До 29-х роковин Чорнобильської катастрофи
Автор: Svetlana   Додано: 21 квітня 2015   Переглядів:770   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До 29-х роковин Чорнобильської катастрофи


   26 квітня вся Україна відзначає сумну дату в новітній українській історії -двадцять дев’яті роковини аварії на Чорнобильській атомній станції, подія, яка змінила Україну і змінила світ. 

    Чорнобильська аварія – одна з найбільших техногенних катастроф – поставила перед людством величезну кількість проблем, пов’язаних з ліквідацією її наслідків. Сьогодні найболючішими залишаються питання, пов’язані із соціальними наслідками аварії. Горезвісний вибух на Чорнобильській АЕС уже забрав життя і здоров’я багатьох жителів України. Торкнулося це лихо і мешканців міста Люботин.

   До 29-ої річниці Чорнобильської катастрофи розпорядженням Люботинської міської ради затверджено план заходів, що покликані увічнити в пам’яті народу трагічні події, пов’язані з аварією на Чорнобильській АЕС. Кім того, для поліпшення соціального і медичного захисту Люботинців, які постраждали в той час, створено організаційний комітет з підготовки та проведення заходів. 

  Так, буде надано одноразову адресну матеріальну допомогу інвалідам Чорнобильської катастрофи 1 категорії, вдовам померлих учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним сім’ям з числа постраждалих внаслідок ЧАЕС катастрофи. Передбачається, що 24 квітня у міському парку відбудеться мітинг присвячений 29-й річниці Чорнобильської катастрофи покладання квітів до  пам’ятного знака Чорнобильцям. Також у храмах міста проведуть поминальні молебні, панахиди за жертвами Чорнобильської катастрофи. У квітні-травні проходитимуть тематичні виховні години, семінари, засідання за «круглим столом», конференції, лекції, бесіди, книжкові виставки за участю учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста та учасників ліквідації аварії на ЧАЕС.  

                                                                               Відділ пільг та соціальних гарантій

 управління соціального захисту населення

                                                             Люботинської міської ради




 Невиробничий травматизм
Автор: Svetlana   Додано: 17 квітня 2015   Переглядів:993   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                   Невиробничий  травматизм

 

     Травматизм - сукупність травм, що виникають у певної групи населення за певний відрізок часу. Найбільший рівень травматизму має місце у чоловіків у віці 20-49 років, а у жінок у віці 30 -59 років. При цьому у всіх вікових групах чоловіків цей показник вище, ніж у жінок. Травматизм ділять на виробничий та невиробничий. На частку першого припадає близько 20 %, тобто кількісно різко переважає невиробничий травматизм. 

     Невиробничий травматизм включає такі види: транспортний (залізничний, автодорожний, авіаційний), вуличний, побутовий  та дитячий. Останній травматизм виділений в окрему групу лише з біологічних міркувань, а саме внаслідок неадекватного сприйняття дітьми загрозливих чинників навколишнього середовища через незрілість їх ЦНС, а також відсутність життєвого досвіду та підвищену допитливість і рухливість. Причини невиробничого травматизму у дітей і дорослих однакові.

     В нашому місті загальна кількість нещасних випадків за I квартал (і надалі всі показники за І квартал)  за 2013 рік – 200,  у 2014 році – 159, у 2015 році -148. Значну кількість випадків невиробничого травматизму становлять потерпілі внаслідок випадкового падіння, яких за 1 квартал  2013 р. – 174, 2014р. – 141, 2015 р. – 128  з них нещасних випадків з дітьми до 14 років відповідно:  2013 р. – 17, 2014 р. – 11, 2015 р. -11 випадків.

      Крім зазначених видів травматизму, розрізняють ще й  так звані навмисні, що наносяться окремими людьми з метою самогубства  чи каліцтва. Таких випадків по нашому місту не зафіксовано.

      Травма — одна з головних причин смерті людей віком до 44 років. Вона посідає третє місце у загальному переліку причин смертності.

      Найбільшу питому вагу в травматизмі має механічна травма, вона складає основу травматизму. У нашому місті за  перший квартал 2013 року зафіксовано 23 випадки,  за 2014р. - 13, 2015 р. - 12. Це пов'язано з механізацією на виробництві та в побуті, електрифікацією та газифікацією, значним розвитком автотранспорту, масовими заняттями спортом, збільшенням споживання населенням алкоголю, ліків, наркотичних та токсичних речовин тощо. 

     Внаслідок автомобільно-дорожніх травм  щорічно гине людей більше, ніж від усіх інших травм, разом узятих. Особливо прикро, що ці та інші травми є головною причиною смерті людей молодого віку (20—40 років). В нашому місті транспортних  нещасних випадків за перший квартал  2013, 2014, 2015рр. не зафіксовано.

  Дорожньо-транспортний травматизм об'єднує всі травми, які завдаються транспортними засобами (якщо по­терпілі не зв'язані з виробничою діяльністю),незалежно від того, був потерпілий у машині (водій, пасажир) чи ні (пішохід, велосипедист). Переважна кількість таких травм виникає з вини пішоходів. Багато дорожньо-транспортних пригод стається через керування машиною в стані сп'яніння.

    Вулична травма — це травма, що сталася на вулиці, у дворі, в лісі, полі тощо, незалежно від її причини (у тому й числі й зумовлена транспортними засобами). Більшість вуличних травм зумовлюється падінням потерпілого. Особливо часто це буває в осінньо-зимовий період та у вечірні години. Серед цих травм переважають переломи верхніх та нижніх кінцівок, рідше бувають забиття, розтягнення та пора­нення. Вуличний травматизм спричиняється поганою організацією вуличного руху, неякісним покриттям та освітленням вулиць, незадовільним їх станом, зокрема в період ожеледиці тощо.

    Побутовий травматизм об'єднує травми, що виникають у домашніх умовах (у квартирі, на подвір'ї, в гаражі). Велика кількість їх пов'язана з прибиранням квартири та приготуванням їжі. Переважають забиття, рани, опіки. Уражується переважно кисть. Багато травм виникає під час сварок та бійок, чому сприяє алкоголь. Частіше побутові травми виникають у чоловіків, зокрема молодих.

    До дитячого травматизму належать усі види невиробничого травматизму (дорожньо-транспортний, побутовий, шкільний, вуличний, спортивний та ін.) у дітей. Нещасні випадки з дітьми в побутових умовах трапляються частіше у віці до 3 років. Переважна кількість травм у дітей віком до 13 років спостерігається в шкільному віці під час ігор та занять спортом (50 %); 30 % вдома і 20 % — в дорожньо-транспорт-них пригодах (смертність сягає 80 %).

     Більшість травм належить до невиробничих. Найбільшу тривогу викликає дорожньо-транспортний травматизм.. Жертвами цього виду травматизму щорічно стають мільйони людей, четверть мільйону помирають на місці. Якщо взяти до уваги недосконалість обліку, статистики травм та, власне, визначення поняття смерті від травми, то можна з впевненістю сказати, що кількість жертв цього виду травматизму набагато більша, ніж повідомляється офіційно.                              

       Для боротьби з травматизмом насамперед треба  проводити спеціальні профілактичні заходи організаційного, технічного, санітарно-гігієнічного, медичного, освітнього й морально-етичного характеру. Найлегше піддається регулюванню, керуванню виробничий травматизм. Головними умовами його профілактики є ретельна організація на виробництвах  заходів з техніки безпеки та суворий контроль за їх виконанням усіма працівниками.

Дорожньо-транспортний травматизм вимагає великої уваги з боку як держави з її контрольно- регулюючими установами, так і конструкторів машин, а також водіїв та пішоходів. Благоустрій доріг, виготовлення машин підвищеної стійкості та опірності з безпечним кермом, обов'язкове користування прив'язними поясами, суворе додержання правил руху, технічна справність машин, підвищення кваліфікації водіїв тощо — все це складові профілактики дорожньо-транспортного травматизму. Введення лише прив'язних поясів безпеки в машинах сприяло значному зменшенню кількості загиблих на місці катастрофи.

 

                                      Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Насильство в сім'ї
Автор: Svetlana   Додано: 17 квітня 2015   Переглядів:1080   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                           Насильство в сім'ї

    Кожен із нас щодня стає жертвою насильства. Воно усюди, і є завжди. Кожен з нас стає жертвою або кривдником не зважаючи на те хочемо ми цього чи ні.Найчастіше спостерігають насильство в сім'ї. Жертви і кривдники не показують цього на людях. Не даром кажуть "Весь світ - театр, а люди в нім - актори."Метою домашнього насильства є встановлення контролю над жертвою, коли кривдник намагається бути єдиним "розпорядником" її життя. В українському суспільстві не прийнято розповідати про такі речі. Наприклад, розумна жінка, маючи науковий ступінь і досягши успіху в кар'єрі чи бізнесі, не може говорити про те, що її б'є чоловік, який сам обіймає керівну посаду. Або мати не може визнати, що її рідний син знущається над нею: вона, мовляв, "сама винна" в тому, що не догодила, не так виховала, не зберегла сімейного вогнища. Ще однією причиною є переконаність постраждалих у тому, що вони мусять терпіти домашнє насильство заради дітей.

                                 Існує кілька видів насильства: 

1.Фізичне: нанесення тілесних ушкоджень, побоїв,  удушення; ляпаси по обличчю, штовхання; використання зброї,  позбавлення їжі, позбавлення місця проживання;                    

2. Психологічне: ігнорування почуттів особи (наприклад, не розмовляє чоловік з жінкою місяцями чи    роками; ігнорує батько своїх дітей (не розмовляє з ними, або називає дурнем чи телепнем)); образа переконань, що мають цінність  для особи; образа віросповідання, національної, расової та класової приналежності, або походження; приниження особи (наприклад, чоловік  називає жінку (або навпаки) ні на що не здатною, через те, що вона недостатньо заробляє);знущання над домашніми тваринами або їх знищення на очах у особи (часто це діти або жінки) з метою спричинити їй біль; переслідування особи; покарання кривдником дітей через образу на дружину  (чи чоловіка); обмеження свободи дій та пересування особи; погрози спричинити шкоду.                                                                                         

3. Економічне:

- обмеження людини в отриманні коштів. Наприклад, батько після розлучення чи зовсім нічого не виплачує на дітей, чи дає 100 гривень на 3-х дітей: - вилучення або обмеження коштів; - контроль надходжень та витрат.                                                                                                       

4.Сексуальне:

-гнів на грунті ревнощів;                                                                                                                       

- образа особи (найчастіше жінки) словами "повія", "нечепура", або "фригідна";                                

- примус до сексуальних зносин проти волі;                                                                                       

- примус до хворобливих або садистських статевих зносин.

                                          Насильство над дітьми

Насильство над дітьми у сім'ях набуло такого розвитку, який можна порівняти лише з наркоманією і алкоголізмом.

Батьки не можуть, або просто не хочуть знайти підхід до своєї дитини, необхідні слова, не бажають стримувати емоції. Усе це виливається у фізичне покарання.

