ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2016   Переглядів:645   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо:

Бабіної Наталії Володимирівни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян відділу пільг та соціальних гарантій;

-  Будайчик Світлани Олександрівни, яка працює на посаді начальника відділу з питань праці та зайнятості населення.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Бабіної Н.В., Будайчик С.О. не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 




 Невиробничий травматизм
Автор: Svetlana   Додано: 7 грудня 2016   Переглядів:693   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Невиробничий  травматизм

 

     Травматизм - сукупність травм, що виникають у певної групи населення за певний відрізок часу. Найбільший рівень травматизму має місце у чоловіків у віці 20-49 років, а у жінок у віці 30 -59 років. При цьому у всіх вікових групах чоловіків цей показник вище, ніж у жінок. Травматизм ділять на виробничий та невиробничий. На частку першого припадає близько 20 %, тобто кількісно різко переважає невиробничий травматизм. 

     Невиробничий травматизм включає такі види: транспортний (залізничний, автодорожний, авіаційний), вуличний, побутовий  та дитячий. Останній травматизм виділений в окрему групу лише з біологічних міркувань, а саме внаслідок неадекватного сприйняття дітьми загрозливих чинників навколишнього середовища через незрілість їх ЦНС, а також відсутність життєвого досвіду та підвищену допитливість і рухливість. Причини невиробничого травматизму у дітей і дорослих однакові.

     В нашому місті загальна кількість нещасних випадків за  9 місяців 2016 року – 420, за 9 місяців  2015 року – 345, за 9 місяців  2014 року – 432 (і надалі всі показники за 9 місяців).  Значну кількість випадків невиробничого травматизму становлять потерпілі внаслідок випадкового падіння, яких 2016 р. – 358, , 2015 р. – 268 , 2014р.- 340, з них нещасних випадків з дітьми до 14 років відповідно:  2016 р. – 35,  2015 р. -29, 2014 р.- 38 випадків.

      Травма — одна з головних причин смерті людей віком до 44 років. Вона посідає третє місце у загальному переліку причин смертності.

      Найбільшу питому вагу в травматизмі має механічна травма, вона складає основу травматизму. У нашому місті за   2016 рік зафіксовано 50 випадків механічних травм,   за  2015 р. – 47, 2014 рік -71. Це пов'язано з механізацією на виробництві та в побуті, електрифікацією та газифікацією, значним розвитком автотранспорту, масовими заняттями спортом, збільшенням споживання населенням алкоголю, ліків, наркотичних та токсичних речовин тощо. 

     Внаслідок автомобільно-дорожніх травм  щорічно гине людей більше, ніж від усіх інших травм, разом узятих. Особливо прикро, що ці та інші травми є головною причиною смерті людей молодого віку (20—40 років). В нашому місті транспортних  нещасних випадків в 2016 році зафіксовано 1 випадок, 2015 року – 4, 2014 року – 0.  

   Дорожньо-транспортний травматизм об'єднує всі травми, які завдаються транспортними засобами (якщо потерпілі не зв'язані з виробничою діяльністю), незалежно від того, був потерпілий у машині (водій, пасажир) чи ні (пішохід, велосипедист). Переважна кількість таких травм виникає з вини пішоходів. Багато дорожньо-транспортних пригод стається через керування машиною в стані сп'яніння.

 Вулична травма — це травма, що сталася на вулиці, у дворі, в лісі, полі тощо, незалежно від її причини (у тому й числі й зумовлена транспортними засобами). Більшість вуличних травм зумовлюється падінням потерпілого. Особливо часто це буває в осінньо-зимовий період та у вечірні години. Серед цих травм переважають переломи верхніх та нижніх кінцівок, рідше бувають забиття, розтягнення та поранення.

  Побутовий травматизм об'єднує травми, що виникають у домашніх умовах (у квартирі, на подвір'ї, в гаражі). Велика кількість їх пов'язана з прибиранням квартири та приготуванням їжі. Переважають забиття, рани, опіки. Уражується переважно кисть. Багато травм виникає під час сварок та бійок, чому сприяє алкоголь. Частіше побутові травми виникають у чоловіків, зокрема молодих.

