Про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій
Автор: Svetlana   Додано: 8 жовтня 2015   Переглядів:796   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 23 вересня 2015 р. № 752
Київ

    Про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Кабінет Міністрів України постановляє:

  Внести до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 1997 р., число 39, с. 17; 1998 р., № 19, ст. 683; 1999 р., № 20, ст. 886, № 48, ст. 2350; 2000 р., № 5, ст. 178, № 35, ст. 1511; 2001 р., № 20, ст. 881, № 52, ст. 2373; 2002 р., № 51, ст. 2290; 2003 р., № 9, ст. 397, № 45, ст. 2362; 2004 р., № 30, ст. 2020; 2006 р., № 50, ст. 3327; 2007 р., № 39, ст. 1552; 2009 р., № 37, ст. 1251, № 42, ст. 1410; 2010 р., № 55, ст. 1869, № 71, ст. 2561; 2011 р., № 22, ст. 914, № 55, ст. 2213, № 71, ст. 2684; 2012 р., № 7, ст. 249; 2013 р., № 21, ст. 705; 2014 р., № 73, ст. 2064; 2015 р., № 22, ст. 607, № 55, ст. 1791, № 64, ст. 2137), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 21

 

 

Завантажити повну версію документу: pro-vnesennya-zmn-do-polozhennya-pro-poryadok-priznachennya-ta-nadannya-naselennyu-subsidy.rar [28.85 Kb] (cкачувань: 33)




 Присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»
Автор: Svetlana   Додано: 2 жовтня 2015   Переглядів:717   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Присвоєння почесного звання України "Мати-героїня"

   Серед державних нагород та відзнак України особливе місце належить почесному званню України «Мати-героїня», яке встановлено в Україні аби посилити увагу до народжуваності, зміцнити інститут сім’ї, піднести авторитет жінок, котрі є прикладом материнства. Адже почесне звання України «Мати-героїня» присвоюється жінкам, які народили та виховали до восьмирічного віку п’ятьох і більше дітей, у тому числі усиновлених у встановленому законодавством порядку, враховуючи вагомий особистий внесок у виховання дітей у сім’ї, створення сприятливих умов для здобуття дітьми освіти, розвитку їх творчих здібностей, формування високих духовних і моральних якостей, тобто родина повинна мати бездоганну репутацію, а діти з цієї родини мають бути гідними громадянами держави.

Відповідно до Закону України «Про державні нагороди» почесне звання України є державною нагородою і є вищою формою відзначення громадян за видатні заслуги перед Україною. 

  Особі, удостоєній почесного звання, вручаються нагрудний знак та посвідчення до почесного звання встановленого зразка.

   За материнську самовіддасть, народження і зразкове виховання дітей, відповідно до Указу Президента України від 21 серпня 2015 року № 489/2015, почесне звання України «Мати-героїня» присвоєно 3 жінкам м. Люботина:

ГОРИЧ Наталії Вікторівні - матері восьми дітей.

КОЖУХАРЬОВІЙ Ользі Михайлівні - матері шести дітей. 

ГІЛЬ Антоніні Артемівні - матері п’яти дітей.

   Державні нагороди України разом з квітами та подарунками були вручені Люботинським міським головою Теличком Володимиром Олексійовичем, в присутності заступника міського голови та представників управління соціального захисту населення.

 

 
 

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Виїзна акція «мобільного соціального офісу»
Автор: Svetlana   Додано: 2 жовтня 2015   Переглядів:615   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   З метою здійснення виконання заходів соціального захисту, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань діючого законодавства 1 жовтня 2015 року з 11.00 до 13.00 за участю представників управління соціального захисту населення, Люботинського міського центру зайнятості, відділу з питань призначення та виплати пенсій м. Люботина відбувся виїзд «мобільного соціального офісу».

   Жителі  міста отримали консультації спеціалістів з питань призначення житлових субсидій та державної допомоги, надання пільг. Також, мешканцям міста були надані консультації з питань пенсійного законодавства та послуг у сфері зайнятості.

  Наступна виїзна акція «Мобільного соціального офісу» відбудеться 17.11.2015 р. з 9.00 до 11.00 у приміщенні Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за адресою: м. Люботин, вул. Шевченко, буд. 15-8.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 




 ОГОЛОШЕННЯ
Автор: Svetlana   Додано: 1 жовтня 2015   Переглядів:745   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Вакансії]
 

  Управління соціального захисту населення Люботинської  міської  ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з програмного забезпечення з 01 жовтня 2015 р.

   Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); стаж роботи за фахом в державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 3 років. 

 

Потрібні документи: 

- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копія паспорту;

- декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2012 рік; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

 

Термін прийняття документів: протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурс.

 

Додаткова інформація щодо умов конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26, каб. № 9, тел. 741-35-92, 741-18-05.

 

 




 ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ! (вересень 2015)
Автор: Chekardina   Додано: 23 вересня 2015   Переглядів:787   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному з членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг (далі - орендар).

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.

Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії, а у разі повторного призначення субсидії на наступний період - на початок місяця, з якого призначається субсидія.

У разі, коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, районної у м.м. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради або утвореної ними комісії та актів обстеження матеріально-побутових умов сім'ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

На підставі рішення цієї комісії, підприємства - виробники/виконавці житлово-комунальних послуг не нараховують плату за послуги на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають у житловому приміщенні (будинку).

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, скраплений газ, тверде паливо виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

      

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання)

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані поштою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання).

 

3. Перелік документів для призначення субсидії 

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання):

заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;

довідки про доходи - за три місяці, що передують місяцю звернення за бажанням громадян, за затвердженими Мінсоцполітики формами а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС,
Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення;

договір найму (оренди) житла (за наявності).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

 

4. Термін призначення житлової субсидії  

 Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується окремо на опалювальний сезон і неопалювальний сезон

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року.

Після закінчення терміну отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період (12 місяців, календарний рік) для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому відповідному періоді.

 

5. Щодо періоду, за який обчислюються доходи

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб, а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - на основі річного доходу осіб за попередній календарний рік.

Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках - за попередній календарний рік.

За бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за три місяці, що передують місяцю звернення) сукупного доходу осіб, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період за формами, затвердженими Мінсоцполітики.

 

6. Щодо доходів, які враховуватимуться під час призначення субсидій

Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, відомості про які надаються структурним підрозділам з питань соціального захисту населення ДФС, Пенсійним фондом України, фондами соціального страхування, вищими навчальними закладами, а також розмірів державної соціальної допомоги, що виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня").

До сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичних операціях, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності.

