Виплата компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації
Автор: Svetlana   Додано: 22 квітня 2015   Переглядів:394   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Виплата компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників,

призваних на військову службу за призовом під час мобілізації.

 

  Статтею 119 Кодексу законів про працю України  передбачено  гарантії для працівників на час виконання державних або громадських обов'язків.Так, на час виконання державних або громадських обов'язків, якщо за чинним законодавством України ці обов'язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку. Працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу" і "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів.                                               

   За працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.                                                             

    За працівниками, які були призвані під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток на підприємстві, в установі, організації незалежно від підпорядкування та форми власності, більше ніж на один рік. Тож,  04 березня 2015 р. Кабінет Міністрів України постановою №105 затвердив  Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. Відповідно до затвердженого Порядку виплату працівникам середнього заробітку буде здійснювати підприємство, компенсацію підприємствам витрат на виплату середнього заробітку працівникам буде здійснювати Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі обласним департаментам соціального захисту, які, в свою чергу, перераховують їх до районних (міських) управлінь, а вони –  підприємствам.  У Порядку також визначено порядок подання документів, на підставі яких буде здійснюватися компенсація. Крім того, зазначається, що обчислення середнього заробітку працівників здійснюватиметься відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 1995 р. № 100. Виплата компенсації проводиться підприємствами, установами, організаціями у строки, визначені статтею 115 Кодексу законів про працю України. Оподаткування, нарахування і сплата єдиного соціального внеску на компенсацію проводяться відповідно до Податкового кодексу України і Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.         

Юрій Редько, в.о. начальника Люботинського міського

управління юстиції Харківської області




 У пенсійному законодавстві зміни
Автор: Svetlana   Додано: 22 квітня 2015   Переглядів:391   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

У пенсійному законодавстві зміни

 

   Пенсійне законодавство України зазнало змін, так 01 квітня цього року  набув чинності Закон України  №213-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо пенсійного забезпечення". Закон стосується порядку призначення пенсій за віком на пільгових умовах і за вислугу років, а також виплати пенсій працюючим пенсіонерам. Зокрема, Законом встановлено:  

— поступове підвищення пенсійного віку на 5 років для жінок, яким призначаються пенсії за віком на пільгових умовах, пенсії за вислугу років;                                                            

— збільшення страхового стажу, необхідного для призначення таких пенсій, і для чоловіків, і для жінок — на 5 років. Крім того, для окремих категорій на 5 років збільшуються вимоги щодо необхідного стажу вислуги років;                                                 

— перерахунок пенсій у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від факту роботи пенсіонера;  

— обмеження виплати пенсії працюючим пенсіонерам. У період роботи пенсіонера буде виплачуватися пенсія в розмірі 85 %, але не менше розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Норма буде діяти до 1 січня 2016 року. Слід відзначити, що Законом не обмежені пенсії для працюючих чорнобильців, працівників металургійної та хімічної промисловості, державних органів, органів місцевого самоврядування тощо, які є: інвалідами I і II групи; інвалідами війни III групи; учасниками бойових дій, у тому числі учасниками АТО; членами сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій.

   Також набули чинності Закон України № 214-VIII "Про внесення змін до Митного кодексу України щодо посадових осіб органів доходів і зборів" та Закону № 215-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо посадових осіб контролюючих органів". Крім того, скасовано виплату одноразової допомоги (за рахунок коштів Фонду соцстраху з подальшим стягненням цієї суми з винних осіб) сім'ям у разі загибелі посадової особи зазначених органів, а також самим посадовим особам у разі заподіяння ним під час виконання службових обов'язків важких, легких або середньої тяжкості тілесних ушкоджень.

 

  Юрій Редько, в.о. начальника Люботинського міського

управління юстиції Харківської області




 Міністерство юстиції України запроваджує електронні он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації
Автор: Svetlana   Додано: 22 квітня 2015   Переглядів:373   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Міністерство юстиції України запроваджує електронні он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації


  Міністерство юстиції запроваджує нові стандарти надання реєстраційних послуг - з квітня отримати усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок можна буде в електронній формі, не виходячи з дому. Саме про це повідомив Міністр юстиції Павло Дмитрович Петренко,  презентуючи електронні сервіси у сфері державної реєстрації в Кабінеті Міністрів. Після запровадження нових електронних сервісів, громадянам не потрібно буде витрачати час у чергах, знаходити посередників серед державних службовців, щоб отримати ту чи іншу довідку. Всі ці сервіси можна буде отримати через Інтернет у себе вдома чи на роботі, зайшовши на сайт Міністерства юстиції України і оплативши цю послугу своєю платіжною карткою.                                                                    

