УСЗН: До уваги мешканців міста!
Автор: Chekardina   Додано: 28 березня 2016   Переглядів:714   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги мешканців міста!

 

З метою забезпечення соціального захисту громадян, урядом встановлено на період з 1 жовтня 2015 р. по 31 березня 2016 р. (включно) пільгову граничну роздрібну ціну на природний газ, який використовується населенням для індивідуального опалення або комплексно (індивідуальне опалення, приготування їжі та/або підігрів води), в розмірі 3,6 гривні за 1 куб. метр у разі використання до 1200 куб. метрів природного газу (включно) протягом зазначеного періоду.

Домогосподарства, які використовують природний газ для індивідуального опалення та перевищили встановлені на період з 01.10.2015 р. по 31.03.2016 р. обсяги споживання природного газу за пільговою граничною роздрібною ціною, мають можливість використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг шляхом звернення до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради для оформлення житлової субсидії.

Додатково повідомляємо, що Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.02.2015 №220 «Про встановлення тарифів на електроенергію, що відпускається населенню» з 01.03.2016 р. передбачено підвищення тарифів на електроенергію. До того ж, з квітня 2016 року передбачається підвищення ціни на природний газ для населення. 

В зв’язку з вищенаведеним, буде проведено перерахунок субсидії у межах установленого терміну її призначення без звернення громадян відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. №848 із змінами та доповненнями.

 

                                                           Управління соціального захисту населення

                                                           Люботинської міської ради 




 15 березня 2016 року в місті Люботині проведено семінар – нараду з питання створення нових робочих місць
Автор: Svetlana   Додано: 24 березня 2016   Переглядів:557   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  15 березня 2016 року в місті Люботині проведено семінар – нараду  з питання створення нових робочих місць на підприємствах, організаціях та установах міста на тему: “Інформування роботодавців щодо їх зацікавленості у використанні нових механізмів стимулювання до створення нових робочих місць”. В семінар-нараді прийняли представники структурних підрозділів роботодавці та підприємці.

За підсумками семінару прийнято рішення:

1.Управлінню соціального захисту населення Люботинської міської ради  взяти під свій контроль збір інформації щодо створення в місті нових робочих місць та узагальнену інформацію щоквартально до 5 числа надавати до ДСЗН ХОДА.

2.Люботинському МЦЗ та УСЗН проводити семінари, наради, бесіди на тему створення нових робочих місць серед роботодавців.

3.МЦЗ та іншим  службам  надавати інформацію на сайт міста, в цілях роз’яснення щодо   пільг при утворенні нових робочих місць. 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 22.03.2016 року відбулося чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення
Автор: Svetlana   Додано: 24 березня 2016   Переглядів:605   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 22.03.2016 року відбулося чергове  засідання  робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, до складу якого входять представники    структурних підрозділів виконавчого комітету: управління соціального захисту населення, відділу МЕР, Люботинського відділення Харківської ОДПІ ХО ДПС;  Люботинського  міського центру зайнятості; УПФУ в Харківському районі, Харківської обл.; голова міської організації роботодавців, директор ТОВ ТКФ “Явір”;ВД ФСНВУ у Харківському районі  Харківської області; Харківської РВД Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

На розгляд робочої групи винесено ряд питаннь:

1.Підведені підсумки робочої групи про проведену роботу за І квартал 2016 року.

2.Про організацію виконання Комплексного плану заходів з реалізації Угоди про співпрацю між структурами.

По кожному питанню пройшло активне обговорення та прийняті відповідні рішення.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Щастя в 4 руки
Автор: Svetlana   Додано: 15 березня 2016   Переглядів:663   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Щастя в 4 руки – спільний проект Фонду народонаселення ООН та Міністерства соціальної політики.

  Мета  проекту «Щастя в 4 руки» – донести до людей, які вступають у подружжя, прості рецепти сімейного щастя, щоб ніщо не заважало молодим кохати одне одного та спільними зусиллями будувати сім‘ю.