 

 

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до

відділу субсидій та адресних соціальних допомог

управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім. 5

 

Отримання консультацій та попередній запис на прийом

за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

 

Дні прийому: понеділок - четвер з 8-00 до 17-00

п’ятниця з 8-00 до 15-45
 

 

 

 




 ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" в Люботинському УСЗН
Автор: Svetlana   Додано: 23 вересня 2015   Переглядів:669   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити повідомлення: povdomlennya-uszn.pdf [87.39 Kb] (cкачувань: 4)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”


      23 вересня 2015 р.                                             Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

 

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб: 







 ДО УВАГИ ПІЛЬГОВИКІВ! (з 01.07.2015)
Автор: Chekardina   Додано: 5 вересня 2015   Переглядів:718   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

 ДО УВАГИ   ПІЛЬГОВИКІВ !

 

З 1 липня 2015 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян  надаються з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї.


Якщо Вам прийшло повідомлення про припинення пільг з 01.07.2015р. із зазначенням причини   «недостатньо даних для розрахунку доходу», з метою визначення права на отримання пільг Вам необхідно звернутись до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради  за адресою : м.Люботин, вул.Радянська, 41,к.№1 (відділ пільг). 

При собі мати:
 - паспорт та ідентифікаційний код Ваш та членів Вашої сім’ї, на яких поширюється пільга,
- посвідчення, що дає право на пільги
- довідки про доходи за попередні 6 місяців  (з 01.01.2015р.  -  30.06.2015р.),
 У випадку відсутності доходів за попередні 6 місяців – документи, що підтверджують їх відсутність (довідка з центру зайнятості про неперебування на обліку, копія трудової книжки).
-  довідку про склад сім’ї,

В управлінні соціального захисту населення Вам необхідно буде заповнити декларацію про доходи сім’ї пільговика.                                                                                                          

  Просимо    пільговиків  таких категорій    звернутися до управління  соціального захисту населення Люботинської міської ради  для подачі декларації  :

  • працівники міліції, звільнені за віком, хворобою або вислугою років
  • учасники війни, вдови загиблих (померлих) ветеранів війни
  • вдовам осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною
  • жертви нацистських переслідувань
  • діти війни
  • багатодітні сім’ї
  • вчителі-пенсіонери
  • медики-пенсіонери
  • пенсіонери культури
  • бібліотекарі-пенсіонери

У разі не звернення пільговика до управління, пільговик втрачає право на пільгу.

Всім іншим пільговим категоріям громадян, пільги з оплати житлово-комунальних послуг як раніше будуть надаватись без урахування доходу.

 

                                                                           Відділ пільг та соціальних  гарантій   УСЗН
                                                                           Люботинської міської  ради

 

//  




 Національна дитяча "гаряча" лінія
Автор: Svetlana   Додано: 14 серпня 2015   Переглядів:914   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Національна дитяча "гаряча" лінія




 ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ
Автор: Svetlana   Додано: 7 серпня 2015   Переглядів:739   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

3. Перелік документів для призначення субсидії

-  спрощена заява;

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у  житловому приміщенні.

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

4. Термін призначення житлової субсидії

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

5. Відповідальність заявника за надані відомості для призначення субсидії

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії.

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання житлової субсидії звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741 16 06. 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Забезпечення прав громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, на соціальні послуги
Автор: Svetlana   Додано: 7 серпня 2015   Переглядів:683   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

          Забезпечення прав громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, на соціальні послуги

 

  Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 19.06.03р. № 966-IV та Постанови КМУ "Порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги." від 29.04.2004 р № 558, щомісячна компенсаційна виплата (далі – компенсація) призначається непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги (крім осіб, що обслуговуються соціальними службами).

  Компенсація призначається виходячи з прожиткового мінімуму для працездатних осіб у таких розмірах:

- 15 відсотків  - фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам I групи;

- 10 відсотків - фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам      похилого      віку,      які      за     висновком лікарсько-консультаційної     комісії     потребують    постійного стороннього  догляду  і не здатні до самообслуговування, інвалідам II  групи  та  дітям-інвалідам;

-  7 відсотків - фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам    III    групи    та    хворим,    які   за   висновком лікарсько-консультаційної     комісії     потребують    постійного стороннього  догляду  і  не  здатні до самообслуговування.

Компенсація фізичним особам пенсійного віку, які надають соціальні послуги, призначається у зазначених розмірах виходячи з прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Фізична особа, яка надає соціальні послуги, має право одержувати тільки одну компенсацію незалежно від кількості обслуговуваних осіб, видів та обсягу послуг.

Компенсація не призначається:

1) фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, яким призначено:

- державну  соціальну  допомогу  на догляд відповідно до Закону України  "Про  державну  соціальну  допомогу  особам, які не мають права  на пенсію, та інвалідам" або надбавку на догляд до  державної  соціальної  допомоги згідно із Законом України "Про державну    соціальну    допомогу   інвалідам   з   дитинства   та дітям-інвалідам";

-  надбавку  на догляд або державну соціальну допомогу на догляд відповідно   до   Законів   України  "Про  пенсійне  забезпечення" і  "Про  пенсійне  забезпечення  осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб";

-  відшкодування  витрат на надання послуг по догляду відповідно до  Закону  України  "Про  загальнообов’язкове  державне соціальне страхування  від  нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності";

2) фізичним особам, які надають соціальні послуги і отримують допомогу  на догляд відповідно до Закону України "Про психіатричну допомогу";

3)  фізичним особам, які надають соціальні послуги на платній основі;

4)  самозайнятим особам;

5) фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову) службу;

6) фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого    віку,    інвалідам,    хворим,    які   за   висновком лікарсько-консультаційної     комісії     потребують постійного стороннього   догляду   і   не  здатні  до  самообслуговування  та перебувають   у  трудових  відносинах,  у  тому  числі  на  умовах неповного робочого дня (крім роботи вдома).

Для призначення компенсації подаються такі документи:

1) фізичною особою, яка надає соціальні послуги:

- заява про згоду надавати соціальні послуги;

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно  надавати соціальні послуги;

- копія трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки - письмове   повідомлення   особи   із  зазначенням  інформації  про відсутність  трудової  книжки  та  про  останнє  місце  роботи  чи отримання  доходів;

- заява  про  надання  згоди  на проведення перевірки даних про доходи   особи   з  використанням  відомостей  Державного  реєстру фізичних  осіб  -  платників  податків.

2) особою, яка потребує надання соціальних послуг, або її законним представником (у разі визнання цієї особи недієздатною):

-    заява про необхідність надання соціальних послуг;

-    паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

-    копія  довідки  до  акта  огляду медико-соціальною експертною комісією  (форма  N  157-1/о, затверджена наказом МОЗ від 30 липня 2012  р. N 577);

- висновок  лікарсько-консультаційної  комісії про необхідність постійного   стороннього   догляду   та   нездатність   особи   до самообслуговування  (за  винятком  інвалідів I групи, інвалідність яких  встановлена  безстроково  та  які  згідно з довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду). Порядок видачі такого висновку та його форма затверджуються МОЗ.