  До дитячого травматизму належать усі види невиробничого травматизму (дорожньо-транспортний, побутовий, шкільний, вуличний, спортивний та ін.) у дітей. Нещасні випадки з дітьми в побутових умовах трапляються частіше у віці до 3 років. Переважна кількість травм у дітей віком до 13 років спостерігається в шкільному віці під час ігор та занять спортом        50 %,  30 % вдома і 20 % — в дорожньо-транспортних пригодах .

   Для боротьби з травматизмом насамперед треба  проводити спеціальні профілактичні заходи організаційного, технічного, санітарно-гігієнічного, медичного, освітнього й морально-етичного характеру. Найлегше піддається регулюванню, керуванню виробничий травматизм. Головними умовами його профілактики є ретельна організація на виробництвах  заходів з техніки безпеки та суворий контроль за їх виконанням усіма працівниками.

    Дорожньо-транспортний травматизм вимагає великої уваги з боку як держави з її контрольно - регулюючими установами, так і конструкторів машин, а також водіїв та пішоходів. Благоустрій доріг, виготовлення машин підвищеної стійкості та опірності з безпечним кермом, обов'язкове користування прив'язними поясами, суворе додержання правил руху, технічна справність машин, підвищення кваліфікації водіїв тощо — все це складові профілактики дорожньо-транспортного травматизму. Введення лише прив'язних поясів безпеки в машинах сприяло значному зменшенню кількості загиблих на місці катастрофи.

 Будьте уважні та бережіть своє життя!                                                              

                                                                   Управління соціального захисту населення

                                     Відділ з питань праці та зайнятості населення




 На вулиці зима!
Автор: Svetlana   Додано: 7 грудня 2016   Переглядів:617   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

На вулиці зима!

 

Прийшла зима , разом з нею -  травми через кригу на слизьких тротуарах, шляхах та вулицях і звичайну людську необачність.

 Основною причиною травматизму взимку є банальний поспіх. Люди не помічають льоду, припорошеного снігом, а тому падають і отримують різні травми. Крім того, значна частина травм пов’язана з громадським транспортом. Сковзаються і падають при вході та виході в автобуси або тролейбуси. А діти й молодь люблять покататися з розгону на слизькій доріжці, гірці юрбою, збиваючи один одного. Такі ігри призводять до ударів і травм.

 Найбільш поширені травми - переломи кінцівок, які виникають через те, що, падаючи, людина інстинктивно виставляє вперед руку і валиться на неї всією вагою тіла. Тим часом незграбно виставлена нога ламається в області гомілки. У жінок цьому сприяє також носіння взуття на високих підборах. У ньому легко спіткнутися і впасти. Літні ж люди через вікові особливості кістяка (підвищена крихкість, менша еластичність зв’язок і м’язового каркаса) нерідко отримують дуже серйозні ушкодження. Вони частіше ламають хребет, шийку стегна. У літньому віці навіть невеликий удар може викликати перелом. У 95% випадків це виявляється у жінок.

Також зауважимо , що можливість впливу на стан травматизму в цілому з боку медиків становить не більше 10%, а інші 90% залежать від інших чинників, які, у свою чергу, можна поділити на зовнішні і внутрішні. До першої групи відносять екологію, стан місць проживання, робочих зон, зон відпочинку, тротуарів, проїзної частини, справності машин і механізмів. А внутрішніми є дотримання техніки безпеки, принципів безпечної життєдіяльності, правил дорожнього руху, принципів тверезого способу життя.

В Україні найбільший рівень травматизму має місце у чоловіків у віці 20-49 років, а у жінок - 30-59 років. При цьому в усіх вікових групах чоловіків цей показник вищий, ніж у жінок.

Бережіть своє життя, не нехтуйте застереженнями!

 

               Управління соціального  захисту населення Люботинської міської ради

                Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Поширення національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми в Україні
Автор: Svetlana   Додано: 18 листопада 2016   Переглядів:678   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Харківська міська організація “Жіноча громада” для представників суб’єктів взаємодії у сфері протидії торгівлі людьми 15 листопада 2016 року об 11.00 провела засідання “круглого столу”  у приміщенні  міського центру зайнятості (зал засідань) на тему: “Поширення національного механізму  взаємодії суб’єктів, які здійснюють  заходи у сфері протидії торгівлі людьми в Україні”. В роботі прийняли участь представники структурних підрозділів виконкому Люботинської міської ради.