Можна виділити наступні типи жорстокого поводження з дітьми:

1. Фізичні покарання:

- побиття;

- штовхання;

 - спроби задушити;

- викручування рук, та ін.

2. Дитина є свідком знущань над членами сім'ї:

- батько б'є чи гвалтує матір у присутності  дітей;

- погану" дитину фізично карають у присутності "хорошої" дитини;

- дитина є свідком фізичнимх знущань над іншою людиною, що не є членом її родини.

3. Сексуальне насильство, інцест:

- гвалтування;

- нав'язування сексуальних стосунків;

- інцест (кровозмішення);

-залучення дитини до виготовлення порнографічного продукту.

4. Використання привілеїв дорослих:

- поводження з дітьми як з рабами чи слугами;

- поводження як зі своєю власністю.

5. Залякування:

- використання свого росту, розмірів та сили;

- навіювання страху за допомогою розповідей, дій, поглядів;

- крики, стресогенна поведінка;

- жорстокість щодо інших істот.

6. Погрози:

- кинути дитину;

- самогубства;

- заподіяти фізичну шкоду;

- розлюбити дитину та ін.

7. Використання громадських установ: загроза покарання міліцією, Богом, судом,  притулком, психіатричною лікарнею.

8. Ізоляція: контроль доступу дитини до інших людей; контролювання перебування дитини у помешканні, заборона виходити з дому; перешкоди спілкування з друзями і(або) рідними;  закривання дитини в коморі, сараї, туалеті чи у будь-якому закритому приміщенні; обмеження спілкування з дитиною, аж до повного ігнорування у спілкуванні.

Міжнародний жіночій правозахисний центр “Ла Страда –Україна“ повідомляє про те, що працює Національна “гаряча лінія” з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної   дискримінації  (0 800 500 335 або 386 з мобільного) та Національна дитяча “гаряча “ лінія ( 0 800 500 225 або 772 з мобільного) .

 

                                                            Відділ з питань праці та зайнятості  населення




 ЗВІТ про проведену роботу за I квартал 2015 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 16 квітня 2015   Переглядів:586   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ЗВІТ про проведену роботу за I квартал 2015 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

Завантажити повну версію жокументу: zvit-uszn-1-kv-2015.rar [27.34 Kb] (cкачувань: 8)

 




 Декларація за 2014 рік начальника управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 8 квітня 2015   Переглядів:713   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити декларацію за 2014 рік: yarosh.pdf [603.42 Kb] (cкачувань: 21)




 Декларація за 2014 рік заступника начальника управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 8 квітня 2015   Переглядів:699   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити декларацію за 2014 рік: gorbunova.pdf [2.43 Mb] (cкачувань: 14)




 ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2015 Р. (УПСЗН)
Автор: Chekardina   Додано: 8 квітня 2015   Переглядів:834   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2015 Р. (УПСЗН)

 

Завантажити: tender-_2015-na-god.zip [42.47 Kb] (cкачувань: 16)




 КОШТОРИС на 2015 рік Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 8 квітня 2015   Переглядів:817   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

КОШТОРИС  на 2015 рік   Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

Завантажити: 11_koshtoris-2015.doc [177 Kb] (cкачувань: 21)




 ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!
Автор: Chekardina   Додано: 26 березня 2015   Переглядів:931   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

 

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

      

 2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

3. Перелік документів для призначення субсидії

 

-  спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у  житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

 

4. Термін призначення житлової субсидії

 

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.

 

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

 

 

 

5. Відповідальність заявника за надані відомості для призначення субсидії

 

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

 

6. Набрання чинності змін до програми субсидій

 

Зміни до порядку призначення житлових субсидій набувають чинності і будуть застосовуватись при наданні субсидій з 1 травня 2015 року.

 

При цьому норма щодо доставки до кожного домогосподарства спрощених форм заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії (у квітні та жовтні 2015 року) набирає чинності з моменту опублікування.

 

 

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання житлової субсидії звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Постанова КМУ №106
Автор: Chekardina   Додано: 23 березня 2015   Переглядів:1102   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 28 лютого 2015 р. № 106

Київ

Про удосконалення порядку
надання житлових субсидій

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.

2. Затвердити згідно з додатками 1, 2 форми бланків:

заяви про призначення житлової субсидії;

декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

3. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством інфраструктури забезпечити до 15 квітня та до 1 листопада 2015 р. виготовлення підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, і доставку їх споживачам.

4. Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.

5. Збільшити граничну чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, районних державних адміністрацій згідно з додатком 3.

Міністерству фінансів під час опрацювання змін до Державного бюджету України на 2015 рік передбачити відповідні видатки на утримання додаткової чисельності зазначених працівників.

6. Ця постанова набирає чинності з 1 травня 2015 року, крім пункту 3, який набирає чинності з дня опублікування.

 Прем’єр-міністр України                                                                                    А. ЯЦЕНЮК

 Інд. 21

 

 

 

Завантажити Постанова та Зміни: postanova-kmu-106.doc [115.5 Kb] (cкачувань: 22)

 




 Управління соціального захисту населення ЛМР рекомендує
Автор: Svetlana   Додано: 24 лютого 2015   Переглядів:877   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Управління соціального захисту   населення ЛМР

рекомендує, при проведенні колдоговірної кампанії, керівникам підприємств, установ та організацій міста звернути  увагу на зміни,

які внесено до законодавства України.