3)  законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг:

-     заява про необхідність надання соціальних послуг;

-     копія свідоцтва про народження дитини;

- висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування.

Компенсація призначається:

- на  час  встановлення групи інвалідності - інвалідам I групи, інвалідність яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою до  акта  огляду  медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду;

- на   час,   протягом   якого   особа,  що  подала  заяву  про необхідність отримання соціальних послуг, потребуватиме постійного стороннього догляду.

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання компенсації звертайтесь до управління соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26,  кім. 5 або за телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

Завантажити постанову: postanova-kmu-558.rar [34.19 Kb] (cкачувань: 7)

 Відділ субсидій та

 адресних соціальних допомог




 До уваги інвалідів
Автор: Svetlana   Додано: 5 серпня 2015   Переглядів:751   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги інвалідів

 

    Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що відповідно до статті 13 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» передбачено, що учасники бойових дій та інваліди  війни, що визначені законом, інваліди 1 групи, які особисто керують належними їм транспортними засобами, а також особи, що керують транспортним засобом, належним інваліду 1 групи у його присутності, якщо ці автомобілі отримані через органи соціального захисту населення, звільняються від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України.

 

                                                                         Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                         УСЗН Люботинської міської ради

 




 УКРАЇНЦІ СТАЮТЬ ДЕДАЛІ ВРАЗЛИВІШИМИ ДО ЗАГРОЗ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
Автор: Svetlana   Додано: 3 серпня 2015   Переглядів:781   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Українці стають дедалі вразливішими до загроз торгівлі людьми

 

Соціологічні  дані щодо загроз неврегульованої міграції та торгівлі людьми в Україні

 

   За результатами репрезентативного опитування населення, здійсненого на замовлення Міжнародної організації з міграції (МОМ), частка тих, хто працює за кордоном неофіційно, зросла з 28% станом на 2011 р. до майже 41% від усіх українців, які працювали за кордоном на момент цьогорічного опитування.

Більше того, 21% потенційних трудових мігрантів з України, значну частину з яких складають чоловіки із західних областей, погодилися би заради роботи в іншій країні перетнути кордон нелегально, працювати під замком або віддати свій паспорт працедавцю; чотири роки тому ця група ризику становила 14% від загальної кількості потенційних трудових мігрантів.

   Дані зазначеного опитування також свідчать про те, що 8% українців, тобто три мільйони осіб, планують знайти роботу за кордоном у найближчому майбутньому. Чоловіків серед них приблизно вдвічі більше, ніж жінок. 34% опитаних не мають нічого проти працевлаштування за кордоном, але ще предметно не думали про це. Одночасно відсоток українців, які не розглядають можливості поїхати на заробітки за кордон, скоротився з 55% за даними 2011 р. до 44% сьогодні.

  Що стосується основних країн призначення трудової міграції, привабливість Росії скоротилася в останні роки: якщо у 2011 році її розглядали 18% охочих працювати за кордоном, то тепер таких 12%. Водночас, привабливість Польщі зросла з 7% 2006 року, коли було здійснено перше аналогічне дослідження, до 30% сьогодні. Лідерство в рейтингу привабливості з Польщею поділяє Німеччина, на третьому місці – Італія, де хочуть працювати 19% потенційних трудових мігрантів з України; за ними йдуть США (15%), Велика Британія та Росія (12%), Канада і Чехія (11%).

    Станом на 22.07.2015 Міністерством соціальної політики України 94 громадянам встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми,  серед яких 88 - громадяни України і 6 іноземців (громадяни Пакистану, Молдови та Російської Федерації).

За статтю - 39 чоловіків, 39 жінок і 16 дітей.

За видами експлуатації: 42 випадки - трудова експлуатація, 24 випадки - сексуальна, 19 випадків - залучення до жебракування, 4 випадки - змішана експлуатація, 3 випадки - вилучення органів, 2 випадки - продаж малолітньої дитини.

Країни призначення (експлуатації): Україна - 37 випадків, Російська Федерація - 37 випадків, Турецька Республіка - 6 випадків, Республіка Польща - 5 випадків, Республіка Молдова - 2 випадки, Республіка Азербайджан - 2 випадки, Держава Ізраїль - 2 випадок, Республіка Сербія - 1 випадок, Грецька Республіка - 1 випадок, Федеративна Республіка Німеччина - 1 випадок.

Вид торгівлі людьми: внутрішня (всередині країни) - 31 випадок, міжнаціональна (транскордонна) - 63 випадок.

У 2014 році центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, дипломатичними установами України за кордоном у співпраці з громадськими організаціями надано допомогу 55 особам, які постраждали від торгівлі людьми (та не виявили бажання отримати статус).

   В Харківській області у 2015 році одній особі встановлено статус особи, постраждалої від торгівлі людьми, 386 особам надано комплекс послуг недержавними організаціями, які функціонують на території області. Підрозділами Управління по боротьбі зі злочинами, пов’язаними з торгівлею людьми ГУМВС України в Харківській області викрито 14 злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, затримано 5 осіб, які займались злочинною діяльністю у зазначеній сфері, до суду направлено 20 кримінальних проваджень з обвинувальними актами.

 

Права особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми

 

   Особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, має право звернутися до місцевої державної адміністрації із заявою про встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, та до органів внутрішніх справ щодо захисту прав і свобод.

Особа, яка звернулася для встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, має право на безоплатне одержання:

1) інформації щодо своїх прав та можливостей, викладеної мовою, якою володіє така особа;

2) медичної, психологічної, правової та іншої допомоги незалежно від місця проживання;

3) тимчасового розміщення у закладах допомоги для осіб, які постраждали від торгівлі людьми.

Іноземець або особа без громадянства, яка звернулася для встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми на території України, крім вищезазначеного має також право на:

1) безоплатне отримання послуг перекладача;

2) тимчасове перебування в Україні в порядку, встановленому законодавством.

Іноземець або особа без громадянства, яка звернулася для встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми на території України, отримує довідку, яка підтверджує факт звернення за встановленням такого статусу і відкриття відповідної процедури та є підставою для реєстрації в територіальних органах спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань міграції.