 

Поширення національного механізму  взаємодії суб’єктів, які здійснюють  заходи у сфері протидії торгівлі людьми в Україні

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»
Автор: Svetlana   Додано: 17 листопада 2016   Переглядів:689   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою.   Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

  Шістнадцятиденний період акції охоплює наступні важливі дати:

25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;

3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;

5 грудня – Міжнародний день волонтера;

6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;

9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;

10 грудня – Міжнародний день прав людини.

Найвищою цінністю будь – якої держави, у тому числі й України, є людина, її життя і здоров’я, честь, і гідність, недоторканність та безпека.    

  В разі необхідності можна звернутись до фахівців: Національної гарячої лінії запобігання насильству та захисту прав дитини за телефонами (безкоштовно): зі стаціонарного тел. по всій Україні: 0 800 500 335   Із мобільного тел.: 386

Національної гарячої лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів: 0 800 505 501   Із мобільного тел.: 527

В екстренних випадках та стосовно розшуку осіб, зниклих за кордоном , – на гарячу лінію Укрбюро Інтерполу(044) 254 98 36.

Не будьмо байдужими до тих хто поряд!  Спільними діями ми можемо відстояти свої права !!!

                                                                 Відділ з питань праці та

зайнятості населення УСЗН




 Легалізація робочих місць та заробітної плати
Автор: Svetlana   Додано: 17 листопада 2016   Переглядів:627   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Легалізація робочих місць та заробітної плати

  Важливою проблемою сьогодні є легалізація зайнятості населення та заробітної плати. Саме тому надважливим є завдання повернути втрачені ресурси в економіку держави, що дасть можливість збільшити доходи громадян. Легалізація зарплат передбачає зменшення кількості осіб, які збагачуються за рахунок інших, та збільшення надходжень до бюджету коштів, які приховуються від держави.

   Використовуючи працю людей без належного оформлення документів, роботодавці порушують Кодекс Законів про працю України.

  При «тіньовій» зайнятості відбувається виплата заробітної  плати «в конвертах», що призводить до втрати  можливості  користування  державними  гарантіями  відповідно до чинного законодавства,   такими   як   державна   допомога   сім’ям  з  дітьми,  соціальна  допомога малозабезпеченим сім’ям, субсидії тощо. А також приховування реального доходу, що впливає на недостовірність наданої інформації при зверненні за соціальними пільгами.Втрати трудового стажу при розрахунку розміру пенсії, відсутності внесків до фондів соціального страхування, що унеможливлює соціальний захист працівників. Працівники втрачають право на отримання гарантованої державою відпустки, своєчасної та не нижче мінімальних гарантій в оплаті праці заробітної плати.

   Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Мають місце негативні наслідки цього явища і для самого працівника, який позбавляє себе гідної пенсії у майбутньому.

   Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату „в конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

Шановні працедавці! Не чекайте  проведення  перевірки, своєчасно оформляйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність.

  Вивести заробітну плату з «тіні» можливо, лише застосовуючи комплекс законодавчих заходів.

 Згідно з новим законодавством, підприємців, що використовують найману працю, тепер штрафуватимуть за фактичне допущення людей до роботи без оформлення трудового договору у  тридцятикратному розміру мінімальної заробітної плати  стягуватимуть за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

 

                                                                 Управління соціального захисту населення

                                                                 Відділ з питань праці та зайнятості




 Додаток до річного плану закупівель на 2016 р. УСЗН ЛМР 21173058
Автор: Svetlana   Додано: 16 листопада 2016   Переглядів:681   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2016 р.  УСЗН ЛМР 21173058

 

Завантажити: zmni-do-planu-zakupvel.rar [2.01 Mb] (cкачувань: 6)




 Оперативна інформація щодо діяльності соціальних інспекторів по м. Люботин
Автор: Svetlana   Додано: 14 листопада 2016   Переглядів:585   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити документ:zvit-socinspektor.rar [3.11 Kb] (cкачувань: 3)




