СТРАХОВИЙ СТАЖ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВІДПУСТЦІ У ЗВЯЗКУ ВАГІТНІСТЮ ТА ПОЛОГАМ
Автор: Svetlana   Додано: 7 серпня 2013   Переглядів:812   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє наступне.

  1 липня 2013 року набрав чинності Закон України від 14.05,2013 № 231-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо призначення та індексації пенсії» (далі— Закон №231), яким урегульовано питання щодо зарахування до страхового стажу часу перебування у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами.

   Починаючи з липня цього року платниками єдиного внеску визначено підприємства, установи, організації, фізичних осіб, які використовують найману працю та виплачують допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами, а також осіб, які перебувають у відпустці та отримують допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами.

   Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю та виплачують допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами, нараховують єдиний внесок у розмірі 33,2 % суми допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами та утримують єдиний внесок у розмірі 2 % таких сум з осіб, які перебувають у відпустці та отримують таку допомогу.

  Зазначені суми нарахованого та утриманого єдиного внеску відображаються платником у звітності до Пенсійного фонду та підлягають сплаті за календарний місяць в якому їх нараховано, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

  

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 До уваги пенсіонерів
Автор: Svetlana   Додано: 2 серпня 2013   Переглядів:1024   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги пенсіонерів

текст інтерв’ю, яке надала агентству «Укрінформ»

Міністр соціальної політики України Н.Ю. Королевська стосовно актуальних питань пенсійного забезпечення та реформування пенсійного законодавства:

 

«Пенсії обов'язково збільшуватимуться щороку»

 

Нещодавно виповнилося 10 років із дня ухвалення базового закону щодо пенсійного забезпечення. По суті, саме відтоді й розпочалося реформування пенсійної системи України.

 

Про те, чого вже вдалося досягти та про плани на майбутнє розповіла в інтерв'ю для Укрінформу міністр соціальної політики України Наталія Королевська.

 

- Наталіє Юріївно, одразу після призначення на посаду очільника Міністерства соціальної політики Ви заявили, що розпочата в 2011 році пенсійна реформа не дала бажаних результатів. Що саме, на Вашу думку, не було вирішено?

 

 - Насамперед, за 10 років з моменту прийняття пенсійних законів не було вирішено основне питання - пенсія має бути справедливою. Нині не діє державний механізм, що гарантував би справді гідну пенсію, яка б залежала від трудового стажу. Назву головні завдання, що стоять перед нами. Перше - необхідно осучаснити пенсійні виплати та ліквідувати «зрівнялівку» у пенсіях, друге - подолати дефіцит Пенсійного фонду та третє - запровадити другий рівень накопичувальної пенсійної системи.

 

Завантажити документ: do-uvagi-pensonerv.rar [9.39 Kb] (cкачувань: 7)

 

Відділ нагляду за призначенням і виплатою пенсій

та допомог управління праці та соціального захисту

населення виконкому Люботинської міської ради


 




 Інформація про стан виконання міської Програми зайнятості за 6 місяців 2013 року
Автор: Svetlana   Додано: 25 липня 2013   Переглядів:1058   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Протягом 6 місяців 2013 року проводилась системна робота з виконання міської Програми зайнятості населення на 2012-2013 роки.

 Здійснювався контроль за виконанням чинного законодавства щодо впровадження нових мінімальних державних гарантій в оплаті праці. Внаслідок, середньомісячна заробітна плата одного середньооблікового штатного працівника по місту за І квартал 2013 року склала 2764 грн. Збільшення рівня заробітної плати сприяло закріпленості кадрів та підвищенню ефективності використання робочої сили на виробництві.

  В місті проведено двомісячник укладання колективних договорів, внаслідок чого колективно – договірним регулюванням трудових відносин охоплено 95,4% працюючих (3905) що становить 95,4% усіх підприємств міста.    

  Заборгованість із виплати заробітної плати по підприємствам міста Люботин за статистичними даними станом на 1 липня 2013 року  становить 31,8 тис.грн. на підприємстві ТОВ “Люботинське садове господарство”. Заборгованість із виплати заробітної плати по місту на державних , бюджетних та комунальних підприємствах відсутня.

 1.Перебувало на обліку.

 

   Прогнозними показниками Програми зайнятості  міста передбачено перебуваючих на обліку 1100 чол. За 6 місяців  2013 р. перебувало на обліку 598 чол. За цей період минулого року перебувало на обліку 693 чол.

 2.Професійна підготовка та перепідготовка.

 

  Прогнозними показниками Програми зайнятості на 2013 рік передбачено підготувати та перепідготувати 186 чол. із числа безробітних. З початку року проходило навчання 124 гр. В минулому році за цей період проходило навчання 117 чол..

3.Організація оплачуваних громадських робіт.

 

   Програмою зайнятості на 2013 рік  передбачено направити  на громадські роботи у поточному році  140 чол. з числа безробітних. З початку  2013 року направлено на громадські роботи 53 чол. з числа безробітних . Кошти  в сумі  13,6 тис. грн.  використані на оплату праці, в т.ч.  за рахунок коштів  ПОУ 12,4 тис.грн. В минулому  році на громадські роботи було направлено  173 чол. з числа безробітних. Кошти витрачені на суму  129,6 тис.грн., в т.ч.  за рахунок ПОУ – 11,8 тис.грн., за рахунок місцевого бюджету – 7,0 тис.грн. 

 4.Чисельність безробітних .

 

На 01.07.13 р. перебувало на обліку 217 гр. безробітних, з них:

- жінок 122 чол.

- молодь 77 чол.

Рівень безробіття (%)- 1,51             

На 01.07.12 року перебувало на обліку 238 гр. із числа безробітних, з них :

- жінок 140 чол.

- молодь 98 чол.

Рівень безробіття (%)- 1,67

5. Працевлаштування.

 

Прогнозними показниками Програми зайнятості міста передбачено працевлаштувати   500 гр.

За  6 місяців  2013 року працевлаштовано , всього -  266 гр.,

в т.ч. на додаткові робочі місця за рахунок дотацій – 0 гр.

виплата одноразової допомоги по безробіттю для зайняття   

підприємницькою   діяльністю –  8 чол.

За  6  місяців 2012 р.  працевлаштовано  306гр.,

в т.ч. на додаткові робочі місця за рахунок надання дотацій – 10 гр.

виплата одноразової допомоги по безробіттю для зайняття підприємницької діяльності – 5 гр.

 6. Використання коштів.

 

Витрачено коштів :

Допомога по безробіттю –  675461 грн.

Одноразова виплата допомоги для зайняття підприємницькою діяльністю – 61405 грн.