 

 Права особи,  якій встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми

 

   Особа, якій встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми, має право на забезпечення особистої безпеки, поваги, а також на безоплатне одержання:

1) інформації щодо своїх прав та можливостей, викладеної мовою, якою володіє така особа;

2) медичної, психологічної, соціальної, правової та іншої необхідної допомоги;

3) тимчасового розміщення, за бажанням постраждалої особи та у разі відсутності житла, в закладах  допомоги для осіб, які постраждали від торгівлі людьми, на строк до трьох місяців, який у разі необхідності може бути продовжено за рішенням місцевої державної адміністрації, зокрема у зв'язку з участю особи в якості постраждалого або свідка у кримінальному процесі;

4) відшкодування моральної та матеріальної шкоди за рахунок осіб, які її заподіяли, у порядку,  встановленому Цивільним кодексом України;

5) одноразової матеріальної допомоги у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

6) допомоги у працевлаштуванні, реалізації права на освіту та професійну підготовку.

Іноземець та особа без громадянства, якій встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми на території України, крім вищепередбачених прав, має також право на:

1) безоплатне отримання послуг перекладача;

2) тимчасове перебування в Україні строком до трьох  місяців, який може бути продовжено у разі необхідності, зокрема у зв'язку з їхньою участю в якості постраждалих або свідків у  кримінальному процесі;

3) постійне проживання на території України в порядку, встановленому законодавством.

Довідка про статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми, є підставою для реєстрації в територіальних органах спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань міграції за місцем проживання особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

   Особа, яка постраждала від торгівлі людьми на території України та громадяни України, які постраждали від торгівлі людьми на території іншої держави мають однакові права.

Надання допомоги  особі, яка постраждала від торгівлі людьми, не залежить від:

1) звернення такої особи до правоохоронних органів та її участі у кримінальному процесі;

2) наявності у такої особи документа, що посвідчує особу.

                                   Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН ЛМР




 Відділ пільг та соціальних гарантій УСЗН Люботинської міської ради повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 31 липня 2015   Переглядів:912   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Відділ пільг та соціальних гарантій УСЗН   Люботинської міської ради  повідомляє, що у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 р. № 76-VIII “Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України” внесено відповідні зміни в Закони України, якими встановлено, що окремі пільгові категорії населення користуватимуться пільгою на житлово-комунальні послуги залежно від середньомісячного сукупного доходу сім’ї осіб, які мають право на пільги згідно із законодавчими актами.


  Отже, постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 389 «Порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї» встановлено новий порядок надання пільг.

  З 1 липня 2015 року пільги на житлово-комунальні послуги та компенсація на тверде паливо і скраплений газ будуть нараховуватися з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї осіб, які мають право на пільги.

  До уваги братимуться доходи пільговика і членів його сім’ї за попередні шість місяців. Пільга надаватиметься, якщо середньомісячний сукупний дохід не перевищує рівень, який дає право на податкову соціальну пільгу. На сьогодні він становить 1710 гривень на кожного члена сім’ї (дружина (чоловік); їх неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним).

  До сукупного доходу сім’ї включаються нараховані: пенсія; заробітна плата; грошове забезпечення; стипендія; соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата одноразова, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата одноразова, допомоги на поховання, одноразової допомоги); доходи від підприємницької діяльності.

Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи,  до сукупного доходу за кожний місяць враховуватиметься дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць.
    При цьому варто зауважити, що надання пільг припиняється, якщо пільговиком приховано або навмисно подано недостовірні дані про доходи будь-кого із членів сім’ї пільговика, що вплинуло на визначення права на пільги, за заявою пільговика.

   Без змін залишається надання пільг для категорій громадян, які мають статус: інвалідів війни, учасників бойових дій, громадян першої та другої категорії, які постраждали від аварії на ЧАЕС, ветеранам органів внутрішніх справ та військової служби,їх вдів; реабілітованих осіб; інвалідів військової служби.

   Враховуючи зазначене та обмеженість часу для реалізації в життя зазначеної постанови, просимо всіх   пільговиків міста  звернутися до управління  соціального захисту населення Люботинської міської ради  для подачі декларації.

 

У разі не звернення пільговика до управління, пільговик втрачає право на пільгу.




 З 1 липня 2015 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян будуть надаватись з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї
Автор: Svetlana   Додано: 31 липня 2015   Переглядів:949   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

З 1 липня 2015 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян

будуть надаватись з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї.

До таких категорій належать:

  • працівники міліції, звільнені за віком, хворобою або вислугою років
  • учасники війни, вдови загиблих (померлих) ветеранів війни
  • вдовам осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною
  • жертви нацистських переслідувань
  • діти війни
  • багатодітні сім’ї
  • вчителі-пенсіонери
  • медики-пенсіонери
  • пенсіонери культури
  • бібліотекарі-пенсіонери

До членів сім’ї пільговика під час надання пільг належать особи, на яких поширюються пільги: дружина (чоловік); їх неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

Якщо Вам прийшло повідомлення про припинення пільг із зазначенням причини «недостатньо даних для розрахунку доходу, з метою визначення права на отримання пільг Вам необхідно звернутись до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради  за адресою : м.Люботин, вул.Радянська, 41,к.№1 (відділ пільг).

При собі мати:

- паспорт та ідентифікаційний код Ваш та членів Вашої сім’ї, на яких поширюється пільга,

- посвідчення, що дає право на пільги

- довідки про доходи за попередні 6 місяців, що передують місяцю звернення. У випадку відсутності доходів за попередні 6 місяців – документи, що підтверджують їх відсутність (довідка з центру зайнятості про неперебування на обліку, копія трудової книжки).

-  довідку про склад сім’ї,

В управлінні соціального захисту населення Вам необхідно буде заповнити декларацію про доходи сім’ї пільговика.  

Всім іншим категоріям громадян, пільги з оплати житлово-комунальних послуг як раніше будуть надаватись без урахування доходу.


                                                                           Відділ пільг та соціальних  гарантій   УСЗН
                                                                           Люботинської міської  ради

 




 До уваги керівників!
Автор: Svetlana   Додано: 22 липня 2015   Переглядів:623   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління соціального захисту населення звертає увагу керівників підприємств, установ та організацій, що відповідно до статті 18 Закону України «Про забезпечення  рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» до колективних договорів необхідно включати положення, що забезпечують рівні права та можливості жінок і чоловіків.

 

При цьому колективні угоди (договори) мають передбачати:


-покладання обов'язків уповноваженого з ґендерних питань - радника керівника підприємства установи та організації, їх структурних підрозділів на одного з працівників на громадських засадах;

- комплектування кадрами і просування працівників по роботі з дотриманням принципу надання переваги особі тієї статі, щодо якої в них існує дисбаланс;

- усунення нерівності за її наявності в оплаті праці жінок і чоловіків як у різних галузях господарства, так і в одній галузі на базі загального соціального нормативу оплати праці в бюджетній та інших сферах, а також на основі професійної підготовки (перепідготовки) кадрів.