   За  словами Павла Дмитровича, згідно з прийнятими законодавчими актами усі сформовані електронною системою документи матимуть такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.  Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер. За ним в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього буде вимагати банк чи якась інша установа. Строк дії сформованого документа і його унікального номера буде визначений Мін′юстом. На сьогодні триває дискусія з цього приводу, пропонуються варіанти від 3 до шести місяців. Також,  Міністр юстиції України  також зауважив, що замовлення щодо формування необхідного документу з реєстру підприємств можна буде робити по максимально розширеному переліку для пошуку: назві компанії, інформації про засновників, інформації про директорів, по відповідному коду. «Ми розраховуємо на те, що більшість із 1,3 млн довідок, які стосувалися реєстрації і ведення бізнесу, наші громадяни будуть отримувати не в реєстраційних службах, а через електронні сервіси», - зазначив Павло Петренко. В Міністерстві юстиції сподіваються, що таким чином вдасться ліквідувати черги, знищити побутову корупцію і прибрати всі перепони і негатив, які створюються державою для підприємців. Що стосується реєстрації прав на нерухомість, то процедура буде  схожа з попередньою. Громадянину треба перший раз прийти і подати пакет документів щодо реєстрації нерухомості. А потім через 5 чи 14 днів прийти й забрати ці документи. Ще однією ініціативою стане надання нотаріусам права проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення, починаючи з квітня місяця. Завдяки цьому нововведенню вдасться зняти черги в усіх аграрних регіонах, що особливо актуально під час посівної кампанії і переоформлення величезної кількості договорів. Міністр юстиції України також повідомив, що Уряд прийняв розпорядження, яким зобов’язав усі органи державної виконавчої влади використовувати інформацію з реєстрів і повторно не вимагати від громадян цю інформацію. Зазначені реформи мають відобразитися на позиції України в рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business.

Юрій Редько, в.о. начальника Люботинського міського

управління юстиції Харківської області

 




 Підписано Закон України №191-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”
Автор: Svetlana   Додано: 22 квітня 2015   Переглядів:466   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Підписано Закон України №191-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”

 

   Президент України Петро Порошенко підписав Закон України №191-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”. Зазначений Закон був  ухвалений Верховною Радою України 12 лютого поточного року. Головною метою Закону є дерегуляція господарської діяльності, приведення законодавства в окремих сферах у відповідність до правового поля ЄС, що дає можливість Україні підвищити позицію у рейтингу Doing Business. Цим Законом спрощується процедура започаткування та ведення господарської діяльності, скорочуються дозвільні і погоджувальні процедури, зменшується вплив державних органів на діяльність суб’єктів господарювання, підвищується рівень захисту прав інвесторів, удосконалюється механізм фінансування діяльності органів Державної реєстраційної служби. Закон стосується інтересів центральних та місцевих органів виконавчої влади, які є органами ліцензування, та може позитивно вплинути на розвиток регіонів, знизить ризики вчинення корупційних правопорушень, позитивно вплине на ринок праці, оскільки закон спрямований на розширення свободи підприємницької діяльності. Як очікується,  реалізація Закону, забезпечить адаптацію законодавства України, що регулює здійснення адміністративних процедур (надання адміністративних послуг), пов’язаних із одержанням суб’єктами господарювання прав на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності, до законодавства Європейського Союзу, а також базового законодавства України, що регулює відносини у сфері дозвільної системи. Передбачені Законом скорочення функцій та оптимізація процедур адміністративного регулювання господарської діяльності мають на меті сприяння створенню кращих умов для ведення бізнесу в Україні та підвищенню рівня захисту суб’єктів господарювання. Таким чином, буде забезпечено скорочення функцій та удосконалення процедур адміністративного регулювання економіки, запроваджено прозорі і єдині правила для всіх суб’єктів економічної діяльності та умови для підвищення рівня їх захисту. 