Стипендія у період навчання – 28641 грн.

Проїзд до міста навчання – 7788 грн.

На оплату праці працівникам, працевлаштованих на дотаційні робочі місця – 260193 грн.

на оплату праці працівникам, працевлаштованим на громадські роботи – 1230 грн.

відшкодування пенсійному Фонду – 5040грн

допомога на поховання  - 0 грн.

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю – 544грн.

Середньомісячний розмір допомоги по безробіттю – 964 грн.46 коп.

                                                      7. Легалізація робочих місць

 

        Рішенням №73 від 14.05.2013р. виконкому Люботинської міської ради затверджено міську робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, яка продовжила роботу  комісії з питань подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць. З початку року проведено 7 обстежень ФОП, здійснено 31 зіставлення даних по роботодавцям; проведено 6 засідань по легалізації робочих місць; 11 зустрічей з 28 роботодавцями; проведено засідання круглого столу де в роботі прийняло 17 ФОП. Постійно проводиться роз’яснювальна робота  серед роботодавців і населення через сайт міста.  Порушень з питань легалізації робочих місць на даний час не виявлено.

 

   Начальник відділу з питань праці та

           зайнятості населення

С.О.Будайчик

                                                                                                                       

 




 Звіт про проведену роботу за І півріччя 2013 року УПСЗН
Автор: Svetlana   Додано: 17 липня 2013   Переглядів:1049   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ЗВІТ

про проведену роботу за I півріччя 2013 року

управлінням праці та соціального захисту населення

виконкому Люботинської міської ради

     Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

Завантажити документ: zvit-upszn-1-pvr-2013.rar [25.15 Kb] (cкачувань: 18)




 Запобігання нещасним випадкам на підприємствах водопровідно – каналізаційного господарства
Автор: Svetlana   Додано: 11 липня 2013   Переглядів:1094   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Держгідропромнагляд України та Харківська обласна державна адміністрація занепокоєні різким зростанням рівня смертельного виробничого травматизму на підприємствах водопровідно- каналізаційного господарства під час виконання робіт підвищеної небезпеки:

- двадцять другого травня у КП  «Дергачівський комунальник »  внаслідок  отруєння клоачними газами під час виконання газонебезпечних робіт у   каналізаційному колодязі загинув оператор очисних споруд;

- сьомого червня під час виконання ремонтних робіт у водопровідній камері внаслідок асфіксії через перебування в середовищі з низьким вмістом кисню загинули четверо робітників КП « Харківводоканал»

Причинами зазначених нещасних випадків стали :

- незадовільна організація газонебезпечних робіт відповідальними особами  підприємств;

- не проведення приладової перевірки повітряного середовища перед виконанням газонебезпечних робіт;

- виконання робіт без засобів індивідуального захисту;

- допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки осіб, які не мали відповідної кваліфікації;

- недодержання працівниками вимог інструкції з охорони праці.  

До уваги роботодавців!

Під час виконання робіт підвищеної небезпеки:

- проводити  позачергові інструктажі робітників підприємств ;

- забезпечити постійний контроль повітряного середовища під час  виконання газонебезпечних робіт;

- обмежити проведення газонебезпечних робіт в разі високих температур повітря;

- газонебезпечні роботи виконувати тільки в  присутності відповідальних спеціалістів підприємства.

 

Управління праці та соціального захисту населення

 




 Забезпечення прав осіб, які набули статусу біженців в Україні
Автор: Chekardina   Додано: 25 червня 2013   Переглядів:766   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

               Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє, що особи, яким  надано статус біженця в Україні,  мають право на державну соціальну  допомогу  нарівні  з  громадянами  України  на умовах, передбачених  Законами України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», та «Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам».

          У разі  якщо  міжнародним  договором України передбачено інші норми,  ніж ті, що містяться у цих Законах, застосовуються норми, встановлені міжнародним договором.

          При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання державної соціальної допомоги звертатись до управління праці та соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26 або за телефоном «гарячої лінії» - 741 16 06. 

 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Роз’яснення щодо розмірів та процедури перерахунку заробітних плат працівників бюджетної сфери
Автор: Svetlana   Додано: 7 червня 2013   Переглядів:862   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Роз’яснення  щодо розмірів та процедури перерахунку заробітних плат працівників бюджетної сфери у зв’язку із

збільшенням посадового окладу працівників першого тарифного розряду до 852 гривень

(постанова Кабінету Міністрів України від 27.03.2013 № 197 «Про підвищення оплати праці працівників

установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»), яке надало Міністерство

соціальної політики України в інтерв’ю Інформаційному агентству «Укрінформ».

 

 

У травні 3,5 млн. бюджетників отримають збільшені зарплати - Мінсоцполітики

 

    У травні має відбутися перерахунок зарплат бюджетників. Завдяки тривалим переговорам між

профспілками та Мінфіном, посадовий оклад працівників першого тарифного розряду відтепер

становитиме 852 гривні. Підтримала позицію профспілок і наполягала саме на цій цифрі міністр

соціальної політики Наталія Королевська. Адже від цієї ставки тепер залежатиме розмір посадового

окладу кожного з 25 розрядів тарифної сітки.

    Про те, наскільки в середньому збільшиться зарплата і якою є процедура перерахунку,

кореспондентові УКРІНФОРМу розповів директор Департаменту заробітної плати та умов праці

Міністерства соціальної політики України Олександр Товстенко.

 

- Скількох людей стосуватиметься це підвищення та про які суми йдеться?

 

 - Буде перераховано зарплати із січня 2013 року для близько 3,5 мільйонів працівників охорони здоров'я, освіти,

культури, соціальної сфери та інших бюджетних галузей. У середньому за кожен місяць донарахована

заробітна плата становитиме, наприклад, у лікаря вищої категорії від 29 до 50 гривень, у вчителя вищої

категорії - від 27 до 45 гривень. Очевидно, що це не такі великі кошти. Але йдеться лише про перші кроки,

які ми робимо цьогоріч. Сподіваємося, що будуть підвищення більш суттєві, і що важливо - регулярні.

 

- Як відбувається процедура перерахунку?

 

 - Після того, як 27 березня уряд схвалив постанову №197 «Про підвищення оплати праці працівників установ,

закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», центральні органи влади мали привести власні

нормативно-правові акти з питань оплати праці працівників установ, закладів та організацій, що належать

до сфери їх управління, у відповідність з цією постановою.