 

                                                                              Відділ з питань праці та

зайнятості населення ЛМР




 До відома пільговиків
Автор: Svetlana   Додано: 15 липня 2015   Переглядів:692   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До  відома пільговиків

 

    Верховною радою України 28 грудня 2014 року прийнято Закон України   «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» (від 28.12.2014 № 76-VІІІ), яким внесено до окремих законів України зміни, згідно з якими з 1 липня 2015 року пільги надаються окремим категоріям пільговиків, якщо  розмір  середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну  пільгу (у 2015 році -1710 гривень).

     Зазначена  норма  застосовуватиметься  при  наданні  пільг  з оплати  житлово – комунальних послуг, послуг зв’язку, на придбання  твердого  палива, скрапленого газу.

     На  виконання  зазначеного  Закону  Урядом  постановою  Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015р. № 389 затверджено Порядок надання  пільг окремим категоріям  громадян  з урахуванням  середньомісячного  сукупного  доходу  сім’ї.

      При цьому, залишається  незмінним  порядок  надання  пільг для інвалідів війни,  учасників бойових  дій,  «чорнобильців» 1 та 2 категорій,  ветеранів військової  служби   та  органів  МВС, їх  вдів,  реабілітованих  осіб, інвалідів  військової служби.

      Пільговикам, які відповідно  до рівня  доходів втратять право на пільги є можливість  отримати  житлову  субсидію.

 

                                         Відділ пільг та соціальних гарантій УСЗН
                                         Люботинської міської  ради

 




 Насильство в родинах
Автор: Svetlana   Додано: 15 липня 2015   Переглядів:886   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Зазвичай існує міф, що насильство в родинах - це проблема тільки неблагополучних родин, і майже завжди сімейне насильство пов’язане з пияцтвом і бідністю. Однак за деякими дослідженнями це зовсім не так. Насильство  властиве для всіх соціальних груп і не залежить від економічного становища родини. Як показали результати опитування, домашнє насильство вважають злочином всі респондентки віком до 15 років – 100 %; 86.5% - віком 15-20 років; 88.5% - віком 20-35 років і 87.9% - віком після 35 років.  

  Для того, щоб перемогти реальне зло, його треба зазнати, відкрито обговорити проблему та шукати шляхи вирішення. Згідно  Закону України "Про попередження насильства в сім'ї" — це "будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи еконо­мічного спрямування одного члена сім'ї по відношенню до іншого члена сім'ї, якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім'ї як лю­дини та громадянина і наносять йому моральну шкоду, шкоду його фізично­му чи психічному здоров'ю".

   Отже, жертвою домашнього насильства може стати будь-хто: жінка, яку постійно лає і б'є її чоловік, дівчинка-підліток, що страждає від сексуальних переслідувань свого вітчима, хлопчик, якого лупцює мати-алкоголічка, старенька бабуся, що її ненавидять власні діти.  Закон розрізняє такі види домашнього насильства: фізичне насильство в сім'ї — це навмисне нанесення побоїв, тілесних уш­коджень одного члена сім'ї іншому, яке може призвести чи призвело до по­рушення нормального стану фізичного чи психічного здоров'я або навіть до смерті постраждалого, а також до приниження його честі та гідності. Сексуальне насильство в сім'ї — це примушування до небажаних статевих стосунків у родині, а також сексуальні дії щодо неповнолітнього члена сім'ї. Психологічне насильство в сім'ї — це насильство, пов'язане з тиском од­ного члена сім'ї на психіку іншого через навмисні словесні образи або пог­рози, переслідування, залякування, які доводять постраждалого до стану емоційної невпевненості, втрати здатності захистити себе і можуть заподі­яти або заподіяли шкоду психічному здоров'ю. Економічне насильство в сім'ї — це навмисні дії одного члена сім'ї щодо іншого, спрямовані нате, щоб позбавити постраждалого житла, їжі, одягу та іншого майна чи коштів, на які він має законне право.

  Такі дії можуть заподіяти шкоду фізичному чи психічному здоров'ю або навіть призвести до смерті постраждалого. Чому жінки не подають скарг у зв’язку з насильством? Тому, що є тиск суспільних і родинних обставин та бажання зберегти відносини. Культурні та релігійні традиції також присутні серед перешкод, що ускладнюють боротьбу з насильством. Вдосконалення правової оцінки насильства в сім’ї багато в чому залежить від усвідомлення громадськістю та самими жінками того, що насильство в сім’ї є злочином. Як показали результати опитування, 59 відсотків респонденток потерпають від членів своєї родини або від партнерів в інтимних стосунках, причому, віком до 15 років потерпають всі сто відсотків; у віці 15-20 років - 62.2%; 20-35 років - 50.0%; після 35 років - 67.3% жінок.

   Україна ратифікувала Конвенцію ООН проти катувань та інших жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання 1984 р., положення якої розвивають і уточнюють міжнародні стандарти в цій галузі. Відповідно до цієї конвенції Україна визнала, що катування означає будь-яку дію, якою будь-якій особі умисно заподіюються сильний біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб отримати від неї або від третьої особи відомості чи зізнання, покарати її за дії, які вчинила вона або третя особа чи у вчиненні яких вона підозрюється, а також залякати чи примусити її або третю особу, чи з будь-якої причини, що ґрунтується на дискримінації будь-якого виду, коли такий біль або страждання заподіюються державними посадовими особами чи іншими особами, які виступають як офіційні, чи з їх підбурювання, чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди. Україна є учасницею Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 р., яка в ст.3 передбачає свободу особи від катувань чи нелюдського або такого, що принижує її гідність, поводження чи покарання. Україна також ратифікувала 24 січня 1997 р. Європейську конвенцію про запобігання тортурам та нелюдському або такому, що принижує гідність, поводженню і покаранню 1987 р., яка не дає визначення катувань, але передбачає дійовий міжнародний механізм реалізації ст.3 Конвенції про захист прав і основних свобод людини.

   Таким чином, законодавство про попередження насильства в сім’ї наділяє нас досить широкими можливостями щодо звернення до органів та установ за допомогою у ситуації сімейного насильства, що тягне за собою вжиття визначених заходів по його запобіганню. Захист від насильства врегульований навіть на міжнародному рівні, про що свідчать ратифіковані Конвенції. Проте законодавство з питань попередження сімейного насильства стане ефективним  інструментом захисту від насильства в родині лише за умови широкого доступу до інформації із проблеми профілактики насильства в сім’ї, плідного співробітництва громадських організацій та органів влади й місцевого самоврядування, а також активної протидії кожного з нас в цьому принизливому для людської гідності явищу. Немає рецепту на усі випадки життя, тому що ситуації можуть бути дуже різними. У різних людей різні духовно-моральні сили, різні можливості. Те, що один може сам осмислити, зрозуміти і змінити ситуацію, інший - не в силах. Але боротися з насиллям просто необхідно для нормального повноцінного життя.