Юрій Редько, в.о. начальника Люботинського міського

управління юстиції Харківської області




 Повноваження нотаріусів щодо державної реєстрації речових прав, похідних від права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення
Автор: Chekardina   Додано: 16 квітня 2015   Переглядів:370   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Повноваження нотаріусів щодо державної реєстрації речових прав, похідних від права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення


25 березня 2015 року набув чинності Закон України “Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення” внесено зміни до Закону України “Про нотаріат” щодо функцій нотаріуса, а також розширені повноваження нотаріусів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Вказаним Законом нотаріусам надано можливість державної реєстрації речових прав, похідних від права власності, на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, нотаріусом незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право, а також визначені особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільсь-когосподарського призначення, право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року. Державна реєстрація прав на землі сільськогосподарського призначення проводиться нотаріусом за місцем розташування земельної ділянки або у межах відповідної області, де розташована така земельна ділянка. Державна реєстрація похідного речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, право власності на яку виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року, здійснюється одночасно з державною реєстрацією права власності на таку земельну ділянку (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав) на підставі заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, поданої власником чи набувачем відповідного похідного права, або уповноваженою ними особою. У разі звернення власника (його представника) з метою реєстрації права власності та іншого речового права на таку земельну ділянку подається дві заяви: про державну реєстрацію права власності та про державну реєстрацію іншого речового права. При цьому до заяв додаються правовстановлювальні документи, витяг з державного земельного кадастру (у разі відсутності у правовстановлю-вальному документі кадастрового номеру), правочин, що встановлює інше речове право на земельну ділянку та належним чином засвідчені їх копії, а також інші документи згідно вимог Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень . Після проведення державної реєстрації прав формується два витяги — про державну реєстрацію права власності та про державну реєстрацію іншого речового права. У разі звернення за державною реєстрацією іншого речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення набувача такого права, нотаріусу подається одна заява про державну реєстрацію похідного речового права.

При цьому закон не вимагає подання у цьому випадку оригіналів правовстановлювальних документів на земельну ділянку. При перевірці документів, поданих для державної реєстрації іншого речового права на земельну ділянку, відмінного від права власності, зокрема договору оренди, нотаріус повинен перевірити правильність його складання.  До того ж слід звернути увагу на те, що у цьому випадку законом не встановлені вимоги до документів, викладених на двох і більше аркушах, що подаються для державної реєстрації прав, щодо необхідності їх прошивання у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, та нумерації аркушів.  

 

 

Завідувач Другою держнотконторою

Харківського району Харківської області

Омельницька Н.В.

 




 Державна виконавча служба Люботинського МУЮ Харківської області інформує
Автор: Chekardina   Додано: 14 квітня 2015   Переглядів:507   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

 Питання, яке бентежить суспільство, у зв'язку із несплатою громадянами боргів за житлово-комунальні послуги, є порядок та умови стягнення відповідних заборгованостей з боржників


В порядку чинного законодавства України житлово-комунальні організації, що надають відповідні послуги, звертаються до суду з позовними заявами про стягнення боргів в судовому порядку.

Після набрання рішенням, яке ухвалив суд, законної сили, вони подаються до органів державної виконавчої служби - для примусового стягнення. Державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і винести постанову про відкриття виконавчого провадження. Відповідно до вимог статті 25 Закону України "Про виконавче провадження" у постанові про відкриття виконавчого провадження державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до 7 днів з моменту винесення постанови та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення - буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених цим Законом.

За час виконання вказаних рішень судів, з метою стягнення заборгованості, державними виконавцями перевіряється майновий стан боржників шляхом отримання офіційних документів з органів, що реєструють право власності на нерухоме майно та транспортні засоби, а також шляхом огляду наявного майна за місцем мешкання боржника. Крім того, встановлюються джерела отримання боржником доходів.

У разі відсутності у боржника коштів та інших цінностей, достатніх для погашення усього розміру заборгованості, на виявлене таким чином майно накладається арешт з метою подальшого його вилучення та реалізації за допомогою  системи електронних торгів арештованого майна (СЕТАМ). Боржник в даному випадку має право запропонувати ті види майна чи предмети, на які необхідно в першу чергу звернути стягнення.

Якщо боржник володіє майном спільно з іншими особами, стягнення звертається на його частку, що визначається судом за поданням державного виконавця.

З огляду на викладене вбачається, що державний виконавець під час виконання рішень суду про стягнення боргів за житлово-комунальні послуги вживає заходи примусового виконання, визначені Законом України "Про виконавче провадження",  в тому числі,  арешту та вилучення майна, стягнення заборгованості з заробітної плати та інших доходів боржників та інші.

Беручи до уваги зазначене боржникам наголошується на своєчасну сплату боргів за спожиті житлово-комунальні послуги з метою недопущення застосування до останніх заходів примусового стягнення.