  В рамках інформаційної кампанії «Щастя в 4 руки» виготовлено соціальні ролики «Дитина – нагорода за любов» та «Справжні чоловіки», які розміщено в мережі Інтернет за посиланням: Щастя в 4 руки (zags.org.ua)




 Грант для работодателей Харькова и области на создание рабочих мест для ВПЛ
Автор: Svetlana   Додано: 22 лютого 2016   Переглядів:760   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Грант для работодателей Харькова и области на создание рабочих мест для ВПЛ

Грант для работодателей Харькова и области на создание рабочих мест для ВПЛ

Грант для работодателей Харькова и области на создание рабочих мест для ВПЛ




 ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" в Люботинському УСЗН
Автор: Svetlana   Додано: 17 лютого 2016   Переглядів:654   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити повідомлення: povdomlennya-abalmasova-ya.a..pdf [750.45 Kb] (cкачувань: 6)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”


    17 лютого 2016 року                                             Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

 

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб: 






 Оперативна інформація щодо діяльності соціальних інспекторів по _м. Люботин
Автор: Svetlana   Додано: 17 лютого 2016   Переглядів:697   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Оперативна інформація щодо діяльності соціальних інспекторів  по _м. Люботин 

04.01.2016р.

Назва району, міста

Кількість сімей/осіб, яким призначено з початку року житлова субсидія, державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям, державна допомога сім'ям з дітьми

Фактична чисельність соціальних інспекторів

Кількість обстежених сімей, проведених з метою підтвердження їх права на призначення допомоги

Кількість перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги

Кількість випадків виявлення неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги

Всього

в тому числі:

Всього

в тому числі:

шляхом запиту

з відвідуванням міста роботи отримувача допомоги

На запит

при відвідуванні міста роботи отримувача допомоги

Люботин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Житлова субсидія

2888

 

155

1880

1880

0

44

44

0

ДСД малозабезпеченим

182

 

49

30

30

0

1

1

0

Допомога сім’ям з  дітьми

466

 

109

285

285

0

1

1

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

3536

1

313

2195

2195

0

46

46

0

                                                                                                                                                                                                                             

Начальник   управління

І.В. Ярош




 Як виглядає рабство у наш час?
Автор: Svetlana   Додано: 16 лютого 2016   Переглядів:1288   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                Як виглядає рабство у наш час?

  Існує дуже багато форм торгівлі людьми. Але в будь-якому випадку ознаки цього злочину є спільні. Це вербування людини, обіцянки їй хорошої роботи, якихось перспектив, високих заробітків. Ідеться, як правило, про перевезення людини або за кордон, або в іншу область, обмеження її свободи.У постраждалих забирають паспорти, таким чином унеможливлюючи їхні дії з порятунку. І їх експлуатують - у промисловій праці, або ж місце має сексуальна експлуатація.Доволі поширена форма, яку українське суспільство поки що не надто сприймає саме як торгівлю людьми, це примусове жебрацтво.Часто ми стикаємося зі змішаними формами експлуатації. Насамперед це стосується жінок, яких можуть використовувати задля примусової праці і при цьому ще й експлуатувати сексуально. Те саме стосується і неповнолітніх постраждалих.Офіційна статистика не дає чіткого уявлення про масштаби цього явища і точну кількість жертв, оскільки торгівля людьми є злочином, який досить складно від слідкувати тому, що злочинці використовують безліч форм і методів; крім того, більшість постраждалих не звертається по допомогу через страх покарання, осуд або просто не мають можливості це зробити. Тому до офіційних зведень потрапляє лише один з сотень таких випадків.

                                                                  

УСЗН Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Що робити у випадку насильства в сім'ї?
Автор: Svetlana   Додано: 16 лютого 2016   Переглядів:665   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

      Що робити у випадку насильства в сім'ї?

  Складіть заздалегідь план своїх дій - що робити, куди піти в разі небезпеки. Якщо необхідно піти з дому - підготуйтесь: зберіть найнеобхідніші речі, ліки, одяг, ключі, особисті документи та документи, що підтверджують ваші права власності на житло, машину тощо. У випадку, якщо з вами будуть діти - також підготуйте все необхідне.
Визначте не одне, а декілька місць, де ви могли б сховатися, якщо підете з дому. Пам'ятайте адреси, номери телефонів людей, яким ви можете довіритися у випадку загрози вчинення насильства, або організацій, до яких маєте намір звернутися.
 Також подумайте про те, як уберегти дітей від повторення ситуації насильства - домовтеся й підготуйте необхідні документи для керівника дитячої установи або навчального закладу про те, що дітьми опікуєтеся тільки ви і ніхто, крім вас, не має права забирати їх.
  Якщо вам чи вашим дітям уже завдали тілесних ушкоджень, обов'язково розкажіть про це працівникові поліції та зверніться до медичної установи. Медичні висновки про отримані тілесні ушкодження можуть бути вагомим доказом того, що сталося.
  Не дозволяйте нікому принижувати та ображати вас. Уявіть найгірший розвиток подій та свій стан у такому випадку. Також уявіть своє життя без насильства. Намагайтеся досягнути бажаних змін.