 

Щодо трудових відносин  та зайнятості

 

 Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.0214 № 77- VIII, який набрав чинності з 1 січня 2015 року, внесені зміни до окремих статей Кодексу законів про працю України:

- у частину третю статті 24:

"Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України".

Обов’язково потрібно повідомляти про укладання трудового договору органи фіскальної служби. Станом на 26 січня 2015 року типова форма відсутня, рекомендуємо повідомляти органи фіскальної служби у довільній формі.

- норма ст. 24 -1 -  про реєстрацію трудового договору між працівником та фізичною особою – підприємцем в органах служби зайнятості – виключена.

- у статтю 48:

- щодо ведення трудових книжок студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації";

- частина третя доповнена другим реченням такого змісту: «Студентам вищих та учням професійно-технічних навчальних закладів трудова книжка оформляється не пізніше п’яти днів після початку проходження стажування»;

 

Натисніть читати далі




 ПОРАДИ ЩОДО ПОПЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї
Автор: Svetlana   Додано: 20 лютого 2015   Переглядів:959   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Результати досліджень показують, що більше ніж 93% жінок — жертв фізичного насильства, тривалий час дозволяли кривдити себе словами. Тобто спочатку жертва потерпає від психологічного насильства, а потім відбувається фізичне насильство.

  Не дозволяйте себе ображати, принижувати з початку стосунків, не дозволяйте по відношенню до себе дій, які можуть привести до насильства. Правильно оцінюйте ситуацію.

  Сімейні конфлікти здійснюються в замкнутому просторі будинку чи квартири, де немає можливості зовнішнього втручання. У разі загрози конфлікту треба вийти з дому — конфлікт на людях, як правило, стає менш напруженим.

  Якщо виникає загроза конфлікту (і як наслідок — насильства), спробуйте запросити людину, яка зменшить напруження, — наприклад, родича. Але не слід використовувати в ролі громовідводу дітей. Бережіть їх нервову систему і не провокуйте насильства по відношенню до дітей. Не провокуйте конфлікти.

  Статистика свідчить, що більш ніж 60% убивств і тяжких тілесних ушкоджень здійснюються на побутовому грунті, тобто є наслідком імпульсивних, а не спланованих дій.

  Якщо відомо, що один із членів сім’ї негативно реагує на якісь дії (наприклад, уживання вами алкоголю, запізнення, контакти з певними особами та ін.), не провокуйте конфлікти і як наслідок — і потенційне насильство. Якщо ж ви бажаєте примусити чоловіка ревнувати, злитися та інше — ви провокуєте негативне ставлення до вас, конфлікт і потенційне насильство. Будьте особливо обережними з п’яними! Значну частину насильств по відношенню до жінок здійснюють п’яні чоловіки. Дуже часто у п’яному стані агресивними стають цілком неконфліктні люди. Якщо ви бачите, що чоловік перебуває у стані сп’яніння, не з’ясовуйте з ним стосунків, не реагуйте на його провокації та намагайтесь заспокоїти його, не робіть різких зауважень. Якщо зупинити конфлікт не вдається, спробуйте залишити приміщення: вийдіть в іншу кімнату, до сусідів, на вулицю.

Існують загальні ознаки чоловіків, схильних до насильства:

•агресивність по відношенню до дітей,

•агресивність по відношенню до домашніх тварин,

•впевненість у тому, що тільки чоловік «хазяїн у домі»,

•грубощі по відношенню до жінок,

•неусвідомлене ставлення до серйозності покарання за здійснення насильства,

•патологічні ревнощі,

•перекладання провини за свої дії на інших, 

•погрози самогубства у випадку розриву відносин із жінкою.

Якщо випадки насильства вже мали місце. В такому випадку жінка має бути готова протистояти наступним актам насильства.

Для цього слід:

•продумати дії на випадок повторного насильства,

•розказати про насильство тим, хто може допомогти,

•визначити місце, куди можна піти у випадку загрози насильства,

•домовитися із сусідами, щоб вони викликали міліцію, якщо почують крики з квартири,

•у безпечному, але доступному місці заховати документи, певну суму грошей, книжку з номерами телефонів, інші важливі папери, певний одяг та необхідні ліки,

•унеможливити доступ до інформації про місце перебування потерпілої,

•знищити всі можливості знайти потерпілу,

•визначити, що саме з цінних речей слід забрати з дому,

•заздалегідь знайти номери телефонів місцевих служб, які можуть надати необхідну підтримку.

  Насильник повинен знати, що обов’язково буде покараний. Чоловік, який потенційно може здійснити насильницькі дії, повинен знати, що він обов’язково буде покараний. Можна повісити на видному місці списки телефонів служб невідкладної допомоги: швидкої допомоги, міліції та ін. Серед номерів телефонів повинен бути телефон дільничного міліціонера чи інспектора кримінальної міліції у справах дітей, яким необхідно дзвонити в разі домашнього насильства. Не дозволяйте себе принижувати!

                                           Управління соціального захисту населення

         Люботинської міської ради




 ДВОМІСЯЧНИК З УКЛАДАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ДОГОВОРІВ
Автор: Svetlana   Додано: 18 лютого 2015   Переглядів:866   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

              ДВОМІСЯЧНИК З УКЛАДАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ДОГОВОРІВ

 

 Цього року колдоговірна кампанія проходить в умовах наростання та загострення фінансово-економічної кризи, негативні наслідки якої відчули більшість трудових колективів підприємств і організацій міста.

  У зв’язку з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» та низки законодавчих актів, відмінені ряд соціально-значущих економічних прав та гарантій працівників, передано право визначення та надання пільг умовами колективних договорів. Тому, значення колективного договору суттєво зростає.