 

    Фактично необхідно було підготувати понад 60 наказів, котрі після погодження з Мінсоцполітики і Мінфіном

мали б бути зареєстровані у Мін'юсті, а вже після того можна було розпочати перерахунок на кожному окремому

підприємстві чи закладі. Для опрацювання такої кількості наказів місяць - це оптимальний термін. Тому

міністр соціальної політики Наталія Королевська під час селекторної наради в Кабміні 14 травня поставила чітке

завдання - щоб люди почали отримувати дораховані кошти вже одночасно із зарплатою за травень.

 

- І це завдання виконується?

 

 - Маємо позитивну динаміку. Однак певні затримки є - через те, що деякі органи центральної влади затягнули

з процедурою оформлення відповідних наказів. Сподіваємося, що процес прискориться і найближчим часом

всі без винятку працівники бюджетної сфери отримають підвищені зарплати.

 

- А як діяти, якщо перерахунку й досі нема? До кого порадите звертатися?

 

 - Хочу одразу заспокоїти всіх тих, хто досі чекає - ви обов'язково отримаєте збільшені зарплати. У будь-якому разі,

якщо є факти затягування, слід звертатися безпосередньо до міністерства або зателефонувати на урядову

гарячу лінію. Кожне звернення ми фіксуємо і по кожному будемо розбиратися.

 

УКРІНФОРМ

 

Джерело: 

 http://www.ukrinform.ua/ukr/news/u_travni_35_mln_byudgetnikiv_otrimayut_zbilsheni_zarplati___minsotspolitiki_1830234

 

Управління праці та 

соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 




 До уваги отримувачів державної допомоги сім’ям з дітьми
Автор: Svetlana   Додано: 20 травня 2013   Переглядів:860   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

     Урядом схвалено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2013 року № 256, якими зрівнюються права дітей, які народились в сім’ях, та дітей, які народились під час перебування жінки в слідчому ізоляторі.

Зазначеним рішенням надається право на призначення допомоги при народженні у разі перебування жінки в слідчому ізоляторі або установі виконання покарань за заявою матері, яку подає адміністрація ізолятора або установи виконання покарань до органу праці та соціального захисту населення.

    При цьому допомога призначається і виплачується в розмірі, встановленому для першої дитини, шляхом перерахування на відкритий у банківській установі вкладний (депозитний) рахунок дитини на підставі звернення адміністрації слідчого ізолятора або установи виконання покарань за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.    

    Вкладні (депозитні) рахунки на ім'я дітей відкриваються адміністрацією слідчого ізолятора або установи виконання покарань у банківських установах  відповідно до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку  України від 12 листопада 2003 р. № 492, зареєстрованою у Мін’юсті 17 грудня 2003 р. за № 1172/8493.

Разом з цим визначено порядок використання такої допомоги або самою дитиною (після досягнення нею 18-річного віку) або особою, яка буде здійснювати догляд за цією дитиною.    

     Крім цього, Урядовим рішенням передбачено можливість перерахунку розміру допомоги при народженні дитини для всіх отримувачів в період виплати за умови підтвердження  факту проживання та утримання з одним з батьків інших дітей, які не були враховані під час визначення розміру допомоги.

    Також, постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2013 року № 233 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” внесено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми відповідно до яких, з переліку документів, необхідних для призначення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, виключено виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних  осіб  -  підприємців. 

 

 

                            Відділ субсидій та адресних соціальних допомог

УПСЗН виконкому Люботинської міської ради 

 




 Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2013   Переглядів:1005   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

 

від 23 травня 2012 р. № 417 Київ

 

 

Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми

 

 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

№ 868 від 19.09.2012}

 

 Відповідно до підпункту “б” пункту 2 частини першої статті 6 та частини першої статті 15 Закону України “Про протидію торгівлі людьми” Кабінет Міністрів України постановляє:

 

 Затвердити Порядок встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, що додається.

 

Прем'єр-міністр України    

М.АЗАРОВ

 

Інд. 26           

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 23 травня 2012 р. № 417

 

 ПОРЯДОК

встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми

 

1. Цей Порядок визначає процедуру встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми (далі - статус), на підставі відповідної інформації.

2. Особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, подає за місцем перебування до місцевої держадміністрації заяву про встановлення статусу (далі - заява) за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Іноземець або особа без громадянства, що не володіє українською або російською мовою, заповнює заяву з перекладачем.

Для встановлення статусу дитині, яка постраждала від торгівлі людьми, заява подається до місцевої держадміністрації її законним представником або особою, якій стало відомо про таку дитину.

 3. Заяви реєструються у відповідному журналі за формою, затвердженою Мінсоцполітики, а особам, які їх подали, повідомляється про можливість одержання допомоги та її види.

 4. Голова місцевої держадміністрації визначає структурний підрозділ, відповідальний за проведення процедури встановлення статусу (далі - структурний підрозділ), та відповідальну посадову особу (далі - посадова особа) згідно з розподілом функціональних обов’язків.

 5. У разі звернення для встановлення статусу особи, яка є потерпілою від злочину, пов’язаного з торгівлею людьми, або цивільним позивачем у кримінальному провадженні, або особи, яка постраждала від торгівлі людьми на території іншої держави, що підтверджено результатами розслідування відповідних органів такої держави, заява зазначеної особи приймається без проведення співбесіди посадовою особою.

{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 868 від 19.09.2012}

 6. Іноземцеві або особі без громадянства у разі подання заяви до місцевої держадміністрації видається протягом двох робочих днів довідка про звернення для встановлення статусу за формою згідно з додатком 1, яка є підставою для звернення до територіальних органів або підрозділів ДМС для реєстрації.

 7. Посадова особа проводить протягом трьох робочих днів з дати подання заяви співбесіду з особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, та заповнює опитувальний лист згідно з додатком 2, намагаючися запобігти повторній віктимізації та психологічному травмуванню особи.

 За бажанням особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, під час проведення співбесіди можуть бути присутні члени її родини або інші особи.

 У разі проведення співбесіди із законним представником дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, до співбесіди залучається перекладач (у разі потреби), психолог чи педагогічний працівник та адвокат, про що робиться відмітка в опитувальному листі.

 У разі неможливості проведення співбесіди з особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, через її хронічне психічне захворювання, тимчасовий розлад психічної діяльності, недоумство або інший хворобливий психічний стан чи малолітство опитувальний лист заповнюється посадовою особою на підставі особистих спостережень, показань свідків або інших даних.

 Посадова особа, яка проводить співбесіду, оформляє розписку про нерозголошення відомостей, які їй стали відомі під час проведення співбесіди, за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 8. Після проведення співбесіди особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, ознайомлюється з опитувальним листом та підписує його. У разі незгоди із змістом опитувального листа така особа має право надати свої зауваження в письмовому вигляді.