 

                                                                  УСЗН Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць
Автор: Svetlana   Додано: 12 лютого 2016   Переглядів:1684   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

         Стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць.

  Одним із напрямків стимулювання роботодавців та суб’єктів малого підприємництва до створення нових робочих місць є щомісячна компенсація фактичних витрат роботодавця на сплату єдиного соціального внеску за працевлаштування безробітних. Згадана компенсація передбачена ст. 26 і 27 Закону України «Про зайнятість населення» і надається службою зайнятості з травня 2013 року. Право на таку компенсацію мають роботодавці, які за направленнями служби зайнятості працевлаштовують безробітних на новостворені робочі місця строком не менше ніж на 2 роки». Якщо місячний мінімальний розмір компенсації складає біля 500 грн. за рік, при мінімальній зарплаті, роботодавець отримує біля 6 тис. грн. відшкодувань. Відповідно, чим більша зарплата, тим більший розмір компенсації. Основні вимоги до роботодавців для отримання компенсацій: робоче місце повинно бути новим, тобто створеним у результаті діяльності суб’єкта господарювання, збільшення штатної чисельності працівників за умови відсутності скорочення (зменшення середньомісячної чисельності за попередні 12 місяців) або модернізації чи зміни технології виробництва, що потребують нових знань, навичок і вмінь працівника; роботодавець не повинен мати заборгованості зі сплати єдиного внеску та/або страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування; він також не має бути банкрутом і проти нього не може бути порушена справа про банкрутство.

   Механізм отримання компенсації простий. Якщо всі критерії витримані, роботодавцеві достатньо лише подати чи надіслати до центру зайнятості заяву та довідку встановленого зразка. Все інше ‑ справа фахівців центрів зайнятості, які на підставі даних з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про суму нарахованого та сплаченого єдиного внеску працевлаштованої на нове робоче місце особи, щомісяця, в автоматичному режимі, будуть перераховувати кошти на рахунок роботодавця в сумі фактично сплаченого ним єдиного внеску за працевлаштованих осіб.     Але, отримуючи суттєву матеріальну підтримку, роботодавець повинен взяти на себе певні зобов’язання: роботодавець повинен працевлаштувати безробітного на нове робоче місце строком не менше ніж на 2 роки; у разі звільнення працівника, за якого виплачувалася компенсація, з ініціативи роботодавця або за згодою сторін до закінчення цього терміну сума виплачених коштів повертається в повному обсязі залежно від джерела компенсації або ж на його робоче місце за направленням служби зайнятості працевлаштовується інший безробітний у межах дворічного терміну; роботодавець не може погіршувати умови праці, встановлені на день працевлаштування.

   Крім того, Законом України «Про внесення змін до деяких Законів України щодо посилення соціального захисту внутрішньо переміщених осіб» передбачено компенсацію роботодавцям витрат на оплату праці за працевлаштування вимушених переселенців не більше 6 місяців, за умови, що ці безробітні будуть працевлаштовані на рік за строковими договорами.  Така компенсація не може бути більшою від середньообласного розміру зарплати. 

         Якщо роботодавці планують створити нові робочі місця, то вони можуть заздалегідь звернутися в службу зайнятості для підбору на перспективу кадрів чи для замовлення їхнього професійного навчання.

   Є ще й такий шлях: з безробітних – у роботодавці.  Безробітні мають можливість пройти навчання з основ підприємницької діяльності, отримати одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності і відкрити власну справу, а відтак створити нове робоче місце не лише для себе, а й для своєї родини, краян. Створивши нове робоче місце, колишній безробітний може співпрацювати зі службою зайнятості в якості роботодавця і отримувати компенсацію єдиного внеску.

  Додержання роботодавцями соціальних гарантій в оплаті праці, рівні заробітної плати,  є важливим для працівників при нарахуванні страхового стажу і в кінцевому результаті – для призначення їх пенсій у майбутньому.