 

 

 

Начальник відділу державної виконавчої служби

Люботинського МУЮ Харківської області

                                                                         Я.В. Іськів 

 

 




 У Мін’юсті представили результати роботи СЕТАМ за півроку
Автор: Chekardina   Додано: 14 квітня 2015   Переглядів:344   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

У Мін’юсті представили результати роботи СЕТАМ за півроку


Міністерство юстиції України підсумувало піврічну роботу системи електронних торгів арештованим майном (СЕТАМ ) та презентувало низку змін у її роботі. За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії Севостьянової, наразі у системі уже оприлюднено 49 тисяч лотів на загальну суму близько 5,5 млрд грн. Перший заступник міністра підкреслила, що станом на січень у СЕТАМ проведено 38,5 тисяч аукціонів. «І якщо ми зробимо статистику за півроку, то ми бачимо, що середня вартість збільшувалася на 12%», - відзначила вона.

Наталія Севостьянова підкреслила, що такі цифри свідчать про позитивну практику роботи СЕТАМ, адже раніше вартість лотів, виставлених на продаж, тільки знижувалася. І в результаті вони передавалися особам, які були зацікавлені придбати задешево лише окремі категорії товарів - такі як нерухомість та автомобілі.

За словами першого заступника міністра, протягом півроку в роботі СЕТАМ було виявлено низку технічних недоліків, зокрема, перевантаженість самої процедури проведення аукціону. Наразі ці недоліки усунуто, процедура спрощується і будь-який громадянин за бажанням може взяти участь в такому аукціоні.

Перший заступник голови Державної виконавчої служби Агія Ахундова в свою чергу презентувала основні зміни до порядку проведення електронних торгів, які мають на меті удосконалення самої системи. За її словами, мова йде про підвищення якості представлення інформації на сайті. Також буде спрощено порядок реалізації майна, вартість якого не перевищує 100 неоподаткованих мінімумів (1700 грн). Крім того, запроваджується новий порядок торгів із застосуванням особливої ставки, а використання електронного цифрового підпису стає необов’язковим. Скорочується і процедура оформлення документів переможцю торгів. «Ми прогнозуємо, що за рахунок цих змін у нас збільшиться обсяг реалізації майна як мінімум у 4 рази», - сказала вона.                                                                                   

Грузинський експерт Хатія Шелія, що консультує Мінюст у питаннях реформування системи виконання судових рішень, додала, що електронний аукціон є дієвим механізмом в реалізації арештованого майна. За її словами, електронні торги суттєво знижують ризики корупційних проявів, це знижує тиск боржника за рахунок зменшення його боргових зобов’язань завдяки вищій ціні продажу лотів, а також пришвидшує пошук потенційних покупців і створює здорову конкуренцію між ними.

 

Начальник відділу державної виконавчої служби Люботинського міського управління юстиції

   Іськів Я.В. 

 




 Порядок та правові наслідки оголошення фізичної особи померлою
Автор: Chekardina   Додано: 9 квітня 2015   Переглядів:403   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

 Порядок та правові наслідки оголошення фізичної особи померлою

 

      Підставою оголошення фізичної особи померлою є презумпція її смерті.

      Оголошення фізичної особи померлою має на меті врегулювання такого фактичного стану, коли відсутність, у визначених законодавством України випадках, учасника правовідносин унеможливлює врегулювання відносин, що були встановлені між сторонами. А це означає, що панування ситуації невпевненості гальмує, як і прийняття рішення (наприклад, про укладення договору купівлі-продажу з новим покупцем), так і здійснення дальших правочинів.

 

Натисніть "Читати далі"




 До УВАГИ роботодавці ! ! !
Автор: Svetlana   Додано: 31 березня 2015   Переглядів:435   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

ПОСТАНОВА від 4 березня 2015 р. № 105 Київ


Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям

у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом

під час мобілізації, на особливий період

 

Завантажити повну версію документу: postanova.rar [11.01 Kb] (cкачувань: 8)




 ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!
Автор: Chekardina   Додано: 26 березня 2015   Переглядів:433   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

 

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

      

 2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

3. Перелік документів для призначення субсидії

 

-  спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у  житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

 

4. Термін призначення житлової субсидії

 

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.

 

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

 

 

 

5. Відповідальність заявника за надані відомості для призначення субсидії

 

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

 

6. Набрання чинності змін до програми субсидій

 

Зміни до порядку призначення житлових субсидій набувають чинності і будуть застосовуватись при наданні субсидій з 1 травня 2015 року.

 

При цьому норма щодо доставки до кожного домогосподарства спрощених форм заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії (у квітні та жовтні 2015 року) набирає чинності з моменту опублікування.

 

 

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання житлової субсидії звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог