни Природа пробуджується із зимового сну до життя і все більше та більше милує людське око своєю нерукотворною красою, приносячи людям емоційне задоволення, душевну рівновагу та життєву наснагу.
  На жаль, милі нашим очам весняні метаморфози природи часто супроводжуються таким негативним явищем, як спалювання торішньої трави, опалого листя та інших рослинних залишків. Як наслідок, в пік весняного і осіннього підпалів, повітря в містах, а особливо в селах перетворюється із ароматного та життєдайного в отруйне та небезпечне для нашого здоров'я і життя.  Причини цього явища неоднорідні. Часто діти підпалюють суху траву на луках та пасовищах просто задля розваги. Працівники комунального господарства та дорожніх служб, спалюючи рослинні рештки, полегшують собі працю. Господарі присадибних ділянок і фермери роблять це не лише для наведення порядку, але, як правило, також у добрій вірі про позитивний ефект попелу для підвищення врожайності.
  Недарма вже великий німецький поет Гьоте констатував, що "немає нічого страшнішого за діяльне невігластво". І справді, спалювання рослинних залишків спричинює багатогранну шкоду, яку ми зазвичай не усвідомлюємо через дефіцит екологічної освіти i, таким чином, не тільки стаємо жертвами власної діяльності, але й наражаємо на небезпеку здоров'я своїх ближніх та суттєво погіршуємо якість нашого природного довкілля.     У цьому сенсі важливо взяти до уваги, що при згорянні рослинних решток у повітря вивільняються такі шкідливі для людини та її довкілля сполуки, як окиси азоту, чадний газ, важкі метали та ціла низка інших канцерогенних сполук, найвідомішим представником яких є бензапірен. Окрім того, з димом, у повітря вивільняються  діоксини. На присадибних ділянках рослини нерідко обробляють пестицидами, які вивільняються у повітря при згорянні рослинних залишків.
  Додаткова проблема полягає в тому, що з листям часто горить і безліч усілякого сміття, що істотно підсилює забруднення атмосфери. Так, наприклад, при згорянні поліетиленового пакету в повітря вивільняються десятки хімічних сполук, більшість з яких отруйні для людини. Щільний чорний дим від тління пластикового сміття містить канцерогенні поліциклічні вуглеводні. При горінні гуми, окрім згаданого, утворюються канцерогенна сажа і оксиди сірки, що викликають респіраторні захворювання. Відповідно, підпали є особливо небезпечними для здоров'я дітей, а також для тих, хто страждає на бронхіти, бронхіальну астму, риніти чи тонзилліти.
  Спалювання листя і сухої трави призводить до такої екологічної шкоди як руйнація ґрунтового шару, адже безпосередньо вигорають рослинні залишки, гинуть ґрунтоутворюючі мікроорганізми. За нормальних умов, коли листя перегниває, речовини необхідні для розвитку рослин повертаються в ґрунт. При згорянні ж утворюється попіл. Не зважаючи на загальноприйняту думку, попіл є далеко не найкращим добривом. Більше того, щорічне спалювання листя спричинює виснаження ґрунту та, відповідно, зменшення врожайності.
  На природних ділянках вогонь знищує насіння і коріння рослин, пошкоджує нижні частини дерев і кущів, а інколи, також, верхні частини їх коріння. При цьому потерпають не лише рослини, у вогні гине також безліч дрібних тварин, потрібних для повноцінного життя природних систем.
   При спалюванні трави на присадибних ділянках або стерні на фермерських полях виникає загроза перекидання вогню на природні ділянки. Саме із спалювання стерні та соломи на полях починається більшість степових пожеж.  Аналогічним чином, існує загроза лісових пожеж і загоряння житлових  будинків.
   На основі безперечного чинника широкого спектру негативних наслідків підпалів, а особливо небезпеки для здоров'я та життя людей, спалювання сухої трави, опалого листя та інших рослинних залишків, без дозволу відповідних органів, є заборонене законодавством України.
   З огляду на викладене вище, кожен має зробити належні висновки, які є необхідними для суттєвих перемін на краще та поступу вперед у вирішенні проблеми підпалів. Якщо мова йде про підпали, спричинені дітьми через брак культури поведінки, то насамперед необхідна безперервна виховна і діяльна робота сім'ї, школи і кожної небайдужої людини.
    У випадку підпалів, спричинених працівниками комунальної та дорожньої служб, необхідним є підвищення їхньої інформованості щодо негативних наслідків такої діяльності на стан довкілля і здоров'я людей, а також щодо відповідних карних санкцій, передбачених законодавством України.
В ситуації підпалів внаслідок фермерського «господарювання» особливо важливими є фахові агротехнічні знання, впровадження в сільськогосподарське виробництво біоорганічних агротехнологій для відтворення родючості ґрунту, а зокрема, використання техніки для подрібнення та загортання в ґрунт рослинних решток (соломи злакових і бобових культур, стебел кукурудзи та соняшнику, гички буряків). На присадибних ділянках найбільш дружнім, по відношенню до довкілля, видом утилізації опалого листя та інших рослинних залишок є компостування.
   Особлива роль у вирішенні цього питання належить органам місцевого самоврядування та органам державного контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища, першочерговим завданням яких є турбота про людей та їх природне довкілля.
  Але без розуміння і діяльної участі кожної культурної людини на великі успіхи сподіватися не варто… Будьте  небайдужими!

Управління соціального захисту населення

                                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення




 ВНИМАНИЕ РОБОТОДАТЕЛИ!!!
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2016   Переглядів:656   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ВНИМАНИЕ  РОБОТОДАТЕЛИ!!!

 

К Международному дню охраны труда ЦОТ «НОВАТОР СЕРВИС» г. Харьков ул. Артема,31

Проводит неделю  Охраны труда с 25.04 по 29.04.2016 года получи скидку 20% на все виды обучения


Информация по тел: 714-37-11; 714-36-20 

 www.novator-servise.com.ua

 

ООО "Центр охраны труда" Новатор сервис" г. Харьков ул. Артёма, 31, 3 этаж 
тел/факс 714-37-11 тел. 714-37-12 ;714-37-13; 714-36-20; 714-37-01
www.novator-servise.com.ua
novator-service@mail.ru




 Звіт про проведену роботу за І квартал 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 14 квітня 2016   Переглядів:609   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за І квартал 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

  Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

Завантажити повну версію документу:na-sayt-zvit-uszn-3-msyac-2016.rar [29.65 Kb] (cкачувань: 10)




 Декларація за 2015 рік начальника управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 12 квітня 2016   Переглядів:640   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити декларацію за 2015 рік:yarosh-.v..pdf [1.91 Mb] (cкачувань: 9)




 Декларація за 2015 рік заступника начальника управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 12 квітня 2016   Переглядів:670   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити декларацію за 2015 рік:gorbunova-o.a..pdf [2.05 Mb] (cкачувань: 10)




 Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради 21173058
Автор: Svetlana   Додано: 12 квітня 2016   Переглядів:671   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради 21173058

 

Завантажити: tender-uszn.pdf [1.25 Mb] (cкачувань: 13)