 

                                                   Управління соціального захисту населення

                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Дитячий травматизм влітку
Автор: Svetlana   Додано: 15 липня 2015   Переглядів:1108   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Неуважність батьків — це, мабуть головна причина дитячого травматизму. Як свідчить досвід лікарів, останнім часом в півтора рази збільшилася кількість дитячих травм, викликаних падіннями з різних транспортних засобів.

    Велосипеди та роликові ковзани найбільш часта причина травматизму, інтенсивність якого збільшується  останнім часом. Зрозуміло, що катаючись на скейтборді, роликових ковзанах або велосипеді, дитина так чи інакше впаде, тому завданням батьків є турбота про різного роду захисту та її застосування, щоб знизити до мінімуму ймовірність переломів. Сучасний спортивний інвентар, одяг і взуття, відповідні виду спорту, — це фактор, що дозволяє дитині бути активним, а батькам — впевненими, що вони зробили все необхідне. Лікарі вважають, що найбільш небезпечний вік, коли діти отримують найбільше травм, припадає на період навчання їзді, а також підліткового нерозсудливості, коли бажання щось зробити більше здібностей і усвідомлення наслідків. Також батькам, купуючи велосипед своїй дитині, необхідно пам'ятати, що дівчаткам слід купувати жіночий велосипед, щоб не викликати травми від падіння на чоловічу раму. Крім того, завжди треба купувати транспортний засіб, відповідно до зростання дитини, щоб вона, витягнувши ногу, могла  дістати до землі.

   Батькам  необхідно звертати увагу також на ще одну причину травм — перевезення дітей в задньому багажнику велосипеда. Коли відбувається нещасний випадок, 90% дітей отримують переломи ніг і суттєві пошкодження шкіри, так як ноги випадково потрапляють в спиці. При тривалій їзді увага дитини знижується і, якщо вона не знаходиться в дитячому сидінні, ноги знаходяться занадто близько до спиць, куди і потрапляють.

    Не тільки в кінці серпня, коли діти повертаються в місто, але і після нетривалого перебування в гостях у бабусь, батькам слід  роз'яснювати  дітям, що у внутрішніх дворах мікрорайонів і на вулицях  міста дуже інтенсивний дорожній рух, у порівнянні зі спокійним заміським. Також слід нагадувати, що завжди потрібно зупинятися перед пішохідним переходом, щоб переконатися, що водій бачить велосипедиста. Неуважні дії на дорозі можуть не тільки призвести до травм, але і завдати матеріальної шкоди батькам, якщо дитина зашкодить автомобіль. Також важливо пояснювати дітям, що вони повинні розповідати батькам про травми, отримані, коли тих не було поруч. Це допоможе уникнути ситуації, коли мікро-переломи залишаються без уваги лікаря, зростися неправильно або іншим чином шкодячи здоров'ю дитини в майбутньому.

   Дитячі хірурги закликають батьків бути пильними і наглядати за дітьми під час різних свят, коли головною причиною травм стають залишені без нагляду на батутах або надувних атракціонах  діти. "Так як на святах присутні діти різного віку, то висока ймовірність, що нерівна вага стрибунів стане причиною того, що менші діти отримають травму або перелом кістки. Більш дорослі діти нерозумні і демонструють, на що здатні, будучи нездатними оцінити наслідки", — зазначають лікарі. У свою чергу, власники батутів повинні піклуватися про те, щоб завжди була сітка, а сам батут відповідав принципам, зазначеним виробником.

   Опинившись за містом, важливо пояснити дітям, як поводитися з тваринами — биками і кіньми, так як удари саме цих тварин можуть стати причиною болючих травм живота. Також треба нагадати про безпеку у воді і тому, що не можна пити воду з озер та інших водойм, так як це може викликати важке отруєння і алергічні реакції..В регіонах дитячі травми менше поширені, проте більш важкі. Як правило, вони побутового характеру і пов'язані з тим, що діти допомагають батькам по господарству.

    Широкі дискусії викликають собачі укуси, що з'являються, коли маленькі діти грають з вихованцем так, як йому не подобається. Дитина не може себе захистити  як доросла  людина. Собака це насамперед звір, який не завжди може бути доброзичливим. Слідкуйте щоб ваша дитина трималася далі від чужого собаки. Ніколи не чіпайте собаку якщо вона їсть. Якщо собака вкусила   один раз, через час вона може вкусити знову. Якщо це домашня собака, їй обов’язково необхідно зробити щеплення від сказу.     Бережіть своїх дітей!      

 

                                                                                            Управління соціального захисту населення

                                                                                              Відділ праці та зайнятості населення




 Молодь з числа ВПО: допомогти собі та іншим у пошуку рішень нагальних проблем
Автор: Svetlana   Додано: 14 липня 2015   Переглядів:765   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Молодь з числа ВПО: допомогти собі та іншим у пошуку рішень нагальних проблем

 

Проект передбачає тренінги для молоді з числа вимушених переселенців та спільне вироблення пропозицій до влади щодо вирішення проблем ВПО.

 

Завантажити документ: proekt-dlya-vpo.pdf [806.43 Kb] (cкачувань: 10)




 ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
Автор: Svetlana   Додано: 8 липня 2015   Переглядів:875   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ

   На початку III тисячоліття в час реформування та творення української держави важливою складовою забезпечення соціального процесу стає гендерна проблематика, як утвердження людського виміру сучасної цивілізації. І подальший прогрес суспільства неможливий без вирішення актуальних проблем визначення ролі і місця жінки в суспільстві, бо з природних ресурсів найважливішим є саме людський, особистісний, гендерний ресурс.

  Проблемам гендерної рівності присвячено багато праць і теоретичних досліджень зарубіжних  та вітчизняних вчених, а також важливими є дослідження практичного характеру.

   В підприємництві, а також в політиці мало представниць прекрасної статі, і при цьому спостерігається тенденція: чим вищий щабель бізнесу, тим менше в ньому задіяно жінок. Хоча швидкий розвиток ринкових відносин потребує все більшої зайнятості як чоловіків, так і жінок. Такі зрушення призводять до створення відповідного законодавчого і нормативного забезпечення для рівних прав діяльності.

  Важливим аспектом дослідження рівності прав чоловіків і жінок є визначення фундаментальних понять, таких як гендер, гендерна політика і гендерна рівність. Гендер - це набута, соціально закріплена поведінка, пов'язана з ролями і характеристиками, приписуваними чоловікам або жінкам у кожній конкретній культурі, на відміну від біологічної статі. Гендер - продукт соціалізації, стать - результат еволюційного розвитку.