 Отже, вигідно для роботодавців вести легальний бізнес, створювати нові робочі місця, працевлаштовувати на них безробітних та отримувати витрати на єдиний соціальний внесок.                 

Управління соціального захисту населення

                                                                    Відділ  з питань праці та зайнятості населення 




 Коли необхідно проводити атестацію робочих місць та що при цьому варто знати?
Автор: Svetlana   Додано: 12 лютого 2016   Переглядів:729   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                Коли необхідно проводити атестацію робочих місць та що при цьому варто знати?

 

 Одним із аспектів організації охорони парці та промислової безпеки на підприємстві є організація атестації робочих місць. Атестація робочих місць на умови праці — це комплексна оцінка всіх факторів виробничого середовища і трудового процесу на предмет наявності шкідливих і небезпечних факторів.  Кому потрібна атестація робочих місць? Керівнику, оскільки відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації робочих місць покладається саме на керівника підприємства. Працівнику, тому що атестація робочих місць є правовою підставою надання на підприємстві компенсацій та гарантій для працівників із шкідливими і небезпечними умовами праці.                                                                               Отже, атестація робочого місця — це право чи обов’язок роботодавця? І як її провести?

                                                         Як з’ясувати, чи потрібно проводити атестацію?

 Законодавством передбачено обов’язок роботодавця щодо проведення атестації робочих місць на умови праці у випадку застосування на підприємстві технологічного процесу та використання обладнання, сировини, матеріалів, що є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів.

                  

                      Як же виявити подібні небезпечні і шкідливі виробничі фактори?

  Законодавством встановлено перелік професій з небезпечними або шкідливими умовами праці. Зокрема, такий перелік міститься у списках виробництв, професій та посад, що дають право на пільги при отриманні пенсії за віком; переліки робіт, на яких встановлюється підвищена оплата праці та скорочена тривалість робочого тижня; список виробництв, робіт, професій та посад, робота на яких дає право на додаткову відпустку; перелік, що містить назви хімічних речовин, при роботі з якими рекомендується видавати молоко. Знайшовши в цих документах професії, які наявні на робочих місцях підприємства, роботодавець проводить атестацію таких місць.

 Однак, що робити підприємствам, перелік професій на яких не зазначений в списках професій з небезпечними або шкідливими умовами праці? Здавалось би, законодавець врегулював дане питання, навівши визначення шкідливих і небезпечних умов праці в Гігієнічній класифікації умов праці і характеру праці за ступенями шкідливості і небезпечності,  важкості і напруженості 2001 року, але яка на сьогоднішній день не застосовується для атестації робочих місць за умовами праці. Чинною є Гігієнічна класифікація № 4137-86.

  На практиці ж дана норма може бути застосована лише членами атестаційної комісії, що здійснюють атестацію. Роботодавець, який не володіє спеціальними знаннями, не може визначити шкідливість виробничого фактору, не провівши атестацію робочого місця.

Отримуємо замкнуте коло: не провівши атестацію, ми не можемо визначити необхідність її проведення для підприємств, перелік професій на яких не зазначений в списках професій з небезпечними або шкідливими умовами праці.

 

                                      Порядок проведення атестації робочих місць.

 Перед роботодавцями, які визначилися з проведенням атестації робочих місць, постають нові питання. Який порядок проведення такої атестації? Чи необхідно проводити атестацію робочих місць для всіх працівників? Адже на багатьох підприємствах деяка частина працівників працює в офісних приміщеннях, а інша — на виробництві, де безпосередньо і можлива наявність шкідливих умов праці.

  Відповідно до чинного законодавства атестація робочих місць за умовами праці проводиться у порядку, визначеному згідно з постановою КМУ від 01.08.92 р. № 442 «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» та Методичними рекомендаціями для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженими постановою Мінпраці від 01.09.92 р. № 41.

  Атестацію проводить атестаційна комісія, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації в строки, передбачені колективним договором, але не рідше одного разу на п’ять років, за умови, якщо впродовж цього часу на підприємстві не змінювалися докорінно умови і характер праці.

До складу атестаційної комісії рекомендується включати головних спеціалістів, працівників відділу кадрів, праці і заробітної плати, охорони праці, органів охорони здоров’я підприємства, представників громадських організацій та інших.

  Отже, саме атестаційна комісія підприємства, яка здійснює організаційне, методичне керівництво і контроль за проведенням робіт на всіх етапах атестації, визначає перелік робочих місць, що підлягають атестації.

               

            Відповідальність керівників за непроведення атестації робочих місць

   У чинному законодавстві відсутня спеціальна норма щодо відповідальності саме за непроведення атестації робочих місць на умови праці. Однак, як і будь-яке інше правопорушення чи недотримання законодавства про охорону праці, непроведення атестації робочих місць може потягти за собою санкції контролюючих органів згідно з КпАП.

  Так, відповідно до ст. 41 КпАП порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

       У випадку, якщо непроведення атестації призвело до порушення норм охорони праці, до підприємства може бути застосована санкція у вигляді призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці.

Також не слід забувати, що в разі, якщо непроведення атестації мало своїм наслідком заподіяння шкоди здоров’ю працівнику, керівник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності за ст. 271 ККУ.

                             Таким чином, можна зробити такі висновки.

  Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:

1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;

2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.

                                                                               Управління соціального захисту населення

                                                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Звіт про проведену роботу за 2015 рік
Автор: Chekardina   Додано: 19 січня 2016   Переглядів:592   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт

про проведену роботу за 2015 рік

управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Завантажити: zvit-uszn-2015.doc [167 Kb] (cкачувань: 8)




 Допомога на дітей одиноким матерям та на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів з 01 січня 2016 року надаватиметься з урахуванням матеріального стану сім’ї, в якій виховується дитина!
Автор: Svetlana   Додано: 18 січня 2016   Переглядів:626   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Допомога на дітей одиноким матерям та на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів з 01 січня 2016 року надаватиметься

 з урахуванням матеріального стану сім’ї, в якій виховується дитина!

 

  Постановою  Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1181 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», внесено зміни до порядків призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

 Документ прийнято з метою приведення у відповідність до норм Закону України від 24.12.2015 № 911 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України».

   Допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам,  матерям  (батькам) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надаватиметься у розмірі, що дорівнює різниці між 100% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї.

   Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, , не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме призначається дитині віком до 18 років і становитиме різницю між 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

   Середньомісячний сукупний дохід сім’ї визначається згідно з Методикою   обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги на підставі довідки про доходи і декларації про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.

   Уряд установив, що для громадян, які звернуться у період з січня по березень 2016 р. за наданням допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, зазначені допомоги призначаються з 1 січня 2016 р.

  Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» установлено  прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі:

 

Категорія дітей

01.01.2016

01.05.2016

01.12.2016

Діти віком до 6-ти років

1167 грн.

1228 грн.

1313 грн.

Діти віком від 6 до 18  років

1455 грн.

1531 грн.

1637 грн.

Діти віком від 18 років до 23 років

1378 грн.

1450 грн.

1550 грн.

    З питання призначення соціальних допомог необхідно звернутись до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім. 5

Отримання консультацій  за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

Дні прийому:  понеділок - четвер  з 8-00 до 17-00, п’ятниця з 8-00 до 15-45




 Кошторис на 2016 р. УСЗН 21173058
Автор: Chekardina   Додано: 15 січня 2016   Переглядів:969   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

Кошторис на 2016 рік УСЗН 21173058

 

Завантажити: koshtoris-2016.pdf [569.79 Kb] (cкачувань: 14)

 

 

 

 

 




 Щодо виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва.)
Автор: Svetlana   Додано: 10 грудня 2015   Переглядів:761   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Щодо виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва.)

 

Управління соціального захисту повідомляє, що Постановою Кабінету Міністрів України № 604 від 19 серпня 2015 р. затверджено «Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту».

Одноразова грошова допомога виплачується у разі:

загибелі (смерті) волонтера - з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть;

встановлення інвалідності - з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії.

Одноразова грошова допомога призначається у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), якщо смерть/поранення волонтера настали:

1) під час надання волонтерської допомоги громадянам в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту, у тому числі в період здійснення догляду за хворими, інвалідами, одинокими, людьми похилого віку та іншими особами, які через свої фізичні, матеріальні чи інші особливості потребують підтримки та допомоги і проживають в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту;

2) під час надання волонтерської допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам, органам державної влади під час дії особливого періоду, правового режиму надзвичайного чи воєнного стану, проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту.

Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім'ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) (далі - заявники) подають міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі - міжвідомча комісія) документи, затверджені Порядком.

Міжвідомча комісія розглядає подані документи та в разі потреби уточнює інформацію про осіб, стосовно яких вони подані, заслуховує пояснення волонтерів, заявників, представників державних органів і свідків, у місячний строк з дня надходження документів (уточненої інформації) приймає рішення про призначення одноразової грошової допомоги.

Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги органами соціального захисту населення:

-        за місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії, - у разі загибелі (смерті) волонтера;

-        за місцем проживання волонтера - у разі настання інвалідності волонтера.

Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає органам соціального захисту населення такі документи:

заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;

копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім'я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації.

Одноразова грошова допомога виплачується особі шляхом її перерахування органом соціального захисту населення на рахунок в установі банку, зазначений особою, не пізніше ніж через три робочих дні після надходження коштів на рахунок органу соціального захисту населення.

Виплата одноразової грошової допомоги не здійснюються, якщо загибель (смерть), поранення (контузія, травма або каліцтво) чи інвалідність волонтера є наслідком:

вчинення ним злочину або адміністративного правопорушення;

вчинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп'яніння;

навмисного спричинення собі тілесного ушкодження або самогубства (крім факту доведення особи до самогубства, встановленого судом);

подання особою свідомо неправдивих відомостей для призначення і виплати одноразової грошової допомоги;

інших обставин, не пов'язаних з волонтерською діяльністю.

Рішення міжвідомчої комісії про відмову у призначенні одноразової грошової допомоги може бути оскаржене в судовому порядку.

Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється в порядку черговості відповідно до дати подання документів.

 

Завантажити постанову: pkmu-groshova-dopomoga.rar [30.07 Kb] (cкачувань: 5)

 Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" в Люботинському УСЗН
Автор: Svetlana   Додано: 7 грудня 2015   Переглядів:637   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити повідомлення: povdomlennya-skripnik-yu.yu..pdf [902.11 Kb] (cкачувань: 15)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”


          7 грудня 2015 р.                                             Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

 

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб: 






 Управління СЗН Люботинської МР надає інформація про санаторно-курортні заклади для учасників АТО
Автор: Chekardina   Додано: 23 листопада 2015   Переглядів:664   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ДО УВАГИ  УЧАСНИКІВ АТО!

 

Управління СЗН Люботинської МР надає інформація про санаторно-курортні заклади, які надають учасникам АТО послуги з психологічної реабілітації:

 

 




 13 листопада — Всесвітній день незрячих
Автор: Svetlana   Додано: 13 листопада 2015   Переглядів:948   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

13 листопада — Всесвітній день незрячих

   13 листопада 1745 року у Франції народився Валентин Гаюї - відомий педагог, який заснував у Парижі і Петербурзі декілька шкіл і підприємств для сліпих. За рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я саме ця дата відзначається як День сліпих.

   До XVIII століття світ не знав навчальних закладів для сліпих. Валентин Гаюї вперше продемонстрував свій метод навчання сліпих, за допомогою придуманого ним шрифту. У 1784 році в Парижі без підтримки уряду та благодійних товариств, на свої власні кошти в своєму власному будинку він відкрив першу в світі школу для сліпих дітей під назвою «Майстерня трудящих сліпих». Першим учнем Валентина Гаюї був підібраний на церковній паперті хлопчик Франсуа де Лезюер. Потім в школу поступили ще 11 його безпритульних однолітків.

   Навчання та виховання сліпих дітей Валентин Гаюї поставив на наукову основу. Він розробив рельєфно-лінійний шрифт «унціал». Цей шрифт отримав назву від латинського слова, що означає «рівний по довжині одній унції». Це були великі рівні літери, видавлені рельєфом на щільному папері. Головне достоїнство «унціала» полягало в тому, що за допомогою цього шрифту можна було навчати сліпих дітей читанню і друкувати книги для сліпих. Шрифт був пересувний, і це допомагало сліпим дітям робити набір потрібного тексту. Крім цього Валентин Гаюї сконструював прилади для сліпих і матриці для виготовлення рельєфних наочних посібників, географічних карт і глобусів. Цьому ремеслу він навчав і своїх вихованців. Ідея створення книг для сліпих також належить Валентину Гаюї.