 Негативний вплив втоми і перевтоми на безпеку праці
Автор: Svetlana   Додано: 10 листопада 2016   Переглядів:606   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Надмірні фізичні та нервово-психічні перевантаження призводять до розвитку втоми та перевтоми, які зумовлюють зміни у фізіологічному та психічному станах працівника.
  Що таке  втома? Це сукупність тимчасових змін у фізіологічному та психологічному стані людини, які з'являються внаслідок напруженої чи тривалої праці і призводять до погіршення її кількісних і якісних показників, нещасних випадків. Хід збільшення втоми та її кінцева величина залежать від індивідуальних особливостей працюючого, трудового режиму, умов виробничого середовища тощо.
  У залежності від характеру вихідного функціонального стану працівника втома може досягати різної глибини, переходити у хронічну втому або перевтому. Перевтома - це сукупність стійких несприятливих для здоров'я працівників функціональних зрушень в організмі, які виникають внаслідок накопичення втоми. Основною відмінністю втоми від перевтоми є зворотність зрушень при втомі і неповна зворотність їх при перевтомі.
    Розвиток втоми та перевтоми веде до порушення координації рухів, зорових розладів, неуважності, втрати пильності та контролю реальної ситуації. Як наслідок працівник припускається помилок та неузгодженості в роботі; у нього знижується відчуття небезпеки. Крім того, перевтома супроводжується хронічною гіпоксією (кисневою недостатністю), порушенням нервової діяльності.
   Проявами перевтоми є головний біль, підвищена стомлюваність, дратівливість, нервозність, порушення сну, а також такі захворювання, як вегето-судинна дистонія, артеріальна гіпертонія, виразкова хвороба, ішемічна хвороба серця, інші професійні захворювання.
    Фізіологічні показники  розвитку втоми: артеріальний кров'яний тиск, частота пульсу, систолічний і хвилинний об'єм крові, зміни у складі крові.
    Психічні показники розвитку втоми: погіршення сприйняття подразників, внаслідок чого працівник окремі подразники зовсім не сприймає, а інші сприймає із запізненням; зменшення здатності концентрувати увагу, свідомо її регулювати; посилення мимовільної уваги до побічних подразників, які відволікають працівника від трудового процесу; погіршення запам'ятовування та труднощі пригадування інформації, що знижує ефективність професійних знань; сповільнення процесів мислення, втрата їх гнучкості, широти, глибини і критичності; підвищення дратівливості, поява депресивних станів; порушення сенсомоторної координації, збільшення часу реакцій на подразники; зміни частоти слуху, зору.
     Характер втоми залежить від виду трудової діяльності, бо функціональні зміни в організмі при втомі переважно локалізуються в тих ланках організму, які несуть найбільше навантаження. Особливістю фізичної праці є те, що вона викликає фізичне напруження організму при виконанні роботи. При сильному напруженні продовження роботи стає неможливим, і виконання її автоматично припиняється, а організм одразу переходить у фазу відновлення працездатності. Відновлення сил відбувається інтенсивно і у порівняно короткий період. Залежно від важкості роботи, потрібен певний час на відпочинок.
    Помірна розумова праця може виконуватися досить довго. Розумова праця не має чітких меж між напруженням організму під час роботи і переходом у фазу відновлення сил. Втома при розумовій праці виявляється в нервовому напруженні, зниженні концентрації уваги і зменшенні свідомого її регулювання, погіршенні оперативної пам'яті і логічного мислення, сповільненні реакцій на подразники. Нервове напруження впливає на серцево-судинну систему, збільшуючи артеріальний тиск і частоту пульсу, а також на терморегуляцію організму та емоційні стани працівника.
     Відновлювальні процеси після розумової праці відбуваються повільніше, ніж після фізичної праці. Несприятливі порушення в організмі працівника часто не ліквідуються повністю, а акумулюються, переходячи в хронічну втому, або перевтому та різні захворювання. Найбільш поширеними захворюваннями працівників розумової праці є неврози, гіпертонії, атеросклерози, виразкові хвороби, інфаркти та інсульти.
     Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок у роботі, небезпечних ситуацій і нещасних випадків. Вчені наводять дані, які вказують, що кожному четвертому нещасному випадку передувала явно виражена втома.
     Виробнича втома, як наслідок впливу на організм працівника трудових навантажень і умов виробничого середовища, відіграє, в першу чергу, захисну роль і стимулює відновлювальні процеси. Тому заходи по запобіганню втоми ні в якому разі не мають за мету ліквідувати це явище. Вони спрямовуються на віддалення в часі розвитку втоми, недопущення глибоких стадій втоми і перевтоми працівників, прискорення відновлення сил і працездатності.
     Боротьба зі втомою.
Необхідне покращення санітарно-гігієнічних умов виробничого середовища: ліквідація забруднення повітря, шуму, вібрації, нормалізація мікроклімату, раціональне освітлення тощо. Особливу роль у запобіганні втомі працівників відіграють професійний відбір, організація робочого місця, правильне робоче положення, ритм роботи, раціоналізація трудового процесу, використання емоційних стимулів, впровадження раціональних режимів праці і відпочинку.

 

                                                             Управління соціального захисту населення

                                                             Відділ з питань праці та зайнятості




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 9 листопада 2016   Переглядів:524   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо:

-  Каплун Людмили Анатоліївни, яка працює на посаді головного спеціаліста – завідувача сектору прийому громадян відділу субсидій та адресних соціальних допомог;

-  Каплун Світлани Борисівни, яка працює на посаді головного спеціаліста відділу з питань праці та зайнятості населення;

-  Кірієнко Оксани Володимирівни, яка працює на посаді начальника відділу субсидій та адресних соціальних допомог;

-  Крисько Ліни Анатоліївни, яка працює на посаді головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку;

-  Петруненко (Теличко) Вікторії Олександрівни, яка працює на посаді завідувача сектору соціальних виплат;

-  Тищенко Наталії Миколаївни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору соціальних виплат;

-  Фіщенко Марини Анатоліївни, яка працює на посаді провідного спеціаліста сектору прийому громадян відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Каплун Л.А., Каплун С.Б., Кірієнко О.В., Крисько Л.А., Петруненко (Теличко) В.О., Тищенко Н.М., Фіщенко М.А. не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 




 Європейський день захисту дітей
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2016   Переглядів:618   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  18 листопада 2016 року відзначається європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства. З кожним роком зростає кількість випадків сексуального насильства над дітьми. Ми почали усвідомлювати, наскільки поширеним явищем може стати сексуальне насильство і як це травмує дітей, що стають його жертвами.

  Діти часто соромляться або бояться розповісти про те, що з них знущаються. Основними причинами незвернення дітей до правоохоронних органів чи соціальних служб вважають страх помсти насильника, сором перед оточенням, зневіру в можливості правоохоронних органів, небажання проходити огляд після сексуального насильства. Іноді діти просто не знають іншого ставлення до себе, а тому вважають його нормою. Діти самостійно не можуть стримати виконавців сексуального злочину. Це ми, дорослі, повинні знати, як треба діяти, коли підозрюємо, що дитину використовують із сексуальною метою.

   Коли дитина розповіла, що вона постраждала від сексуального насильства, доросла людина може почуватися ніяково і не знайти, що казати, як реагувати і що робити.  Відразу необхідно повідомити соціальні служби. Після чого з дитиною будуть працювати психологи, які вивчать ситуацію і нададуть необхідну психологічну допомогу. Відповідно до законодавства України, у разі підтвердження насильства над дитиною ви зобов’язані повідомити у відповідні органи про зловживання стосовно дитини ( Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Службу у справах дітей, правоохоронні органи). Сексуальне насильство – це тяжкий кримінальний злочин.  Уважно поставтеся до слів дитини, не відкидаючи їх як щось неймовірне. Навіть якщо факти не мали місця, важливо зрозуміти витоки цих фантазій. Наслідки пережитої травми без сумніву зможуть вплинути на подальше життя дитини. Відбиток пережитого відіб'ється на формуванні її особистості, світогляді, складі характеру, фізичному і психічному здоров'ї.

   Саме тому захист дітей від насильства сексуального характеру, насамперед, потребує уваги з боку батьків та близьких людей дитини. 

Любов, довіра, увагу, розуміння, ніжність, батьківська турбота – це і є найкращий захист дітей від насильства.

              Національна  дитяча «гаряча лінія» номер «772»

         

                                 Відділ  з питань праці та зайнятості населення УСЗН




 Додаток до річного плану закупівель на 2016 р. УСЗН ЛМР 21173058
Автор: Chekardina   Додано: 3 листопада 2016   Переглядів:818   Категорія - [Управління СЗН, Державні закупівлі]
 

 

Додаток до річного плану закупівель на 2016 р.  УСЗН ЛМР 21173058

 

Завантажити: uszn.pdf [1.84 Mb] (cкачувань: 18)




 Звіт про проведену роботу за 9 місяців 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 19 жовтня 2016   Переглядів:467   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за 9 місяців 2016 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

   Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

Завантажити звіт:na-sayt-zvit-uszn-9-msyacv-2016.doc [169.5 Kb] (cкачувань: 7)




 15 жовтня Міжнародний день білої тростини
Автор: Svetlana   Додано: 14 жовтня 2016   Переглядів:474   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

15 жовтня    Міжнародний день білої тростини

 

  Міжнародним святом «День білої тростини» визнано ще в 1969 р. в Коломбо (США). Це відбулося на загальних зборах Міжнародної федерації сліпих, яку надалі змінив Всесвітній союз сліпих. У всесвітньому масштабі цей день відзначався з 15 жовтня 1970 року. Цей День служить нагадуванням суспільству про існування людей з обмеженими фізичними можливостями, про солідарність і про допомогу.

  Біла тростина, як символ незрячої людини, бере початок в 1921 році. У Брістолі (Великобританія) жив молодий професійний фотограф на ім’я Джеймс Біггс. Після аварії він втратив зір. Треба було починати нове життя, і він став вчитися самостійно ходити по місту за допомогою тростини. Але незабаром він зрозумів, що на його чорну тростину не реагують ні перехожі, ні водії. Тоді він пофарбував тростину в білий колір. І вона стала помітна. Це нововведення підхопили всі незрячі не тільки Англії, але і всієї Європи, Америки, та ін.

  Нагадаємо, що у офіційному календарі Всесвітньої організації охорони здоров’я також є «Міжнародний день сліпих», який проводиться 13 листопада і зв’язується з днем народження Валентина Гаюї - засновника тифлопедагогіки, першого творця навчальних закладів для сліпих у Франції.

  У 1992 році Світовий союз сліпих виступив з ініціативою відзначати 15 жовтня як День білої тростини об’єднаних націй, але позитивного рішення досі немає.

Зараз Міжнародний день білої тростини відзначається в багатьох країнах світу. Союзи сліпих намагаються в цей день спільно зі зрячими проводити відповідні акції, спрямовані на посилення інтеграції незрячих в суспільство. Вони прагнуть у першу чергу зацікавити громадськість та засоби масової інформації звернути увагу влади на проблеми людей з обмеженим або втраченим зором.

 

                                                                             УСЗН   Люботинської міської ради

 

 




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 12 жовтня 2016   Переглядів:644   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Літовки Олени Василівни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору прийому громадян відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Літовки Олени Василівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Лішенко Наталії Григорівни, яка працює на посаді головного спеціаліста відділу пільг та соціальних гарантій.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Лішенко Наталії Григорівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Ляшенко Ніни Михайлівни, яка працює на посаді головного спеціаліста – завідувача сектору прийняття рішень відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Ляшенко Ніни Михайлівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Підченко Анни Юріївни, яка працює на посаді головного державного соціального інспектора відділу з питань праці та зайнятості населення.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Підченко Анни Юріївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.




 До уваги отримувачів житлових субсидій!
Автор: Svetlana   Додано: 30 вересня 2016   Переглядів:807   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

До уваги отримувачів житлових субсидій!

 

   Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. №848 (із змінами та доповненнями) визначено, що громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов'язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.

  У разі коли вартість фактично використаної послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. Сума субсидії, яку структурними підрозділами з питань соціального захисту населення було переказано на рахунки виконавців/виробників житлово-комунальних  послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем/виробником як оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

  Після закінчення опалювального сезону, частина невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газопостачання, що  еквівалентна  вартості  (станом  на 1 травня нового неопалювального  сезону) 100 куб. метрів природного газу,
зараховується виконавцем/виробником як оплата послуг з газопостачання, у тому числі  обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди, а залишок невикористаної суми повертається виробником/виконавцем таких послуг до бюджету на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій.

  Постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534 «Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення» затверджено Порядок розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання), послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення (далі – Порядок).

 Порядком передбачено, що розрахунок невикористаних сум субсидії проводиться виробниками/виконавцями послуг з централізованого опалення (теплопостачання), газо- та електропостачання у разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення (далі - надавачі послуг) станом на 1 травня нового неопалювального сезону за особовим рахунком споживача — громадянина, якому призначено субсидію на опалювальний сезон, що закінчився.

  Розрахунок невикористаних сум субсидії проводиться надавачем послуг у разі, коли на особовому рахунку одержувача субсидії станом на 1 травня обліковується переплата за послугу.

  Згідно з Порядком, відповідальність за правильність розрахунку невикористаних сум субсидії за опалювальний сезон за кожним особовим рахунком одержувача субсидії та повноту відображення їх в актах розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій покладається на надавачів послуг в особі їх керівників та посадових осіб, що проводили такий розрахунок.

  Враховуючи вищезазначене, одержувач житлової субсидії, як споживач житлово-комунальних послуг, перебуваючи у договірних відносинах з виконавцем/виробником послуги,  вирішує з ним питання щодо зарахування невикористаних сум субсидії як оплати послуг на наступні розрахункові періоди, в тому числі обов’язкової частки платежу, питання щодо обсягу та вартості спожитих послуг та невикористаних сум субсидії.

 

Управління соціального захисту

населення Люботинської міської ради




 Легалізація заробітної плати
Автор: Svetlana   Додано: 28 вересня 2016   Переглядів:574   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Стаття 43 Конституції України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом.. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання..Проте деякі роботодавці ігнорують зазначені конституційні норми і змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин, видають працівникам зарплату готівкою «у конвертах». У цьому випадку йдеться про «тіньові» заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду.Працівник,  який погоджується на таке працевлаштування, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.    Згода отримувати зарплату «у конвертах» позбавляє соціального захисту. Адже пенсія у майбутньому нараховується тільки з офіційної заробітної плати.                                                                                      

   Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менша законодавчо встановленого мінімального рівня (з 01.05.2016 ця сума становить 1450 грн) і з неї сплачено страхові внески (а з 2011 року – єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”), то такий місяць повністю враховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії.
   Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат.
Суспільство має зрозуміти, що легалізація заробітної плати - загальна проблема, як держави так і кожного з нас, тож вирішувати її слід спільними зусиллями.                                                                                                                             

Шановні роботодавці!

       Легалізуйте зайнятість населення та відмовтесь від виплати зарплати «в конвертах». Це дозволить: зняти соціальну напругу, громадянам отримати реальну соціальну підтримку. Пропонуємо негайно зареєструвати належним чином трудові відносини зі своїми найманими працівниками. У випадку ігнорування цієї вимоги контролюючі органи  будуть застосовувати всі заходи впливу за порушення законодавства з праці у межах їх компетенції.

Шановні працівники!

Для реалізації своїх трудових прав та забезпечення належного рівня свого майбутнього Ви повинні вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору, а також регламентацію трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства. У разі відмови роботодавця, кожен громадянин має право звернутися до компетентних державних органів за захистом своїх конституційних прав, а також до суду.

 

                                 Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради.

            Відділ з питань праці та зайнятості населення.




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади” (Санжаровська Т.В.)
Автор: Chekardina   Додано: 27 вересня 2016   Переглядів:576   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, що до Санжаровської Тетяни Володимирівни, яка працює на посаді головного спеціаліста відділу з питань праці та зайнятості населення.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Санжаровської Тетяни Володимирівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 22 вересня 2016   Переглядів:650   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Гиренко Наталії Михайлівни, яка працює на посаді начальника відділу бухгалтерського обліку – головним бухгалтером.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Гиренко Наталії Михайлівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Гиренко Світлани Іванівни, яка працює на посаді головного спеціаліста – інформатора – координатора  відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Гиренко Світлани Іванівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Горбунової Ольги Анатоліївни, яка працює на посаді заступника начальника  управління.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Горбунової Ольги Анатоліївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Детинич Юлії Олексіївни, яка працює на посаді головного спеціаліста – завідувача сектору персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян відділу пільг та соціальних гарантій.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Детинич Юлії Олексіївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Шапши Наталії Миколаївни, яка працювала на посаді начальника відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Шапши Наталії Миколаївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Шовкун Оксани Миколаївни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору прийняття рішення відділу субсидій та адресних соціальних допомог.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Шовкун Оксани Миколаївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади” (Санжаревська Н.Ю.)
Автор: Chekardina   Додано: 21 вересня 2016   Переглядів:569   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Санжаревської Наталії Юріївни, яка працює на посаді начальника відділу бухгалтерського обліку – головним бухгалтером.

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Санжаревської Наталії Юріївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 




 Управління соціального захисту населення повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 16 вересня 2016   Переглядів:576   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Управління соціального захисту населення повідомляє, що непрацюючим   фізичним   особам,   які   постійно  надають соціальні   послуги   громадянам   похилого    віку,    інвалідам, дітям-інвалідам,  хворим,  які  не  здатні до самообслуговування і потребують  постійної   сторонньої   допомоги   (крім   осіб,   що обслуговуються  соціальними   службами),  призначається  щомісячна компенсаційна виплата (далі - компенсація). Порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 р. N 558.

Для призначення компенсації подаються такі документи:
1)фізичною  особою,  яка  надає  соціальні послуги:

-заява про згоду надавати соціальні послуги;
-паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
-висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її здоров'я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
-копія трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки - письмове   повідомлення   особи   із  зазначенням  інформації  про відсутність  трудової  книжки  та  про  останнє  місце  роботи  чи отримання  доходів;

-заява  про  надання  згоди  на проведення перевірки даних про доходи   особи   з  використанням  відомостей  Державного  реєстру фізичних  осіб  -  платників  податків (з урахуванням вимог Закону України "Про захист персональних даних")

2) особою,  яка потребує надання соціальних  послуг,  або  її законним представником (у разі визнання цієї особи недієздатною):
-заява про необхідність надання соціальних послуг;
-паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
-копія  довідки  до  акта  огляду медико-соціальною експертною комісією  (форма     №  157-1/о, затверджена наказом МОЗ від 30 липня 2012  р. N 577)

-висновок  лікарсько-консультаційної  комісії про необхідність постійного   стороннього   догляду   та   нездатність   особи   до самообслуговування  (за  винятком  інвалідів I групи, інвалідність яких  встановлена  безстроково  та  які  згідно з довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду). Порядок видачі такого висновку та його форма затверджуються МОЗ;

3) законним  представником  дитини,  яка   потребує   надання соціальних послуг:
-заява про необхідність надання соціальних послуг;
-копія свідоцтва про народження дитини;
-висновок лікарсько-консультаційної  комісії  про необхідність постійного  стороннього   догляду   та   нездатність   дитини   до самообслуговування.
   Для призначення компенсації необхідно звернутись до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26  тел. 741-16-06




 Інформація УСЗН
Автор: Chekardina   Додано: 12 вересня 2016   Переглядів:818   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація!

 

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради доводить до відома зміни у законодавстві, щодо  питання  надання послуг дітям віком до двох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності. Набрав чинності НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 28.07.2016р. № 825 «Про затвердження форм документів для отримання особами з інвалідністю та дітьми віком до двох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, реабілітаційних (абілітаційних) послуг у реабілітаційних установах».

 

 

 

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1121-16

 

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою: вул. Слобожанська,41 кім.№1 тел. 741-01-31

 

 




 10 міфів про субсидії
Автор: Chekardina   Додано: 7 вересня 2016   Переглядів:809   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

 

10 міфів про субсидії



 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”(Абальмасова Я.А.)
Автор: Chekardina   Додано: 23 серпня 2016   Переглядів:600   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо  Абальмасової Яніни Анатоліївни, яка працює на посаді головний спеціаліст сектору прийняття рішення відділу субсидій та адресних соціальних допомог;

За результатами  проведеної перевірки встановлено, що до Абальмасової Яніни Анатоліївни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.