 Після проведення співбесіди законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, перекладач (у разі його присутності), психолог чи педагогічний працівник та адвокат ознайомлюються з опитувальним листом та підписують його. У разі незгоди із змістом опитувального листа зазначені особи мають право надати свої зауваження в письмовому вигляді.

 9. У разі коли особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, в заяві зазначила про потребу в наданні їй притулку, медичної, психологічної та іншої допомоги, місцева держадміністрація, а також суб’єкти, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми та безпосередньо виявили таку особу під час виконання своїх функціональних обов’язків, невідкладно здійснюють заходи щодо забезпечення надання такій особі притулку, медичної, психологічної та іншої допомоги.

 10. На підставі інформації, отриманої під час проведення співбесіди, посадова особа оформляє протягом двох робочих днів облікову картку особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 Без проведення співбесіди оформляється облікова картка особи, зазначеної у пункті 5 цього Порядку.

 11. Структурний підрозділ залучає суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, до проведення у семиденний строк перевірки інформації, зазначеної в опитувальному листі, щодо її достовірності (далі - перевірка).

 12. Місцева держадміністрація протягом двох робочих днів з дня завершення перевірки подає до Мінсоцполітики такі документи:

 1) копію заяви;

 2) копію документа, що посвідчує особу, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особу, зазначену у пункті 5 цього Порядку;

 3) копію заповненого опитувального листа;

 4) копію облікової картки особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особи, зазначеної у пункті 5 цього Порядку;

 5) копію заяви особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, до правоохоронних органів про захист своїх прав та інтересів (у разі звернення) або копію повідомлення (заяви) посадової особи до правоохоронних органів про виявлений факт торгівлі людьми;

 6) копію зауважень особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, чи законного представника дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, перекладача, психолога чи педагогічного працівника та адвоката до змісту опитувального листа (у разі наявності);

 7) інші документи та матеріали щодо наявності підстав для встановлення статусу (копії проїзних документів, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, довідку про перетин державного кордону, медичні висновки тощо).

{Підпункт 7 пункту 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 868 від 19.09.2012}

 13. Документи, зазначені у пункті 12 цього Порядку, розглядаються Мінсоцполітики протягом п’яти робочих днів від дати їх реєстрації. За результатами розгляду Мінсоцполітики надсилає місцевій держадміністрації листа про встановлення статусу або відмову у його встановленні з обґрунтуванням причин такої відмови.

 14. Підставами для встановлення статусу є:

 1) укладення незаконної угоди щодо особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми;

 2) вербування, переміщення, переховування, передача або одержання особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, з метою експлуатації, у тому числі сексуальної, шляхом обману, шахрайства, шантажу, її уразливого стану або застосування чи погрозою застосування насильства з використанням службового становища або матеріальної чи іншої залежності від іншої особи;

 3) документи та матеріали, що зібрані під час проведення перевірки і підтверджують можливість встановлення статусу.

 15. Невідповідність інформації, наданої особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, та інформації, зібраної під час проведення перевірки, є підставою для відмови у встановленні статусу.

 16. У разі встановлення статусу особі, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особі, зазначеній у пункті 5 цього Порядку, посадова особа протягом п’яти робочих днів з дня надходження листа Мінсоцполітики видає такій особі довідку про встановлення статусу згідно з додатком 3.

 17. Після отримання іноземцем або особою без громадянства довідки про встановлення статусу довідка про звернення для встановлення статусу втрачає чинність.

 18. Довідка про встановлення статусу реєструється у відповідному журналі за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 19. Особа, якій встановлено статус та яка отримала відповідну довідку, має право на одержання одноразової матеріальної допомоги у встановленому законодавством порядку.

 20. Статус надається строком до двох років та може бути продовжений за рішенням Мінсоцполітики не більш як на один рік. Для продовження зазначеного строку місцева держадміністрація подає до Мінсоцполітики відповідне письмове обґрунтування. У разі прийняття рішення про продовження такого строку до довідки про встановлення статусу вносяться відповідні відомості.

 21. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні статусу місцева держадміністрація протягом п’яти робочих днів повідомляє особу, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, про його прийняття. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

 22. Документи, зазначені у пункті 12 цього Порядку, разом з копією листа Мінсоцполітики про встановлення або відмову у встановленні статусу зберігаються Мінсоцполітики та місцевою держадміністрацією протягом п’яти років з дати закінчення строку, встановленого відповідно до пункту 20 цього Порядку.

 23. Позбавлення статусу здійснюється у разі його встановлення на підставі поданих завідомо неправдивих відомостей або недійсних документів, що мали істотне значення для його встановлення.

 У такому випадку особа, яку позбавлено статусу, відшкодовує виплачену їй одноразову матеріальну допомогу та всі витрати, пов’язані з наданням їй послуг.

 24. Розголошення суб’єктами, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, відомостей про особу, яка постраждала від торгівлі людьми, здійснюється у випадках, визначених законом.




 Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2013   Переглядів:1143   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

від 25 липня 2012 р. № 660 Київ

 

 

Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

 

 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

№ 71 від 04.02.2013}

 Відповідно до статті 6 Закону України “Про протидію торгівлі людьми” Кабінет Міністрів України постановляє:

 1. Затвердити Порядок виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, що додається.

 2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2013 року.

Прем'єр-міністр України 

М.АЗАРОВ

Інд. 26           

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 25 липня 2012 р. № 660

 

ПОРЯДОК

виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

{У тексті Порядку слова “орган праці та соціального захисту населення” в усіх відмінках і числах замінено словами “орган соціального захисту населення” у відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 1. Цей Порядок визначає механізм виплати одноразової матеріальної допомоги (далі - матеріальна допомога) особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 2. Матеріальна допомога виплачується особі, якій встановлено статус постраждалої від торгівлі людьми (далі - особа), відповідно до законодавства.

 Виплата матеріальної допомоги здійснюється Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім мм. Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення) одноразово у розмірі прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб (діти віком до шести років, діти віком від шести до 18 років, працездатні особи, особи, які втратили працездатність), установленого на момент звернення особи за матеріальною допомогою.

{Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 3. Для отримання матеріальної допомоги особа або законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи подає органові соціального захисту населення за місцем проживання (перебування) зазначеної особи такі документи:

 заяву за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

 копію довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

 копію документа, що посвідчує особу;

 копію документа, що підтверджує непрацездатність особи (у разі потреби).

 Іноземець або особа без громадянства, що не володіє українською або російською мовою, заповнює заяву з перекладачем.

 

 Орган соціального захисту населення формує особову справу, яка зберігається протягом трьох років після виплати матеріальної допомоги.

 Матеріальну допомогу може отримати уповноважена особа, законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи.

 У разі коли особа, якій встановлено статус постраждалої від торгівлі людьми, не отримала матеріальної допомоги протягом відповідного бюджетного періоду з поважних причин, вона має право звернутися за її отриманням у наступному бюджетному періоді та отримати матеріальну допомогу в розмірі прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб (діти віком до шести років, діти віком від шести до 18 років, працездатні особи, особи, які втратили працездатність), установленого на момент звернення особи за отриманням матеріальної допомоги.

{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 4. Виплата матеріальної допомоги здійснюється згідно з відомістю, яка складається органом соціального захисту населення за формою, затвердженою Мінсоцполітики, через державне підприємство поштового зв’язку або шляхом перерахування коштів на особистий банківський рахунок.

 Витрати на оплату послуг державного підприємства поштового зв’язку, пов’язаних з виплатою матеріальної допомоги, здійснюються за рахунок коштів державного бюджету відповідно до заявки органу соціального захисту населення.

 5. Матеріальна допомога виплачується особі не пізніше одного місяця з дня її звернення до органу соціального захисту населення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі цілі.

 6. Районні органи соціального захисту населення подають щомісяця до 10 числа регіональним органам соціального захисту населення реєстри виплат (перерахування) матеріальної допомоги з метою контролю за здійсненням відповідних видатків для подання до 15 числа Мінсоцполітики звіту про використання бюджетних коштів.

{Порядок доповнено пунктом 6 згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}




 Оголошення вакантної посади
Автор: Chekardina   Додано: 8 квітня 2013   Переглядів:887   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Вакансії]
 

УПСЗН виконкому Люботинської  міської  ради

оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу субсидій та адресних соціальних допомог( на період відпустки по догляду за дитиною спеціаліста  даного відділу)  з 08 квітня 2013р. 

Вимоги до кандидатів:

-  громадянство України;

-  повна вища освіта відповідного професійного спрямування (економічна або юридична);

-  вільне володіння комп’ютером; 

 -  досконале володіння українською  мовою;

 -  стаж роботи за фахом в державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 3 років. 

 

Потрібні документи :

-   особова картка (Форма –П-2ДС,)

-   копія документа про освіту;

-   копія паспорту;

-   декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2012 р.;

-   2 фотокартки розміром 4х6.

Заяви приймаються протягом 30 днів від дня оголошення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: м. Люботин, вул. Радянська,41

Додаткові відомості про умови конкурсу можна одержати по тел. 741-18-05, 741-35-92.




 До відома мешканців міста, які використовують для опалення тверде паливо!
Автор: Svetlana   Додано: 28 березня 2013   Переглядів:1232   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління праці та соціального захисту населення повідомляє, що громадяни, які використовують для опалення тверде паливо мають право звернутися до управління для призначення субсидії для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

     Для оформлення субсидії громадянин повинен заповнити в управлінні або надіслати поштою заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці. При собі необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, домову книгу, технічний паспорт на домоволодіння, номера особових рахунків, відкритих в організаціях, які надають житлово-комунальні послуги, трудові книжки та пенсійні посвідчення.

     Субсидія для придбання  скрапленого  газу, твердого  та  рідкого  пічного побутового  палива  призначається  один раз  на  календарний рік. Виплата  цієї субсидії  проводиться  готівкою.

      При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання адресних соціальних допомог і житлових субсидій звертатись до управління праці та соціального захисту населення: м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім.5 або за телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

  

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 ДО УВАГИ ІНВАЛІДІВ!
Автор: Svetlana   Додано: 25 березня 2013   Переглядів:1255   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє,що проводиться набір слухачів (інвалідів), на безкоштовне навчання у Вінницькому    міжрегіональному    центрі  професійної   реабілітації   інвалідів   «Поділля»,  за адресою: 21100 м. Вінниця, вул. Пирогова, 135-а. Телефони (факс) (0432) 55-47-10 т/ф, 68-02-61, 68-02-60                                 

НАБІР   СЛУХАЧІВ  (ІНВАЛІДІВ) на  НАВЧАННЯ 

 

за  професіями:

з терміном навчання

«Ліфтер»

1,5 місяці

«В’язальниця трикотажних виробів та полотна»

2 місяці

«Манікюрниця»

3   місяці

«Взуттьовик  з  ремонту  взуття»

3   місяці

«Оператор котельні»

3   місяці

«Швачка»

3   місяці

«Фотограф (фотороботи)»

4   місяці

«Перукар (перукар – модельєр)»

5   місяців

«Оператор  комп’ютерного набору»

5   місяців

«Візажист»

5,5   місяців

«Секретар  керівника»

6   місяців

«Лицювальник-плиточник»

6   місяців

«Флорист»

6,5 місяців

«Кравець»

8   місяців

«Конторський (офісний) службовець бухгалтерія)»

8   місяців

«Касир ( в банку)»

8,1 місяці

«Взуттьовик  з  індивідуального пошиття взуття»

12  місяців 

 

Навчання та послуги (харчування, соціально-психологічний та медичний супровід, іногороднім – проживання)   слухачам   працездатного  віку  надаються  БЕЗОПЛАТНО.

 

За додатковою інформацією звертатися до Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради за адресою : м.Люботин, вул. Радянська,41 кім.1, контактний телефон 7410131.

 

Відділ пільг та соціальних гарантій УПСЗН




 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати станом на 1.03.2013р.
Автор: Chekardina   Додано: 19 березня 2013   Переглядів:1194   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати.

За оперативними даними по місту Люботину  заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 березня  2013 року –  891,0 тис. грн.,                                                                            станом на 13 березня  2013 року – 739,6 тис. грн.

Назва підприємства

Сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на

 

01.03.2013р.

13.03.2013р.

Економічно активні:

тис.грн.

тис.грн.