  Гендерна політика – це діяльність, спрямована на врахування та збалансування інтересів та потреб різних гендерних груп.

  Гендерна рівність – це рівність стартових умов, отримання рівних часток суспільних ресурсів, рівної участі в соціальній владі для представників обох гендерних груп.

  Рівні права є однією з ознак правової держави. Держава зобов'язана забезпечувати дотримання прав людини, передбачених міжнародним законодавством. Принцип  рівності жінок та чоловіків закріплений в статті 3 Конституції України і затверджує рівність чоловіків та жінок в усіх сферах життя. Також наша країна серед 189 інших країн підписала Декларацію тисячоліття і приєдналася до Цілей розвитку тисячоліття, визначивши для себе забезпечення гендерної рівності, як важливу складову подальшого розвитку та пріоритетну складову державної політики.

  У структурі населення України жінки займають 53%. Трудове законодавство України проголошує формальну рівність, забороняє дискримінацію на ринку праці, але на практиці жінки мають менше можливостей кар’єрного зростання, меншу заробітну платню, працюють переважно в низькооплачуваній сфері. Про певну нерівноправність свідчить і незначне  залучення жінок з вищою освітою та лідерськими якостями на керівні посади.

  В Україні спостерігається суперечливе становище в сфері освіти та зайнятості : жінки займають менш оплачувані посади на меншою мірою престижних роботах. Держава витрачає чимало коштів для навчання жінок, а потім нераціонально використовує створений нею трудовий ресурс.

  Жінки в Україні контролюють лише 5-10 % економічних ресурсів, жінки становлять 38% усіх підприємців, що займаються індивідуальною діяльністю, очолюють 26% малих підприємств, 15% - середніх, 12% - великих. В промисловості бізнесом керують лише 2% жінок.

  Очевидна нерівність позицій жінок та позицій чоловіків на ринку праці призвела до фемінізації бідності. Сьогодні кожна 3 жінка має рівень доходів, що дорівнює прожитковому рівню. Жінки складають більшість у найбільш соціально-незахищених категоріях громадян: пенсіонери, безробітні, працюючі у бюджетній сфері. Скрутне матеріальне становище нерідко штовхає жінок на заробітчанство, вони їдуть в основному нелегально, залишаючи малолітніх дітей на своїх родичів, що нерідко означає звичайну дитячу бездоглядність, а, відтак, нерідко і безпритульність.

  Проблема гендерної рівності в українському суспільстві полягає у тому, що суспільство не усвідомлює її наявності. А відтак і не прагне створити цивілізовану сучасну політико-правову систему забезпечення рівності жінок і чоловіків.

  Окрім того, проблеми можна подолати реалізувавши в життя всі цілі з Декларації тисячоліття та забезпечивши не лише декларативну наявність Закону України “Про забезпечення рівних прав жінок і чоловіків та рівних можливостей їх реалізації”. Тобто забезпечити гендерне співвідношення на рівні 30 до 70 тієї чи іншої статі у представницьких органах, зменшити на половину розрив між доходами чоловіків і жінок, створити відповідні умови при прийнятті на роботу та забезпечити захист майбутніх матерів і тих, хто знаходиться у відпустці по догляду малолітніх дітей. Проблема полягає у подоланні стереотипів традиційно патріархального суспільства і знаходиться переважно у сфері соціальної психології. Її вирішення – це завдання не лише держави, але й суспільства, якщо воно дійсно прагне стати громадянським.

                                                               Відділ з питань праці

                                                                         та зайнятості населення УСЗН ЛМР




 ДО УВАГИ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ З ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ТА РАЙОНІВ ПРОВЕДЕННЯ АТО!
Автор: Svetlana   Додано: 7 липня 2015   Переглядів:807   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

ДО УВАГИ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ З ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ТА РАЙОНІВ ПРОВЕДЕННЯ АТО!

 

                 КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 

             ПОСТАНОВА   

            від 15 червня 2015 р. № 427

           Київ

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505


Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 “Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271, № 85, ст. 2411; 2015 р., № 11, ст. 280, № 21, ст. 583, № 32, ст. 920) зміни, що додаються.


Прем’єр-міністр України   А. ЯЦЕНЮК 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 15 червня 2015 р. № 427

ЗМІНИ, 
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505

1. Доповнити постанову пунктом 31 такого змісту:

“31. Визначити публічне акціонерне товариство “Державний ощадний банк України” уповноваженим банком, який відкриває та обслуговує поточні рахунки, на які зараховується грошова допомога, а також який приймає документи, необхідні для призначення грошової допомоги у разі відкриття поточного рахунка (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо виплата грошової допомоги раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку).”.

2. У Порядку надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженому зазначеною постановою:

1) пункт 2 доповнити абзацами такого змісту:

“Грошова допомога виплачується шляхом перерахування на поточний рахунок, відкритий відповідно до цього Порядку безоплатно в установі уповноваженого банку.

Уповноважений банк приймає від уповноваженого представника сім’ї документи, необхідні для отримання грошової допомоги у разі відкриття поточного рахунка (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо виплата грошової допомоги раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку).”;

2) абзац сьомий пункту 3 викласти у такій редакції:

“Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає до уповноваженого органу або установи уповноваженого банку (у випадку, передбаченому пунктом 5 цього Порядку) заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період.”;

3) у пункті 5:

абзац перший викласти в такій редакції:

“5. Для отримання грошової допомоги (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо її виплата раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку) уповноважений представник сім’ї звертається за фактичним місцем проживання (перебування) сім’ї до установи уповноваженого банку для відкриття в установленому порядку поточного рахунка, пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та подає на адресу уповноваженого органу відповідну заяву про надання грошової допомоги (для призначення грошової допомоги вперше) або заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги (у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо її виплата раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку). З метою визначення дати, часу та адреси подання заяви уповноважений представник сім’ї звертається у контакт-центр уповноваженого банку.”;

абзац восьмий виключити;

абзац тринадцятий викласти в такій редакції:

“До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї, письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних, а також письмовий дозвіл на розкриття уповноваженим банком інформації, що містить банківську таємницю, щодо поточного рахунка, відкритого уповноваженому представнику сім’ї в установі уповноваженого банку.”;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“До заяви, в якій уповноважений представник сім’ї повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, додаються копії документів, визначених в абзаці сьомому пункту 3 цього Порядку, засвідчені підписом уповноваженого представника сім’ї.

Взаємодія уповноваженого банку та Мінсоцполітики, а також уповноважених органів з метою виконання цього Порядку здійснюється на підставі укладеного між уповноваженим банком та Мінсоцполітики договору про взаємодію. Обмін інформацією між Мінфіном та уповноваженим банком з метою виконання цього Порядку здійснюється на підставі укладеного між уповноваженим банком та Мінфіном договору про взаємодію.