   Не дивлячись на величезні матеріальні утруднення, Валентин Гаюї побудував при школі друкарню і надрукував в ній декілька книг рельєфно-лінійним шрифтом - «унціалом». Це були перші книги для сліпих. За книгами Валентина Гаюї незрячі навчалися аж до винаходу Луї Брайлем шрифту рельєфного шестіточія. (У 1829 році француз Луї Брайль - вихованець Паризького національного інституту для сліпих дітей розробив універсальну систему рельєфно-точкового шрифту, що знайшов розповсюдження у всіх країнах світу).

   У 1803 році Валентин Гаюї отримав пропозицію російського імператора Олександра I відкрити в Санкт-Петербурзі навчально-виховний заклад для сліпих. У 1807 році Олександром I були затверджені Статут, штати і бюджет Санкт-Петербурзького інституту робочих сліпих. У пам’ять про перших зачинателів перших навчальних закладів для незрячих в світі і відзначається Міжнародний день сліпих.
                                                                                               

УСЗН  Люботинської  міської ради




 16 листопада Міжнародний день толерантності
Автор: Svetlana   Додано: 13 листопада 2015   Переглядів:1167   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 16 листопада Міжнародний день толерантності

         У 1996 році Генеральна Асамблея ООН запропонувала державам-членам щорічно 16 листопада відзначати Міжнародний день, присвячений терпимості (англ. International Day for Tolerance), приурочуючи до нього відповідні заходи, орієнтовані як на освітні заклади, так і на широку громадськість. Роком раніше, 16 листопада 1995 року, держави-члени ЮНЕСКО прийняли Декларацію принципів терпимості. Підсумковий документ Всесвітнього саміту 2005 року підкреслює прагнення глав держав та урядів покращувати добробут людини, свободу і прогрес де б то не було, а також сприяти терпимості, пошані, діалогу і взаємодії між різними культурами, цивілізаціями та народами.

 

      Боротьба з нетерпимістю - це один з головних напрямів діяльності ООН, коли в умовах зростання населення і збільшення міграції у всьому світі посилюється ксенофобія та екстремізм. Кожен з нас повинен прагнути підтримувати принципи терпимості, плюралізму, взаємної пошани і мирного співіснування. Ми маємо бути завжди готові усувати стереотипи і спотворені уявлення й виступати на захист жертв дискримінації.

                                                                              

 УСЗН  Люботинської міської ради





 Всесвітній день доброти
Автор: Svetlana   Додано: 13 листопада 2015   Переглядів:1052   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Всесвітній день доброти


  13 листопада відзначається Всесвітній день доброти (World Kindness Day). Саме у цей день 1998 року в Токіо відкрилася перша конференція Всесвітнього руху за доброту, в якій брали участь Австралія, Канада, Японія, Таїланд, Сінгапур, Велика Британія, США. Пізніше до руху приєдналися й інші країни.
  Згідно з дослідженням японських і американських психологів, чим більше добрих вчинків ми робимо, тим щасливішими себе відчуваємо. На думку вчених, ті, хто висловлює свою подяку, ніжність й інші добрі почуття до людей у конкретних повсякденних справах, не лише з великим оптимізмом дивляться на світ, але й фізично почуваються краще, відчувають своє життя більш гармонійним.

  Вчені Мічиганського університету (США) вважають, що добрі люди менше хворіють і довше живуть. Дослідники спостерігали протягом п`яти років більш як 400 подружніх пар похилого віку. Партнери, що проявляли увагу і турботу один до одного, хворіли удвічі рідше. Учені також відзначили, що чуйні люди живуть, у середньому, на дев`ять років довше, ймовірно, завдяки тому, що у них кращий імунітет і здоровіше серце: адже коли людина робить щось хороше іншим людям, у неї підвищується рівень лімфоцитів і розширяються судини.
  Інший "побічний ефект" доброти – вироблення «гормонів задоволення». Коли людина допомагає іншим, її мозок виробляє велику кількість ендорфінів, відомих як прекрасне природне знеболююче. Крім того, ендорфіни мають заспокійливий ефект, нейтралізують дію стресу, полегшують депресію. Чуйність супроводжується душевним підйомом, що граничить з ейфорією, що пояснюється виробленням гормону серотоніну, який регулює настрій.

                                                       УСЗН  Люботинської міської ради




 До УВАГИ роботодавці!!!
Автор: Svetlana   Додано: 12 листопада 2015   Переглядів:788   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2015 року № 911 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України  від 04 березня 2015 року № 105 «Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період».

До УВАГИ роботодавці!!!

До УВАГИ роботодавці!!!

До УВАГИ роботодавці!!!

                                                                               Управління соціального захисту населення

                                                                                Люботинської міської ради




 О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Автор: Svetlana   Додано: 2 листопада 2015   Переглядів:829   Категорія - [Управління СЗН, Вакансії]
 

  Управління соціального захисту населення Люботинської  міської  ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з програмного забезпечення з 02 листопада 2015 р.

  Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); стаж роботи за фахом в державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 3 років. 

Потрібні документи:

- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копія паспорту;

- декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

 

  Термін прийняття документів: протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурс.

   Додаткова інформація щодо умов конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26, каб. № 9. тел. 741-35-92, 741-18-05.




 Звіт УСЗН за 9 місяців 2015 р.
Автор: Chekardina   Додано: 20 жовтня 2015   Переглядів:854   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВІТ

про проведену роботу за 9 місяців 2015 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради


Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

 

Натисніть "Читати далі"

 

 




 ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ З 01 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ!
Автор: Svetlana   Додано: 12 жовтня 2015   Переглядів:741   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ З 01 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ!

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку)  осіб. В окремих випадках на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської і районної ради або утвореної ними комісії (далі – комісія) та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла (далі - орендар), або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію. 

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.

Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії, а у разі повторного призначення субсидії на наступний період - на початок місяця, з якого призначається субсидія.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому  приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих:

- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання,

- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку),

- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради,

- акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб,

- договори оренди житла в іншому місці).

У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

На підставі рішення цієї комісії, підприємства - виробники/виконавці житлово-комунальних послуг не нараховують плату за послуги на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають у житловому приміщенні (будинку).

Якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки, на підставі рішення комісії та акта обстеження  матеріально-побутових умов домогосподарства. 

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, скраплений газ, тверде паливо виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання)

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані поштою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання).

3. Перелік документів для призначення субсидії 

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання):

заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;

довідки про доходи - за три місяці, що передують місяцю звернення за бажанням громадян, за затвердженими Мінсоцполітики формами а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС,
Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного  підрозділу  з питань соціального захисту населення;

договір найму (оренди) житла (за наявності).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

4. Термін призначення житлової субсидії  

 Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується окремо на опалювальний сезон і неопалювальний сезон

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року.

Після закінчення терміну отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період (12 місяців, календарний рік) для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому відповідному періоді.

5. Щодо періоду, за який обчислюються  доходи

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб, а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - на основі річного доходу осіб за попередній календарний рік.

Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках - за попередній календарний рік.

За бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за три місяці, що передують місяцю звернення) сукупного доходу осіб, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період за формами, затвердженими Мінсоцполітики.

До середньомісячного сукупного доходу пенсіонера враховується розмір пенсійної виплати за місяць, що передує місяцю, з якого призначається  субсидія.

6. Щодо доходів, які враховуватимуться під час призначення субсидій

Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, відомості про які надаються структурним підрозділам з питань соціального захисту населення ДФС, Пенсійним фондом України, фондами соціального страхування, вищими навчальними закладами, а також розмірів державної соціальної допомоги, що виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини  допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня").

До сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, оплата праці членів виборчої комісії, а також осіб, які залучаються до роботи в комісії, у тому числі в день голосування, дні встановлення підсумків голосування та результатів виборів, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності.

Під час призначення субсидії особам, які беруть (брали) безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції, та/або членам їх сімей до сукупного доходу не враховуються:

отримані ними у період безпосередньої участі у проведенні антитерористичної  операції грошове забезпечення та інші виплати і види соціальної допомоги, що здійснюються працівникам правоохоронних органів, військовослужбовцям та працівникам Збройних Сил, Національної Гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, особам рядового, начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, іншим працівникам утворених відповідно до закону військових формувань;

отримана ними у період та/або після безпосередньої участі у проведенні антитерористичної операції благодійна допомога незалежно від розміру та джерела походження.

Субсидія є безповоротною і її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.

Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій та адресних соціальних допомог управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім. 5

Отримання консультацій та попередній запис на прийом за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

Дні прийому:  понеділок - четвер  з 8-00 до 17-00, п’ятниця з 8-00 до 15-45