1.ВККУ Люботинської міської ради

576,7

549,0

2.ВУКГ Люботинської міської ради

298,0

174,3

3.ТОВ “Люботинське садове господарство”

16,3

16,3

Банкрути

-

-

Економічно неактивні

-

-

Всього по місту

891,0

739,6

Інформація щодо наявності заборгованості до Пенсійного фонду України . Згідно з даними управління  Пенсійного фонду України в Харківському районі станом на 01.03.13  на території Люботинської міської ради знаходиться 19 підприємств, які мають борги по платежах до Пенсійного фонду України:

- ВККУ Люботинської міської ради має борг по страховим внескам – 25287,48 грн.,

заборгованість  по єдиному  соціальному внеску становить 475 271,49 грн.;

- ТОВ «Авто-лаккі» - борг в розмірі 190,08 грн.;

- Первинна профспілкова організація Караванського спиртового заводу - борг в розмірі 132,33 грн.;

- ТОВ «Люботинське садове господарство» - борг в розмірі 190,08 грн.;

- ТОВ компанія «Кратер» - борг в розмірі 5 516,02 грн.;

-  ВУКГ Люботинської міської ради - борг в розмірі 55 158,08 грн.;

в тому числі 13 фізичних осіб-підприємців, із них найбільші борги мають:

- ФОП  Макаренко С.О. – сума боргу 15433,51 грн.;

- ФОП  Краснянська В.Б. – сума боргу 8 136,59 грн.;

- ФОП  Проскурін Є.Є. – сума боргу 4 653,04 грн.;      

- ФОП  Погонець О.В. – сума боргу 4 010,30 грн.;

- ФОП  Стреляна   Л.М. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Вербицька Н.Г. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Вербицький М.І. – сума боргу 2 000,00 грн.;

- ФОП  Вербицький Є.М. – сума боргу 1 312,71 грн..

            За оперативними даними  станом на 13.03.13р. підприємством  ВУКГ Люботинської міської ради заборгованість до Пенсійного фонду України  ліквідована в повному обсязі.

Комісією з питань подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць з початку   2013 року  проведено зіставлення даних управлінням Пенсійного фонду України в Харківському районі та Люботинським відділенням ХОДПІ  11 суб'єктів господарювання  (10 фізичні особи, 1 юридична особа). В ході обстежень з питань легалізації виявлено 8 тіньових робочих місць у однієї фізичної особи.  

З початку 2013 року було створено 43 нових робочих місця (42 – у фізичних осіб; 1 – у юридичних осіб); шляхом надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності – 2 робочих місця.

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УПСЗН          




 Методичні рекомендації щодо укладання колективних договорів
Автор: Chekardina   Додано: 8 лютого 2013   Переглядів:1373   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Методичні рекомендації

первинним профспілковим організаціям для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2013 році

 

Підстави для укладання колективних договорів

 

Колективний договір – основний документ, що регулює трудові відносини та соціально-економічні інтереси роботодавця і найманих працівників. Укладення колективного договору передбачено ст. 2 Закону України «Про колективні договори і угоди», ст. 65 Господарського кодексу України, ст.ст. 11,12,13 Кодексу законів про працю, ст. 4,6,8 Закону України «Про соціальний діалог», ст.ст.10,19,20 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», ст. 19 Закону України «Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності», Конвенції МОП № 98 «Щодо застосування принципів права на організацію і укладання колективних договорів».

В Рекомендаціях враховані норми Закону України «Про колективні договори і угоди», діючої Генеральної угоди на 2010-2012 роки, положення окремих нових законодавчих та нормативних актів, По станови Президії ФПУ від 11.12.2012 р. № П-15-5 «Про стан колективно-договірного регулювання та основні завдання колдоговірної роботи на 2013 рік».

 

Завантажити "Меточні рекомендації" : metodichn-rekomendacyi.doc [122 Kb] (cкачувань: 81)




 Звіт УПСЗН за 2012 р.
Автор: Chekardina   Додано: 16 січня 2013   Переглядів:1023   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ЗВІТ

про проведену роботу за 2012 рік

управлінням праці та соціального захисту населення

виконкому Люботинської міської ради

 

Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

 

Завантажити ЗВІТ: zvit-upszn-2012.doc [143 Kb] (cкачувань: 16)




 Розміри деяких видів державної допомоги у 2013 році
Автор: Chekardina   Додано: 2 січня 2013   Переглядів:1068   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги одержувачів соціальних допомог!

 

1. Статтею 7 Закону України „Про Державний бюджет на 2013 рік” установлено, що  у 2013 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня – 1108 гривень, з 1 грудня – 1176 гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:

дітей віком до 6 років: з 1 січня - 972 гривні,  з 1 грудня – 1032 гривні;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня - 1210 гривень, з 1 грудня – 1286 гривень;

працездатних осіб: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня - 894 гривні, з 1 грудня – 949 гривень.

Враховуючи зазначене, у 2013 році розміри деяких видів державної допомоги становитимуть:

Види державної допомоги

з січня

з грудня

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

286,75

304,50

Допомога при народженні дитини

на першу дитину

29 160

30 960

на другу дитину

58 320

61 920

на третю і кожну наступну дитину

116 640

123 840

одноразова виплата:

9 720

103 20

щомісячна виплата:

на першу дитину

810

860

 

на другу дитину

1 012,50

1 075

 

на третю і наступну

1 485

1 576,67

 

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

 

мінімальний

130,00

максимальний

1147

1218

Допомога на дітей одиноким матерям

на дітей віком:

мінімальний

до 6 років

291,60

309,60

 

максимальний

 

486,00

516,00

від 6 до 18 років

мінімальний

 

363,00

385,80

 

максимальний

 

605,00

643,00

від 18 до 23 років

мінімальний

 

344,10

365,40

 

максимальний

 

573,50

609,00

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

1944

2064

від 6 до 18 років

2420

2572

Тимчасова державна допомога дітям,

батьки яких ухиляються від сплати аліментів

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

291,60

309,60

від 6 до 18 років

363,00

385,80

Державна соціальна допомога на дітей - сиріт

та дітей, позбавлених батьківського піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

1944

2064

від 6 до 18 років

2420

2572

від 18 до 23 років

2294

2436

 

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу

 

1147

 

1218






 

2. Статтею 9 вищезазначеного закону установлено, що у 2013 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям” у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 75 відсотків, для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.

Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям у 2013 році не може бути більше ніж 75 відсотків від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім'ї.

З огляду на зазначене, рівні забезпечення прожиткового мінімуму для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2013 році становитимуть:

 

для працездатних осіб

для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів

для дітей віком:

до 6 років

від 6 до 18 років

від 18 до 23 років (за умови навчання)

з січня

з грудня

240,87

255,78

894,00

949,00

 

729,00

 

774,00

907,50

964,50

860,25

913,50

3. Законом України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” визначено право на матеріальне забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України та соціальний захист інвалідів з дитинства та дітей-інвалідів шляхом встановлення державної соціальної допомоги у відсотках від прожиткового мінімуму. Розмір державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам у 2013 році буде розраховуватися з урахуванням норм вищезазначеного Закону та статтею 7 Закону України „Про Державний бюджет на 2013 рік” з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 № 265 „Деякі питання пенсійного забезпечення громадян”:

Державна соціальна допомога

з січня

з грудня


інвалідам з дитинства І групи  підгрупи А з надбавкою на догляд

1564,50

1660,75



інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

 

1341,00

1423,50


інвалідам з дитинства ІІ групи, одиноким інвалідам з дитинства                 ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

 

894

949




інвалідам з дитинства ІІІ групи,  одиноким інвалідам з дитинства               ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

 

894

949




на дітей-інвалідів

894

949



на дітей-інвалідів до 6 років з надбавкою на догляд

1111,80

1180,30


на дітей-інвалідів від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

1230,80

1307,30



на дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою

938,70

996,45



на дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою до 6 років з надбавкою на догляд 

1424,70

1512,45


на дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

 

1543,70

1639,45


 

Відділ субсидій

та адресних соціальних допомог




 На вулиці зима!
Автор: Svetlana   Додано: 19 грудня 2012   Переглядів:969   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Прийшла зима , разом з нею -  травми через кригу на слизьких тротуарах, шляхах та вулицях і звичайну людську необачність.

   Основною причиною травматизму взимку є банальний поспіх. Люди не помічають льоду, припорошеного снігом, а тому падають і отримують різні травми. Крім того, значна частина травм пов’язана з громадським транспортом. Сковзаються і падають при вході та виході в автобуси або тролейбуси. А діти й молодь люблять покататися з розгону на слизькій доріжці, гірці юрбою, збиваючи один одного. Такі ігри призводять до ударів і травм.

   Найбільш поширені травми - переломи кінцівок, які виникають через те, що, падаючи, людина інстинктивно виставляє вперед руку і валиться на неї всією вагою тіла. Тим часом незграбно виставлена нога ламається в області гомілки. У жінок цьому сприяє також носіння взуття на високих підборах. У ньому легко спіткнутися і впасти. Літні ж люди через вікові особливості кістяка (підвищена крихкість, менша еластичність зв’язок і м’язового каркаса) нерідко отримують дуже серйозні ушкодження. Вони частіше ламають хребет, шийку стегна. У літньому віці навіть невеликий удар може викликати перелом. У 95% випадків це виявляється у жінок.

   Також зауважимо , що можливість впливу на стан травматизму в цілому з боку медиків становить не більше 10%, а інші 90% залежать від інших чинників, які, у свою чергу, можна поділити на зовнішні і внутрішні. До першої групи відносять екологію, стан місць проживання, робочих зон, зон відпочинку, тротуарів, проїзної частини, справності машин і механізмів. А внутрішніми є дотримання техніки безпеки, принципів безпечної життєдіяльності, правил дорожнього руху, принципів тверезого способу життя.

   В Україні найбільший рівень травматизму має місце у чоловіків у віці 20-49 років, а у жінок - 30-59 років. При цьому в усіх вікових групах чоловіків цей показник вищий, ніж у жінок.

Бережіть своє життя, не нехтуйте застереженнями!


Управління праці та соціального захисту населення

виконкому Люботинської міської ради




 УПСЗН Люботинської міської ради інформує:
Автор: Chekardina   Додано: 11 грудня 2012   Переглядів:1220   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

Огляд основних положень Закону України «Про зайнятість населення» від 5 липня 2012 року №5067-VI (в порівнянні з Законом, діючим до 01.01.2013)

         Відповідно до Закону України «Про зайнятість населення», який вводиться в дію з 01.01.2013, замість державної служби зайнятості, діяльність якої здійснювалась під керівництвом  Міністерства  соціальної політики України,  місцевих  державних  адміністрацій та органів місцевого самоврядування створюється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції та його територіальні органи (далі - центральний орган, територіальний орган) (ст. 17 Закону).

Згідно з Законом вводяться положення, які є додатковими гарантіями держави щодо захисту прав громадян на працю, а також стимулюватимуть роботодавців до створення нових робочих місць, які сприятимуть зменшенню безробіття.

Законом визначені заходи щодо сприяння зайнятості населення:

Статус безробітного надається з першого дня реєстрації в територіальному органі, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи місця перебування безробітного (ст. 43 Закону), (тоді як по старому закону це відбувалось  з восьмого дня після реєстрації у центрі зайнятості за місцем проживання).

 

Для перегляду всього тексту - натисніть "Читати далі"




 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати
Автор: Chekardina   Додано: 21 листопада 2012   Переглядів:860   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

За оперативними даними по місту Люботин

 заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 листопада  2012 року – 727,4 тис. грн.., 

                                                                        станом на 14 листопада  2012 року – 719,4 тис.грн..  

Назва підприємства

Сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на

 

01.11.2012р.

14.11.2012р.

Економічно активні:

 

 

1.ВККУ Люботинської міської ради

554,0

546,8

2.ВУКГ Люботинської міської ради

173,4

172,6

Банкрути

-

-

Економічно неактивні

-

-

Всього по місту

727,4

719,4

Інформація щодо наявності заборгованості до Пенсійного фонду України .

Згідно з даними управління  Пенсійного фонду України в Харківському районі станом на 01.11.12 року на території Люботинської міської ради знаходиться 20 підприємств, які мають борги по платежах до Пенсійного фонду України:

- ВККУ Люботинської міської ради має борг по страховим внескам – 25287,48 грн.,

заборгованість  по єдиному  соціальному внеску становить 426 400,91 грн.;

- ТОВ “Авто-лаккі”- борг в розмірі 190,08 грн.;

- Первинна профспілкова організація Караванського спиртового заводу - борг в розмірі 132,33 грн.;

- ТОВ «Люботинське садове господарство» - борг в розмірі 10 729,9 грн.;

-  ТОВ компанія «Кратер» - борг в розмірі 5 516,02 грн.;

в тому числі 14 фізичних осіб-підприємців, із них найбільші борги мають:

-  ФОП Романченко Р.Ю. – сума боргу 3968,03 грн.;

- ФОП  Стреляна   Л.М. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Вербицька Н.Г. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Проскурін Є.Є. – сума боргу 4 010,30 грн.;        

- ФОП  Погонець О.В. – сума боргу 4 010,30 грн.;

- ФОП  Вербицький М.І. – сума боргу 4 010,30 грн.;

- ФОП  Вербицький В.М. – сума боргу 4 010,30 грн.;

- ФОП  Вербицький Є.М. – сума боргу 1 312,71 грн.;

- ФОП  Краснянська В.Б. – сума боргу 8 136,59 грн.;

- ФОП  Макаренко С.О. – сума боргу 665,36 грн..

 

Комісією з питань подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць за 9 місяців 2012 року було проведено 56 перевірок (фізичні особи). В ході перевірок порушень з питань легалізації не виявлено.  