Установа уповноваженого банку відкриває уповноваженому представнику сім’ї поточний рахунок та не пізніше трьох робочих днів з дати відкриття зазначеного рахунка надсилає його заяву про призначення грошової допомоги (заяву, в якій уповноважений представник сім’ї повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги) разом з документами, що додаються до неї, відповідному уповноваженому органу із супровідним листом, в якому зазначаються реквізити поточного рахунка. У разі коли від установи уповноваженого банку надійшла заява про призначення грошової допомоги, до якої не додано всіх необхідних документів, передбачених пунктом 5 цього Порядку, уповноважений орган надсилає уповноваженому представнику сім’ї повідомлення про перелік документів, які необхідно подати додатково.”;

4) абзац третій пункту  9 викласти в такій редакції:

“Грошова допомога перераховується уповноваженими органами на рахунки відповідних установ уповноваженого банку. Установи уповноваженого банку протягом трьох робочих днів після надходження коштів на зазначені рахунки перераховують такі кошти на банківські (поточні) рахунки відповідних уповноважених представників сім’ї.”;

5) абзац другий пункту 11 викласти в такій редакції:

“Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються уповноваженим представником сім’ї на вимогу уповноваженого органу.”.

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання грошової допомоги звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», в управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 18 червня 2015   Переглядів:545   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 

 

Н А К А З


"18"  червня 2015р.                              

м. Люботин 

№ 10-0 


«Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», в управління соціального захисту населення Люботинської міської ради»                                                                                           

 

Завантажити документ: ochischennya-vladi.pdf [73.08 Kb] (cкачувань: 13)




 ПОСТАНОВА від 2 серпня 2000 р. № 1192
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2015   Переглядів:1990   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

від 2 серпня 2000 р. № 1192

Київ

  

   Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

 

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

№ 373 від 24.03.2004

№ 60 від 25.01.2006

№ 35 від 25.01.2012

№ 477 від 28.05.2012

№ 623 від 30.10.2014

№ 219 від 15.04.2015}

 

{У назві і тексті Постанови слово “малозабезпеченій” виключено згідно з Постановою КМ № 477 від 28.05.2012}

 Відповідно до статті 5 Закону України "Про психіатричну допомогу" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Міністерству праці та соціальної політики забезпечити з 1 січня 2004 р. призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за таким інвалідом.

{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 373 від 24.03.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 477 від 28.05.2012}

2. Затвердити Порядок надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним (додається).

3. Міністерству праці та соціальної політики за погодженням з Державним комітетом статистики підготувати і затвердити форму піврічної звітності щодо надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним.

{Постанову доповнено пунктом 3 згідно з Постановою КМ № 373 від 24.03.2004}

 

Прем'єр-міністр України   

В.ЮЩЕНКО

 

Інд. 26

 

Завантажити ПОРЯДОК надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним: postanova-1192-z-zmnami.rar [16.11 Kb] (cкачувань: 115)




 УВАГА: Спрощена процедура призначення субсидій вступає в силу з 1 травня 2015 року
Автор: Svetlana   Додано: 21 квітня 2015   Переглядів:910   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Інструкція

про порядок заповнення бланку Заяви про призначення житлової субсидії

 

1. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.

2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва управління:

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради.

3. У заяві зазначаються: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, паспортні дані (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

4. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:

- на оплату житлово-комунальних послуг;

- на придбання твердого палива та скрапленого газу (при наявності пічного опалення).

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

5. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

1) у графі „Номер особового рахунку” – номер особового рахунку, який міститься у квитанції, розрахунковій книжці на оплату відповідної послуги;

2) у графі „Найменування організації, що надає послуги” – назву організації, що міститься у квитанції, розрахунковій книжці на оплату відповідної послуги:

- Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (Люботинське КЖРЕП);

- Газопостачання (Харківгаз);

- Централізоване постачання холодної води та водовідведення (Люботинське ВККУ);

- Централізоване опалення (ДРІТ);

- Електропостачання (Харківобленерго).

3) у графі „Примітки” зазначається: „є лічильник” або „немає лічильника”.

6. У Заяві необхідно відмітити чи розглядати питання призначення субсидії комісією, що здійснюється на підставі акта обстеження умов проживання сім’ї.

Комісією можуть розглядатися такі випадки:

- заявник та члени його сім’ї є непрацездатними особами, проживають самі і бажають отримати субсидію на збільшену площу житла (на загальних підставах, призначається на соціальну норму: 13,62 кв.м. на особу + 35,22 кв.м. на сім’ю);

- особові рахунки на житлово-комунальні послуги відкриті на особу, яка не зареєстрована;

- сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги (навчання, будівництва, ремонту та інше) на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

7. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.

Увага! Заява даного зразка має бути датована після 1 травня 2015 року.

 

Завантажити ЗАЯВУ про призначення житлової субсидії: zayava.rar [13.92 Kb] (cкачувань: 31)

 

 

Інструкція

про порядок заповнення бланку Декларації про доходи і витрати осіб,

які звернулися за призначенням житлової субсидії

 

Декларацію заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.

У правому верхньому куті має бути зазначено назва управління:

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради.

У розділі І:

У позиції 1 вказується: прізвище, ім’я по батькові особи, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.

У позиції 2 необхідно зазначити загальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.

У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, дати народження, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, соціальна та інші види допомог (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за попередній календарний рік (з 01.01.2014 по 31.12.2014) без урахування податку з доходів фізичних осіб (щодо правильності визначення сум, слід звернутися до органів, які здійснюють дані виплати).

У графі „Джерело доходу”:

- для працюючих: назва установи, організації, підприємства, де працює особа;

- для пенсіонерів:  ПФ України з зазначенням місця одержання (наприклад, Люботинське відділення ПФ).

У розділі ІІІ вказується інформація про особу, яка здійснила одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень із зазначенням виду, вартості, дати здійснення купівлі (оплати) майна або послуг. У разі відсутності даних витрат – ставиться прочерк.

Відомості, зазначені у Декларації, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Декларації.  

Увага! Дата повинна бути зазначена не раніше 1 травня 2015 року.

 

Додаткова інформація.

Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.

Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг за спрощеним порядком, починаючи з травня 2015 року. Для цього потрібно звернутися особисто з Заявою про призначення житлової субсидії та Декларацією (або надіслати їх поштою) до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою:

62433, Харківська область, м. Люботин, вул. Радянська, 26 кім. 5

Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.

Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення за телефоном гарячої лінії:  741 16 06 або за телефонами: 741 18 05, 741 35 92

 

Завантажити Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидіїdeklaracya.rar [8.85 Kb] (cкачувань: 29)