  Тільки повний, змістовний колективний договір може стати надійною правовою основою для створення відповідних умов праці, в тому числі їх оплати в конкретній організації, на підприємстві. Тільки колективний договір може забезпечити стійкі відносини між трудовим колективом і роботодавцем, чітко визначити права і зобов'язання обох сторін.

 

Натисніть читати далі 




 ЗВІТ про проведену роботу за 2014 рік управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 17 лютого 2015   Переглядів:845   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВІТ

про проведену роботу за 2014 рік

управлінням праці та соціального захисту населення

виконкому Люботинської міської ради

 

Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

 

Натисніть "Читати далі"




 Про стимулювання роботодавців до створення нових та збереження існуючих робочих місць
Автор: Svetlana   Додано: 17 лютого 2015   Переглядів:734   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 Відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" (далі - Закон) до основних напрямів державної політики у сфері зайнятості населення віднесено:
- створення умов для розвитку економіки та сприяння створенню нових робочих місць;
- заохочення роботодавців, які зберігають діючі та створюють нові робочі місця.Заходами зі сприяння створенню нових робочих місць є:  
- компенсація фактичних витрат у розмірі 50% суми нарахованого єдиного внеску;
- сприяння зайнятості населення під час реалізації державних цільових програм та інфраструктурних проектів;
- компенсація фактичних витрат у розмірі єдиного внеску при працевлаштуванні громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, та громадян, які працевлаштовуються суб’єктами малого підприємництва (на нові робочі місця).   Державна служба зайнятості також бере участь у реалізації заходів, спрямованих на:
- запобігання масовому вивільненню працівників;
- профілактику настання страхового випадку;
- сприяння мобільності робочої сили та зайнятості населення в регіонах з найвищими показниками безробіття, монофункціональних містах та населених пунктах, залежних від містоутворюючих підприємств.                                                                                                 

До профілактичних заходів зі збереження робочих місць належить:
- фінансування витрат роботодавця на оплату праці працівників, яких з метою запобігання вивільненню тимчасово переведено за їх згодою на іншу роботу;
- фінансування витрат роботодавця на професійну перепідготовку або підвищення кваліфікації працівників, щодо яких є загроза вивільнення у зв'язку з реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, тимчасовим припиненням виробництва;
- надання допомоги по частковому безробіттю.                                                      

Компенсація фактичних витрат у розмірі 50% суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу (за місяць, за який він сплачений) надається відповідно до частини 2 статті 24 Закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2013 № 153 затверджено Порядок компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.                                                    

Новим робочим місцем є робоче місце, яке створене у зв'язку із створенням нового суб'єкта господарювання (крім того, що створений шляхом припинення) або збільшенням штатної чисельності працівників за умови відсутності скорочення (зменшення) середньомісячної чисельності за попередні 12 місяців, а також створене шляхом модернізації або зміни технології виробництва, що потребують нових знань, навичок та вмінь працівника (пункт 12 частини 1 статті 1 Закону).                                                 

Сприяння зайнятості населення під час реалізації державних цільових програм та інфраструктурних проектів реалізується відповідно до статті 25 Закону та постанов Кабінету Міністрів України від 13.05.2013 № 365 “Деякі питання реалізації статті 25 Закону України “Про зайнятість населення”.                                                                    

Порядок компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску при працевлаштуванні громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, та громадян, які працевлаштовуються суб’єктами малого підприємництва (на нові робочі місця), визначено статтями 26 та 27 Закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2013 № 347 затверджено Порядок компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Перелік пріоритетних видів економічної діяльності для створення нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва.

Розроблення комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, здійснюється органами виконавчої влади та місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу. У разі коли масове вивільнення працівників (критерії масового вивільнення визначені статтею 48 Закону) спричинило різке зростання безробіття в регіоні або на відповідній території на 3 і більше відсоткових пункти протягом звітного періоду, ситуація на ринку праці визнається кризовою. Для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників можуть утворюватися спеціальні комісії згідно Порядку утворення спеціальних комісій для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2013 № 305.                                                                                                  

При виникненні страхового ризику Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття може здійснювати заходи, спрямовані на запобігання настанню страхових випадків, у межах коштів, передбачених бюджетом Фонду на такі цілі (стаття 7-1 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”).                                                            

Порядок надання допомоги по частковому безробіттю регламентовано статтею 47 Закону та прийнятими, на її виконання, нормативно-правими актами.

                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН




 Зарплата в "конверті"? Подумайте про наслідки...
Автор: Svetlana   Додано: 16 лютого 2015   Переглядів:824   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                 Зарплата в "конверті"? Подумайте про наслідки...

  Відповідно до  законодавства право громадян на соціальний захист у нашій державі гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок сплати єдиного внеску громадянами, підприємствами, установами й організаціями.Розмір пенсії за віком залежить від величини страхового стажу і розміру заробітної плати, з якої сплачувалися страхові внески до Пенсійного фонду України. До страхового стажу для обчислення розміру пенсії включаються періоди, за які щомісяця й у повному обсязі сплачені страхові внески до Пенсійного фонду у розмірі не менше мінімального страхового внеску, обчисленого з мінімальної заробітної плати.    Нажаль, чимало роботодавців просто ігнорують гарантований рівень мінімальної заробітної плати і змушують найманих робітників працювати на невелику зарплату, а часом і зовсім не декларуючи оплату їхньої праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, видають працівникам зарплату в “конвертах”. У цьому випадку мова йде про “тіньові” заробітки, з яких не сплачуються податки і не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. В результаті, погодившись на одержання зарплати в “конвертах”, більшість людей не задумується, що свідомо обкрадають самі себе.На перший погляд здається, що ж тут поганого: вигідно як для роботодавця, так і для працівника. Адже перший - не платить податки, а другий- одержує гідну суму заробітку. Однак, насправді ця вигода зовсім примарна. Працівник, що одержує зарплату неофіційно, цілком беззахисний перед роботодавцем. Маючи дуже сумнівний виграш сьогодні, можна одержати однозначний програш у майбутньому. Оскільки, звернувшись за захистом своїх прав до будь-якої інстанції, працівник не буде мати жодних доказів підтвердження розміру заробітної плати, яку він фактично одержував.Одержуючи зарплату в “конверті”, працівник  теж здійснює серйозне правопорушення – фактично, він сприяє роботодавцю  порушувати законодавство, та позбавляє себе гідної пенсії в майбутньому, оскільки низька  заробітна плата дає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії. Якщо роботодавець віддає Вам зарплату «у конверті» без оформлення трудового договору, без внесення відповідного запису про роботу в трудову  книжку, якщо Ваша зарплата нарахована по відомості менша, ніж  «вміст у конверті», Вас обкрадають! Не думайте, що для Вас це не має значення! Знайте, що через Вашу мовчазну згоду Ви втрачаєте офіційну щомісячну зарплату, виходячи з якої буде призначатися трудова пенсія; суму допомоги по тимчасовій непрацездатності в зв’язку з хворобою (лікарняні), а жінки - ще і допомогу по вагітності і пологах; допомогу по безробіттю, розмір якої залежить від Вашого офіційного середньомісячного заробітку та  інші соціальні виплати. Думати, що все це  «не про Вас» - велика помилка!!! Не давайте себе обманювати! Наполягайте на укладанні  трудових угод, колективних договорів! Боріться не поодинці, а спільно, усім колективом!

Шановні громадяни, задумайтеся над своїм майбутнім, заздалегідь подбайте про гідний розмір вашої пенсії!

                                            Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН




 ДО УВАГИ!!!
Автор: Svetlana   Додано: 21 січня 2015   Переглядів:884   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

ДО УВАГИ!!!

З 1 січня 2015 року змінено законодавство щодо відповідальності роботодавців за порушення законодавства про працю.

   Законом України від 28.12.2014 № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» (набрав чинності 1.01.2015) внесено зміни до Кодексу законів про працю України, зокрема посилено відповідальність роботодавців за порушення законодавства про працю та Кодексу України про адміністративні правопорушення.

  В новій редакції викладено частину 3 статті 24 КЗпП, згідно з якою працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та без повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України .

  Відповідно до статті 265 КЗпП, в новій редакції, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати , встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;  (сьогодні – 36540 грн.)

– порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (сьогодні – 3654 грн.);

– недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці – у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати ( сьогодні – 12180 грн.);

– порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної заробітної плати (сьогодні — 1218 грн.).

Зазначені штрафи накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Сплата штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.

  Згідно з новою редакцією статті 41 КУпАП, яка встановлює відповідальність за порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці, порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю – тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій та фізичних осіб-підприємців від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (н.м.д.г.) (від 510 до 1700 грн.).

  Фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства без дозволу на застосування праці іноземця – тягнуть за собою накладення штрафу від 500 до 1000 н.м.д.г. (від 8500 до 17000 грн.).

Відділ з питань праці та зайнятості

УСЗН Люботинської міської ради

 

 




 ЗВІТ про проведену роботу за 2014 рік управлінням соціального захисту населення
Автор: Svetlana   Додано: 19 січня 2015   Переглядів:779   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ЗВІТ

про проведену роботу за 2014 рік

управлінням соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 Управління забезпечує реалізацію державної соціальної політики у сфері оплати і умов праці, соціально-трудових відносин, зайнятості населення, соціального забезпечення населення та соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, ветеранiв вiйни та працi, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

Завантажити документи: zvit-uszn-2014.rar [28.33 Kb] (cкачувань: 24)




 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати та по сплаті страхових внесків
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2015   Переглядів:720   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати та по  сплаті страхових внесків.

   За даними Головного Управління статистики у Харківській області станом на 01.12.2014 року   на підприємствах, в установах та організаціях міста заборгованості з виплати заробітної  плати немає.

   Згідно з даними управління  Пенсійного фонду України в Харківському районі станом на  01 січня 2014 року сума боргу по страхових внесках  –  40390,93 грн., нараховується 4 платника, які мають борги, з них  2 боржника – фізичні особи підприємницької діяльності.

№ п/п

Назва платника

Сума боргу по страховим внескам, грн.

1

ТОВ компанія «Кратер»

5516,02

2

ВККУ Люботинської міської ради

16725,62

3

ФО-П Проскурін Є.Є.

3015,78

4

ФО-П Макаренко С.О.

15133,51

   Робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення з початку поточного  року  проведено зіставлення даних управлінням Пенсійного фонду України в Харківському районі та Люботинським відділенням ХОДПІ 60 суб'єктів господарювання. В ході обстежень з питань легалізації тіньових робочих місць у фізичних осіб не виявлено.

За 2014 рік було створено 153 нових робочих місця (у фізичних осіб - 99, у юридичних осіб - 54), шляхом надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності – 16 робочих місць.           

 

Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УСЗН  ЛМР




 Гендерна політика в Україні!
Автор: Svetlana   Додано: 12 грудня 2014   Переглядів:935   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

    Ще в 80-ті роки жінки з усього світу започаткували активний міжнародний рух за рівні права жінок. Вперше в історії виявлена підтримка захисту прав жінок на державному рівні. Незважаючи на багатообіцяючі зміни в міжнародному праві та практиці, жінки з усього світу ще стикаються з повсякденною реальністю. Крім того, їм часто бракує засобів та знань, необхідних для використання системи прав людини, для боротьби проти зловживань. Чимало жінок не знають свої права та можливості. Хоча активна діяльність протягом останнього десятиліття зробила права жінок більш реальними, зараз  завдання полягає в тому, щоб зробити їх більш вдосконалими.

     Гендерна рівність є однією з ознак правової держави. Державна політика  дедалі більше орієнтується на створення рівних можливостей для жінок і чоловіків, яка спрямована на: 

- утвердження ґендерної рівності;
- недопущення дискримінації за ознакою статі;
- застосування позитивних дій;
-  забезпечення рівної участі  жінок  і  чоловіків  у  прийнятті суспільно важливих рішень;
- забезпечення рівних   можливостей  жінкам  і  чоловікам  щодо поєднання професійних та сімейних обов'язків;
- підтримку сім'ї,  формування  відповідального  материнства  і батьківства;
- виховання і   пропаганду  серед  населення  України  культури ґендерної рівності,  поширення  просвітницької  діяльності  у  цій сфері;
- захист суспільства    від    інформації,    спрямованої    на дискримінацію за ознакою статі.

   Запровадження ефективної політики рівноправності передбачає наявність правової бази забезпечення фактичної рівноправності жінок і чоловіків, механізму захисту від дискримінаційного ставлення до себе як жінками, так і чоловіками. Створення національного механізму забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, реалізації ними своїх прав і можливостей, відбувається насамперед через формування гендерного законодавства.

   Жінки в Україні захищені спеціальними законодавчими актами щодо охорони праці і здоров’я. Держава створює умови, які дають жінкам можливість поєднувати працю з материнством, оскільки вони забезпечені правовим захистом, матеріальною і моральною підтримкою, в тому числі оплачувальною відпусткою, іншими пільгами вагітним жінкам і матерям. Всі ці права і пільги, багато з яких не мають аналогів у міжнародному законодавстві, закріплені конституційними положеннями в Україні.  Значна частина законодавчих актів, що регламентують становище жінок у сфері зайнятості та ринку праці, є результатом впровадження міжнародних норм в українському законодавстві. Вся правова система охорони прав жінок побудована відповідно до законодавства України. Проте, в реальному житті в Україні мають місце дискримінаційні вчинки щодо жінок у різних сферах.

   Серед пріоритетних завдань сьогодні залишаються питання соціальної роботи у громаді, спрямованої на упередження та недопущення проявів сімейного насильства, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

   Долання традиційних гендерних стереотипів - потреба етапу розвитку суспільства у контексті розбудови нових форм міжнародного спілкування. Додержання прав людини, партнерство між жінками і чоловіками в усіх сферах життєдіяльності є основою становлення і розвитку демократичного суспільства, його цінностей та зростання добробуту і благополуччя кожної родини.

                                                                                          Управління соціального

                                                                                 захисту населення ЛМР

 

 




 Бездомність- соціальний захист
Автор: Svetlana   Додано: 10 грудня 2014   Переглядів:877   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Бездомність – це соціальне становище людини, зумовлене відсутністю в неї жилого приміщення (будинку, квартири, кімнати тощо), яке б вона могла використовувати для проживання чи перебування і в якому могла бути зареєстрованою.

   Проблема бездомних громадян та безпритульних дітей в Україні деформує соціальне середовище, руйнує фізичне, психічне та духовне здоров’я людей, знижує їх життєву, громадську та творчу активність, погіршує моральний стан, створює соціальну напругу в суспільстві.

   Більшість громадян, схильних до бродяжництва, ведуть протиправний, здебільшого злочинний спосіб життя. Серед них і ті, які були раніше засуджені, хворі на різні інфекційні захворювання, зловживають наркотичними засобами та спиртними напоями.

   Причинами такої ситуації стало різке зниження доходів та рівня життя населення внаслідок структурних змін у галузях економіки, збитковості багатьох підприємств виробничої сфери, недосконалості фінансово-кредитних механізмів, різкого збільшення наявного та прихованого безробіття, неготовність навчальних та соціальних закладів, правоохоронних органів проводити роботу з такими категоріями населення в ринкових умовах. 

 

УСЗН Люботинської міської ради

 

Натисніть "Читати далі"




 Відзначення в Україні Міжнародного дня інвалідів
Автор: Svetlana   Додано: 3 грудня 2014   Переглядів:738   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Міжнародний день інвалідів щорічно відзначають 3 грудня. Ініціатором проведення цього символічного дня стала Організація Об'єднаних Націй, яка в 1992 році запропонувала заснувати таке свято на честь закінчення Десятиліття інвалідів, проголошеного в 1983 році. Щорічне проведення 3 грудня Міжнародного дня інвалідів має на меті сприяти кращому розумінню проблем, з якими стикаються інваліди та реалізацію прав інвалідів в суспільстві, виховання поваги до людей з обмеженими фізичними можливостями.

   Сьогодні в Україні багато  громадянин має вади здоров’я, що кваліфікуються як інвалідність. Багато з них стикаються з проблемами, які заважають їхній повноцінній участі у житті громади, часто вони вимушені жити, практично виключеними з неї.

   Не зважаючи на всі складності, з якими стикаються інваліди у житті, ці мужні люди демонструють велику сміливість і витривалість. Однак, хоча нас і продовжують надихати люди, які досягли великих перемог, їхні успіхи не повинні затьмарювати проблеми, з якими стикаються ті, хто живе в більш складних умовах і хто потребує нашої постійної допомоги і розуміння.

   Тож необхідно замислитися над вирішенням проблем людей з вадами здоров’я, допомагати їм реалізувати себе у суспільстві, створити належні умови їхнього життя і ніколи не забувати, що поруч з нами живуть люди, яким потрібне піклування та увага не тільки 3 грудня, а протягом цілого року.

 

Управління СЗН Люботинської міської ради

 




 До відома громадян похилого віку, інвалідів
Автор: Svetlana   Додано: 5 листопада 2014   Переглядів:799   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До відома громадян похилого віку, інвалідів

 

 На виконання  доручення Міністерства соціальної політики України повідомляємо про можливості соціальноспрямованого проекту “Життя 24”.

  Проект “Життя 24” – це система новітньої медичної сигналізації, яка гарантує екстрений виклик допомоги 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

  Старт проекту надано у 2012 році, коли ТОВ “Кнопка Життя” провело тестування обладнання, налаштування систем забезпечення безперебійної роботи диспетчерського центру та запровадило проект  “Життя 24”. З 2013 року оператори диспетчерського центру моніторингу “Життя 24” розпочали цілодобовий прийом та обробку тривожних викликів в екстрених ситуаціях, що виникають у користувачів. Застосування сучасних технологій забезпечує оперативний виклик медичних та правоохоронних служб, аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення, відслідковування місцезнаходження дітей і людей похилого віку у безпорадному стані 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

  За даними ТОВ “Кнопка Життя” диспетчерський центр моніторингу “Життя 24” має можливість обробляти понад 5000 тривожних викликів за добу і вже обслуговує 197 користувачів у м. Києві та більше 100 в інших регіонах України. При цьому, 60 відсотків абонентів замовили щоденні дзвінки операторів для контролю їх самопочуття.

  Кожного дня в диспетчерський центр моніторингу “Життя 24” звертається не менш 50 осіб, потребуючих допомоги чи консультації операторів. За весь період більше 100 осіб отримали невідкладну допомогу в екстрених випадках. Вартість послуг в рамках проекту “Життя 24” складає     894 грн. на 6 місяців.

  Детальнішу інформацію про програми проекту можна дізнатися на сайті життя24.com.ua або за телефонами: (044) 5000-911, (050) 351-9097, (067) 240-3309, (093) 426-0891.

  Головний офіс ТОВ “Кнопка Життя” знаходиться за адресою: м. Київ, проспект Московський, буд. 9-в.

                                                        Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                        УСЗН  Люботинської міської ради

 




 Акція "16 днів проти насилля"
Автор: Svetlana   Додано: 5 листопада 2014   Переглядів:1216   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

В місті Люботин  з 25 листопада до 10 грудня 2014 року проводиться Акція "16 днів проти насилля"

Розроблено План заходів

щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків,  попередження насильства в сім’ї з нагоди проведення в місті Люботин щорічної Всеукраїнської акції “16 днів проти насильства”  з 25 листопада по 10 грудня 2014 року

 

Дата проведення

Назва заходу

Місце проведення

Відповідальні

 

25.11.2014

Розмістити на сайті міста  інформацію щодо проведення в місті Акції  “16 днів проти насильства”

Офіційний сайт

Люботинської

 міської ради

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

25.11.2014

Єдиний правовий день з питань профілактики насильства в сім’ї

Заклади освіти

Міський відділ освіти

26.11-09.12.2014

Тренінг для молоді “Розвиток у сучасної молоді культури та толерантності”.

Міський центр

соціальних служб сім’ї,

 дітей та молоді

Міський центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді;

 26.11-09.12.2014

Семінари за темами “Запобігання торгівлі людьми”, “Експлуатація дитячої праці”.

 

Міський центр

соціальних служб сім’ї,

 дітей та молоді

Міський центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді;

 

01.12.2014

Профілактична бесіда до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом ”СНІД- загроза для людства”

Міський центр

соціальних служб сім’ї,

дітей та молоді

Міський центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді;

 

26.11-09.12.2014

Інформаційна акція “Дитинство без насильства”

Міський центр

соціальних служб сім’ї,

дітей та молоді

Міський центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді;

 

 25.11-9.12..2014

День інформації “Чи знаєш ти свої права”

Заклади освіти

Міський відділ освіти

09.12.2014

Круглий стіл  за темою “Ні! насильству в сім’ї”

Заклади освіти

Міський відділ освіти

26,11-09.12.2014

 Проведення конкурсу малюнків для учнів початкових класів.

Заклади освіти

Міський відділ освіти

 

01.12.2014

Провести в закладах освіти бесіди:

-“СНІД - загроза для людства”

-          “Обери життя”.

 

Заклади освіти

 

Міський відділ освіти

 

 

26.11-09.12.2014

Тематичні виставки “Протидія жорстокому поводженню з дітьми”, “Протидія насильству щодо жінок.”

Заклади освіти

Міський відділ освіти

26.11-09.12.2014

 Семінар “Запобігання нелегальній трудовій міграції та торгівлі людьми”

Міський центр зайнятості

Міський центр зайнятості (за згодою)

 

                                                                                   Управління соціального захисту населення

                                                                                   Люботинської міської ради