З початку 2012 року було створено 336 нових робочих місць (223 – у фізичних осіб; 113 – у юридичних осіб); в тому числі з наданням дотацій – 25 робочих місць; шляхом одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності – 8 робочих місць.

 

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УПСЗН




 ЗВІТ про проведену роботу за 9 місяців 2012 року управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 17 жовтня 2012   Переглядів:1091   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВІТ про проведену роботу за 9 місяців 2012 року управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради

   Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

Завантажити звіт: zvit-upszn-9-mes-2012.rar [23.24 Kb] (cкачувань: 18)




 Робота щодо стабілізації ситуації на ринку праці
Автор: Svetlana   Додано: 16 жовтня 2012   Переглядів:812   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

   В місті продовжується робота щодо стабілізації ситуації на ринку праці та вживаються заходи із запровадження соціальних ініціативів Президента України. В рамках Угоди про вжиття спільних заходів щодо легалізації робочих місць та доходів у січні-вересні 2012 року в нашому місті проведено 51 перевірку щодо подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць.

   Управління праці звертається до мешканців нашого міста з проханням повідомляти про порушення прав працівників щодо оформлення неналежним чином  трудових відносин.

Середньомісячна заробітна плата працівників нашого міста за січень-червень 2012 року збільшилась на 15,1 % до відповідного періоду минулого року, що менше на  1%  від показника по області. Місто Люботин посідає 7 місце за рівнем оплати праці в Харківській області, але за темпом зростання наше місто на 25 місці. Низький рівень оплати в працівників торгівлі, майже всім найманим працівникам  фізичні особи-підприємці встановлюють заробітну плату на мінімальному рівні. Згідно проведеного моніторингу, встановлено, що  впровадження нового розміру мінімальної заробітної плати проводиться на всіх підприємствах без затримки, але є суб'єкти господарювання, які необґрунтовано встановлюють не повний робочий день або тиждень для своїх працівників, тим самим погіршують доходи населення.

   На виконання доручень Президента України та Кабінету Міністрів України  в місті проводиться  цілеспрямована робота з вирішення проблеми несвоєчасної виплати заробітної плати. Завдяки вжитим заходам упродовж січня-вересня 2012 року заборгованість з виплати заробітної плати значно зменшилась, а на підприємстві Люботинське бюро технічної інвентаризації ліквідована в повному обсязі.

 

За  консультаціями   щодо питання трудових відносин  звертатись  до управлiння  працi  та соцiального  захисту  населення 

 виконкому  Люботинської   міської ради : вул.  Радянська, 41 кiмн. 5; тел 741-13-75.

 




 Механізм надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за наявності засобів обліку
Автор: Svetlana   Додано: 20 вересня 2012   Переглядів:835   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Механізм надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, обсяг витрачання яких вимірюється засобами обліку, передбачає наступне:

1. Право на призначення субсидії визначається виходячи з вартості послуг в межах норм споживання (незалежно від того, скільки громадяни фактично споживали у попередньому періоді). А розмір субсидії розраховується виходячи з обсягів фактичного споживання послуг у попередньому періоді, але не більше від установлених норм. Такий механізм надання субсидій розроблено з метою ефективного використання коштів державного бюджету, що виділяються для надання субсидій населенню.

2. Розмір плати громадян за умови призначення житлової субсидії не залежить від вартості послуг, взятої для розрахунку субсидії, а визначається в залежності від доходів (15 або 10 відсотків їх середньомісячного доходу). У повідомленні про призначення субсидії зазначається обов’язкова частка плати сім’ї в межах норм споживання, яку отримувач субсидії повинен сплачувати щомісячно. У разі, коли вартість фактично спожитої послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, отримувачі субсидій сплачують її фактичну вартість.

3. Якщо сім'я економно споживала газ, воду, електроенергію у період отримання субсидії, при призначенні субсидії на наступний термін розмір її витрат зменшується на 2 відсотки за кожні 10 відсотків економії. Так, за 10 відсотків економії послуг обов’язковий платіж громадян зменшується з 15 до 13 відсотків сукупного доходу, за 20 відсотків економії частка плати громадянина зменшується з 15 до 11 відсотків доходу. Тобто, заощаджуючи енергоресурси, отримувачі субсидій мають можливість зменшити витрати на оплату житла до 9 відсотків, а сім'ї з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, а також сім'ї, до складу яких входять неповнолітні діти, інваліди І і ІІ групи – до 4 відсотків свого середньомісячного сукупного доходу.

4. Субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надаються у безготівковому вигляді, тобто суми призначених субсидій перераховуються на рахунки отримувачів субсидій в організаціях, що надають послуги; їх розмір змінюється в залежності від фактичного споживання послуг.

5. При призначенні субсидії визначається її орієнтовний розмір. Остаточний розмір обраховується після закінчення терміну дії субсидії та отримання відомостей від організації, яка надає послуги, про фактичні обсяги їх споживання.

У разі коли по закінченні терміну отримання субсидії зазначені послуги використано на суму, меншу від суми призначеної субсидії та обов`язкової частки плати в межах норм споживання, невикористані перераховані кошти повертаються організаціями, що надають послуги, на рахунок управлінь праці та соціального захисту населення. У разі, коли по закінченні терміну отримання субсидії зазначені послуги використано на суму, більшу від суми призначеної субсидії та обов`язкової частки плати, управління праці та соціального захисту населення дораховують необхідну суму коштів на рахунки громадян в організації, що надають послуги, але не більше від встановлених норм.

Такий механізм вигідний як сім’ї, так і державі:

-          заощаджуються енергоресурси;

-          зменшується обсяг бюджетних коштів для надання субсидій;

-          сім'я зменшує свої витрати на оплату газу.

         При зростанні цін і тарифів на послуги, на оплату яких призначено субсидію, обов’язкова частка плати користувачів субсидії не змінюється. Управлінням  здійснюється перерахунок субсидії у межах установленого терміну її призначення без звернень громадян.

З 24 вересня 2012 року починається попередній запис для оформлення житлових субсидій на опалювальний період та адресних соціальних допомог.

На початку опалювального періоду заяви на призначення субсидій приймаються протягом двох місяців.

         При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання адресних соціальних допомог і житлових субсидій та для попереднього запису звертайтеся до управління праці та соціального захисту населення: м. Люботин, вул. Радянська, 26 або за телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

Відділ субсидій та адресних соціальних допомог




 Звіт за 1-півріччя 2012 р.
Автор: Chekardina   Додано: 11 вересня 2012   Переглядів:912   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВІТ про проведену роботу за І півріччя 2012 року управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради

 

Завантажити документ: zvit-upszn-pivrichchya-2012.doc [137.5 Kb] (cкачувань: 12)